Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Вчера обсъдихме трасетата за Зверино, и взехме решение там да няма затворени трасета. Затвореното трасе ще бъде разделено на 4 или 5 части. Ще е нещо като тест да видим как ще се приеме от състезателите.

    Ще им направя и една анкета след това.

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      На Ивански може и да се е получило, но при нашите състезания има много повече участници. Едновременно се отварят по 9 и повече зони с 15 и нагоре участници в клас! То един жребий е трудно да се направи, камоли 10! Относно уеднаквяването на наказанията според мен не е правилно. Не е все едно дали даден екипаж владее до съвършенство пътеките и джека ( Ети и Жоро например) и друг екипаж, който не знае, какво е това пътека и джек! Да мачка ленти всеки може! Знам, че правенето на класиране е трудоемко, но в крайна сметка целта на класирането е да превърне уменията на екипажите в числа!
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        На Ивански може и да се е получило, но при нашите състезания има много повече участници. Едновременно се отварят по 9 и повече зони с 15 и нагоре участници в клас! То един жребий е трудно да се направи, камоли 10! Относно уеднаквяването на наказанията според мен не е правилно. Не е все едно дали даден екипаж владее до съвършенство пътеките и джека ( Ети и Жоро например) и друг екипаж, който не знае, какво е това пътека и джек! Да мачка ленти всеки може! Знам, че правенето на класиране е трудоемко, но в крайна сметка целта на класирането е да превърне уменията на екипажите в числа!
        Споко, жребия е лесен. Ако зоните отварят 10:00ч.(примерно) казваш, че всички трябва да са някъде в 9:40 и в 9:45 теглиш жребия, до 10:10 не си ли влязъл в зоната за която си пръв гориш. Жребия е лесен- всички номера в една купа. Зона 1 - теглиш, този номер кара на зоната - значи е първи там, ако не кара го връщаш(смисъл такъв зона само за прото а номера е от модифициран). Зона 2 - пак теглиш по същата схема, като изтеглен вече номер не се връща в купата. Това може да се направи още на брифинга след записването, като се изтеглят и резерви ако случайно е счупен за следващия ден.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Споко, жребия е лесен. Ако зоните отварят 10:00ч.(примерно) казваш, че всички трябва да са някъде в 9:40 и в 9:45 теглиш жребия, до 10:10 не си ли влязъл в зоната за която си пръв гориш. Жребия е лесен- всички номера в една купа. Зона 1 - теглиш, този номер кара на зоната - значи е първи там, ако не кара го връщаш(смисъл такъв зона само за прото а номера е от модифициран). Зона 2 - пак теглиш по същата схема, като изтеглен вече номер не се връща в купата. Това може да се направи още на брифинга след записването, като се изтеглят и резерви ако случайно е счупен за следващия ден.
          При нас всичко се тегли от софтуера и той знае, кой в кой клас кара. Всеки жребий става много лесно.

          Първи в зона за момента има смисъл да отпадне в клас Стандартен. Той не е заложен в правилника и може да отпадне още на Русе.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Не коментирам правила,а само гледам и чета как ви върви шампионата.Направо си стана марка-еднакви правила,еднакви тениски и това продължава вече втора година.Поздрави!А другите шампионати напълно пропаднаха.
            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
              Вчера обсъдихме трасетата за Зверино, и взехме решение там да няма затворени трасета. Затвореното трасе ще бъде разделено на 4 или 5 части. Ще е нещо като тест да видим как ще се приеме от състезателите.

              Ще им направя и една анкета след това.
              А защо не го пробвате още на Русе? Нали ще идваш насам, ще видиш мястото, все се притеснявам, че е малко малко за затворените трасета..

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Според мен бонуса за първи и втори в зона си работи много добре . Още преди да се отворят зоните има поне по два джипа които чакат и щом се отворят зоните състезанието започва във всички отворени зони без излишно разтакаване , теглене на жревий и чакане на екипажите . Нужно е вратите пожелание ,тези които могат да се заобикалят да са с повече точки . На лясковец първия ден имаше една врата през която никой екипаж не пожела на премине именно заради малкото точки.
                За колчетата може да изрежем по едно дървено кубче от същия матерял което да се боядиса в ярък цвят и да се слага върху колчето и щом кубчето падне да се пещат примерно 10 точки а при съборено колче 20.
                Добре би било да се маркира по някакъв начин първоначалното място на колчето за да може всеки път да е на същото място.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Бонуса работи ,ако няма затворено трасе .Защото ,ако си първи на затвореното ,автоматично можеш да си първи на някоя зона,а последните стартирали на затвореното нямат тази възможност.Или затвореното трябва да е зона без жребий ,както на Сливен .

                  За първия екстрем на Лясковец наистина коментирахме с организаторите ,че ако беше 200 т ,щеше да има сигурно желаещи да го пробват .

                  И за другото съм съгласен .Само да не загубим кубчето или топчето/както писа Таргата / в калта

                  Абе наистина ,ако няма затворено ще е по-лесно и за организация !
                  Нека повече организатори и състезатели вземат отношение !
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Аз имам предложение от следващата година да отпадне ограничението за шарката на гумите в ''Стандартен'' . Примерно да се забранят само тракторките. Така екипажите ще имат стимул да инвестират в гуми и ще могат на живо да наблюдават разликата между гума за кал и гума за мъгла. Все пак трябва да има развитие .
                    На сърбела майката му е чесането.
                    Борислав Борисов Русе О885 О37815

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Кво да инвестират,ние губим някои потенциални състезатели в Стандартен ,защото имат само един комплект агресивни гуми и не могат да си позволят други гуми !
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                        Аз имам предложение от следващата година да отпадне ограничението за шарката на гумите в ''Стандартен'' . Примерно да се забранят само тракторките. Така екипажите ще имат стимул да инвестират в гуми и ще могат на живо да наблюдават разликата между гума за кал и гума за мъгла. Все пак трябва да има развитие .
                        Без да съм много вътре в организацията на шампионата искам да изкажа мнение по този въпрос. Който иска да се развива може да кара в Модифициран, примерно аз в момента се замислям да навия Коко да караме в Русе с Витарата(почти стандартна бяла, знаете я) в Модифициран, ама съм обещал на организатора, че ще съм съдия и не знам дали ще ме освободи, пък и с Коко не съм говорил, а той не е по траялите, то и аз не съм ама ми се навигира пак на Траял, че е по-леко.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                          примерно аз в момента се замислям да навия Коко да караме в Русе с Витарата... ...пък и с Коко не съм говорил,
                          Губиш... Коко е съдия при нас
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                            Губиш... Коко е съдия при нас
                            Аз не съм ли?
                            Мисълта ми е друга, ако се имаш за добър и искаш да развиваш машина отиваш в другия клас. Няма нужда от свободия в ниските класове.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                              Аз не съм ли?
                              Естествено че СИ !
                              Разчитаме на теб!
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                                Аз имам предложение от следващата година да отпадне ограничението за шарката на гумите в ''Стандартен'' . Примерно да се забранят само тракторките. Така екипажите ще имат стимул да инвестират в гуми и ще могат на живо да наблюдават разликата между гума за кал и гума за мъгла. Все пак трябва да има развитие .

                                Догодина само тракторки и бутонки ще са забранени за Стандартен. Като се съберем догодина организаторите на 6-те състезание ще се вземат и решенията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X