Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    И защо го казваш чак сега?
    Защо ли?
    Защото по принцип не обичам да се заяждам,но когато ме настъпят по мазола нямам спирка.

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
      Време е да се уточнят някои спорни точки в правилника, които могат да се тълкуват по повече от един начин.
      Тук няма нищо спорно.Правилникът е категоричен.
      Не го приемай лично.Казах ти,че не пиша в темата за състезанието,а тук не случайно.

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
        Защо ли?
        Защото по принцип не обичам да се заяждам,но когато ме настъпят по мазола нямам спирка.
        Съгласен съм, но трябва да се ремонтира правилника. Аз лично не бих толерирал никакви тарикатлъци. Въпрос на десет секунди е да се свалят или сложат две пътеки, ако закрепването е направено кадърно. В зони от този тип десет секунди не са от значение, но въпроса е принципен и правилника е за всички. В противен случай останалите се чувстват прецакани.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Забелязах още неточности в правилника:

          1.За зоните при Стандарт и Модифициран има по 300 точки за старт и финал. Реално те не се дават и не трябва да се дават, тъй като на старта и финала има сложени врати с точки.

          2."10. Здраво закрепени – акумулатори,резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове ,котви и др.."
          Тази точка от правилника как може да се контролира преди старта на зоната? Защо тази точка не присъства в правилника за Стандарт/Модифициран, а само за Прото? Често се случва в зона да има изпадане най-често на пътеки, трябва ли да има наказание за това? Реално за да падне нещо не е "здраво закрепено".

          Темата е за дискусии и уточняване на противоречията и именно това правим. Познавам се с почти всички състезатели и не бих ощетил който и да е от тях.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
            Съгласен съм, но трябва да се ремонтира правилника. Аз лично не бих толерирал никакви тарикатлъци. Въпрос на десет секунди е да се свалят или сложат две пътеки, ако закрепването е направено кадърно. В зони от този тип десет секунди не са от значение, но въпроса е принципен и правилника е за всички. В противен случай останалите се чувстват прецакани.
            Няма какво да му ремонтираш по правилника в този случай - в двете зони има използвани по две пътеки за преминаването на две врати за 400 точки , отнемат се на екипажа 800 точки и ако това променя класирането се прави ново класиране . За следващото състезание вече да се следи да не се допуска в зоната оборудване което не е закрепено за машината !
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Аз също искам някой да ми дефинира ''бутнато колче''
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                Аз също искам някой да ми дефинира ''бутнато колче''
                Щом според правилника щом няма точна дефиниция какво е "бутнато колче" , за мен бутнато колче е всяко видимо изменено и нарушено положение на колчето спрямо предишното положение на колчето преди преминаването на машината . Разбира се има тълкуване че когато колчето лежи най малко с две опорни точки върху терена или е строшено се смята за бутнато , но това никъде не е записано в правилника ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  а за предържане на колче от навигатора кво ще кажете

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от jordanov_auto Преглед на мнение
                    а за предържане на колче от навигатора кво ще кажете
                    Пиша му се колче или половин врата , пък да ходи да се жалва на когото ще
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Пиша му се колче или половин врата , пък да ходи да се жалва на когото ще
                      Или и двете.

                      В крайна сметка кой чакаме да ни отговори? Не трябва ли отговорите на зададените въпроси да произлязат от организаторите с консултации от съдии и състезатели?
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от Пламен Златарев Преглед на мнение
                        Aз ,като редовен "кибик" на този тип състезания нещо почвам да се обърквам.Изискванията и правилата започват да добиват обема на НК.Същото се отнася и тълкуване им!Когато феновете на трасето започват да стават по-малко от състезатели плюс обслужващи и контролиращи-става нещо като студийно кино,само за ценители!Не ,че някой е длъжен да ни прави шоу на "кибиците",ама нещо съм объркан!
                        Самоцитирам се.Но като се влиза в детайли-искам да обърна внимание върху въжето на лебедката.Виждал съм доста моменти ,когато е ясно че ще има лебедка,екипажите тръгват с предварително размотана лебедка.След използването и,пак не се намотава на барабана.Когато е намотана върху куките отпред -добре.Но масовата практика е размотаното въже да стои в краката на навигатора и е предпоставка за сериозен инцидент.Слава богу ,досега се е разминавало-ама винаги има първи път...
                        Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                        Пламен Златарев 0888 66 03 18

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                          Или и двете.

                          В крайна сметка кой чакаме да ни отговори? Не трябва ли отговорите на зададените въпроси да произлязат от организаторите с консултации от съдии и състезатели?
                          Трябва ама баш шефа ще се бие на Евротраяла , а без него няма кой да отговори ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            Трябва ама баш шефа ще се бие на Евротраяла , а без него няма кой да отговори ...
                            Мислите ли, че изказаните тук мнения трябва да са общодостъпни? Не е ли по-добре, да има отделен подфорум или за по-лесно група, в която да се дискутира от пряко засегнати?
                            Това не за друго, а за да не се разваля реномето на шампионата който се развива доста добре.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от Пламен Златарев Преглед на мнение
                              Когато е намотана върху куките отпред -добре.Но масовата практика е размотаното въже да стои в краката на навигатора и е предпоставка за сериозен инцидент.Слава богу ,досега се е разминавало-ама винаги има първи път...
                              На ''Трявна 2012'' въжето ми беше в краката на навигатора. Настъпи го гумата, омота се около краката му, счупи страничното стъкло и без малко да му потроши краката. От тогава въжето си стои или намотано на лебедката, или на куките.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                                Не, не важи за затвореното трасе. Нямат право на "обявена помощ от публиката", но така написан правилника оставя вратичка за "необявена". Писах им "обявена" и ги оставих да продължат зоната и тази грешка не съм я направил само аз. За най-ниския клас не трябва да се забравя, че по-голямата част от машините пътуват на ход и не са подготвени с лебедки и пътеки. все пак това е клас за що-годе цивилни джипки и ако не може да се ползва помощ има предпоставки за трошене на машини от мъчене. Нека не забравяме и че в този клас всяка грешка е фатална за класирането и никой не иска да получава друго наказание освен за време.
                                1.Искаш да кажеш ,че екипажите нямат право на асистенция на затвореното ли ?
                                2.За по-удобно го копирам тук

                                3.1. Асистираща машина.

                                В затвореното трасе екипажите могат да ползват асистираща(и) машина(и), който ще бъде(ат) осигурен(и) от организатора. Не се допуска ползване на асистенция от друга машина извън предварително определените. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани и за опорни точки при самоизвличане с лебедка.

                                Екипажите не могат да ползват асистираща машина по време на преминаване през допълнителните екстремни зони. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани само за опорни точки при самоизвличане с лебедка или за изправяне на обърнати джипове в допълнителните екстремни зони.

                                3.2. Помощ от публиката.

                                Помощ от публиката се ползва само за изправяне на обърнати джипове. Оказване на помощ от публиката се извършва след изрично обявяване на желание от страна на екипажа към най-близкия полеви съдия и под неговото ръководство. При ползване на помощ от публиката се отнемат 80 т.( ползване на асистираща машина).

                                Ако се ползва необявена помощ от публиката или помощ за друго освен за изправяне на джип(бутане, ремонт и пр.) екипажа се наказва с отнемане на 160 т.



                                Бутането се оказва ,че би трябвало да е 160 т
                                Последно редактирано от antiroad; 30-07-14, 08:26.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X