До: ПРИМОРСКО 4х4 двудневно състезание 21-22.03.09г.
Колега смесването на трал и състезателен офроуд незнам до колко добра идея я е защото машините за двете дисциплини са реално с различна подготовка и така се получава един миш маш,въпреки че в нашия шампионат това е стара практика и не е имало състезания без публика,вие си знаете аз мисля че е добре двете неща да се разграничават за да може да се изстиска максималното и от двата формата.
					Колега смесването на трал и състезателен офроуд незнам до колко добра идея я е защото машините за двете дисциплини са реално с различна подготовка и така се получава един миш маш,въпреки че в нашия шампионат това е стара практика и не е имало състезания без публика,вие си знаете аз мисля че е добре двете неща да се разграничават за да може да се изстиска максималното и от двата формата.


 
							
						





 Примерно моята машинка основно съм си я готвил за траяли и трудно върви с повече от 80 км/ч дори на асвалт, а сповече от 50 - 60 км/ч в гората и кал или по черно си е направо опасно. Единствения вариант е къси участъци и да се наблегне на ориентирането, но тогава става прекалено сложно за болшинството от участниците (любители да не забравяме) в това число и за мен. Ако ще е траял да е траял. Няма универсални машини а щом ще е любителско състезание едва ли някой ще дойде с микробуси с асистенции и да сменя окачване вечерта преди следващия етап
 Примерно моята машинка основно съм си я готвил за траяли и трудно върви с повече от 80 км/ч дори на асвалт, а сповече от 50 - 60 км/ч в гората и кал или по черно си е направо опасно. Единствения вариант е къси участъци и да се наблегне на ориентирането, но тогава става прекалено сложно за болшинството от участниците (любители да не забравяме) в това число и за мен. Ако ще е траял да е траял. Няма универсални машини а щом ще е любителско състезание едва ли някой ще дойде с микробуси с асистенции и да сменя окачване вечерта преди следващия етап 

 ).
).
							
						
Коментар