Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    Преди час излезе официална информация от офиса на RFC Състезанието ще се проведе в старата джунгла на Терангану в която бедствахме през 2007г.Признавам си че едвам си сдържам емоциите....ето повече.

    The coming Armageddon of 4x4… face to face with the REAL thing. To the bravest of the land daredevils coming for the mother event RFC in Malaysia…take nothing for granted, even if u hv been to previous RFCs. Well prepared hardware is a must..., but equally impt is the human spirit for endurance and perseverance. For both newcomers & seasoned participants, always respect the law of Mother Nature here, to the letter ,for we are going “home” this year to the east coast state of Terengganu, which not only has a fearsome reputation for its demanding tracks but also one which faces the direct onslaught of the north-east monsoon. The punishing terrain & the unpredictable rain storms make it a very arduous task for both man & machine. Make no mistake abt it, this is the real test for everyone & everything brought into this 10-day event. When the going gets tough, the tough gets going in the RFC. “Home” coz we hv our origins here frm the beginning of RFC since 1997. We hv gone tro’ highs & lows, face the longest, toughest & wettest time of our lives in our 10th anniversary here, we hv faced the Tempest, the Terminator & the Twilight Zone like no other…The state govt of Terengganu is getting ready with us: frm the state tourism to the various uniformed units (Army, Police, Fire Brigade, Civil Defense Corps). This being Visit Terengganu Year 2013, we r proud to be going back to our “roots” in the promotion of Terengganu as a sports tourism destination extraordinaire. Official opening ceremony in Kuala Terengganu on 30 Nov followed by Prologue SS to 1 Dec. For those in Kuala Lumpur, you can still meet the teams & their roaring/growling 4x4 machines on 28 Nov on Presentation Day. More news update coming. Pix: Reality test….when the going gets tough.
    Това го разбирам като: Освен да подготвяте джипки, подгответе и психиката..
    Това е истинската трудност..Пичове, ще стискам палци и на краката!!!

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Hardcore porn

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        Е, поне ще ти е "познат" терена, до колкото една джунгла може да ти е позната от 1-2 ходения там. Ама поне калибъра на инсектите знаеш от първа ръка, което си е плюс.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
          Hardcore porn
          All night long...!!!
          Както всички знаем - тая работа не е за женски полови органи!

          Пичове, просто си вършете работата спокойно по джипа в момента. За вазелин ще му мислите като опре на д-то...

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Ето, забави се поредната серия снимки и темата тръгнА къде порното.... чекаме да видим как расте змея....
            Jeep Cherokee XJ '95 2.5i

            UaZ 469B

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              Следя темата, интересно ми е какво ще стане с автомобила след положения труд и ще чета с удоволствие представянето в Малайзия.Не се съмнявам че ще се представите достойно според възможностите които имате.
              Не разбирам някой от нещата които правите по автомобила /то не че е много в предвид до къде е проекта/ и защо ги правите. Хубаво е да обясните по подробно това онова. Може да не ви е до обяснения в момента но поне в по късен етап. Винаги съм чел с интерес техническите обяснения които сте правили но тук за сега подхвърляте трохи и ще повече засилвате интереса.
              До колкото съм гледал филми от състезанието автомобилите им не са много технологични а това което вие правите е като космически кораб. Моето виждане за автомобил който ще се ползва в тежък терен е "Колкото по-просто толкова по-надеждно" ама то си е моето виждане
              Има въпроси и ако ви остане време обяснете,ще ни е интересно:
              Защо преработихте рамата? Колко е общото предавателно число на трансмисията или ако е удобно предавките на скоростната кутия, АТЛАСА и мостовете? Момчета вие с бензинов двигател ли ще го задвижвате това нещо в дъждовната гора? При какви обороти двигателя достига максимален въртящ момент? Колко е просвета на автомобила с тези гуми и изобщо всичките показатели за профилна проходимост и габаритни размери?. Колко дълбока вода ще може да гази? Какви са ходовете на окачването? Колко ампера дават генераторите? Лебедките с какви мотори са и с каква скорост навиват въжето? Като пуснете лебедките в действие измерете колко ампера черпят при пълен товар,че ми се струва няма да стигне 400А. Пуснете и снимки на лебедките ако може.
              Успех момчета

              Ще се опитам да обесня накратко.

              Външно автомобилите в RFC наистина не изглеждат като на други заводски отбори от Дакар и Баха който съм виждал но при по обстойно вглеждане се виждат и много скрити на пръв поглед хитрини и пинизи.Като например допълнителните спирачки за маневри или подобрени портални мостове.Азиатците са царе на вграждането на супер разпилени и леки двигатели и знаят как да ги напаснат към дифовете и лебедките за това състезание.Винаги в годините е имало и супер наточени "външни" екземпляри но не винаги е имало достатъчно информация за тях.В лагера още се говори за наточен Рейндж Ровър на едни англичани както и за италиянците през 07 дето се появиха с една уникално подготвена Тойота.Не мога да забравя и ужасния Рейндж на Пьотър дето ни теглеше като локомотив мангал с тегло над три тона Дифендър в коловози до гърдите.Миналата година нямаше голяма конкуренция защото това състезание е нещо като Бреслау в България което тече в момента.Многодневно с нужда от асистиращи машини и добре организирано с адекватната за това качество на предлагане стартова такса от организаторите.Прекарахме дълги разговори с едни от най добрите състезатели във вътрешния шампионат който е много атрактивен но се провежда за два дни само в две три от провинциите на държавата.Супер екстремен оф-роуд който се доближава като екшън до KOH в Америка и KOV в Европа само че в кал и траншеи пълни с вода.Поради специфичните "скрити" трасета в джунглата Рейнфорест Челиндж не отговаря като таргет на местните компании и разчита на известни световни фирми за спонсориране на проявата.Това означава че няма как да е уикенд кушия.Другата спирка пред дивите азиятски петли е приетия от четири години правилник че в това състезание нямат право на участие "мутанти" или непознати прототипи.Става въпрос за много атрактивни биячки и екипажи но за съжеление през 2009г.при участието на такива се срива интереса на фирмите производители респективно спонсори на цивилни автомобили. А желаещите нови екипажи за участие с "нормални" джипове както и доказани ветерани се отказват още преди новия сезон от състезанието.Номера е бил следния... супер олекотени тръбни рами ниско разположени но с големи гуми и със завиващи задни мостове почти без врати разчитащи на многобройна асистенция която ги следва в зоната на здрача правят участието на "нормалните" джипове напълно безмислена.Нарушава се главното условие в това състезание а именно приятелската среда и fairplay между състезателите.Там битката на отборите е с джунглата и срещу самия себе си.Нещо подобно в мотоспорта е забраната на пистови състезания за 4х4 прототипи от FIA или регулациата за 10"ходове при 4х4 в рали Дакар след победите на Ситроен.Едно от условията обаче което отпадна на Рейнфорест е за размера на колелата до 35"...Това беше фирмен натиск от страна на Саймекс.. знаеш главни спонсори от отминалите години в състезанието.Тогава Луис взима решение че е по-добре да се разреши различен размер колела но прототипите да се забранят.Тази година основен спонсор са гумите Максис...Поради фирменото участие на Нуцио Кофаро миналата година.Който в момента е четвърти в Европейския баха шампионат с гуми БФ-Гуудрич.Той също според малайзииските разбирания беше с извънземна джипка.Неподготвен за джунглата и извън религията за Трофи надпредварите но остави своя заслужен дан в състезанието.

              Много се държи външният вид на возилото да бъде максимално близък до оригинарния това ни попречи да направим нещо много диво но то нямаше да отговаря на условията на състезанието.Дори утре трябва да пращам снимки на техническите комисари на нашия джип.Като цяло за момента се движим на ръба на разрешеното.


              На този етап не правим нищо сложно по JEEPa.Напротив изхвърлихме печката на бензин старите лакоми фарове както и докарахме двигателя да бръмчи само с четири жици.Усложненията идват от кабелите за лебедките но тях ги има при всеки един автомобил от този клас.Дори съкратихме значително компонентите и пътя от двигателя до въздушния филтър.

              Много обичам дизел но за съжеление този вид двигател е тежък и специално за това състезание се нуждае от мощна турбина.. а и аз от печки нищо не разбирам.Даже не знам към какъв тип кюмбе да се насоча.Нито от къде да му поръчам подобрени части.Може да направите статистика и ще видите че през годините това състезание е печелено повече от дизели само защото през старите години са играли със скапани бензинови двигатели.Сега вече не е така...Аз познавам двама шампиони от отминалите издания.И двамата имат по две първи места в това състезание.Както и в много други от този тип лайняни трофита.Борнео Виетнам Китай.. миналата година първите три места на RFC пред очите ми бяха постигнати с бензинови агрегати.А два от дизеловите претенденти хвърлиха тимбарици.От няколко години жълтите набиват и зверски бинзинови турбини.Това лично мен направо ме втрещява.Първо такава гад се кара много сложно в мека кал и дърве. Като правило в тези условия на жега кал и преминаване на водни препятствия това е дупка в блока.Но когато става въпрос за перформънс всички гледат с отворени плювалници.Ако нещо ме дразни в това състезание това са етапите тип "друсни полянка" за радост те по правило са два до три в издание.А днес излезе инфо за щата домакин за тази година.... Терангану и след пролога едва ли ще има такива препускания.Като цяло състезанието няма да има нищо общо с миналата година.Знам го вече от доверен агент.

              Дали се шашкам че в дълбока вода нашия двигател може да се намокри? Да направо ви казвам притеснявам се но знам как да го защитим доколкото можем.Плюс това ако някои от вас намери по-прост лек мощен ремонтопригоден и евтин двигател...ще го купим на момента.Но да става и на адекватена за тази мощност скоростна кутия съединител както и стотиците подобрения предлагани от различни фирми.А и по възможност да има всякакви картери и с тротъл боди към кабината...че вече изрязахме отвор.Личните ми тревоги са към разхода на гориво при прехода ако е разпутница.Както и подаването на прекомерна газ на грешно място.За другото съм сигурен в качествата на мотора.Газили сме във дълбока вода над метър и двадесет на Трофи в Гърция а новите алтернатори и релетата ги взехме с водна защита до един метър.

              Ето ти една тема за двигателите щото не ми се пише същото.Ако намериш някъде нещо по-добро напиши в темата.Много ще ни помогнеш -
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...=130204&page=2
              Притесненията чукат при тези с бензинов двигател с турбина и карданна лебедка.Само при прекъсване през реката всичко свършва много грозно.Въпреки че Мервин обори и тези недостатъци при тези машини.Само дето той си знае какво му струва и как го прави.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:65326_3986124495122_1740279255_n.jpg
Прегледи:1
Размер:164.3 КБ
ID:5519575



              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:267739_4697341002373_245782503_n.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5519569
              При влизането във водата тези машини се нуждаят от високи обороти за да работи и лебедката.Това обаче е нож с две остриета защото те прерязват грунта и потъват дълбоко в тинестото дъно.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:564413_10151796266701661_1783946667_n.jpg
Прегледи:1
Размер:84.5 КБ
ID:5519570

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1238129_10151796265776661_181906075_n.jpg
Прегледи:1
Размер:76.6 КБ
ID:5519571

              Навигатора е закачил куката но проблема е друг..Пилота се нуждае от кислородни бутилки или поне еднометров личен шнорхел. Въпреки всичко Мервин Лим излиза на собствен ход след седем минути престои под вода с бензинов двигател на Нисан Силва.По късно шампионът на Малайзия печели това състезание във Виетнам с много точки пред конкурентите.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:292838_4697287521036_1137045079_n.jpg
Прегледи:1
Размер:168.2 КБ
ID:5519578

              Това доказва че бензиновите двигатели не са същите с новите лубриканти на Дюрекс.Лим казва че това е било едно от най тежките препятствия в кариерата му на състезател.А факта че кара с оверал размер на колелата 34" и с нормални а не портални мостове е за уважение към неговите способности на пилот.Той загуби през миналата година битката с руснаците заради две стълби който нямаше при старта си в един от последните СС.Машината заби мутра в един окоп и скъса въжето на лебедката.Браточките минаха като на парад с помоща на стълбите и порталния мост от там.Мервин разчиташе че те бяха определени чрез жребии в група с Кофаро който се отказа поради неадекватна машина и липса на продоволствия и се върна насранмно от етапа в Зоната на здрача.Така руснаците се оказаха без вина виновни и прецакани.Луис обаче реши че шампиона не заслужава първо място заради тези смешни маневри и последвалата от негова страна подла контастация.. нищо че е местната звезда и присъди купата на Роман от Русия.Това тотално бетонира мнението на всички нас че на RFC не вървят Тако Вако и тн.Плюс това част от маршалите побутваха Лим с "късно"засичане на хронометъра при слагането на коланите в бокса.Луис беше информиран за това от мен и Събин както и от доказващо думите ни видео на Олег.В офиса в Куала Лумпур бяхме уверени че тези момчета никога повече няма да заемат тази длъжност.


              Към следващия въпрос за рамата преминавам.

              Рамата я преработихме защото преместихме предния задния мост кабината както и двигателя и всичко направено преди това си е.а бабата.Отделно лакоми в целта да я запазим загубихме страшно много време в мерене и мисли как да не я режем.Бяхме като попарени да не казвам насрани когато при мерене на диагоналната артикулация повишения размер на колелата опря и без кал в стария монтаж на койловърите.Нямяше никакъв начин да предотвратим тези несъответствия в конструкцията.Запаса с 180л.резервоар допълнително ни затрудняваше към старите кули на окачването както и мястото на wishbone.Сега още не знаем как ще се промушат от там генерацията и гърнетата но тези дни ще решаваме тази драма.При преместването на задния мост назад с цел по малък свес се разбутаха задния antirock и bump stop cans .Но затова пък сега ще трябва да направим и нов заден и преден кардан.Всички лапи и тампони на купето както и захвата на диагоналните тръби на ролкейджа също са вече преработени.Андро се справи с тази задача перфектно.Това наложи и нов захват на задната броня.Задната лебедка "чиста" като тежест е точно 60кг.Имахме съмнения че радиатор резервна гума лебедка и допълнителното обурудване ще натовари старото шаси и това тотално го прати на заслужен отдих в Надин.Ако разгледаш шасито при Вранглер TJ ще видиш че няма начин да се захване толкова мощна лебедка на последната П-образна и доста слаба напречна греда.Още повече че долно разположения резервоар се явявя и като укрепваща мястото конструкция. Интересно но въпреки годините при разрязването нямаше никаква ръжда.Както вън така и отвътре но решението така или иначе вече беше взето.

              За предавателни числа на кутията и короните няма да обеснявам в общественото пространство защото все пак това е един от битите и е...и стремежи към общото щастие дето всички казват че го няма.Кутията е нов подобрен и усилен стар модел пораснал с 2" на дължина спрямо старата.От топките до рогата за предавателните числа е нещо което дори и най близките ми приятели дето съм им давал вода в джунглата не ми казват... но при всеки двигател пилот и обща тежест на машината е различно.Както и дали търкалата са с Бедлок система или не.Автомат или ръгачка дизел или бензин а при порталните мостове или механична лебедка вече става страшно.На Атласа също ще му баем защото хората от тази фирма не спят и вече има подобрени примамвили решения.
              Двигателя достига максималната си сила около 2.300 до 2500 оборота но това зависи и от електрониката и там сме пуснали проучвания и се надявам да я подобрим.Все пак сме представители на фирмата за България.Ако се замотат нещата защото това зависи от новите силови предавания ще си отидем с тази.Имаме и нов резервен двигател а и правилата за смяна в бивака не го забраняват.Ако има място ще го хвърлим в каргото и него но се съмнявам.

              Окачването е направено с най адекватно поведение като за натоварено трофи.Все пак ще трябва да се движим и около 1000км по асфалтирани пътища.Тази задача е поета от най доброто предлагано на пазара.Спортен Билщаин създаден само за натоварени състезания.При прехода в зоната ще носим и към 150кг допълнително оборудване.Планките за долните носачи ги проектирахме и заварихме почти на нула към ръкава но затова пък предния край е максимално вдигнат. Това са приемвили компромиси предвид това че пилота няма много опит с разположението на щангите.Нещо организаторите се заиграват към рок краулинг и миналата година направо ме уплашиха.Ходовете са различни от това на траял машините предвид голямата обща маса и търсенето на адекватно поглъщане при всякакви терени.Ако тази нощ не бях писал този пост задните бъмпстопове и торсиона вече щяха да са заварени.Днес завършихме и задната броня мнооого заварки много мерене.Днес трябва да започнем багажник покрив и защитата на водния радиатор.Втората група ще работи по задните калници стоповете и кабелите за лебеда.Отделно Дядо Владо се бъхти по токовете водите и маслата на един клиентски Вранглер абе весело е при нас.

              За предното окачване още се чудим за няколко варианта.До два дни и то трябва да е завършено.Не че не знаем как да го направим но това ще покаже монтирането на фул хидрото...тия дни трябва да пристигне.Както и новия преден мост и още куп кочини.Лебедките общо са с пет електромотора 9.5 Задната тегли с близо 50м. в минута.Алтернаторите са по 300 и нещо ампера.На този шибан фронт Ясен ще се бие.Базата и тн. ще я видиш лично като дойдеш на представянето на автомобила.Има я на чертежи в 3D Ама това са работи на брат ми и Омбрето.

              Хайде лека нощ че след малко ще започнат да дрънкат орките.По късно снимки на лебедките и другите галоши от вчера.Кой знае кво ни дебне...ама ще видим кой кого.
              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 19-09-13, 04:14.

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Голямо благодаря от мен за подробните обяснения.

                Тези 50 метра за минута на празен ход ли са, или под товар?
                Баси, масовите лебедки които използваме тук са нещо като 5-6 метра...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Аз чистосърдечно си признавам, че никога не съм ползвал лебедка на кола. По лодките обаче, почти всеки месец връткам по около 100-200 лебедки. Та от там тоя въпрос- Ясен каза, че "Мечо Пух" варианта с третия алтернатор нямало да стане, защото не бил в схемата. Не разбирам къде е проблема да се върже и третия алтернатор, но щом не може, здраве да е /ясно е, че минус от корпуса или там каквото завъртяно беше.../
                  Колко сте сигурни, че 2 алтернатора ще ви стигнат за тия шантави лебедки?
                  Ако е тайна, ще изчакаме до финала да видим какво е станало.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                    бензиновите двигатели не са същите с новите лубриканти на Дюрекс.
                    Абе и далечния им братовчед Бишоп би свършил чудна работа-и той е от естествен каучук,само където има различни дебелини и ширини.И гаранция,че минат ли се всички връзки по инсталацията никога няма да пропусне вода-само ако требва да се маха,ше играе мамата във всякакви форми.

                    п.п.Реда за изолация е следния:бишоп,отгоре изолирбанд и отгоре термошлаух-става во веки веков.
                    Последно редактирано от gimax; 19-09-13, 08:41.

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Пеко когато ти остане време и ако има възможност разкажи нещо и за асистентския автомобил какъв е някаква подготовка за него от теб знам че асистенция,журналисти,медици всички са в боя така че и втората кола ще играе в екшъна предполагам.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                        Пеко когато ти остане време и ако има възможност разкажи нещо и за асистентския автомобил какъв е някаква подготовка за него от теб знам че асистенция,журналисти,медици всички са в боя така че и втората кола ще играе в екшъна предполагам.
                        Предполагам, че ще наемат на място..?!! Иначе сметката става - майка си баща си (тя сигурно вече е станала де...).

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Който иска да помага с парички, вече има и пей-пал - teodora.veleva@gmail.com
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Искам да се обърна към всички приятели, съмишленици и доброжелатели във този форум! Невероятно съм БЛАГОДАРЕН и възхитен от готовността на всички да ни помогнат! Искрени благодарности и за доверието ви, че ни трябва помощ! Както и за бързата и навременна организация от модераторите и членовете на управителния съвет на форума... Също така да отбележа и факта, че съзнавам каква отговорност поемаме като се обръщаме към всички вас да ни подадете ръка в този момент и ще направя, както аз така и целия отбор, ВСИЧКО възможно да оправдаем доверието ВИ и да ви се отблагодарим както и колкото можем! Нека да разкажа и аз нещо за да разберете как стигнахме до тук. Не е прав Ивайло близнака, че идеята да се ходи на Rainforest Challenge в Малайзия е нова..... Напротив идеята се зароди непосредствено след като Петър близнака се върна 2007ма година. Още тогава той каза, че е преживял невероятни неща, че иска да отиде пак и най-вече, че нашата кола е Перфектна точно за там. Още тогава по коледа 2007ма година ние започнахме да кроим планове как да отидем да караме. За наше съжаление финансовата криза беше вече настъпила и 2008ма година се разрази с пълната си сила. От тогава до преди няколко месеца ние, или по-скоро аз - вечно отлагах и казвах - "Момчета положението е тежко, незнам дали ще се оправиме финансово, нека изчакаме другата година - като се пооправят нещата малко и ще отидем". Та 5 години обещавам ...обещавам..... да ама нещата изобщо не се оправиха.....даже напротив. Най накрая решихме, че така може и цял живот да чакаме и решихме че е време просто да действаме. ТА ето ни на в днешната ситуация. Лошото е че колата ЕСТЕСТВЕНО глътна ДОСТА повече пари отколкото си представяхме и мислехме (някой от вас съмнявал ли се е че така ще стане - или по-скоро - Не сава ли винаги така?)... и накрая видяхме, че просто сами явно Няма да смогнем финансово да се оправиме със това тежко начинание. И така стигнахме до етапа - да търсим финансова помощ от външни спонсори и от всички вас.... За мене лично това начинание е странно... Аз винаги съм бил от другата страна - вечно ме търсеха да помагам, извинявам се на тези на които не успях да помогна, но и на много помогнах. Спонсорирал съм дълги години Близнаците да карат в БГ и в чужбина. Други оф-роудъри също поне с малко. Много състезания също съм спонсорирал. Федерацията по драг рейсинг дълги години.... Български отбор по таекуон-до.... Състезатели по драг рейсинг, Рали, Атв итн.... И ето по ирония на съдбата сега и на мене ми трябва помощ.... Още веднъж - БЛАГОДАРЯ на всички които ни симпатизират - НЕЗАВИСИМО от това дали ще помогнат или не!!!! Номер едно сте всички да знаете....

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Първоначално публикуван от kirov Преглед на мнение
                              Искам да се обърна към всички приятели, съмишленици и доброжелатели във този форум! Невероятно съм БЛАГОДАРЕН и възхитен от готовността на всички да ни помогнат! Искрени благодарности и за доверието ви, че ни трябва помощ! Както и за бързата и навременна организация от модераторите и членовете на управителния съвет на форума... Също така да отбележа и факта, че съзнавам каква отговорност поемаме като се обръщаме към всички вас да ни подадете ръка в този момент и ще направя, както аз така и целия отбор, ВСИЧКО възможно да оправдаем доверието ВИ и да ви се отблагодарим както и колкото можем! Нека да разкажа и аз нещо за да разберете как стигнахме до тук. Не е прав Ивайло близнака, че идеята да се ходи на Rainforest Challenge в Малайзия е нова..... Напротив идеята се зароди непосредствено след като Петър близнака се върна 2007ма година. Още тогава той каза, че е преживял невероятни неща, че иска да отиде пак и най-вече, че нашата кола е Перфектна точно за там. Още тогава по коледа 2007ма година ние започнахме да кроим планове как да отидем да караме. За наше съжаление финансовата криза беше вече настъпила и 2008ма година се разрази с пълната си сила. От тогава до преди няколко месеца ние, или по-скоро аз - вечно отлагах и казвах - "Момчета положението е тежко, незнам дали ще се оправиме финансово, нека изчакаме другата година - като се пооправят нещата малко и ще отидем". Та 5 години обещавам ...обещавам..... да ама нещата изобщо не се оправиха.....даже напротив. Най накрая решихме, че така може и цял живот да чакаме и решихме че е време просто да действаме. ТА ето ни на в днешната ситуация. Лошото е че колата ЕСТЕСТВЕНО глътна ДОСТА повече пари отколкото си представяхме и мислехме (някой от вас съмнявал ли се е че така ще стане - или по-скоро - Не сава ли винаги така?)... и накрая видяхме, че просто сами явно Няма да смогнем финансово да се оправиме със това тежко начинание. И така стигнахме до етапа - да търсим финансова помощ от външни спонсори и от всички вас.... За мене лично това начинание е странно... Аз винаги съм бил от другата страна - вечно ме търсеха да помагам, извинявам се на тези на които не успях да помогна, но и на много помогнах. Спонсорирал съм дълги години Близнаците да карат в БГ и в чужбина. Други оф-роудъри също поне с малко. Много състезания също съм спонсорирал. Федерацията по драг рейсинг дълги години.... Български отбор по таекуон-до.... Състезатели по драг рейсинг, Рали, Атв итн.... И ето по ирония на съдбата сега и на мене ми трябва помощ.... Още веднъж - БЛАГОДАРЯ на всички които ни симпатизират - НЕЗАВИСИМО от това дали ще помогнат или не!!!! Номер едно сте всички да знаете....
                              Респект за това откровение! Хората са казали - поискай и ще ти се даде! Кой колкото може и каквото може...

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Иване, разбира се , че ще помогнем! Кой с колкото може. Помислете и за хората, които могат да отделят малки суми- когато са много си е сериозен принос. В този ред на мисли помислете за мърчъндайзинг( егати думата )- лепенки, шапки, фланелки.... Аз например с огромно удоволствие си залепих на джипа лепенките от "дакарските" кампании и си нося фланелките и шапките, които са ми спомен от тези времена. Много колеги виждам с "дакарските" якета от първата кампания....
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X