Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Ти позна, т.е. правилно предвиди какво ще се случи с трасето след като минат няколко джипки. Вечерта гледах клипове от късния следобед и не можахПървоначално публикуван от kocha Преглед на мнение.............................................................
Сега по темата. Бях на екстрема до Плачковци, който по-късно си стана предизвикателство!
Първият джип си мина на лебедка, щото нямаше преден кардан, и едвам омачка тревата! Това на клипа е втория, след него стана сложно. Бакалов беше 5-6 и оформи трасето като за Виетнамки. Изгубих интерес, щото преди него се вадеха(ги вадеха), за около час, а след него......
да позная екстрима, нямаше нищо общо с този какъвто го видях преди да мине първата джипка само на задно.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
То и аз като стигнах там и видях екстрима в който трябваше да караме всички класове заедноПървоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеТи позна, т.е. правилно предвиди какво ще се случи с трасето след като минат няколко джипки. Вечерта гледах клипове от късния следобед и не можах
да позная екстрима, нямаше нищо общо с този какъвто го видях преди да мине първата джипка само на задно.
 ми беше ясно,че ще се спи там. Реших да го заобиколя и да карам до финала още 40 км. които не бяха леки. След екстрема до финала карахме заедно с Бакалов. Имаме финал в 17 и нещо, но какво се случи след това ? Чудо!!! Класирането не знам по какъв правилник и как го направиха, но като видях сутринта на кое място сме - 18-то, а пред нас и в челната тройка има коли който са се счупили и нямат финал направо убихте всичкото ми желание за офф и каране втория ден 
. Ще помоля за компетентно разяснение на класирането от първия ден !!! Иначе се получи добро състезание с добри трасета и точен родбук. Природата ни е уникална и хората там много дружелюбни. Дори и публиката си я биваше, на един ексрем в гората бяха направили жива верига и вадеха вода от реката и я сипваха в трасето, в коловозите за да им е по-интересно 
.
							
						0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Така е, на много и най-различни състезания с оглед на метео условията, конкретното състояние на трасето или неправилна предварителна преценка от организаторите се взема решение по никое време да се даде край на състезанието. И тогава има много неизвестни, много ощетени и много сърдити.Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеТо и аз като стигнах там и видях екстрима в който трябваше да караме всички класове заедно
 ми беше ясно,че ще се спи там. Реших да го заобиколя и да карам до финала още 40 км. които не бяха леки. След екстрема до финала карахме заедно с Бакалов. Имаме финал в 17 и нещо, но какво се случи след това ? Чудо!!! Класирането не знам по какъв правилник и как го направиха, но като видях сутринта на кое място сме - 18-то, а пред нас и в челната тройка има коли който са се счупили и нямат финал направо убихте всичкото ми желание за офф и каране втория ден 
. Ще помоля за компетентно разяснение на класирането от първия ден !!! Иначе се получи добро състезание с добри трасета и точен родбук. Природата ни е уникална и хората там много дружелюбни. Дори и публиката си я биваше, на един ексрем в гората бяха направили жива верига и вадеха вода от реката и я сипваха в трасето, в коловозите за да им е по-интересно 
.
Ще се опитам да дам няколко примера:
Състезанието е 2 обиколки. Стартирам първа обиколка, старая се да опозная добре трасето, не рискувам, паза сили за да направя добра втора обиколка и ... хоп-финал.
Стартирам, стигам до тапа на екстрим, чакам половин час, за който преминава 1 машина и си правя сметката, че в 17 часа, когато затварят състезанието ще съм до никъде, заобикалям екстрима защото знам, че повечето, които чакат там няма да имат финал. Отнасям си наказанието като куцо пиле домат. Стигам финала и разбирам, че трасето е съкратено, финала е на средата и аз съм убил машината, за да се набутам да мина 50 напразни километра. Кога ще се прибирам, кога ще ремонтирам, че след малко трябва да стартирам?
П.П. По темата: преди да мине първата джипка през екстрима, там върху сухите листа нямаше следи от гуми. Филчев може да сподели и той какво е видял и дали някой е тествал екстрима преди да пусне от там всички джипки.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Един прост пример: 49 джипа по 10 мин на екстрем 4 е 8 часа и 10 мин, дори да беше проходим и да не го бях "затапил", всеки може да си направи сметка какво ще се случи.
При правилно замислено и изтествано трасе, подходящо за всеки клас и да има тапи няма да провалят състезанието. Говоря само за екстрем 4, но има и екстрем 2 с големи изчаквания и така. Всеки да си прави сам изводите по най-правиния за него начин.
Оправдавания с правилника на Шамионата не важат. Обърнете внимание в правилника за Шампионата какво е заложено. Е на Варна, че ще се кара по целия правилник.
Разделете сега тези 8:10:00 на 3 или 4 коридора и нещата ще изглеждат малко по-иначе или на 2 екстрема един за Модифициран/Прото и един за Стандартен с по 3 коридора.Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеЧл.29. Организаторът може да промени мястото на финала при черезвичайни условия. Тогава финалът трябва да е на физическа контролна точка и не трябва да има екипажи движещи се по трасето след тази физическа контролна точка.
Чл.38.(1) При спиране на времето заради блокиране на трасето (Dead time ), времето прекарано в изчакване се добавя към максимално възможният час за финал на екипажа.
(2) Спиране на време може да има само в специален етап при маркирано трасе с ленти (екстрем), по решение на полевия съдия и само, ако няма свободен коридор за преминаване. Ако екипажът се повика от полевия съдия, той трябва да влезе в маркираното трасе (екстрем) и времето му се рестартира.
Един друг пример, не се спира времето на етапа и има час за затваряне на етапа - първите както винаги печелят, 2-3 са се преебали да се забият в екстрема, останалите заобикалят с 2 часа наказание и кое точно е справедливото в схемата и за чий е тоя екстрем? Организаторът като се е наел да прави нещо, трябва да го прави справедливо и еднакво за всички, дори ако трябва да се прибере по-късно от комфотрното му време.Последно редактирано от Стоян Францов; 04-04-16, 16:15.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Е само не разбрах изтествалисе правилника или всичко бе една рекламна пушилка . Какво е твоето мнение.Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеЕдин прост пример: 49 джипа по 10 мин на екстрем 4 е 8 часа и 10 мин, дори да беше проходим и да не го бях "затапил", всеки може да си направи сметка какво ще се случи.
При правилно замислено и изтествано трасе, подходящо за всеки клас и да има тапи няма да провалят състезанието. Говоря само за екстрем 4, но има и екстрем 2 с големи изчаквания и така. Всеки да си прави сам изводите по най-правиния за него начин.
Оправдавания с правилника на Шамионата не важат. Обърнете внимание в правилника за Шампионата какво е заложено. Е на Варна, че ще се кара по целия правилник.
Разделете сега тези 8:10:00 на 3 или 4 коридора и нещата ще изглеждат малко по-иначе или на 2 екстрема един за Модифициран/Прото и един за Стандартен с по 3 коридора.
Един друг пример, не се спира времето на етапа и има час за затваряне на етапа - първите както винаги печелят, 2-3 са се преебали да се забият в екстрема, останалите заобикалят с 2 часа наказание и кое точно е справедливото в схемата и за чий е тоя екстрем? Организаторът като се е наел да прави нещо, трябва да го прави справедливо и еднакво за всички, дори ако трябва да се прибере по-късно от комфотрното му време.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Правилникът ще се изтества на Варна.Първоначално публикуван от unikat13 Преглед на мнениеЕ само не разбрах изтествалисе правилника или всичко бе една рекламна пушилка . Какво е твоето мнение.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Благодаря за усилията направени от вас, и целия Орга -Тим, за да се чувстваме добре, през този незабравим уикенд. Всичко беше на ниво, и дано занапред да продължи да съществува това мероприятие. Успех!0887 526 564/ 0897 933 755 /
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Дано да го тествате и да работи и да не се набляга на съдията-бог. На въпросния екстрем бях уверен от полевия съдия, че състезанието ще приключи 5-часа след първия финиширал за деня и Всички трябва да караме до финала или до където стигнем. Беше категоричен, че ще се кара до към полунощ и това ме накара да продължа. Аз и още няколко коли сме финиширали преди да решат да прекратят етапа !!! И не на последно място състезанието беше представяно като трофи, а не траял и ми се струва, че трябва да се наблегне на каране по книга ,а не на зони с ленти. Успех.Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнениеПравилникът ще се изтества на Варна.0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Първите 2-3 джипа минанаха безпроблемно . Не е редно един екстрем с един коридар да е за 2 класа , именно коментирания 4 ти беше за Модифициран и за Стандарт . Оранизацията беше под всякаква критика . Правила никакви . Чакането на резултатите безкрайно . Отношението на един от организаторите към състезател обидно дори грозно . Хубавите неща бяха приятелите авто мивката за джипове и природата .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Прекрасно трасе страхотна природа НО до там!!!!!За екстрема нямам думи за 4–ти де там пълна греда да пуснеш Стандарт и Модифициран през едно място без алтернатива за Стандарт Слаб 2!!Но това не е най-лошо идва спирането или определянето на финала когато и където си поискат и ни беше казано чак на брифинга пак го преживяхме!Ама арогантното отношение на тъй наречения Бог-"организатор" с виковете цитирам буквално ......"ти мълчи,млъкни и шшшшшът аз говоря"..."да ви кажа какво видях днес-80% от джиповете не подготвени без гуми не адекватни лебедки а навигаторите много слаби и не се справят" пълен смях!!!Плюене на хора които ги няма там и според мен са направили много и правят страшно много за офроуда в България!!!Вие г-н Лагадов моля ви не правете повече опити да правите състезание правете Разходка!!!!И пак да си кажа разходката,терена и маршрута перфектен!ПоздравиХристо Георгиев-0889022988
Jeep Wrangler YJ 4.0l 1995г
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Трявна 2016 - Откриване на сезона - 1-3 април
Може би на Йоско нервите не са издържали,но това не оправдава това му отношение ако е вярно.На въпросния екстрем може да видите как една стандартна Витара го взе за нула време.Не случайно Гошко и Стефчо са на първо място.А какво ще кажете за втория екстрем?Та повечето екипажи много трудно стигнаха до него.Толкова ли е трудно да се движиш над коловозите.Оказа се,че не е но само за тия които го могат.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
			
			
		
			
			
		
			
			
		
Коментар