Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от siko Преглед на мнение
    Внимавайте при използването на това видео , относно авторските права ( музиката най-вече ) ...
    Ееееее,то и мойта Витарка се видя на клипа.Поздравления на авторите.
    Нека силата да бъде с нас!
    Suzuki Grand Vitara
    +34 642 91 4154

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Лазарово наближава, а не видях тема за таз годишното издание.....
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от Вива (Liebherr4eto) Преглед на мнение
        Лазарово наближава, а не видях тема за таз годишното издание.....
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...F2%F0%E8%E9%EC
        Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
        Стефан Арзатов

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
          Благодаря, сега като я има и аз я виждам.
          The Flat Earth Society has members all around the globe.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Аз пък тук да сложа малко обяснения за зоните, които написах в темата за Лазарово:

            Зоните ще са с по-голям периметър и ще има повече пространство за маневри и заход към вратите. И малки и големи ще могат да ги минават при добре направена стратегия за заход.

            Конкретно за еврозоната - там трябва да се избере най-подходящият път, а не най-краткият от врата към врата. Например да се направи кръг вътре в периметъра за по-правилен заход. Обикновено има 4-5 възможности за подход към дадена врата и пилота и навигатора трябва да измислят, кой е най-подходящ за тях При захода отново ще има екстемчета - изкачване, страничен наклон, неравности, камъни и т.н. Те не са с голямо ниво на трудност, но са еквивалентни с карането по лентите в затвореното трасе към следващия екстрем. Представете си 5 - 10 мин. каране по затворено трасе в един правоъгълник, с 5 екстрема(врати) в него . Само, че конкретното трасе е различно за всеки и той сам си го избира . Това е и причината да се наказва движение назад Още нещо важно за тази зона. За да съществува вратата, тя трябва да е на мястото си, т.е. колчетата и да са там и вече мината врата не може да се минава пак, дори и в обратна посока, минаването отново е еквивалентно с пропадане "в дерето" (излизане от трасето) .

            "Нормална зона", ако е оградена само по периферията с ленти, отново позволява свободно движение и насочване към вратите. За пример мога да дам "нормалната зоната" за клас Модифициран от втория ден в Сливен - отвес, трупи с 2 врати в тях, бабуна и бетонно блокче, камъни и изход през бетонно блокче (то си е направо блок). Първите състезатели караха в права линия и биха челно трупите и бетоните, което не се отрази много добре на машините. След това вече се измисли нова стратегия, първата врата през трупите да се минава по диагонал и след това да се прави ново насочване и диагонал на следващата врата. Бабуната да се заобикаля, с каране назад и дупката с бетонното блокче да се взима по диагонал, като едното колело върви по ръба на дупката и не пада в нея. Аз точно така и направих. Зоната се оказа преодолима и щетите значително по-малки.

            Друго важно нещо е: Вратите винаги имат посока на преминаване и трябва да се преминават само в правилната посока! Не да се влиза на заден ход във врата и после напред. Това го имаше като практика, но вече не се позволява.

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              След състезанието в Сливен се заинтересувах за зоните "Евро траял" погледнах в правилника им и видях следното
              4.8.1.1 Reverse = 6/5/4/3/2/1 penalty points for O, S and M
              A reverse is when a vehicle drives backward, rolls backward or slips backward.
              If the vehicle stops and moves back again this is no further reverse. A further reverse is when the
              reverse is interrupted by a forward move.(additional penalty points).
              Wheelbase up to 2000mm = 6 point
              Wheelbase 2001-2150mm = 5 point
              Wheelbase 2151-2300mm = 4 point
              Wheelbase 2301-2450mm = 3 point
              Wheelbase 2451-2600mm = 2 point
              Wheelbase over 2601mm = 1 point
              Наказания за връщане на зад в зоната е според дължината на колесната база а при нас бе на всички по -10т до колкото си спомням. По принцип не съм се запалил още по дисциплината и участието ми бе основно за забавление но това малки и големи с еднакви наказания малко ми се струва неправилно. Или променяш ширината на вратите или правиш разлика в наказанията. Доколкото знам и К.Кирилов е на подобно мнение.
              Последно редактирано от banjo; 15-04-14, 13:34.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Те съдиите още не могат да свикнат да оценяват в Евротраял зоните ти искаш да налагат 6(шест) различни наказания за едно нарушение Засега това е невъзможно!
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  След състезанието в Сливен се заинтересувах за зоните "Евро траял" погледнах в правилника им и видях слднотоНаказаниятя за връщане на зад в зоната е според дължината на колесната база а при нас бе на всички по -10т до колкото си спомням.
                  Да така е, там и колче не може да се докосва, както и не може да се изпускат врати и времето за каране е 3, 4 или 5 мин. Тук сме приравнили връщането на ползване на пътека.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    Те съдиите още не могат да свикнат да оценяват в Евротраял зоните ти искаш да налагат 6(шест) различни наказания за едно нарушение Засега това е невъзможно!
                    Не съм казам нищо против съдиите, просто ми направи впечатление разликите между запада и България. Убеден съм че има причина да е така положението в момента но сигурно ще ги оправите в движение с натрупване на опит.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                      Не съм казам нищо против съдиите, просто ми направи впечатление разликите между запада и България. Убеден съм че има причина да е така положението в момента но сигурно ще ги оправите в движение с натрупване на опит.
                      Ние сме още на пробно с този тип зони. Те също така са значително по-леки от западните. Виж в темата за Словакия има няколко клипа - там Стандартен по какви наклони кара. Засега по една на ден с цел да провокира каране със стратегия.

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                        Ние сме още на пробно с този тип зони. Те също така са значително по-леки от западните. Виж в темата за Словакия има няколко клипа - там Стандартен по какви наклони кара. Засега по една на ден с цел да провокира каране със стратегия.
                        Така де затова казах че си има причина да е така в момента. Гледал съм филми със състезания и наистина при тях е по така от тук. Има напредък, и участниците ще свикнат / няма да стоят пред класирането и да казват "Нищо не разбрах " и "лъжат ме"/ и организаторите също. След време живот и здраве ще участвам с прототип,за сега само ще гледам.
                        Последно редактирано от banjo; 15-04-14, 14:28.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          ВРЕМЕННО КЛАСИРАНЕ СЛЕД СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014

                          КЛАС СТАНДАРТЕН
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Камен Иванов / Ивайло Дамянов Сузуки Витара Зверино 36
                          2 Евгени Андреев / Георги Георгиев Исузу Трупър Гавраилово 32
                          3 Златомир Петров / Николай Златомиров Сузуки Самурай Карнобат 29
                          4 Николай Узунов / Илия Колев Сузуки Джимни Силистра 27
                          5 Георги Георгиев / Благой Петров Нисан Патрол Варна 26
                          6 Андрей Андреев / Иван Димитров Лада Нива Сливен 25
                          7 Георги Радев / Милен Дечев Сузуки Витара Ст. Загора 24
                          8 Стефан Христов / Теодор Илиев Нисан Патрол гара Елин Пелин 23
                          9 Десислав Добрев / Върбан Вълев Suzuki Vitara Стралджа 22
                          10 Недялко Неделчев / Юлиан Колев УАЗ 469 Разград 21
                          11 Милен Златев / Велислав Марков Сузуки Самурай Ямбол 20
                          12 Иван Ефремов / Георги Баджалов Сузуки София 19
                          13 Любомир Ангелов / Мария Иванова Ланд Ровър Дикскавъри Пирдоп 18
                          14 Людмил Попов / Григор Върбанов Сузуки Витара Горна Оряховица 17
                          15 Господин Вълев / Моньо Динев Нисан Патрул Ямбол 16

                          КЛАС МОДИФИЦИРАН
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Иван Калпачки / Васил Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 36
                          2 Николай Колев / Велик Казаков Сузуки Самурай Ямбол 32
                          3 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Витара Чипровци 29
                          4 Красен Ковачев / Ивелин Стоянов Самурай Тракторче Горна Оряховица 27
                          5 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 26
                          6 Никола Кузманов / Александър Кузманов Сузуки Джимни Twin Offroad Team – Павликени 25
                          7 Георги Донев / Андрей Дамянов Сузуки Витара Разград 24
                          8 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ 69 Самоков 23
                          9 Ивайло Митев / Николай Колев Митсубиши Паджеро Шумен 22
                          10 Павел Павлов / Георги Вълчев Сузуки Самурай Ботевград 21
                          11 Калоян Тотев / Илиан Белов УАЗ Стара Загора 20

                          КЛАС ПРОТОТИП
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Илиян Илиев / Мирослав Минчев Yellow Spider Разград 26
                          2 Пламен Исаев / Валентин Димитров Вранглер прототип Горна Оряховица 22
                          3 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 19
                          4 Костадин Георгиев / Борко Вапцаров ГАЗ-69 прототип – Звярът София 17
                          5 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 16
                          6 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 15
                          7 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 14
                          8 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 13
                          9 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 12

                          ПОДКЛАС МАЛЪК ПРОТОТИП
                          Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                          1 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 26
                          2 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 22
                          3 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 19
                          4 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 17
                          5 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 16
                          6 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 15
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 15-04-14, 14:47.

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                            ВРЕМЕННО КЛАСИРАНЕ СЛЕД СЛИВЕН 4Х4 ЕКСТРИЙМ 2014

                            КЛАС СТАНДАРТЕН
                            Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                            1 Камен Иванов / Ивайло Дамянов Сузуки Витара Зверино 36
                            2 Евгени Андреев / Георги Георгиев Исузу Трупър Гавраилово 32
                            3 Златомир Петров / Николай Златомиров Сузуки Самурай Карнобат 29
                            4 Николай Узунов / Илия Колев Сузуки Джимни Силистра 27
                            5 Георги Георгиев / Благой Петров Нисан Патрол Варна 26
                            6 Андрей Андреев / Иван Димитров Лада Нива Сливен 25
                            7 Георги Радев / Милен Дечев Сузуки Витара Ст. Загора 24
                            8 Стефан Христов / Теодор Илиев Нисан Патрол гара Елин Пелин 23
                            9 Десислав Добрев / Върбан Вълев Suzuki Vitara Стралджа 22
                            10 Недялко Неделчев / Юлиан Колев УАЗ 469 Разград 21
                            11 Милен Златев / Велислав Марков Сузуки Самурай Ямбол 20
                            12 Иван Ефремов / Георги Баджалов Сузуки София 19
                            13 Любомир Ангелов / Мария Иванова Ланд Ровър Дикскавъри Пирдоп 18
                            14 Людмил Попов / Григор Върбанов Сузуки Витара Горна Оряховица 17
                            15 Господин Вълев / Моньо Динев Нисан Патрул Ямбол 16

                            КЛАС МОДИФИЦИРАН
                            Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                            1 Иван Калпачки / Васил Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 36
                            2 Николай Колев / Велик Казаков Сузуки Самурай Ямбол 32
                            3 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Витара Чипровци 29
                            4 Красен Ковачев / Ивелин Стоянов Самурай Тракторче Горна Оряховица 27
                            5 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 26
                            6 Никола Кузманов / Александър Кузманов Сузуки Джимни Twin Offroad Team – Павликени 25
                            7 Георги Донев / Андрей Дамянов Сузуки Витара Разград 24
                            8 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ 69 Самоков 23
                            9 Ивайло Митев / Николай Колев Митсубиши Паджеро Шумен 22
                            10 Павел Павлов / Георги Вълчев Сузуки Самурай Ботевград 21
                            11 Калоян Тотев / Илиан Белов УАЗ Стара Загора 20

                            КЛАС ПРОТОТИП
                            Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                            1 Илиян Илиев / Мирослав Минчев Yellow Spider Разград 26
                            2 Пламен Исаев / Валентин Димитров Вранглер прототип Горна Оряховица 22
                            3 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 19
                            4 Костадин Георгиев / Борко Вапцаров ГАЗ-69 прототип – Звярът София 17
                            5 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 16
                            6 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 15
                            7 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 14
                            8 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 13
                            9 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 12

                            ПОДКЛАС МАЛЪК ПРОТОТИП
                            Място Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки
                            1 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 26
                            2 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки прототип Нова Черна/Кубрат 22
                            3 Калин Митов / Красимир Илиевски Витара Вамп Прототип Враца 19
                            4 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай Heave Bone Racingteam София 17
                            5 Матей Георгиев / Константин Панайотов Нисан Патрол Русе 16
                            6 Красимир Митрушев / Костадин Митов Прототип Казанлък 15
                            Може ли да обясните кое място в класирането колко точки носи.Миналата година се умножаваше по коефицент на състезанието,а тази година как ще е ?
                            NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                            ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение
                              Може ли да обясните кое място в класирането колко точки носи.Миналата година се умножаваше по коефицент на състезанието,а тази година как ще е ?
                              http://4x4extreme.bg/competitions/rules/ - ето тук е схемата на точките. Тази година няма коефициент и разликите са малки. Така се дава по-голям шанс с добри класирания на повече състезания да имате повече точки за шампионата. Миналата година с едно участие можеше да се спечелят много точки и да се мине много напред в класирането, което не е добре.

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Това което си мисля ,за траялния шампионат е, че придобива сериозен вид ! Състезанията започнаха да прогресират състезателите,машините стават повече, класовете ......и т.н. Има сериозна заявка този шампионат да набере доста сила,важно е да има постоянство,последователност и достатъчно ентусиасти(състезатели)" Старта е даден" има ги и хората в трудни условия но с желание и постоянство ще се получат хубави неща
                                Продължаваме напред...
                                Последно редактирано от Георги Василев; 26-04-14, 22:45.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X