Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

    Интересно е защо не правят окачването 4-линк а залагат на тая глупост
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
      Интересно е защо не правят окачването 4-линк а залагат на тая глупост
      Заради наклоните, отделно джиповете са колкото широки, толкова и дълги, е не точно, но приблизително и си завиват на 45 градуса наклон без да се обръщат. На Илиян джипа е 2.20 междуосие и 2.10 ширина.

      Джиповете са с много нисък център на тежестта, но пък имат ходове над 1 м, на Илиян джипа е с ход 1.20. Ей го на, само, че със стария собственик.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9334.JPG-for-web-large.jpg
Прегледи:1
Размер:68.6 КБ
ID:5607684

      На Зверино сме докарали едни камичета, ще видим дали и Илиян ще го повтори това
      Последно редактирано от Стоян Францов; 28-08-14, 14:40.

      Коментар


      • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

        Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
        Интересно е защо не правят окачването 4-линк а залагат на тая глупост
        Не ми се спори,но се изказваш неподготвен.Въобще не е глупост.

        Коментар


        • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

          Два клипа, всичко си казват



          Коментар


          • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

            Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
            Не ми се спори,но се изказваш неподготвен.Въобще не е глупост.
            На мен също не ми се спори ,но тоя панхард да ми бута мостовете в страни никак не ми харесва.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

              4-ри линково окачване има само в Про-Модифициран и то рядко, никой от Прототипа не кара с такова. Явно има защо.

              Коментар


              • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                На мен също не ми се спори ,но тоя панхард да ми бута мостовете в страни никак не ми харесва.
                Как ли се минава от с 4-линк по тия "камъчета"?

                Коментар


                • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                  Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                  Как ли се минава от с 4-линк по тия "камъчета"?

                  Че пази кардана и плъзга по каманака да , но какво прави на силен страничен наклон с неравности ? А клипове от тубата не доказват нищо , повярвай ... мога да намеря как 5-ма руснака с Лада Нива минават през тия камани и задния по средата свири на акордеон !
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                    4-ри линково окачване има само в Про-Модифициран и то рядко, никой от Прототипа не кара с такова. Явно има защо.
                    Ясно се вижда защо.Но това няма нищо общо със страничните наклони и маневрите.

                    Коментар


                    • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                      Че пази кардана и плъзга по каманака да , но какво прави на силен страничен наклон с неравности ? А клипове от тубата не доказват нищо , повярвай ... мога да намеря как 5-ма руснака с Лада Нива минават през тия камани и задния по средата свири на акордеон !
                      Тия "клипове от тубата" са от истински състезания.
                      Нивата могат само да я носят на ръце през "тия камАни".

                      Коментар


                      • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                        Ясно се вижда защо.Но това няма нищо общо със страничните наклони и маневрите.
                        Така си е.

                        Коментар


                        • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                          Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                          На мен също не ми се спори ,но тоя панхард да ми бута мостовете в страни никак не ми харесва.
                          При ниските скорости в траяла това не е проблем. За сметка на това този тип окачване е просто(съответно евтино за поддръжка и лесно за ремонт) и здраво!
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            При ниските скорости в траяла това не е проблем. За сметка на това този тип окачване е просто(съответно евтино за поддръжка и лесно за ремонт) и здраво!
                            Щом казваш !
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                              Още машини в продажба. Тази е шампионът от последните 2 години. Цена 30 000 Е.

                              Пак е правена от Ларс Дал и след това е модифицирана в Чехия, най-добрата за този формат.

                              Основните и параметри:

                              Engine. Racing engine in a base VW 2,0i, made in 2013, 162 HP, 210Nm (flat from 1500 to 6250 rpm), racing exhaust systém, air filter K&N
                              Gearbox: 3-speed gearbox, in 2013 overhaul, full time 4x4 with possibility to disconnect rear axle
                              Axles: Steerable front and rear axles, portals Volvo C303, chromoly CV (USA), strength shafts. Diff lockers with sensors.
                              Steering: Hydraulic, switchable for a front and rear axle, LED sensor of a rear axle position.
                              Brakes: Disc brakes with hydraulic power (USA), possibility of separate braking (left or right side – Linelocks)
                              Tyres: 5pcs Irok 42“ + 5pcs Lerma Gomme 900 x 16 Maxi Cross
                              Aluminium racing seats, 5 point seat belts.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10635866_741842385882972_2901221652355586378_n.jpg
Прегледи:2
Размер:117.2 КБ
ID:5611420

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10626450_741842395882971_8236537759383812613_n.jpg
Прегледи:1
Размер:110.7 КБ
ID:5611421

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10710886_741842392549638_3071277928142677038_n.jpg
Прегледи:1
Размер:113.2 КБ
ID:5611422

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10696308_741842402549637_3511906844422801967_n.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5611423

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10660090_741842435882967_5388637820829610575_n.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:5611424

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10646626_741842452549632_2117710000709112452_n.jpg
Прегледи:1
Размер:57.5 КБ
ID:5611425

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10696390_741842462549631_2770694914037073940_n.jpg
Прегледи:1
Размер:108.3 КБ
ID:5611426

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1545723_741842479216296_2716910173316343028_n.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5611427

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10703614_741842519216292_5497890156551573460_n.jpg
Прегледи:2
Размер:126.5 КБ
ID:5611428

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10703684_741842539216290_8477690201279997789_n.jpg
Прегледи:1
Размер:110.1 КБ
ID:5611429

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10613075_741842562549621_8721793785490371201_n.jpg
Прегледи:1
Размер:114.0 КБ
ID:5611430

                              Коментар


                              • От: Участие на български екипажи на Европейския траялен шампионат в Словакия /2-3.08/

                                Другата в продажба. Това е най-упешната чешка кола. Направена е 2008 и от 2009 досега всяка година е на подиума в Модифициран, като са били 3 пъти шампиони.

                                Цена 9000 Е

                                Технически параметри:
                                Body: Suzuki samurai modified for a class Modified
                                Engine: Suzuki Vitara 1,6, a lot of changes for a higher power, air filter K&N
                                Gearbox: Suzuki Samurai, ceramic clutch
                                Final drive: Suzuki Samurai, adjusted for slowdown (USA parts)
                                Axles: Toyota LC 70, ARB diff lockers, chromoly CV (USA), strength shafts.
                                Tyres: Lerma Gomme 750 x 16 Maxi Cross
                                Brakes: Disc brakes on all four wheels, hydraulic emergency (parking) brake
                                Racing seats, 6 point seat belts.
                                Intercom Teratrip.


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10407100_741841842549693_481485246809894279_n.jpg
Прегледи:1
Размер:112.5 КБ
ID:5611431

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10676122_741841849216359_5823111092576444529_n.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5611432

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10616452_741841845883026_7278607110896515672_n.jpg
Прегледи:1
Размер:93.5 КБ
ID:5611433

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10363660_741841889216355_8182801823536608113_n.jpg
Прегледи:1
Размер:93.4 КБ
ID:5611434

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10361442_741841899216354_1958039022198419468_n.jpg
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5611435

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X