Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Лазарово 2010

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Изводите за плюсовите и минусите ще ги напиша утре, за да се уталожат емоциите.... Много съм щастлив, че на четвъртото издание на "Лазарово 4х4 Екстрийм" се появяват такива машини:
    http://www.youtube.com/watch?v=UE6U7-81J2k
    http://www.youtube.com/watch?v=RRlb5z_X6NU
    Това значи, че траяла у нас се развива!
    М-да, тези хубави "разгъвки" на Самурая по трасето:



    ... са постигнати с доста вложен труд и средства "под него".



    Браво. Нека има още много последователи.
    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

    Коментар


    • До: Лазарово 2010

      Браво на първенците в клас "Експерт" и благодарности на кмета!





      На този с гипса ще му се караме друг път!

      Поздравления и за клас "Хоби":


      И сега всички накуп:



      А този малкия съдия ми дължи една бира още от Копривщица . И да поздрави баща си за доброто съдийство.
      TOYOTA LJ70 3D Common Rail
      TOYOTA BJ40 3.5D
      Венци 0887551059

      Коментар


      • До: Лазарово 2010

        Поздрави за екипажа от Плевен -Данаил Костадинов/Християн Георгиев , въпреки огромните проблеми през първия ден които са имали са се представили много добре като за първо състезание.
        "Ако спечеля, печели цял народ,
        Ако загубя, губя само мене си." Васил Левски

        Коментар


        • До: Лазарово 2010

          Искам да поздравя всички участници за куража и организаторите за положените усилия. Може ще съм първия, който ще напиша и някаква критика, но се надявам тя да бъде приета градивно, за да имаме в съвсем скоро време едни хубави и истински траял състезания.
          Лично на мен идеята със зоните много ми допадна. Възможността за оправяне на машините между тях, за изграждане на по-добра тактика, а и лично като на публика ми хареса повече. Според мен обаче за вбъдеще, зоните трябва да бъдат разположени доста по-близо една до друга, както и да бъде променен тяхния характер и осъществяване. Определено всички зони в които имаше копано, бяха трудни за първия, максимум втория екипаж минал през тях. Трябва да се помисли и наблегне върху препядствия, които не променят характера си толкова много. Определено не ми допадна и това, че видях отново изключително много неподготвени екипажи, които идват с почи сток джипка и почват да се бутат и разрушават препядствия. За мен нивото на техниката не е мръднало от миналата година, с изключение на Слави и Атанас/Антон. Надявам се да има повече хора като тях, които освен да правят и имат смелост да покажат какво са измислили. Това, че никой вчера не успя да премине през дупките в зоната на Геле е показателно. Реално за там трябваше джип, на който гумите са му пред бронята ... а такъв нямаше нито един . Също така, препядствия тип калните долу, пак според мен са абсолютно безмислени - само чупене и даване на технита, без никакъв реален шанс за преминаване.
          За точкуването: не е нормално да има точки "-", защото не може рискувалия да влезне в зоната да е ощететен спрямо този, който изобщо не си е направил труда да я погледне.
          Надявам се лека по лека да се изглаждат правилници, развиват както трасетата, така и джиповете и в недалечно време, състезанията ни заприличат на едни истински траяли. Успех на всички.
          RB Patrol Team

          Коментар


          • До: Лазарово 2010

            Съгласен съм с почти всичко казано от Асен и много се карах с Жоро Василев относно нулевите точки на тези които невлизат в зоната, защото имаше хора с 0 точки по-напред от хора кото счупиха по 2 карета на по 3 зони и имаха (-) резултат. Както и това всички съдии хубаво да разберат правилата и да ги прилагат за всички еднакво. Ние се отказахме втория ден точно по-тази причина. Заради една грешка минахме от 11 на 4 то място пъврия ден. Но поне се разбрахме и дадохме някои предложения по въпроса. Организацията беше на ниво и всички се бяха потрудили много.
            Suzuki Samurai SJ413 Turbo

            Коментар


            • До: Лазарово 2010

              Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
              М-да, тези хубави "разгъвки" на Самурая по трасето:

              ... са постигнати с доста вложен труд и средства "под него".

              Браво. Нека има още много последователи.
              Труд е вложен - ДА, за около месец сумарно от изгнило купе/без мотор, без скорости, без мостове, кардани и т.н. - НИЩО нямаше/, което буквално и от тавана се ронеше - стана джип - нищо, че е грозен
              Вложените средства са около 300лв. , а материалите са от скрапта в задния двор Да му мислят тези, които вкарват луди пари и години в направата на нещо, което ще се счупи толкова бързо или ще върви толкова добре, колкото и това чудо с таван и емблема на самурай!!!
              Ние сме много щастливи, че успяхме да сглобим техниката за да участваме на най-якото траялно състезание в България.
              Не мога обаче да не отбележа, че никъде не видях нито пожарна, нито линейка - това е важно
              Експеримента със формата на зони не ми допадна от зрителска гледна точка, но пък самите зони бяха толкова интересни, че компенсират с кефа, който доставят на състезателите. Тук ще отбележа, че винаги е хубаво да умеем да се поставим и от другата страна.
              Единственото, в което не намирам никаква логика, а съм на мнение, че това е нещото, което трябва да е най-точно и ясно за нормалното протичане на състезанието е оценяването! Това е състезание и на него трябва да се кара! Тези, които не можем или не искаме да караме - стоим в публиката!/и агитката е важна /
              Благодарности от нашия екип на кмета на с. Лазарово, Георги Василев и всички спонсори за предоставената възможност
              да останем с много приятни емоции от мероприятието и искрено вярваме, че ще продължи да се развива в положителна насока, както до сега!
              sigpic

              Коментар


              • До: Лазарово 2010

                Първоначално публикуван от Di Преглед на мнение
                Труд е вложен - ДА, за около месец сумарно от изгнило купе/без мотор, без скорости, без мостове, кардани и т.н. - НИЩО нямаше/, което буквално и от тавана се ронеше - стана джип - нищо, че е грозен
                Вложените средства са около 300лв. , а материалите са от скрапта в задния двор Да му мислят тези, които вкарват луди пари и години в направата на нещо, което ще се счупи толкова бързо или ще върви толкова добре, колкото и това чудо с таван и емблема на самурай!!!
                Ние сме много щастливи, че успяхме да сглобим техниката за да участваме на най-якото траялно състезание в България.
                Не мога обаче да не отбележа, че никъде не видях нито пожарна, нито линейка - това е важно
                ...
                Ди, явно и този път не успяхме да се срещнем "на живо".
                Това е доста впечатляващо, като информация (за Самурая имам предвид). Нека да има повече такива мераклии за успешни експерименти.
                Що се отнася до посоените от теб организационните непълноти, мога да кажа, че на мястото на състезанието имаше представители и на полицията (с автомобил) и на пожарната от гр.Кнежа, макар и само по един. За медицинско лице не мога да кажа, защото нямам сведения.
                Специално, що се отнася до осигуряване на пожарната безопасност, с този формат на състезанието, за да има пълна осигуреност, би било необходимо на всяка зона, да има екипи с гасителни средства, което е доста сложно за реализиране както откъм хора и техника, така и по финансови съображения.
                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                Коментар


                • До: Лазарово 2010

                  Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                  ...
                  Специално, що се отнася до осигуряване на пожарната безопасност, с този формат на състезанието, за да има пълна осигуреност, би било необходимо на всяка зона, да има екипи с гасителни средства, което е доста сложно за реализиране както откъм хора и техника, така и по финансови съображения.
                  Всеки автомобил беше задължен на старта да има пожарогасител, въпрос на лична отговорност е до колко той е в изправност! Но като цяло имаше изисквания към състезателите от към предпазливост - не отричам. Полицаите ги видях, за пожарната съм пропуснала
                  Забравих да спомена, че не ми се струва обаче и нормално да се допускат състезатели на трасето, които са употребили алкохол, лошото е обаче, че това не винаги е видимо Но стига с критиките, както Асен по - горе е споменал, надявам се да са в полза! Състезанието ми хареса!
                  sigpic

                  Коментар


                  • До: Лазарово 2010

                    Честито на победителите ! Специални поздрави за пловдивските екипажи !

                    Коментар


                    • До: Лазарово 2010

                      След, като обсъдихме със съдиите след състезанието нещата, преспах и прочетох мненията тук искам да кажа, че:
                      Като цяло съм доволен от експеримента!! За разлика от Асен аз виждам сериозен прогрес в джиповете в сравнение със Самоков, Тетевен и Лазарово 2009. През първия ден през калното препятствие на Хоби успяха да преминат два самоковски джипа, които вадеха страхотен звук...

                      Зоните дават възможност за спокойно каране( за първи път нямаме обръщания), мислене и изграждане на правилна стратегия, възможност за ремонт на машината. Съгласете се, че не е приятно да дойдеш от Бургас примерно, да счупиш каре и състезанието за теб да приключи....!
                      За да не се разпилява състезанието зоните трябва да са в непосредствена близост една до друга. По този начин и асистиращите машини ще са по-малко, и публиката(пък и състезателите) ще вижда повече преминавания.
                      Вратите трябва да са с прогресираща цена( например входната, колкото отнема контролното време-20т. и всяка следваща врата двойно по-скъпа: 40, 80, и изходната 160т.). Това ще стимулира състезателите да напредват в зоната и да се стремят да излязат от нея през изхода. И ще направи голяма разликата между каращите и некаращите...

                      Като цяло съм доволен от състезанието! То се проведе във времена на криза, бойкот от страна на БФАС, първият ден беше работен, по медиите звучаха страховити прогнози за времето. Всичко това се отрази на броя на публиката и на участниците, и въпреки това участниците са повече от 2009г. Това ме изпълва с надежди за бъдещето на траяла в България.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • До: Лазарово 2010

                        Искам също да благодаря пак на eti за намерения багаж, защото ако не беше той след скачането в калта щях да стана на кална статуя (резервните дрехи бяха в багажа).
                        Suzuki Samurai SJ413 Turbo

                        Коментар


                        • До: Лазарово 2010

                          За, който не присъствуваше на награждаването искам да кажа, че екипаж №23 от Пловдив решиха да дарят наградата си за спасяването на Андрей. Адмирации!!
                          Последно редактирано от Георги Василев; 18-05-10, 11:21.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • До: Лазарово 2010

                            Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                            И аз искам да благодаря на организаторите и съдиите. Имаше известни недостатъци относно точките, но те си го знаят. Екстремите бяха супер. Усилията по доработката на Тойотата дадоха успех. Добро каране стана. Лошото е че аз не можах да го завърша докрай. В тази връзка и огромно: Благодаря, на д-р Тивчев.
                            Поздрави на всички участници за куража да влязат в зоните.
                            Как е ръката?!
                            Life is too short to drive dull cars!

                            Fight global warming !
                            ... turn on your A/С !

                            Коментар


                            • До: Лазарово 2010

                              Поздрави на всички участници за куража и най-вече на победителите!
                              Горди сме с представителите от Видин Светлин Димитров, Николай Петков, заели завидното 3-то място при "експертите"!
                              Иначе за организацията: от гледна точка на публиката зоните е добре за в бъдеще да са по-близичко, за да може да се проследят повече от тях! При сегашното положение виждаш само зоната пред теб, досещаш се какво става в съседните и въобще не знаеш какво се случва във всички останали.
                              Общо взето - беше добро състезание!
                              Казано е:
                              -"Обичай ближния",
                              щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                              Коментар


                              • До: Лазарово 2010

                                По отношение на разстоянието между зоните, искам да кажа, че на подбни професионални състезания в Испания например, между крайните се ходи 15 минути. Там всичко, както и при нас, се прави в зависимост от терена, но обикновенно се избира каменист такъв( вижте темата за Мастер траяла) който в голяма степен гарантира запазване на еднаква трудност за всички. Това в Лазарово няма как да стане, освен с изкуствени препятствия от дънери и бетон, които във времена на криза са немислими. така че, макари и само по снимки, поне според мен е станало страхотно и професионално състезание, вече с традиции и реноме. А някои от автомобилите, особено Сузукито на Слави, дори по европеските класификации, попадат в тъй наречения Подобрен клас. С това Слави щеще да си е на място дори на Мастер траяла и да се бори с подобни нему. Браво за отличната кола и дано се развива.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X