Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

    Малко снимки от мен. Ще се постарая утре да кача още. Който му се гледа повече - тук има още https://www.facebook.com/profile.php...0644652&type=1


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0350.jpg
Прегледи:1
Размер:139.5 КБ
ID:5579758

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0364.jpg
Прегледи:1
Размер:162.6 КБ
ID:5579759

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0446.jpg
Прегледи:1
Размер:239.8 КБ
ID:5579760

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0515.jpg
Прегледи:1
Размер:218.8 КБ
ID:5579761

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0547.jpg
Прегледи:1
Размер:182.9 КБ
ID:5579762

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0572.jpg
Прегледи:1
Размер:224.6 КБ
ID:5579763

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0742.jpg
Прегледи:1
Размер:262.0 КБ
ID:5579764

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0779.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5579765

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0810.jpg
Прегледи:1
Размер:197.7 КБ
ID:5579766

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0870.jpg
Прегледи:1
Размер:195.5 КБ
ID:5579767

    Коментар


    • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

      Ивак,нещо много ти омаслен картера
      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
      0898 51 31 46

      Коментар


      • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

        Започна се!Още на първото състезание от веригата имаше тръпка,емоции и "по български" мънички интриги.
        Важното е ,че се събрахме,посмяхме и покарахме.
        Нека не превръщаме състезанията в борба за точки,за това кой е по-велик,кой какво може да направи и т.н.
        Аз съм доволен от трасетата,от машината и навигатора.
        Призовавам организаторите да си гледат съвестно работата,т.е.да се опитат да не създават предпоставки за кавги между състезателите,защото накрая ще си карат сами по състезанията.Пиша това с пълното съзнание,че сега ще ме "грабнете на рогата",но нека всичко е по правилник,който НЕ СЕ ПРОМЕНЯ В ДВИЖЕНИЕ!
        Към Антон:На въпрос на моя навигатор от къде ще стартираме в масовата зона отговорът бе:"Още не сме решили,сега ще видим."С цялото ми уважение към него като организатор-това състезание е обявено преди доста време ,а да не знаеш откъде и как ще се стартира е меко казано несериозно.
        И към другите организатори.На това състезание правилника беше този.Добре.Например досега необявена помощ от публиката-200т,обявена 100т.А на следващото нека няма изменения в частта с наказания или да са обявени предварително.Защото се бъркаме,тъкмо научим наказанията и ето нови или изменения на старите.За "евротраял"-преди нямаше право да се преминава през една и съща врата по повече от един път,сега може.Моля уточнете си тези неща да не се драчим после състезатели и съдии.
        Чавдар Владимиров
        0887/912075
        Ленд Ровър Диско 1
        Самуад в проект

        Коментар


        • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

          Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
          За "евротраял"-преди нямаше право да се преминава през една и съща врата по повече от един път,сега може.Моля уточнете си тези неща да не се драчим после състезатели и съдии.
          И сега не можеше да се минава през една и съща врата.

          Коментар


          • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

            Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
            Започна се!Още на първото състезание от веригата имаше тръпка,емоции и "по български" мънички интриги.
            Важното е ,че се събрахме,посмяхме и покарахме.
            Нека не превръщаме състезанията в борба за точки,за това кой е по-велик,кой какво може да направи и т.н.
            Аз съм доволен от трасетата,от машината и навигатора.
            Призовавам организаторите да си гледат съвестно работата,т.е.да се опитат да не създават предпоставки за кавги между състезателите,защото накрая ще си карат сами по състезанията.Пиша това с пълното съзнание,че сега ще ме "грабнете на рогата",но нека всичко е по правилник,който НЕ СЕ ПРОМЕНЯ В ДВИЖЕНИЕ!
            Към Антон:На въпрос на моя навигатор от къде ще стартираме в масовата зона отговорът бе:"Още не сме решили,сега ще видим."С цялото ми уважение към него като организатор-това състезание е обявено преди доста време ,а да не знаеш откъде и как ще се стартира е меко казано несериозно.
            И към другите организатори.На това състезание правилника беше този.Добре.Например досега необявена помощ от публиката-200т,обявена 100т.А на следващото нека няма изменения в частта с наказания или да са обявени предварително.Защото се бъркаме,тъкмо научим наказанията и ето нови или изменения на старите.За "евротраял"-преди нямаше право да се преминава през една и съща врата по повече от един път,сега може.Моля уточнете си тези неща да не се драчим после състезатели и съдии.
            Правилникът е фиксиран още от началото на годината и този сезон повече нищо няма да се променя по него. Точките и наказанията навсякъде ще са еднакви. На Сливен имаше няколко неточности по спазване на правилата, като примера ти от Еврозоната. Те вече са изкоментирани и изчистени.

            Коментар


            • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

              Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
              И сега не можеше да се минава през една и съща врата.
              Почти си прав.
              Чавдар Владимиров
              0887/912075
              Ленд Ровър Диско 1
              Самуад в проект

              Коментар


              • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                Почти си прав.
                Аха,захапах.

                Коментар


                • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                  Благодаря на всички ,които уважиха нашето състезание ,на състезатели ,на оргатима,на всички спонсори и съпричастни ,за осъществяването на това мероприятие !

                  Признавам ,че имаше някои слабости в организацията ,възникнали къде по обективни,къде по субективни причини !Спомогна и лошото време и дъжда още в четвъртък и петък,затова и закъсня старта в събота.
                  Отделно не ни достигна и ресурса от съдии и помощници/някои просто не дойдоха,а разчитахме на тях/ и това ,съчетано с по-големия мащаб на състезанието повлия за някои пропуски при провеждането!

                  По отношение на преминаването през по заден номер врата на евротраяла просто сме го изтълкували погрешно/затова и ще го доуточним в правилника / и на втория ден го карахте ,както трябва !

                  Меко казано е несериозно да си мислиш,че не съм знаел откъде ще стартира масовата зона !Явно с Мехата нещо не сме се разбрали,а и постоянно някой ме препираше с въпроси от най-различно естество .Просто бяхме планирали масова зона да карат първо Стандартен ,после Модифициран и накрая Прототип.Оказа се обаче ,че Модифициран не са приключили със зоните,затова пуснахме първо вас .Освен това зависеше кой ще премине пръв през калта и как ще промени тя .
                  Не виждам какво ви е объркало представянето това ,дали сте научили къде е старта малко по-рано или по-късно .

                  Въпреки всичко ,от друга страна съм доволен ,че приключихме без здравословни инциденти и предложихме/нека не прозвучи нескромно / на състезателите и публиката балансирани и атрактивни трасета.Пожелавам на колегите от шампионата да се поучат от нашите грешки и да ги изчистят при следващите състезания !
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                    И понеже ми звъняха колеги състезатели и набрах още,та да продължа с критиките.
                    Защо се получи так,че наказанията са по-големи от бонуса за преминаване на определена врата.Пример:
                    Там ,където се обърнахме аз и бай Матьо вратата беше с бонус 200т.Наказанието /променено/ за поискана помощ от публиката също 200т.Питанката ми е защо трябва да правя сеир на хората,да се карам с навигатора,да отстранявам щети по джипа,при положение,че можеше да пропусна вратата и да нямам ядове.А ако публиката беше по-темпераментна/да не говоря,че постоянно се налагаше буквално да им се караме да не стоят на пътя на джипа/и ме бяха изправили на колела,наказанието за преминаване на тази врата,щеше да бъде 400т,а бонуса 200т.?!Тогава от опита ми за преминаване на вратата щях да съм с минус 200т.
                    И накрая,но не на последно място по важност/мое лично мнение/-машините с два управляеми моста поне по това ,което гледам на клипчета в Евротраял са в друг клас.Нека не се сърдят колегите,но както си говорим получава се клас "богаташи" и клас "бедняци".Знам,че е въпрос на финансови възможности,но ще цитирам отново бай Матьо-червена точка "Срещу голям х..й и много пари не се рита!"
                    Кога ще се получи така например Асенчо да заеме първо място в този клас"прото",при наличие на машини с два завиващи моста?
                    Да вземем да караме в клас "модифициран" и да не се тикаме при батковците.По-малки гуми и сме готови.
                    Последно редактирано от чаро 4х4; 15-04-14, 09:52.
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                      Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                      И понеже ми звъняха колеги състезатели и набрах още,та да продължа с критиките.
                      Защо се получи так,че наказанията са по-големи от бонуса за преминаване на определена врата.Пример:
                      Там ,където се обърнахме аз и бай Матьо вратата беше с бонус 200т.Наказанието /променено/ за поискана помощ от публиката също 200т.Питанката ми е защо трябва да правя сеир на хората,да се карам с навигатора,да отстранявам щети по джипа,при положение,че можеше да пропусна вратата и да нямам ядове.А ако публиката беше по-темпераментна/да не говоря,че постоянно се налагаше буквално да им се караме да не стоят на пътя на джипа/и ме бяха изправили на колела,наказанието за преминаване на тази врата,щеше да бъде 400т,а бонуса 200т.?!Тогава от опита ми за преминаване на вратата щях да съм с минус 200т.
                      И накрая,но не на последно място по важност/мое лично мнение/-машините с два управляеми моста поне по това ,което гледам на клипчета в Евротраял са в друг клас.Нека не се сърдят колегите,но както си говорим получава се клас "богаташи" и клас "бедняци".Знам,че е въпрос на финансови възможности,но ще цитирам отново бай Матьо-червена точка "Срещу голям х..й и много пари не се рита!"
                      Кога ще се получи така например Асенчо да заеме първо място в този клас"прото",при наличие на машини с два завиващи моста?
                      Затова си има и награда Прототип Джуниър или Малък прототип, нея я взе Светльо. Така, че си правим отделно класиране и в този клас и накрая на годината ще си има купа Малък прототип. В него сте ти, Асенчо, Светльо, Краси, Калин и бай Матьо и ако се появят и други участници.

                      Обръщането на джипа е еквивалентно на невзимане на врата, а публиката не искаме по никакв начин да се намесва и затова за нея наказанието е огромно, т.е. не е изгодно да се вика на помощ.

                      За прототип:
                      „Необявена” помощ от публиката – 400 т.
                      Изправяне на джип от публиката – 200 т.
                      Изправяне с помощта на асистираща машина – 200 т.
                      Грубо държане, реплики към полеви съдия - 200т.
                      Последно редактирано от Стоян Францов; 15-04-14, 10:05.

                      Коментар


                      • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                        Чаро, като казваш "променен правилник" нека уточним, че тези промени са направени преди три месеца и правилника е качен оттогава във форума. Стоян ти обясни, защо сме решили така.
                        Не бъркай новите неща в правилника с пропуските на организатора. Пропуски имаше и затова си прав.

                        Относно "богаташите" със два завиващи моста- те са само двама и засега не можем да ги отделим в друг клас.


                        п.п. мога да ти съдействам да придобиеш изгодно завиващ Уазков мост и по този начин и ти да влезеш в "клуба на богатите"
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                          Чаро, като казваш "променен правилник" нека уточним, че тези промени са направени преди три месеца и правилника е качен оттогава във форума. Стоян ти обясни, защо сме решили така.
                          Не бъркай новите неща в правилника с пропуските на организатора. Пропуски имаше и затова си прав.

                          Относно "богаташите" със два завиващи моста- те са само двама и засега не можем да ги отделим в друг клас.




                          п.п. мога да ти съдействам да придобиеш изгодно завиващ Уазков мост и по този начин и ти да влезеш в "клуба на богатите"


                          Ами и за това си има вариант.Например задният мост се застопорява само в едно положение,"напред" и проблема е решен!
                          Чавдар Владимиров
                          0887/912075
                          Ленд Ровър Диско 1
                          Самуад в проект

                          Коментар


                          • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                            Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                            Затова си има и награда Прототип Джуниър или Малък прототип, нея я взе Светльо. Така, че си правим отделно класиране и в този клас и накрая на годината ще си има купа Малък прототип. В него сте ти, Асенчо, Светльо, Краси, Калин и бай Матьо и ако се появят и други участници.

                            Обръщането на джипа е еквивалентно на невзимане на врата, а публиката не искаме по никакв начин да се намесва и затова за нея наказанието е огромно, т.е. не е изгодно да се вика на помощ.

                            За прототип:
                            „Необявена” помощ от публиката – 400 т.
                            Изправяне на джип от публиката – 200 т.
                            Изправяне с помощта на асистираща машина – 200 т.
                            Грубо държане, реплики към полеви съдия - 200т.
                            А ако пропусна вратата щяхте да ме накажете,че не съм влязал .
                            Чавдар Владимиров
                            0887/912075
                            Ленд Ровър Диско 1
                            Самуад в проект

                            Коментар


                            • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                              Май няма наказание за пропусната врата в "нормална зона" ... но до колкото слушахме публиката, организаторите направиха задължително след преминаването на "тръбите" да се влиза в оврага и да се "атакува" вратата където се обърнаха Бай Матьо и Чаро.

                              Коментар


                              • От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/

                                Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                                А ако пропусна вратата щяхте да ме накажете,че не съм влязал .
                                Да нямаше да вземеш 200 точки, няма наказание ако не влезеш във врата. Може да се пропускат врати във всички зони.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X