Престой означава, когато чакаш на тапа и ти се "спира времето". Например пристигнал си на екстрем в 10:00, но съдията те е спрял, защото екстемът е затапен. В 10:05 екстрмеът се е освободил и съдията те е пуснал да продължиш. Македонците наричат това бонус и в този случай е 5 мин.
Кой и къде го е обявил?
А тези са по 15лв. Не ми се влиза в спорове. Ако държите на някакъв авторитет, проучете и вземете мерки.
Проучихме въпроса.
Ако има още някой, който е гледал циците на хубавите каки вместо годината на тениската, да се оплаче тук във форума, и ще му пратя 5лв с пощенски гълъб.
Благодаря за поясненията!
Като цяло да кажа и от мен и моя отбор на "Радиал" едно голямо БРАВО за организацията!!!
Много сме доволни и ще се видим пак. Миналата година бях с джип, тая с АТВ и сме да кажа че са пореден пък карам по уникални трасета.
ГПС-а беше много точен а там дето бягаше трака имаше толкова подробна маркировка, че и слепец би се оправил. Поздравления за хората правили трасето на АТВ тези дни.
Страхотно просто.
Това е вярно, но все пак правилника за трофи класа е под всякаква критика. Не знам кой го е писал(преписвал), но е едно голямо недоразумение.
Не са взети предвид елементарни проблемчета, и начина за решаването им, оттам и проблемни казуси.
Иначе състезанието си беше много готино. Трасето за експерт беше много приятно(макар в голяма част да повтаря миналогодишното, но няма лошо, все е хубаво), имаше от всичко-кал, камъни, реки, малко ми липсваха острите изкачвания и спускания, с изключение на екстрема втория ден до моста, там където имаше много публика, но като цяло-супер трасе, доста разнообразно и трудно.
Поради проблеми с машината през двата дни преминах на коланно-тресчотъчно окачване на задния мост, което ме предаде на затворения етап в Неделя, но така е, да съм си подготвил по-добре машината...
От мен благодарности към екипа който се ангажира с организацията и провеждането на състезанието, както и персонално към най-големия експерт по голф и снукър в България.
Относно правилника не знам ти дали си го чел преди да се запишеш за участие в това състеъание, в противен случай означава, че си запознат с регламента и се записваш да участваш. В петък вечер при разговор на масата в ресторанта се оказа, че твоят навигатор Благой не беше чел правилника изопщо и го отвори на таблета си едва тогава.
Относно стръмните изкачвания ги имаше и двата дни на моите екстреми но за жалост първият ден вече беше тъмно когато дойдохте а втория не се видяхме затова не си се насладил подобаващо.
ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
0896 846 246
Относно правилника не знам ти дали си го чел преди да се запишеш за участие в това състеъание, в противен случай означава, че си запознат с регламента и се записваш да участваш. В петък вечер при разговор на масата в ресторанта се оказа, че твоят навигатор Благой не беше чел правилника изопщо и го отвори на таблета си едва тогава.
Относно стръмните изкачвания ги имаше и двата дни на моите екстреми но за жалост първият ден вече беше тъмно когато дойдохте а втория не се видяхме затова не си се насладил подобаващо.
Напротив бях чел правилника на състезанието а на масата само търсих точен цитат да покажа на Наско .Не съм чел правилника на шампионата който бе приет.Основния проблем не беше нито трасето ,нито дъжда,градушката и авариите а че не ни бе предоставено времето от 300мин заради тапите в трасето.
Ще помоля главния съдия да пусне един отчет кой екипажи в нашия клас колко минути са били в движение с увеличеното време и колко е престоя в тапите . Не ме интересуват наказанията защото те са за класирането.
Интересно е че имаше екипажи които декларираха че престоите по тапите е около два часа.
Дайте например колко часа съм стартирал (пример: Старт13,10ч) ,кога е била първата тапа(начало\край) ,втора тапа (начало\край)и края в 19,00ч . дали ще ни се съберат максималните 300мин или 5(пет часа). Довечера ще сваля трака от GPS-а и ще предоставя моите данни. Вие със сигурност ги имате готови защото сте правили класирането.
Мисълта ми е че закъснелия старт и тапите изядоха отпуснатия час и бяхме ощетени с максималното време за движение което трябваше да имаме а не да ме спрете на 6км от финала. Не съм съгласен с класирането за първия ден
Миналата година на същото състезание, класирането бе направено до тапата на 10-тия километър а сега направихте голяма глупост.
напротив бях чел правилника на състезанието а на масата само търсих точен цитат да покажа на Наско.Основния проблем не беше нито трасето ,нито дъжда,градушката и авариите а че не ни бе предоставено времето от 300мин заради тапите в трасето.
Ще помоля главния съдия да пусне един отчет кой екипажи в нашия клас колко минути са били в движение с увеличеното време и колко е престоя в тапите . Не ме интересуват наказанията защото те са за класирането.
Интересно е че имаше екипажи които декларираха че престоите по тапите е около два часа.
Дайте например колко часа съм стартирал (пример: Старт13,10ч) ,кога е била първата тапа(начало\край) ,втора тапа (начало\край)и края в 19,00ч . дали ще ни се съберат максималните 300мин или 5(пет часа). Довечера ще сваля трака от GPS-а и ще предоставя моите данни. Вие със сигурност ги имате готови защото сте правили класирането.
Мисълта ми е че закъснелия старт и тапите изядоха отпуснатия час и бяхме ощетени с максималното време за движение което трябваше да имаме а не да ме спрете на 6км от финала. Не съм съгласен с класирането за първия ден
Миналата година на същото състезание класирането бе направено до тапата на 10-тия километър а сега направихте голяма глупост.
http://timingsolution.mk/pdfresults/.../Carstotal.pdf - тук гледай за тапите. В петък има 2 места със спиране на времето, ако е имало други тапи те са били в трасето, където както добре знаем няма спиране на времето и там единствения начин е да помогнеш на предните за да минат по-бързо.
Наистина има екипажи, които са били общо в тапа около 2 часа, но край на етапа е обявен в 19:00. Забавяне на старта за Трофи Експерт не е имало. От бивака всички потеглиха в точното време, както е по програма 12:00 през 1 мин. Последният в 12:25 - гръцкият екипаж 434, който си е завършил етапа до 19:00 и е имал пестой 1ч и 46 мин. Значи е можело всичко да си е във времето.
Не може до безкрай да се увеличава времето, а и си има правилник и програма в които са указани времената за затваряне на етапите. Точно затова променихме правилнника в Трофи Шампионата, за да се избегнат тези проблеми, но тук този правилник не се прилага и ще се съобразявае с това, което се прилага.
Аз мога да кажа само,че като съдия на нашите контроли/екстреми/ нямаше никакви драми,тапи и всичко мина добре.
За трасетата не мога да кажа нищо,но и двата екстрема/ за двата дена навигация/ не бяха особено трудни и доста екипажи първия ден преминаха "на ход",а втория ден дори и не разбраха,че има "проблемен участък".
Имам няколко снимки и от участието и от "веселата част". Споделям ги с Вас:
Чавдар Владимиров
0887/912075
Ленд Ровър Диско 1
Самуад в проект
Благо прав си ама донякъде, когата за отидох да помагам на последната зона около 4 часа бяха минали около7 жипа в трасето на екстрема имаше още три, неможе да спрем етапа при условие че имаше още 2 часа и още един които помолих от Францов и Кинекса. Аз бях там и помагах с каквото можах да се включим във времето но и ти видя че е много трудно а турските и гръцките екипажи постояно затапваха трасето, жалко че към края останахте само БЪЛГАРСКИТЕ ЕКИПАЖИ ЧЕСТ ВИ ПРАВИ ЧЕ ПОИСКАХТЕ ДА ЗАВЪРШИТЕ С ФИНАЛ И НЕ СЕ ОТКАЗАХТЕ БРАВО,а времето си летеше и часа които ни отпуснаха нестигна мал шанс има го в спорта.
Аз като видя, че времето много напредва ще се опитам да вляза в екстрема, без да е излязъл първият екипаж. Още повече, ако се минава с няколко лебедки за да спестя време.
Докато турчина тегли 2-рата си лебедка, друг може да тегли първата си и така, малко ще се уплътни времето.
http://timingsolution.mk/pdfresults/.../Carstotal.pdf - тук гледай за тапите. В петък има 2 места със спиране на времето, ако е имало други тапи те са били в трасето, където както добре знаем няма спиране на времето и там единствения начин е да помогнеш на предните за да минат по-бързо.
Наистина има екипажи, които са били общо в тапа около 2 часа, но край на етапа е обявен в 19:00. Забавяне на старта за Трофи Експерт не е имало. От бивака всички потеглиха в точното време, както е по програма 12:00 през 1 мин. Последният в 12:25 - гръцкият екипаж 434, който си е завършил етапа до 19:00 и е имал пестой 1ч и 46 мин. Значи е можело всичко да си е във времето.
Не може до безкрай да се увеличава времето, а и си има правилник и програма в които са указани времената за затваряне на етапите. Точно затова променихме правилнника в Трофи Шампионата, за да се избегнат тези проблеми, но тук този правилник не се прилага и ще се съобразявае с това, което се прилага.
Покажи протоколите на съдиите които спираха времето и дали на последните екипажи им е предоставено времето от Мах. 300мин . за това Стояне те моля да предоставиш отчета.
Аз ще покажа моя трак но трябва да си инсталирам наново Мапсорса вие го имате също.
Не искам да си разваляме познанствата с никой за това МОЛЯ за времената от протоколите за първия денКласирането което ми предлагаш не показва нищо.
Коментар