Пламка /г-н Богданов/ , защо тъка . Първи ден, стандарт трофи излизат официалните резултати, няма наказания , бонуси,класирането е окончателно / първоначално списъка бе с неофициални а после с официални резултати/,,,,,, 2ри ден пак излизат официалните резултати а там ,има вече указани наказания на някой екипажи, както и бонуси. И идва третия ден където във финалните резултати някой от участниците разбира че е бил неофициално и може би само гласно наказан / никъде черно на бяло няма наказания в официалния сайт на състезанието/ говорим за ден 1,,,, В финалните резултати се разбира че някой са били наказани още в първия ден без дори да знаят за това. Във втория ден всичко е ок , има си бонуси има си и наказания. Посочени са точно и кои са екипажите. ЗА ДЕН ЕДНО ?????????????????????? аз лично мога само да гадая какво се е случило? ПОЗДРАВИ.
Аз правих трасетата, книгата, контролите и т.н.
За наказанията ще ви разказва Стоян Францов защото той е главния съдия и това е неговото царство и владение.
Както написах и в темата за Ендурото, преди да сте почнали да се карате:
Класиранията качени от фирмата за времеизмерване (качени и в момента на сайта им за ден 1) изобщо не са верни. Например за ден 1 липсват наказанията в клас Стандартен. Пълна бъркотия с DNF случая - DNF просто изчезва от класирането, което е напълно грешно.
Единственото класиране, за което може да се каже, че е правилно с всички детайли включени в него е Финалното класиране, и даже и тук има пропуск - 5-те най-слаби екипажа от места 21 до 25 липсват в клас Експерт. (Те не са карали или завършили ден 2 и не са карали в ден 3, но софтуерът работи така!)
Аз тази фирма за времеизмерване не бих ползвал. В торфито няма нужда от всички тези излишни усложнения - фотоклетки, тракинги и т.н. В простите неща е истината.
Хасковските екипажи добре знаят за наказанията си от ден 1. Друг е въпросът, защо фирмата не ги е качила на сайта си. В стремежа да се качват нещата бързо се прави голяма грешка и се качват непроверени резултати, които само объркват състезателите.
Финалните класирания са напълно коректни и проверени от мен. Всяко едно наложено наказание е справедливо и точно.
Още нещо - клас Стандартен предполага серийни джипове с минимални промени!!!
Какво излиза, едни хубави трасета, много чуждестранни състезатели, а неточности в начина на правене на класиранията обръщат колата.
Последно редактирано от Стоян Францов; 06-03-16, 21:17.
Това е моят(и не само) спомен от Кърджали Offroad 2016г. !!!
Благодаря на "най-хубавите каки", както сами се рекламираха по уредбата днес.
Пробутахте ни стари тениски и помрачихте иначе добрите впечатления, които остави у нас феста.
Имам въпрос за класиранията. Как ги смятате? Времето от Ден 1 + 2 + 3 равно на крайно време или всеки ден дава точки? нещо не хващам а ми е интересно да съм просветен
в
Въпреки всичко тази година организацията е на много по-добро ниво от миналата година.
Това е вярно, но все пак правилника за трофи класа е под всякаква критика. Не знам кой го е писал(преписвал), но е едно голямо недоразумение.
Не са взети предвид елементарни проблемчета, и начина за решаването им, оттам и проблемни казуси.
Иначе състезанието си беше много готино. Трасето за експерт беше много приятно(макар в голяма част да повтаря миналогодишното, но няма лошо, все е хубаво), имаше от всичко-кал, камъни, реки, малко ми липсваха острите изкачвания и спускания, с изключение на екстрема втория ден до моста, там където имаше много публика, но като цяло-супер трасе, доста разнообразно и трудно.
Поради проблеми с машината през двата дни преминах на коланно-тресчотъчно окачване на задния мост, което ме предаде на затворения етап в Неделя, но така е, да съм си подготвил по-добре машината...
От мен благодарности към екипа който се ангажира с организацията и провеждането на състезанието, както и персонално към най-големия експерт по голф и снукър в България.
Коментар