Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Наказание??
    Не бе Тарга не е за наказание ,той след като е дръпнал въжето вече не е под напрежение. Ситуацията е същата като в Русе ! Интересно защо ги виждаш тези работи вече?
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Не бе Тарга не е за наказание ,той след като е дръпнал въжето вече не е под напрежение. Ситуацията е същата като в Русе ! Интересно защо ги виждаш тези работи вече?
      Боги много те моля да престанеш да говориш за ситуацията в Русе. Нито си бил на място нито знаеш какво се е случило- вече не си интересен.
      ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
      ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
      0896 846 246

      Коментар


      • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        Не бе Тарга не е за наказание ,той след като е дръпнал въжето вече не е под напрежение. Ситуацията е същата като в Русе ! Интересно защо ги виждаш тези работи вече?
        Винаги съм ги вийдал. От друга страна предпочитам да загубя още 2-3 пръста, но да не падам да твоето ниво. Дано не ти се случва някой да ти се подиграва за подобни сакатлъци.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

          Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
          Благодарности към целия екип на организаторите на това състезание , Трасето беше хубаво и интересно (и трите дни) макар , че не отговаряше на трофи класа в който участваме . Оценявам положения труд на организаторите и съдиите . МОЛЯ ТОВА СЪСТЕЗАНИЕ ДА НЕ СЕ ВКЛЮЧВА В ТРОФИ ШАМПИОНАТА ЗА ТАЗИ ГОДИНА . Защото не не отговаря и на най малките изисквания за провеждане на такова по формата в който се очаква да участва . Да ме прощават обидените , но така мисля .
          Няма обидени.
          Трасето е съобразено с нивото на екипажите които са подали заявка за участие.
          На това сухо време, Експерти хвърляха лебедки на места от трасето на Хоби.
          Ако валеше дъжд(каквато беше прогнозата) половината щяхте да сте с DNF.

          Коментар


          • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
            За феновете на Рали-Рейда Instroi Rally Team-The Real Power ! https://www.youtube.com/watch?v=0XS51zs3OHA
            Мерси ! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rallyecar.gif
Прегледи:1
Размер:11.7 КБ
ID:5577088

            Ама е малко, дайте още за феновете Натиснете снимката за да я уголемите

Име:coursef1.gif
Прегледи:1
Размер:33.3 КБ
ID:5577089

            Коментар


            • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

              Добро утро на всички, започвам подред,че съм проспал много въпроси...

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Росене , не знам какво е било ясно предварително , но когато участваш в клас Трофи експерт се очаква че ще има поне една задължителна лебедка на ден , и че затвореният кръг няма да е рали с траялен елемент на което да въртим обиколки , а трасе с трофи препятствия .
              Моето виждане за трофи, което съм си изградил от ходене на трите на-тежки трофи състезания (Evros, Transilvania & Thessaloniki Adventure Trophy) в периода 2002-2008-ма година е, че лебедката е помощно средство когато се „оакаш” или когато не ти стиска, но в никакъв случай не е самоцел на организатора и задължително условие, за да е тежко състезанието. Българските пилоти навремето се срамуваха, ако трябва да ползват лебедка и с майсторлък намаляваха колкото могат повече ползването й – Долфи с рали-кола взе 2-ро място в Трансилвания в екип с Виктор и Асен, защото си „икономиса” много лебедки със сърцато каране и техника.
              Начина, по който аз виждам трасетата като дизайн е такъв, че да изравнява възможностите на пилотите, т.е. без значение дали е с мотор 5.7, дали е с тръбарка за 100 евра, дали е с окачване за 50 евра, дали е с лебедка за 10 тона и скорост 40 метра в секунда.
              За мен (а и в повечето Трофи състезания навън) важен е фактора ПИЛОТ-НАВИГАТОР – т.е. добра навигация, достатъчно дълги и технични трасета ! Ако някой иска да спечели състезание дърпайки лебедки, то мисля, че е за друг формат, или ако аз греша, то трофито в България трябва да се казва "Траялно Трофи".
              За затворения кръг просто е абсурдно да се прави трасе с препятствие за лебедка, защото иска много време и публиката ще избяга.
              Вярно е, че имаше рали отсечка след блатото, но все пак трасето бе за още три категории + хоби...

              Коментар


              • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                ...
                Моето виждане за трофи, което съм си изградил от ходене на трите на-тежки трофи състезания (Evros, Transilvania & Thessaloniki Adventure Trophy) в периода 2002-2008-ма година е, че лебедката е помощно средство когато се „оакаш” или когато не ти стиска, но в никакъв случай не е самоцел на организатора и задължително условие, за да е тежко състезанието....
                В тази връзка искам да изкажа възхищение от начина на каране на 408 Калин Митров - не го познавам лично младежа, но стила му напомня за този на Пламен Йоцов - премерено и технично с максимално познаване на колата и възможностите й.
                Понеже се впечетлих и смятам, че пилота и навигатора са важни в състезанието, предлагам ако има има желание да участва в състезанието в Гърция, в Комотини !
                Разноските по такси, хотел и транспорт ще бъдат поети, от него само участие ! Ако има интерес, да ми пише на лични, но мисля, че ще е добър начин на трупане на опит и има шансове за добро представяне !

                Коментар


                • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                  Еваларка!
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Наказание??
                    Бях там и се разкрещях, защото беше опасно и знаем последствията, но се оказа, че в гръцкия шампионат това не се наказва и екипажа не е знаел, че тук се наказва.
                    Проблема е негов, защото аз преведох правилника и трябваше да са го прочели, но вечерта в залисията си пропуснах да кажа на съдиите.
                    Грешката е моя !
                    За да не се ощетяват българските състезатели в класирането, ще извадим резултата му за участие във веригата !

                    Коментар


                    • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                      Наско ще Благодарява по дълго от името на нашия екипаж.....Аз само искам да кажа ...
                      - Колеги моля Ви да престанете с тези Разбори на тема: Как Аз виждам НАЙ ДОБРОТО СЪСТЕЗАНИЕ и защо отминалото НЕ Е ТАКОВА...
                      Състезанията са ТАКИВА КАКВИТО СА...Отиваш УЧАСТВАШ, Печелиш, Губиш, Радваш се, Страдаш, вземаш или не вземаш точки и си отиваш ТОВА е ..КРАЙ ........ ДРУГОТО Е ПРОЯВА НА ЛОШО ВЪЗПИТАНИЕ....
                      ..и ако може без реплики от рода......." ако няма критика няма развитие "..
                      Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
                      "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

                      Коментар


                      • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                        Първоначално публикуван от Zahari Преглед на мнение
                        Наско ще Благодарява по дълго от името на нашия екипаж.....Аз само искам да кажа ...
                        - Колеги моля Ви да престанете с тези Разбори на тема: Как Аз виждам НАЙ ДОБРОТО СЪСТЕЗАНИЕ и защо отминалото НЕ Е ТАКОВА...
                        Състезанията са ТАКИВА КАКВИТО СА...Отиваш УЧАСТВАШ, Печелиш, Губиш, Радваш се, Страдаш, вземаш или не вземаш точки и си отиваш ТОВА е ..КРАЙ ........ ДРУГОТО Е ПРОЯВА НА ЛОШО ВЪЗПИТАНИЕ....
                        ..и ако може без реплики от рода......." ако няма критика няма развитие "..
                        Принципно си прав, но тук става въпрос за нарушаване на правилата и колегите от трофито са недоволни с основание. Всеки, който е платил такса участие, има право да мрънка, когато правилата се нарушават. А тук организатора се опита да постави своеобразен рекорд.

                        Коментар


                        • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                          За да е по-разбираемо, оцветил съм в червено отговорите...

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Имам няколко въпроса към директора на състезанието г-н Тодор Христов :
                          Какво е наказанието на гръцкия екипаж за боравене с въжето под напрежение ? – Отговорих по-горе на targata.

                          Какво е наказанието за екипажа станал втори в крайното класиране за оказана асистенция от организатора (от вас лично !)?

                          Няма наказание, защото преценката ми беше правилна, за да се освободи зоната за преминаване на другите екипажи по-бързо, след като беше аварирала лебедката на джипа. Решението е взето от мен като директор на състезанието.

                          Защо няма подробно класиране за Трофи Експерт със наказанията , или просто всички са безгрешни ?!

                          Траковете са гледани на всички, но отклонения от трака с цел облагодетелстване нямаше ! Тук искам да поясня, че дизайна на трасетата беше такъв, че не можеше да се „прескача” или да се „икономисва” от трасето, по простата причина, че трябваше да се заобикаля по асфалта много километри да се случи и няма гаранция, че пак ще влезеш в трасето. Отклоненията, които имаха екипажите бяха от техни загубвания и връщания и те достъчно много се самонаказват, за да им слагаме и ние наказания, а и в случая няма облагодетелстване, за да са имали преднина пред другите.
                          Хората проверяващи траковете, Събин и Явор са известни с безпристраност и принципност и нямат никакви преки или коствени интереси в Трофи Шампионата !

                          Защо не се спазва написаният от Вас регламент за старт по реда на класирането от ден 1 , а трябваше да се стартира по стартов списък от ден 1 ?
                          Защото закъсняхме с класирането точно заради гледането на траковете и до последно се правеха корекции.

                          Защо няма наказание от 2 (два) часа за всяка непремината на контролна точка от трасето (СР) за нито един от екипажите ? Справка - азимутите и точките за ден 2 в реката бяха по двата бряга при широчина на коритото 300 - 400 метра , а доста от екипажите си караха по реката без да "покриват" точките и нито един няма наказание ?!

                          Всички екипажи, които са преминали през CP на реката имат печати, който не е преминал има наказание 2 часа ! Не разбирам за кои точки говориш, контролата в реката беше една - под моста и на брифинга обясних, че се движите около и в реката, като крайната ви цел е моста до Джебел...

                          Защо не се гледат подробно траковете за да се види дали даденият екипаж е "покрил" цялото трасе и ако не е защо няма наказания ?
                          Вече отговорих по-горе...

                          Защо трябваше да принуждавате трофи машини да карат затворено рали трасе заради Вашите медийни интереси , че дори ни убеждавахте вечерта на брифинга да се раздадем докрай за Вашият кеф ?

                          Не съм пронуждавал никой, решението и избора е ваш, трасето се знаеше от рано, виждаше се и се раздавахте докрай не за моя кеф, а този на публиката !
                          Ако смяташ, че карайки в гората и хвърляйки лебедки някой ще чуе за теб и спорта, който практикуваш, значи си в голяма грешка...
                          Медийните ми интереси са свързани със състезателите, няма ли ги тях, няма отразяване...

                          Коментар


                          • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                            Мнение на зрител.
                            Здравейте,
                            Публиката няма идея що е то трофи и как трябва да изглежда трасето. Тя е дошла да погледа малко сеир. "Джипки и матори" това виждат зрителите.
                            Съдейки по това колко човека изгледахме награждаването до край, мисля ,че класирането интересува само вас състезателите и още двама трима фена .
                            Благодаря на всички състезатели и организатори за положителните емоции, които ми причинихте през тези три дни .
                            Прикачени файлове
                            Jeep Grand Cherokee III 3 CRD

                            Коментар


                            • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                              И аз един лек въпрос: на TROPHY - ADVENTURE смятат ли се времената от 3-тия ден, защото виждам крайно класиране след 2-рия но не и след третия или още не са качени? Благодаря.

                              Коментар


                              • От: ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОНА - "КЪРДЖАЛИ 4Х4 - ОФРОУД ПРАЗНИК" 4-6 АПРИЛ 2014

                                Карате се за глупости, а в същото време в Полша:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X