От: Зверино 4х4 Екстрийм -2013 /5-6 октомври/
Мина и поредното състезание от веригата на траялните състезания 4х4 Екстрийм. Благодаря от името на цялата съдииска група от североизточна България, че Зари, Стоянчо и Жоро ни направиха отново съпричастни на поредния офроуд празник. Организацията беше на ниво, вървеше стегнато и всички стартове на отделните класове се случваха точно навреме по обявената предварително програма. Дори и грозните ситуации с двама от нас не можаха да развалят доброто настроение. Мисля, че ние отдавна сме над тези неща и трудно поддаваме на провокации. От дистанцията на времето след трите състезания, смело мога да заявя, че при Експерта тези изцепки ги няма и там отношенията са много интелигентни. И накрая, но на първо място по значение за мен е всичко свързано с безопасносста на екипажите и хората около трасетата. На Лазарово след обръщането на Пламен Исаев пред очите ми, станах инициатор на по високи изисквания за защита на екипажа за машините от клас Експерт. Последваха много дискусии и дебати, но резултата е налице за мое голямо удоволетворение. Сега отново ще пусна едни снимки с коментар, че повече не трябва да допускаме това, за да не се случи най- лошото. Това се постига с ясни технически изисквания за съответните класове и после стриктен технически преглед. Например даден екипаж заявява участие за даден клас, но не отговаря на техничеките изисквания за този клас и не се допуска в този клас. Проверява се за кой клас отговаря и се прехвърля там. Това е клетката на машината от клас Хоби, която се обърна. Добре, че не се обърна изцяло на таван, защото, тогава джипът щеше да лежи изцяло на главите на екипажа.





Мина и поредното състезание от веригата на траялните състезания 4х4 Екстрийм. Благодаря от името на цялата съдииска група от североизточна България, че Зари, Стоянчо и Жоро ни направиха отново съпричастни на поредния офроуд празник. Организацията беше на ниво, вървеше стегнато и всички стартове на отделните класове се случваха точно навреме по обявената предварително програма. Дори и грозните ситуации с двама от нас не можаха да развалят доброто настроение. Мисля, че ние отдавна сме над тези неща и трудно поддаваме на провокации. От дистанцията на времето след трите състезания, смело мога да заявя, че при Експерта тези изцепки ги няма и там отношенията са много интелигентни. И накрая, но на първо място по значение за мен е всичко свързано с безопасносста на екипажите и хората около трасетата. На Лазарово след обръщането на Пламен Исаев пред очите ми, станах инициатор на по високи изисквания за защита на екипажа за машините от клас Експерт. Последваха много дискусии и дебати, но резултата е налице за мое голямо удоволетворение. Сега отново ще пусна едни снимки с коментар, че повече не трябва да допускаме това, за да не се случи най- лошото. Това се постига с ясни технически изисквания за съответните класове и после стриктен технически преглед. Например даден екипаж заявява участие за даден клас, но не отговаря на техничеките изисквания за този клас и не се допуска в този клас. Проверява се за кой клас отговаря и се прехвърля там. Това е клетката на машината от клас Хоби, която се обърна. Добре, че не се обърна изцяло на таван, защото, тогава джипът щеше да лежи изцяло на главите на екипажа.
Коментар