Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лазарово 2010

    Ееееее,айде стига сте се дъфкали-мисля че и организатори и състезатели са си взели поука от това състезание и нещата вървят в положителна насока.Само се чудя на някои колеги за какви 37-ци та и нагоре, говорят.Абе хора, колко джипа мислите ,че ще дойдат на едно състезание с такъв размер гуми,а и не е само до гумите-от тях се почва ,а после?Нали се сещате ,че за подготовката на джип отговарящ на описанието написано от вас трябва солидно количество,,КЕШ,,е айде помислете колко такива джипа ще се съберат и какво ще е това състезание с максимум 3-4 джипа.Пропускате най-важното в цялата история,а именно колко хора могат да си позволят да заделят такива средства.Разберете ,че и организатори и мнозинството състезатели разполагат с ограничени средства.Другото, което се бърка тук е че не се разграничава любителския траял от траяла за специално подготвени за целта машини.Да, щеше да е наистина добре ако имаше повече наистина добре подготвени машини,но уви не е така!Така че нека се радваме на това, което имаме за момента,а то не е малко!
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • От: Лазарово 2010

      Цивилизован диалог се води с цивилизовани хора. Въпросният "състезател" на миналогодишното издание на Лазарово 4х4 Екстрийм се държа по абсолютно същия начин. Беше открил пропуск в правилника( бях написал, че е задължително да стартират и финишират с колани и каски, но не бях изрично споменал, че трябва да карат с тях) и втория ден премина стартовата линия, демонстративно спря, двамата с навигатора си свалиха каските и дадоха ги на някакъв свой "приятел", откопчаха си коланите и потеглиха!!! Разбира се те се счупиха по трасето и не финишираха, но "приятелят" им ги чакаше на финала да им върне каските.... Като чели тези каски и колани ще пазят моя живот!?
      И това го прави човек, дето преди 4-5 години джипа едва не го уби и тук във форума колегите събираха средства да му помогнат!!!
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: Лазарово 2010

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Цивилизован диалог се води с цивилизовани хора. Въпросният "състезател" на миналогодишното издание на Лазарово 4х4 Екстрийм се държа по абсолютно същия начин. Беше открил пропуск в правилника( бях написал, че е задължително да стартират и финишират с колани и каски, но не бях изрично споменал, че трябва да карат с тях) и втория ден премина стартовата линия, демонстративно спря, двамата с навигатора си свалиха каските и дадоха ги на някакъв свой "приятел", откопчаха си коланите и потеглиха!!! Разбира се те се счупиха по трасето и не финишираха, но "приятелят" им ги чакаше на финала да им върне каските.... Като чели тези каски и колани ще пазят моя живот!?
        И това го прави човек, дето преди 4-5 години джипа едва не го уби и тук във форума колегите събираха средства да му помогнат!!!
        Е Господин Василев тука вече се УЛЯ и направо ми преля . Въпросният състезател ,които визираш в мое лице имаше шнорхел и миналата година - можеш да си погледнеш снимки и не само от миналата ами от преди осем години и никога не съм се притеснявал да вляза пръв в най-дълбоката вода ! А кажи ако обичаш какъв беше повода за моя протест миналата година ? И защо се чудиш как да извъртиш нещата без да ми отговориш на нито един въпрос до момента .КЪДЕ Е КЛАСИРАНЕТО ??? КЪДЕ СА ТОЧКИТЕ НА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ ??? Да счупихме се именно в тази гадна кална и непреодолима от никой на собствен ход до сега тиня с вода ? Да приятелят ни чакаше на финала и ще ме чака и другата година ако е необходимо за това аз се гордея с ПРИЯТЕЛИТЕ си ,но ако уважавания от мен кмет на село Лазарово все още не е разбрал ,че от ВАС като главен съдия и организатор НИЩО НЕ СТАВА то ще си е за негова сметка ! Аз ВИ исках правилник много преди състезанието ,за да не търся пропуски в него на място ! А това ,че вие сте неспособни да създадете такъв си е ваш проблем . Клипчетата който ВИЕ лично качихте на участник със супер подготвената машина и който давате за пример за подражание и навигаторът му който тича пред джипа с каска " невидимка " ,а е записано в правилника ,че каската е задължителна и не трябва да се сваля по време на състезанието и от навигатора ! Сигурно сте им отнели точки за това или сте ги декласирали от дадената зона ! Дали ? А сега пак сметайте на ново ! А дали въпростният състезател не ви е правил случайно вашата УЖАСКА ? А дали пак той няма да я прави след като я потроши при проба на една от зоните и сега стои до моргата в Бяла Слатина при Драго ? А ДАЛИ ЩЕ ПОЛУЧА СМИСЛЕН ОТГОВОР НА МОИТЕ ВЪПРОСИ г-н Василев . И не на последно място Да обърнах се ! Да джипката ми мина през мен ! Да замалко щях да умра ! Бях в реанимацията на Пирогов 28 дни без никой от лекарите да дава надежда на роднините ми . ДА БЛАГОДАРЕН СЪМ НА ВСИЧКИ ОТ ФОРУМА ,които тогава бяха съпричасти с мен . На ВСИЧКИ ,които дариха кръв за мен . Незнам дали ще ми стигне този живот за да дам и аз толкова ,но поне се опитвам . Съжалявам ,че ще те разочаровам ,но средства не са ми дарявани ! И не на последно място искам да ти кажа ,че със същата тази джипка бях на вашето състезание и миналата и тази година и ще дойда с нея догодина ако има ясни ПРАВИЛА и ти не си СЪДИЯ !!!
        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

        Коментар


        • От: Лазарово 2010

          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
          1.А кажи ако обичаш какъв беше повода за моя протест миналата година ?
          2..КЪДЕ Е КЛАСИРАНЕТО ??? КЪДЕ СА ТОЧКИТЕ НА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ ???
          3.Да счупихме се именно в тази гадна кална и непреодолима от никой на собствен ход до сега тиня с вода ?
          4.Да приятелят ни чакаше на финала и ще ме чака и другата година ако е необходимо за това аз се гордея с ПРИЯТЕЛИТЕ си
          5. Аз ВИ исках правилник много преди състезанието ,за да не търся пропуски в него на място ! .
          6.Клипчетата който ВИЕ лично качихте на участник със супер подготвената машина и който давате за пример за подражание и навигаторът му който тича пред джипа с каска " невидимка " ,а е записано в правилника ,че каската е задължителна и не трябва да се сваля по време на състезанието и от навигатора
          7.Да обърнах се ! Да джипката ми мина през мен ! Да замалко щях да умра ! Бях в реанимацията на Пирогов 28 дни без никой от лекарите да дава надежда на роднините ми . ДА БЛАГОДАРЕН СЪМ НА ВСИЧКИ ОТ ФОРУМА ,които тогава бяха съпричасти с мен . На ВСИЧКИ ,които дариха кръв за мен . Незнам дали ще ми стигне този живот за да дам и аз толкова ,но поне се опитвам . Съжалявам ,че ще те разочаровам ,но средства не са ми дарявани !
          8. И не на последно място искам да ти кажа ,че със същата тази джипка бях на вашето състезание и миналата и тази година и ще дойда с нея догодина ако има ясни ПРАВИЛА и ти не си СЪДИЯ !!!
          По ред:
          1. Поводът за твоя протест миналата година беше, че в първия ден бяхме дисквалифицирали Миро от Враца за излизане от трасето. Ти се беше напил и се изживяваше, като защитник на онеправданите, като скандализираше наоколо и създаваше брожение. Накрая извикахте Иван Маринов да се изкаже, като лицензиран съдия по въпроса. Човекът прочете правилника и се съгласи с нашето решение.
          2. Класирането е на страница 18, пост №345
          3. "Гадната и непреодолима кал" миналата година я минаха на собствен ход четири джипа(Киров, Наско от Пловдив с Тойотата, Ники от Тетевен с Уаза, Синьото Дайхатсу Роки от Самоков). Проблемът ти е, че ТИ не я мина
          4. За такива приятели има поговорка: "Боже пази ме от приятелите ми, от враговете си аз сам ще се пазя"
          5. Вместо да насочваш усилията си да търсиш пропуски в нещо по-добре е да ги насочиш в самоусъвършенстване ( на себе си и на машината си). В България винаги, когато някой реши да прави нещо съзидателно се намира друг, който неистово се опитва да го разруши и да докаже на себе си, че е нещо повече....
          6. Очевидно ненависта и изпитата бира са ти попречили да прочетеш правилника, където е казано: . При движение на автомобила хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и каски. Това означава, че ако участника е извън автомобила или автомобила е спрял може да се сваля каската и да се откопчава колана. Защото това не е рали
          7. Като си благодарен на хората от форума дарили кръв за теб бъди така добър да им обясниш демонстративното сваляне на каската и колана по време на състезание. Защото аз нямам смислено обяснение....
          8. Следващата година , както и досега ще има ясни правила, аз ще съм главен съдия, а ти със сигурност няма да участваш, защото НЕ СИ ДОБРЕ ДОШЪЛ В ЛАЗАРОВО.
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • От: Лазарово 2010

            Ето това е от мен дано са ви харесали клиповете
            Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

            Коментар


            • От: Лазарово 2010

              Като участник и зрител на съзтезанието искам да споделя моите впечатления и виждания. Експериментирахме нещо ново което досега не е правено в България, имам предвид изцяло траялно съзтезание с отделни зони. За което понасяме отрицателни и положителни коментари, което е нормално. Добрата страна е,че в основата на съзтезанието не е бързината с която са преминати препятствията, а това от своя страна води до по-безопасно каране и минимални рискове за участниците. Видяхме недостатаците в точковата система, а именно че съзтезатели които са минали през всички зони са с отрицателни точки за разлика от други които са пропускали зони и са събрали само положителни точки. Другия пропуск е, че трябва да има по-голяма разлика в зоните на двата класа(тоест на клас Хоби трябва да са малко по-леки зоните).Също така и в двата класа Хоби и Експерт трябва да се преценят препятствията и да са равнопоставени големи и малки машини. Трудно е и за публиката да следи съзтезанието, тъй като се отварят наведнъж зоните и не могат да проследяват най-интересните моменти. Всичко това сме го коментирали след съзтезанието и смятаме, че догодина ще бъдат отстранени пропуските досега. Ако някои от участниците в съзтезанието има претенции към съдийството, ще му бъде предоставена информация за неговото представяне. Мисля че се получи едно добро съзтезание и се надявам съзтезатели и зрители да са останали доволни.
              SUZUKI SAMURAI
              http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

              Коментар


              • От: Лазарово 2010

                дано

                Коментар


                • От: Лазарово 2010

                  За първи път съм съгласен по темата за състезанията с колегата Ицофреш,мисля че когато се отстранят изброените от него слабости ще се получи нормални състезания в които нещата да са ясни и добре устроени.Най ми хареса поста на колегата Владиас,зад който заставам напълно,мисля че се опитва ме да крачи ме с много големи крачки.Рано ни е още за големи гуми и професионално подготвени джипове.Сега всички сме една общност и в това е чара,а и хората обичат да гледат как майсторски минава ,едно препядствие с машина подобна на неговата а не с някакво извънземно превозно средство.Щото всеки си казва с такава машина и аз мога,и така парите елиминират човешкия фактор.Направих си труда да попрегледам траялния шампионат в Испания,и лично за мен извода беше ,че в една 5-6 пъти по -голяма и поне 10-пъти по-богата страна в отделните класове карат 15-сетина джипа,а в България едва ли ще може в близко бъдеще да се направят 4-5.Направи ми и друго нещо впечатление,на състезанието в Самоков ,през есента според един от операторите ,човек който има богат опит с мероприятия,е имало около 5000-зрители,а на трасето в Испания имаше не повече от 300-400души.Призива ми е нека се опита ме да направим едни състезания интересни за всички и с ясни правила,и след това,вечния стремеж на хората,да са по-добро представяне от другите ще ни доведе до по подготвените машини и по-голяма масовост,щото след масовостта идва конкуренцията и добрите представяния.Но не бива да забравя ме че това са състезания на едни хора с еднакви идеи и любов към един вид автомобили,и всички трябва да се уважава ме а не да води ме войни,щото това все още е са ЛЮБИТЕЛСКИ,състезания и всички трябва да се забавлява ме,и на никого няма да се промени живота независимо от неговото представяне.

                  Коментар


                  • От: Лазарово 2010

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    ...прави ми и друго нещо впечатление,на състезанието в Самоков ,през есента според един от операторите ,човек който има богат опит с мероприятия,е имало около 5000-зрители,а на трасето в Испания имаше не повече от 300-400души..
                    Миналата година аз бях там, на място, и моята преценка е малко по-различна по отношение на броя публика. Съзтезанието беше 2 дни, хората идваха и си отиваха в различно време, но според организатора за 2-та дни са се извървели между 5 и 6 хиляди души.
                    И още, в Испания има 3 класа, като някои от нашите коли вече са готови за най-долния. Нормално е когато се говори за прототипи на стойност Хстотин хиляди евра, да има 12-15 коли в клас от по-горните два. Дори във времена на криза това е много.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • От: Лазарово 2010

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Призива ми е нека се опита ме да направим едни състезания интересни за всички и с ясни правила,и след това,вечния стремеж на хората,да са по-добро представяне от другите ще ни доведе до по подготвените машини и по-голяма масовост,щото след масовостта идва конкуренцията и добрите представяния.Но не бива да забравя ме че това са състезания на едни хора с еднакви идеи и любов към един вид автомобили,и всички трябва да се уважава ме а не да води ме войни,щото това все още е са ЛЮБИТЕЛСКИ,състезания и всички трябва да се забавлява ме.
                      Тук съм абсолютно съгласен с Румен! Такава винаги е била идеята на Лазарово 4х4 Екстрийм. Затова догодина смятам да поканя един мой приятел, който постоянно ми мърмори, че правя трудни трасета, да направи трасето за "Хоби". А пък тези, които имат желание, време и средства да се развиват ще карат на по-трудно от досегашното трасе в "Експерт" и ще бъдат стимулирани с по-голям награден фонд.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • От: Лазарово 2010

                        Основното в моя пост,беше че нещата не трябва да се бутат напред а само да се направляват в правилната посока,и те сами ще си дойдат на правилното място,щото всяко време си ражда правилните хора,в спорта политика и във всичко.И съвсем не е важно дали публиката е била 5-или 1000човека,важното е че нашите състезания са атрактивни за нея и състезателите,щото те го правят за кеф и признание от близки и познати.Има и друг начин както във формулата-огромни пари,огромни реклами, и професионални пилоти и отбори,но това са неща от друга планета.Не мога да отрека заслугите на хората които организират тези състезания,щото благодарение на тях в последните 2-г.ние сме на крачка от организиран траял шампионат,макар и в наш си вид,важното да ни кефи и харесва,а на тези които казват че това са състезания по друсни полянка,-може и така да е но повечето разбирачи само пише ме а не кара ме там,когато почне ме да кара ме и побеждаваме всичко живо по тези състезания имаме право да каже ме че това са друсни полянка разходки.

                        Коментар


                        • От: Лазарово 2010

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Основното в моя пост,беше че нещата не трябва да се бутат напред а само да се направляват в правилната посока,и те сами ще си дойдат на правилното място,щото всяко време си ражда правилните хора,в спорта политика и във всичко.И съвсем не е важно дали публиката е била 5-или 1000човека,важното е че нашите състезания са атрактивни за нея и състезателите,щото те го правят за кеф и признание от близки и познати.Има и друг начин както във формулата-огромни пари,огромни реклами, и професионални пилоти и отбори,но това са неща от друга планета.Не мога да отрека заслугите на хората които организират тези състезания,щото благодарение на тях в последните 2-г.ние сме на крачка от организиран траял шампионат,макар и в наш си вид,важното да ни кефи и харесва,а на тези които казват че това са състезания по друсни полянка,-може и така да е но повечето разбирачи само пише ме а не кара ме там,когато почне ме да кара ме и побеждаваме всичко живо по тези състезания имаме право да каже ме че това са друсни полянка разходки.
                          Разхотка по друсни полянка е само за ПИСАЧИ , за карачите не сьм сигорен.

                          Коментар


                          • От: Лазарово 2010

                            Няколко клипчета и от мен:











                            Коментар


                            • От: Лазарово 2010

                              Още няколко клипа:














                              Следва продължение...

                              Коментар


                              • От: Лазарово 2010

                                Последните клипчета:























                                По - нататък ще публикувам и снимки...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X