От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Тази зона е нова и съдиите на нея трябва да се инструктират, защото ще им е за първи път. Ако се преговорят преди старта, на брифинга най-важните неща за зоната и след това преди старта на всеки еипаж, ако му се наблегне какво може и не няма да има никакви проблеми.
Ще се добави изречението: Всяка врата може да се преминава само един път.
За да е още по ясно: Всяко повторно преминаване или преминаване от обратната посока на врата води до спиране на екипажа и изчисляване на спечелените точки до момента.
Ето и тук го качвам:
На Сливен зоните бяха малко тесни и наистина вратите от еврозоната идваха прекалено близо за маневри. По принцип зоните ще са с по-голям периметър и ще има повече пространство за маневри и заход към вратите. И малки и големи ще могат да ги минават при добре направена стратегия за заход.
Конкретно за еврозоната - там трябва да се избере най-подходящият път, а не най-краткият от врата към врата. Например да се направи кръг вътре в периметъра за по-правилен заход. Обикновено има 4-5 възможности за подход към дадена врата и пилота и навигатора трябва да измислят, кой е най-подходящ за тях. При захода отново ще има екстемчета - изкачване, страничен наклон, неравности, камъни и т.н. Те не са с голямо ниво на трудност, но са еквивалентни с карането по лентите в затвореното трасе към следващия екстрем. Представи си 5 - 10 мин. каране по затворено трасе в един правоъгълник, с 5 екстрема(врати) в него. Само, че конкретното трасе е различно за всеки и той сам си го избира. Това е и причината да се наказва движение назад. Още нещо важно за тази зона. За да съществува вратата, тя трябва да е на мястото си, т.е. колчетата и да са там и вече мината врата не може да се минава пак, минаването отново е еквивалентно с пропадане "в дерето" (излизане от трасето).
Първоначално публикуван от banjo
Преглед на мнение
Ще се добави изречението: Всяка врата може да се преминава само един път.
За да е още по ясно: Всяко повторно преминаване или преминаване от обратната посока на врата води до спиране на екипажа и изчисляване на спечелените точки до момента.
Първоначално публикуван от Правилник
На Сливен зоните бяха малко тесни и наистина вратите от еврозоната идваха прекалено близо за маневри. По принцип зоните ще са с по-голям периметър и ще има повече пространство за маневри и заход към вратите. И малки и големи ще могат да ги минават при добре направена стратегия за заход.
Конкретно за еврозоната - там трябва да се избере най-подходящият път, а не най-краткият от врата към врата. Например да се направи кръг вътре в периметъра за по-правилен заход. Обикновено има 4-5 възможности за подход към дадена врата и пилота и навигатора трябва да измислят, кой е най-подходящ за тях. При захода отново ще има екстемчета - изкачване, страничен наклон, неравности, камъни и т.н. Те не са с голямо ниво на трудност, но са еквивалентни с карането по лентите в затвореното трасе към следващия екстрем. Представи си 5 - 10 мин. каране по затворено трасе в един правоъгълник, с 5 екстрема(врати) в него. Само, че конкретното трасе е различно за всеки и той сам си го избира. Това е и причината да се наказва движение назад. Още нещо важно за тази зона. За да съществува вратата, тя трябва да е на мястото си, т.е. колчетата и да са там и вече мината врата не може да се минава пак, минаването отново е еквивалентно с пропадане "в дерето" (излизане от трасето).
Коментар