Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лазарово 2010

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    От прегледаните клипове оставам с впечатление, че идеята на тези зони: От тук не може да се мине по нормален начин..... Това ли е била идеята на организатора? Това трасе минавано ли е с кола? Каква-то и да е била тя?


    ПП. Винаги си мислих, че траяла е технично каране през гърчаво трасе.... Тук не виждам такава възможност. Това НЕ Е пътя за развитие на оффроуда. По никакъв начин, в никаква от многообразните му форми...... Това е ебавка. С коли, участници и даже публика.....
    За съжаление в последните няколко състезания, на които бях и участвах, забелязах че се вкарват като елемент препятствия които дори и да се минат от първите след това стават непосилни дори и за отлично подготвени джипове-започват се едни дърпания с трактори и едно трошене ,че чак яд ме хваща.Наистина в такъв тип състезания трябва да се набляга на техничното-красиво каране,което кара и публика и състезатели да се радват на този спорт.Да не говорим ,че е имало и препятствия които въобще не е възможно да бъдат минати-някои повлияни от лошо време,други от недомислие.С това си изказване не визирам никого-това са си мои наблюдения.За Лазарово мога да кажа,че ми допадна с тези зони и врати.Някой каза ,че зоните били далече една от друга-напротив зоните си бяха даже близо.Слабостите в това състезание бяха-на първо място оценяването на състезателите,а именно споменато по-горе оценяване на екипажи ,които въобще не влизаха в зоните да карат-това издразни много от участниците и с право,но въпреки всичко състезанието беше интересно и вярвам че следващата година ще бъде още по-добро.
    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

    Коментар


    • От: Лазарово 2010

      Още едно видео,и искам да кажа че тези клипове ги правя за удоволствие,не искам да вземам страна. Нека тези които не са били на зъстезанието да усетят атмосферата
      Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

      Коментар


      • От: Лазарово 2010

        Първо много благодарности за клипчетата давайте ако имате още. Според мен това е най-доброто правено досега траялно състезание в България (единствен минус и пропуск е недоизмислената точкова система наистина,но мисля че догодина проблема ще бъде решен на 100%).Казвате че имало непреодолими зони и такива,които се променяли след няколко участника-е и какво от това или трябва да си останем на ниво друсни полянка по бабунки.Няма "непреодолимо" препятствие-има неподготвени машини и екипажи.Иначе така кога ще стигнем ония с по двата завиващи моста ако се равняваме по това че сме със сток машини и малък опит.Ама чупели се машините-еми значи трябва да си търси човек решение на проблема,за да не му се троши толкова колата и това е,а не да се мрънка.Относно промяната в състоянието на зоните след преминаването на няколко участника-еми нали точно това е и изобщо смисъла в разделянето на отделни зони-всеки минава, оглежда и си прави стратегия коя кога да кара и дали изобщо да я кара.Като съм си чоплил носа и не съм отишъл първо на калта примерно да мина с първите кой ми е виновен-съдията ли или организатора а.Недейте прекършва желанието на хората-точно това е пътя да "стигнем Хамериканците" и следващите състезания трябва да са все такива.А "любителско" няма как да не си остане-не и докато федерацията се изявява като кух фатмак с устава в ръка.Ако вземат че помислят малко със сигурност това "любителското" ще се махне незабавно и току виж се родил и така лелеяния Шампионат по траял.Накрая поздравявам всички екипажи за смелостта да участват и организаторите за всичко което са направили.Прощавайте за дългото излияние.

        Коментар


        • От: Лазарово 2010

          От прегледаните клипове оставам с впечатление, че идеята на тези зони: От тук не може да се мине по нормален начин..... Това ли е била идеята на организатора? Това трасе минавано ли е с кола? Каква-то и да е била тя?


          ПП. Винаги си мислих, че траяла е технично каране през гърчаво трасе.... Тук не виждам такава възможност. Това НЕ Е пътя за развитие на оффроуда. По никакъв начин, в никаква от многообразните му форми...... Това е ебавка. С коли, участници и даже публика.....
          Много ми е чудно и се по-интерсно ми става, тези които говорят колко тежко било трасето, какво разбират под "траял" ?!?!? На траял НЕ се ходи с "коли" както е споменал Злой и трасето не се тресира с "коли". Трасето е правено и минавано, но с ДЖИП с ходове, много бавни скорости, гуми 34" и т.н.. Трасето си беше много хубаво, с изключение на това, че то много се променяше, като най-големите трудности бяха за първите, които го разбиваха и правеха доста по-лесно за останалите (изключая калта, която както и по-горе казах, мисля е безмислена). Според мен и много други хора, които искат траяла да се развие като такава дисциплина, точно това е верния път. Верния път е да се правят все по-трудни трасета, за да имат мотив състезателите да си подготвят джиповете специално за траял. Според мен е много по-голяма ебавка, че и обидно към труда на организаторите, да дойде някой, който е сложил малко по-големи гуми ( до към 32" макс ), изрязъл тук таме с флекса, сложил броня да стърчи една педя по-напред от оригиналната и да се буха и руши зоните, пък после да псува колко били трудни. Разбирам желание на всеки да е състезател, да побеждава и доказва, че неговата джипка е най-добрата и виждаш ли минава отвсякъде, без нищо да прави по нея, но това не е развитие на нищо и никакви траяли няма да има така, а само друсни полянки, че да се радва масата. Ако това според вас това е правилния път за "развитието" на тази дисциплина, то наистина жалко.
          Смешно е да се говори за траял изобщо за момента, след като имаше само един джип с гуми 35", другите бяха с максимум 33" ( и то малцина ), имаше само един джип с някакви ходове (и то концепт в доста начален вариант от развитието си), нито един джип, който да има хубав заход (т.е. гумите да са в двата края), малцина с предни лебетки дори, нито един със задна ... наистина жалка картинка, за да се бием в гърдите, че правим траял, камо ли че той бил труден.
          RB Patrol Team

          Коментар


          • От: Лазарово 2010

            Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
            Много ми е чудно и се по-интерсно ми става, тези които говорят колко тежко било трасето, какво разбират под "траял" ?!?!? На траял НЕ се ходи с "коли" както е споменал Злой и трасето не се тресира с "коли". Трасето е правено и минавано, но с ДЖИП с ходове, много бавни скорости, гуми 34" и т.н.. Трасето си беше много хубаво, с изключение на това, че то много се променяше, като най-големите трудности бяха за първите, които го разбиваха и правеха доста по-лесно за останалите (изключая калта, която както и по-горе казах, мисля е безмислена). Според мен и много други хора, които искат траяла да се развие като такава дисциплина, точно това е верния път. Верния път е да се правят все по-трудни трасета, за да имат мотив състезателите да си подготвят джиповете специално за траял. Според мен е много по-голяма ебавка, че и обидно към труда на организаторите, да дойде някой, който е сложил малко по-големи гуми ( до към 32" макс ), изрязъл тук таме с флекса, сложил броня да стърчи една педя по-напред от оригиналната и да се буха и руши зоните, пък после да псува колко били трудни. Разбирам желание на всеки да е състезател, да побеждава и доказва, че неговата джипка е най-добрата и виждаш ли минава отвсякъде, без нищо да прави по нея, но това не е развитие на нищо и никакви траяли няма да има така, а само друсни полянки, че да се радва масата. Ако това според вас това е правилния път за "развитието" на тази дисциплина, то наистина жалко.
            Смешно е да се говори за траял изобщо за момента, след като имаше само един джип с гуми 35", другите бяха с максимум 33" ( и то малцина ), имаше само един джип с някакви ходове (и то концепт в доста начален вариант от развитието си), нито един джип, който да има хубав заход (т.е. гумите да са в двата края), малцина с предни лебетки дори, нито един със задна ... наистина жалка картинка, за да се бием в гърдите, че правим траял, камо ли че той бил труден.
            Моето лично мнение, е че това състезание не е от най-техничните, или имаш подготвен джип с ходове и грамадни гуми и минаваш или е това което виждаме..... не искам да обидя никой, но думата ТРАЯЛ и изрязани Витари не се връзва много, просто са малки и драпат- няма лошо напротив, но развитие както каза няма...
            Наистина видях джипове, които са даже и с ориг. размер гуми и ... ама той не може еми не може ... няма как да стане ;
            За да няма подготвени траялни автомобили причината е , че това е доста скъпо, без необходимите средства не става ... а и да има ще са два или три, е с тях, с три джипа траял истински не става също ... Затова според мен състезанията в момента трябва да са много по технични със истински странични наклони , пак стръмни изкачвания, но терена да е естествен, щото в дупки изкопани от багер техника няма, бам вътре и какво - стоковият джип стърже ламарини, на мен не ми е интересно, в калта какво - същото,голяма изненада, а и как може напълно неподготвени коли да участват и да влизат в тази вода и кал, даже без шнорхел ...като тук говорим за елементарна подготовка...
            Трябва да се вземат под предвид фактите, какви са те - в Бг. няма траялни автомобили, нека се правят състезания, в които закъсването в дупката да не е на 100% гарантирано, тези змейки ми при тях каква техника да се показва като едни джипки влизат без всякакви ходове и кой знае какъв тунинг, а др не могат колкото и да са подготвени ми и там няма техника на пилотите, която да ни впечатли....Или трябва да има траялни автомобили и да са сортирани в класове или тези състезания м/у друс полянки и траял със стокови джипки няма как да стане, това стана ясно още от мин год.
            За мен е много по-интересно трасето да е опасно и преминаването да е въпрос на майсторство, а не обречен безнадеждно в някакво препядствие без грам адреналин!
            В първите години на офроуда лично на мен най-много ми допадаха трасетата, всеки може да участва, да кара, но да има фактор МОЖЕНЕ, който от своя страна да влияе на класирането.
            Винаги съм давал за пример състезанието през 2004г в реката на Младост в София, изкл. екстремно състезание, трасе по което може да мине както Витара и Самурай, така и Патрол, грешката да струва скъпо, както на Гниляне на банята.....просто адреналин- това са състезанията за стокови джипки колкото и да са тунинговани пак казвам според мен ...

            Естествено не искам да омаловажавам усилията на организаторите, за което ЕВАЛА , но този форум е затова а и не сме деца да се обиждаме от различното мнение

            П.П. Говорите за ходове и гуми над 35 37 инча, но за основа пак нормални коли, в истински траял не трябва ли машините да са от пространствена рама проектирана спец. за целта !
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • От: Лазарово 2010

              Като говорим за траялни машини, големи гуми и прочие.... Някой може ли да ми обясни как ще мине подготвен Патрул, примерно, или Вранглера на Иво от Испания, или Вранглера на Киров, през ония улей, дето Самурая едвам се сбира по ширина? Нито да го обкрачиш, нито да се сбереш вътре, да не говориме за завои вътре.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • От: Лазарово 2010

                Асен е прав. Хвърлете едно око на пост 342. Оказа се че тунинга е "за 300 лв.", труд и мисъл. Представете си как би се "разхождал", ако и от пред се махнат ресьорите и има пари за още преработки.
                Золтане, тия Вранглери няма да ги усетят тия зони. Особенно тоя Испанския.
                Според мен Георги Василев и компания знаят какво правят.
                Влади, ще стане брат! Поздрави за мъжкото каране!

                Коментар


                • От: Лазарово 2010

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Като говорим за траялни машини, големи гуми и прочие.... Някой може ли да ми обясни как ще мине подготвен Патрул, примерно, или Вранглера на Иво от Испания, или Вранглера на Киров, през ония улей, дето Самурая едвам се сбира по ширина? Нито да го обкрачиш, нито да се сбереш вътре, да не говориме за завои вътре.....
                  Золи, аз това, дето съм виждал Иво да прави, не можеш да си представиш. Излезе от огромен трап в земята по 3 метрова отвесна стнеа. Тайната освен машината са отличния навигатор и 3 броя здрави стълбички, които навигатора знае къде да постави и как. А на Лазарово не знам дали някой е изролзвал пълноценно подобни разрешени помошни средства.
                  Виждам накъде отива спора. Въпреки че не бях на място, повтарям. Тайната е в твърди, непроменящи се за първия или трийсет и първия препятствия( което не знам дали в този тип терен е възможно), развитие на колите( Слави го показа) и правилното ползване на лебедки и стълбички( в Испания за тях няма никакви наказания или забележки, те просто са неразделна част от всичко). Правилата се променят и поправят, Жоро и компания догодина ще измислят още по-добри и прложими за нашите условия неща.
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • От: Лазарово 2010

                    Този улей се минава с голям джип чрез качване на двете гуми на брега и каране по този начин. Друг е въпросът, че почти никой не се опита да го мине по така( може би от страх от обръщане).
                    На поставените въпроси- да препятствията са пробвани с джипове( моята Газка, Самурая на Миро, Самурая на Хънтъра, Уаза на Ники от Бяла Слатина).
                    Само да уточня, че всички препятствия( с изключение на водното) са преминати на ход от поне един състезателен джип, което значи, че не са невъзможни.
                    Водното препятствие за малко щеше да бъде преминато от няколко джипа, но единият не си беше сложил шнорхел и накрая започна да прекъсва( Тойотата на Наско от Пловдив), търновското Дайхатсу вървеше отлично, но изпуснаха въжето и то се нави около предното дясно колело. След последвалите маневри за развиване на въжето джипа естествено се окопа и т.н.
                    Не съм съгласен, че зоните не дават възможност за технично каране. Нещо повече, старали сме се всички препятствия да дават възможност за проява на въображение. Например отварянето на вратите и липсата на ленти на водното препятствие даде възможност на Йосиф Лагадов се изтегли с котва на отсрещния бряг , а едни момчета със самоковска Уазка да се пробват да карат с двете гуми по брега и така успяха да минат половината зона...
                    Относно трудността и адреналина: и аз искам да има опасни препятствия, но от 40 стартирали джипа само 11 имаха клетка
                    За догодина мисля зоните за експерт да са по-трудни, а за хоби по-лесни. По този начин "резачките" ще си сложат клетки и ще минат в по-горен клас, а в хоби ще карат хора с по-"сток" машини. Прогресивно нарастрастващата цена на вратите ще реши въпроса с точкуването.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: Лазарово 2010

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Този улей се минава с голям джип чрез качване на двете гуми на брега и каране по този начин. Друг е въпросът, че почти никой не се опита да го мине по така( може би от страх от обръщане).
                      На поставените въпроси- да препятствията са пробвани с джипове( моята Газка, Самурая на Миро, Самурая на Хънтъра, Уаза на Ники от Бяла Слатина).
                      Само да уточня, че всички препятствия( с изключение на водното) са преминати на ход от поне един състезателен джип, което значи, че не са невъзможни.
                      Водното препятствие за малко щеше да бъде преминато от няколко джипа, но единият не си беше сложил шнорхел и накрая започна да прекъсва( Тойотата на Наско от Пловдив), търновското Дайхатсу вървеше отлично, но изпуснаха въжето и то се нави около предното дясно колело. След последвалите маневри за развиване на въжето джипа естествено се окопа и т.н.
                      Не съм съгласен, че зоните не дават възможност за технично каране. Нещо повече, старали сме се всички препятствия да дават възможност за проява на въображение. Например отварянето на вратите и липсата на ленти на водното препятствие даде възможност на Йосиф Лагадов се изтегли с котва на отсрещния бряг , а едни момчета със самоковска Уазка да се пробват да карат с двете гуми по брега и така успяха да минат половината зона...
                      Относно трудността и адреналина: и аз искам да има опасни препятствия, но от 40 стартирали джипа само 11 имаха клетка
                      За догодина мисля зоните за експерт да са по-трудни, а за хоби по-лесни. По този начин "резачките" ще си сложат клетки и ще минат в по-горен клас, а в хоби ще карат хора с по-"сток" машини. Прогресивно нарастрастващата цена на вратите ще реши въпроса с точкуването.
                      Първо пак питам къде е класирането ? Нали го имаше на лап топа и можехме и да го проверяваме по време на състезанието ! 10 дни след Вашето състезание няма качени времена и точки от зони и вратички ! Защо ?
                      Препятствията са правени с Багери ,а не с изброените джипове ! Препятствията са пробвани до някъде ,но не са минати изцяло с тези джипове ! Пробвани са и от други джипове ,но само са пробвани - не са преминати . Колко от пробващите джипове са здрави ? Тези зони ги направихте не за преминаване на ход ,а за преминаване с помощ от багера ! Получи се състезание не траял ,а състезание тип " пич ела да си строшиш джипа " !!! Водното препятствие за малко ..... - " има ли малко бременна жена " ? Точно на това водно " препятствие " още миналата година се видя ,че няма минаване и въпреки това пак го пуснахте и тази година ! Защо ? За да има шоу за публика и работа за багера .На това препятствие в тази вода и тиня с финни абразивни частици и малки рибки " хранещи се с метал и съединители " миналата година си счупих мойта джипка и нахраних рибките . Тази година бях твърдо решен да го преодолея ,като се бях подготвил със шнорхел ,по як двигател и подходящи за там нови гуми ,но след като видях тези малки миналогодишни хищници колко бяха пораснали за една година се уплаших да влезна при тях !!! За догодина първо бръкнете вътре с кофата на багера и след като се убедите ,че е останала цяла и няма зъби от хищници по нея пускайте смело джипките . Тази година бая храна им оставихте и не знам догодина в какво ще се преобразят .Упорити сте . Не искате да си признаете грешките ,а много преди състезанието ви бях писал ,че умните се учат от чуждите грешки ,а глупавите от собствените .Да ама Вие сте много " упорити " ,не искате и от собствените си грешки да си извадите поука !
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • От: Лазарово 2010

                        Първоначално публикуван от eka Преглед на мнение
                        Още едно видео,и искам да кажа че тези клипове ги правя за удоволствие,не искам да вземам страна. Нека тези които не са били на зъстезанието да усетят атмосферата
                        И то много сполучливо се усеща. Благодаря за клиповете ;-)
                        Suzuki Vitara '98 2.0 TD, ДБ
                        0 8 8 4 1 0 0 5 0 3 Весо

                        Коментар


                        • От: Лазарово 2010

                          Незнам ама участвам за първи път на състезание и съм супер доволен.Хареса ми идеята с зоните,времето за зоната(20мин).Водното препядствие с малко по-подготвен джип можеше да се мине,уазката без никакви подобрения(само един шпер и тракторки) стигна до средата,обаче угасна.Само едно нещо не ми хареса че някои джипове бяха минали 2 зони други всичките и тези с 2-те бяха по-напред в класирането(можеше да се отнемат точки за пропусната зона),но няма лошо.И както каза Жоро по-горе,стига да имаш въображение във всяка зона имаше няколко начина за преминаване .Браво на организаторите много добро състезание!!!

                          Коментар


                          • От: Лазарово 2010

                            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                            Тази година бях твърдо решен да го преодолея ,като се бях подготвил със шнорхел ,по як двигател и подходящи за там нови гуми
                            Радвам се, че нашето състезание е накарало един "състезател от миналия век" да си подготви джипа!
                            Значи състезанието колкото и да е скапано, нещастно, некадърно, тъпо, пълно с корумпирани съдии и бездарни организатори има смисъл Иееее! Страхотно! Подтикнало е само за две години съществуване( и само четири издания) състезател с над 10 годишен опит да си сложи шнорхел Оооооо!
                            Значи след още две години ще подтикне "състезателя от миналия век" да си сложи преден мост на Витарата и да спре да се чупи на всяко състезание..!!!
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • От: Лазарово 2010

                              Предлагам да се върнем към добрия тон и да водиме цивилизован диалог.....
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • От: Лазарово 2010

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Радвам се, че нашето състезание е накарало един "състезател от миналия век" да си подготви джипа!
                                Значи състезанието колкото и да е скапано, нещастно, некадърно, тъпо, пълно с корумпирани съдии и бездарни организатори има смисъл Иееее! Страхотно! Подтикнало е само за две години съществуване( и само четири издания) състезател с над 10 годишен опит да си сложи шнорхел Оооооо!
                                Значи след още две години ще подтикне "състезателя от миналия век" да си сложи преден мост на Витарата и да спре да се чупи на всяко състезание..!!!
                                Колега мисля че обиждаш един много стар и нахъсан състезател.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X