Обява
Свий
Няма добавени обяви.
СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Свий
X
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнениеИли на следващото наше /ако има такова / .
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
[QUOTE=Стоян Францов;2481120]Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
Ако спонсорът няма нищо против, можем да използваме лепенките на някое от другите състезания.
Няма шанс.Въпросния спонсор има добре развит бизнес в цяла България и с малко приказки от моя страна(в смисъл да обяснявам колко е хубаво да си трошиш джипа и да се въргаляш по цял ден в калта) и малко ,,четки"(един ред от плаката) от ваша страна щяха да са в полза на развитието на този спорт,но уви ,явно че не става за което съжалявам.
Лично ти след такова развитие на нещата ще отидеш ли пак да искаш помощ от тези хора ???rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
Няма шанс.Въпросния спонсор има добре развит бизнес в цяла България и с малко приказки от моя страна(в смисъл да обяснявам колко е хубаво да си трошиш джипа и да се въргаляш по цял ден в калта) и малко ,,четки"(един ред от плаката) от ваша страна щяха да са в полза на развитието на този спорт,но уви ,явно че не става за което съжалявам.
Лично ти след такова развитие на нещата ще отидеш ли пак да искаш помощ от тези хора ???
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеИмах предвид само да залепим лепенките, като компенсация за това, че не са залепени на Сливен. Ти имаше голямо желание да помогнеш и това което се е получило е много неприятно за съжаление.)и тем подобни .
Предполагам на тебе като организатор ти е ясно колко трудно се дават пари за нещо не толкова актуално в средите на по-богатите хора?rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Когато снощи прегледах темата за първи път след като се прибрах в неделя, помислих, че съм объркал темата и форума, ама като погледнах сега, всичко си дойде на мястото. Атмосферата вече е нашанска.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнениеНе е същото.Хората и идея си нямат за какво си дават парите и единственото нещо от което имаше нужда бе да се погъделичкат малко (там в техните си среди да си показват две три снимки и да си говорят нещо от сорта - шшш ааа?гледай кво става,е тоя е от мойте)и тем подобни .
Предполагам на тебе като организатор ти е ясно колко трудно се дават пари за нещо не толкова актуално в средите на по-богатите хора?
И то е,че МОЖЕ да се разчита на него.Знам,че направеното от него и всички от Сливен за развитието и популизирането на оффроуд е от сърце, и няма нищо
комерсиално около тях,слагам ръка на сърце и го казвам съвсем отговорно.
В сучея съм сигурен,че е имало някакво недорозумение със сигурност.....!
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от rock crawler Преглед на мнениеМога да си позволя да дам определене за човека Антон.
И то е,че МОЖЕ да се разчита на него.Знам,че направеното от него и всички от Сливен за развитието и популизирането на оффроуд е от сърце, и няма нищо
комерсиално около тях,слагам ръка на сърце и го казвам съвсем отговорно.
В сучея съм сигурен,че е имало някакво недорозумение със сигурност.....!
Тъпото е че това недоразумение някои хора го тълкуват като ,,отклоняване на средства".
Да ти приличам на някой който ще се изложи за един два резервоара бензин???rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнениеСпоред теб ако виждах нещо комерсиално в него дали щях да ходя да ходатайствам за ,,неговото състезание" ???
Тъпото е че това недоразумение някои хора го тълкуват като ,,отклоняване на средства".
Да ти приличам на някой който ще се изложи за един два резервоара бензин???
Кога ще се съберем Шумен,Разград и да си покараме на воля..?
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнениеЗа "евротраял"-преди нямаше право да се преминава през една и съща врата по повече от един път,сега може.Моля уточнете си тези неща да не се драчим после състезатели и съдии.Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеИ сега не можеше да се минава през една и съща врата.Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеПравилникът е фиксиран още от началото на годината и този сезон повече нищо няма да се променя по него. Точките и наказанията навсякъде ще са еднакви. На Сливен имаше няколко неточности по спазване на правилата, като примера ти от Еврозоната. Те вече са изкоментирани и изчистени.Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнениеПочти си прав.Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеАха,захапах.
Прилагам правилника за Евротраяла в подкрепа на думите си:
“Зона Евротраял” - тази зона се огражда само по периметъра си с лента и в нея има поставени врати на определени екстремни места. Вратите имат номера и посока на преминаване и ще трябва да се преминават последователно и от правилната страна. Наказва се движението назад с 8 точки (като при връщане може да се спира и продължава назад, наказанието е еднократно и завършва с тръгване на машината напред), събаряне на колче с 2 точки и скъсване на лентата по периферията с 1 точка. На тази зона няма да са позволени никакви помощни средства, както и помощ от навигатора извън машината. Вратата се счита за премината, ако колчетата и при подход към вратата са на мястото си, цялата машината премине вратата движейки се напред и след това колчетата останат здрави и на мястото си. Ако при преминаването на машината се счупи или събори колчето на врата или част от машината е извън вратата, тогава тя носи половината от предвидените за нея точки. Задължително трябва да се премине през врата №1, за да може да се преминава и през останалите. След първата врата може да се пропускат врати, например от врата 1 ако се отиде на врата 3 е позволено, но врата 2 няма да се зачита дори, ако се премине след това и през нея. Времето за преминаване на тази зона ще се определя от организатора. При излизане на машината с 2 колела извън зоната, тази зона не се зачита и не се печелят или губят точки от нея. При изтичане на максималното време, съдията спира екипажа и изчислява спечелените до момента точки. При отказване на екипажа в зоната се дава максималното време за преминаване и се изчисляват спечелените до момента точки.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от rock crawler Преглед на мнениеНе със сигурност,но все пак хора сме и всичко това се прави за удоволствието и кефа и се нарича хоби...явно е,че доста проблеми са имали организаторине в Сливен нека да ги оставим да си направят някаква преценка на спокойствие,мисля че им е ясно за допуснатите грешки вече..
Кога ще се съберем Шумен,Разград и да си покараме на воля..?).Като се уточня с него кога ще ги донесе ще организираме едно каране с голямо ядене и пиене.
rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от rock crawler Преглед на мнениеПодгответе се защото скоро ще ви повикам за проби на зони и траялни трасета,така че ....
гответе машините !rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеПонеже голяма част от тези камъни са в моята градина, се чувствам длъжен да отговоря. Заставам зад думите, действията и решенията си, които са следствие на сега действащия правилник за еврозоната. Не смятам обаче, че трябва да нося и отговорност за несъвършенството на самия правилник, което не е и непознаване на същия. Никъде в правилника няма забрана за преминаване през една и съща врата, както и наказание за това. Щом нещо не е забранено, значи може. Дори се казва: " но врата 2 няма да се зачита дори, ако се премине след това и през нея". Значи все пак се допуска преминаване , но ако не е мината- не се зачита, а ако е мината вече, правилника мълчи по въпроса.Така, че или трябва да се кара по този правилник, или трябва да се пипне занапред за да няма различно тълкуване.
Прилагам правилника за Евротраяла в подкрепа на думите си:
“Зона Евротраял” - тази зона се огражда само по периметъра си с лента и в нея има поставени врати на определени екстремни места. Вратите имат номера и посока на преминаване и ще трябва да се преминават последователно и от правилната страна. Наказва се движението назад с 8 точки (като при връщане може да се спира и продължава назад, наказанието е еднократно и завършва с тръгване на машината напред), събаряне на колче с 2 точки и скъсване на лентата по периферията с 1 точка. На тази зона няма да са позволени никакви помощни средства, както и помощ от навигатора извън машината. Вратата се счита за премината, ако колчетата и при подход към вратата са на мястото си, цялата машината премине вратата движейки се напред и след това колчетата останат здрави и на мястото си. Ако при преминаването на машината се счупи или събори колчето на врата или част от машината е извън вратата, тогава тя носи половината от предвидените за нея точки. Задължително трябва да се премине през врата №1, за да може да се преминава и през останалите. След първата врата може да се пропускат врати, например от врата 1 ако се отиде на врата 3 е позволено, но врата 2 няма да се зачита дори, ако се премине след това и през нея. Времето за преминаване на тази зона ще се определя от организатора. При излизане на машината с 2 колела извън зоната, тази зона не се зачита и не се печелят или губят точки от нея. При изтичане на максималното време, съдията спира екипажа и изчислява спечелените до момента точки. При отказване на екипажа в зоната се дава максималното време за преминаване и се изчисляват спечелените до момента точки.Последно редактирано от banjo; 16-04-14, 02:59.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014 /12-13 април/
На нас пък всичко ни хареса и то много,благодарим на организатора на всички съдии и колегите които ни помагаха с какво ли не едни с пътеки едни с котви абе и ние бяхме тръгнали като на свадба...ааа и благодарности и на багеристите,че и на тях им създадохме бая работа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар