Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари по правилника на РШЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Re: Коментари по правилника на РШЕ

    В Троян беше частен случай защото релефа позволяваше такова трасе.В Хисар 50 % си беше по мотокрос пистата.Освен това искам да ти кажа че за кросистите имам предвид по скоро способността да дават цялата газ за 30 мин и след това да спрат (како е в мотокроса) ,а ендурото е по-скоро правилно разпределяне на силите за да подържаш темпо през цялото време.Нямам нищо против да се уеднаквят точките при условие че се уеднакви дистанцията , а не едно случайно падане да определя изхода защото нямаш време да наваксаш
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #92
      Re: Коментари по правилника на РШЕ

      Мисля, че съотношението не е лошо така
      Много пъти сме обсъждали тоя въпрос на събранията и поне разпределението на точките го решихме с пълно мнозинство.
      Постепенно ще преминаваме към вдигане на двете дистанции и през двата дни, така че догодина пак ще го мислим наново, ако се наложи.

      За мен всички, които обичат ендурото са добре дошли, тъй като този спорт си е различен и изисква вече различна подготовка.
      Няма значение крос или кърлинг състезател си, трябва да тренираш и ендуро, за да се надяваш на успехи в него при непрекъснато растящата трудност на елементите по тестовете.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #93
        Re: Коментари по правилника на РШЕ

        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
        Мисля, че съотношението не е лошо така
        Много пъти сме обсъждали тоя въпрос на събранията и поне разпределението на точките го решихме с пълно мнозинство.
        Постепенно ще преминаваме към вдигане на двете дистанции и през двата дни, така че догодина пак ще го мислим наново, ако се наложи.

        За мен всички, които обичат ендурото са добре дошли, тъй като този спорт си е различен и изисква вече различна подготовка.
        Няма значение крос или кърлинг състезател си, трябва да тренираш и ендуро, за да се надяваш на успехи в него при непрекъснато растящата трудност на елементите по тестовете.
        Абсолютно съм съгласен с теб , Жоро!
        Просто се опитвам логично да обясня защо сме гласували такива правила!За мен истинско ендуро е неизменно свързано с навигация,както и шестдневката е нормалното ендуро състезание!

        А Митака,чопли ли,чопли !!!!

        Аз съм АБСОЛЮТНО против да обръщаме нашите състезания на ГОРСКИ МОТОКРОС!!!

        Предлагам и тази тема да се заключи поне докато не почнем обсъждане на правилника за 2008 г. На "Харманли Екстрийм" искам да напомня че могат да участват този път ако се "случи лошо време" и пропуснат карането
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #94
          Re: Коментари по правилника на РШЕ

          Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
          ....А Митака,чопли ли,чопли !!!!....
          От моя страна ви обещавам пълен дискусионен комфорт.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #95
            Re: Коментари по правилника на РШЕ

            аз предлагам така да направите правелника за 2008 ... че след втората или която е там обиколка толкова да е трудно че на финала да чака линейка с кислорни маски.трабва да има мъка и бутане и непосилни за преминаване елементи кви са тия работи .. няма да се разхождаме в парка я!!! в вижте и направете една статискита за средната възраст на учасниците .... за атв да не говорим!! митков може да ви запознае със състезанията навън колко са трудни аз ги следя от скоро но той с години... според мен трябва да се мине едно ниво нагоре!!! но все пак аз лично съм доволен и от това което правите , кефя се на ендурото особенно когато е на 5 wide open
            full time rider, part time racer
            jrc4life

            Коментар


            • #96
              До: Коментари по правилника на РШЕ

              От известно време ми прави впечатление следното нещо.
              Пример V-ти кръг: Три обиколки. Карам, но ми се троши машината или не издържам и правя само една или две обиколки. Значи не съм завъшил състезанието, а като не съм завършил трябва ли да получавам точки.
              Ако смятате, че това е пропуск в правилника, може да си го отбележите за поправките за през 2008 г.

              Коментар


              • #97
                До: Коментари по правилника на РШЕ

                Имаш Старт и финал,това е достатъчно за да бъдеш класиран.
                След това се гледат контролите и колко пъти си минал през нас,т.е колко обиколки си направил.Получаваш си наказанията и оставаш в таблицата със завършилите.
                Който излезе от трасето и се прибере в хотела например се смята за незавършил и не получава точки.

                Коментар


                • #98
                  До: Коментари по правилника на РШЕ

                  До преди 2-3 години във всички мотоциклетни състезания, т.е. в правилника на ФИМ, имаше правило за това, че класиране получава участник, който има преминати 75% от цялата състезателна дистанция. После нещата се промениха и от тогава, класиране получава ВСЕКИ СТАРТИРАЛ. Сиреч тогава ако отпаднеш преди 75тата обиколка при състезание със сто, все едно не си стартирал. А сега може да отпаднеш на 2 метра след старта, но те водят състезавал се и те класират последен. В тови случай, ако участниците са общо 3ма, дори се качваш на стълбичката...
                  Естествено ние се придържаме към световната практика, за това правилата са такива и при нас и описания случай не е грешка и няма да има поправки.
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #99
                    До: Коментари по правилника на РШЕ

                    Добре. Няма проблем. Просто ми направи впечатление.
                    Ще го имам в предвид при кръгове като в Хасково, т.е. когато нямам шанс през втория ден и сме под 10 записали се.

                    Коментар


                    • До: Коментари по правилника на РШЕ

                      Колеги,
                      искам да направя тук някои пояснения около изказванията на чужденците на старозагорския кръг, защото пак се появяват разни слухове кое е достоверно и кое - не !
                      Когато се коментира всичко тук и се появяват призиви за "заключване" или "триене" на теми не съм толкова разтрежожен, защото истината излиза наяве, а така само се спекулира с нея
                      Не желая хора, които не са присъствали на кръга да гадаят или правят предположения за това, кое как е било, а да бяха дошли да говорят с гостите и да чуят мненията им.
                      Не ме разбирайте грешно, аз тук няма да се хваля за отзивите към състезанието като цяло, защото те са резюмирани с няколко думи от Петер Несута в австрийските медии: "Отлична организация, никакви закъснения, много точни пунктове в траковете и строг правилник! Организаторите не робуваха на имена и не толерираха никого ! "
                      Всъщност това не е нищо ново, такива са всички кръгове от тазгодишния ендуро шампионат !
                      Искам да ви кажа какво казаха състезателите от Австрия и Румъния относно навигацията по GPS.
                      Обединеното мнение на всички бе, че България е крачка напред с въвеждането на такъв вид навигация при състезанията по ендуро в сравнение с консерватизма на ендурото в Европа.
                      От друга страна изводите бяха, че и при наличие на добро желание там да се направи такова състезание, то няма как да стане, защото никой не може да си позволи да прави 200-250 км трасе, поради разни забрани, навлизане в частни имоти и други съществени пречки.
                      "При нас се обикаля едно и също трасе по 10-15 пъти, а това няма вече нищо общо с истинското ендуро" - коментира Ерик Брандауер - "Ако искам да правя това, ще си карам траяла. Ендурото и мотокроса са две коренно различни дисциплини !"
                      Всички са на мнение, че ендурото е това: дълга, неповтаряща се дистанция, сменяне на ландшафта непрекъснато, приключенски елементи + прецизна навигация за целта. Всичко това разбира се няма как да се маркира и GPS-ът е най-добрия избор в случая.
                      Дори Фрайадамец, с когото говорихме много обширно, защото ходих да го вземам от паркинга пред х-л Верея каза, че всички останали формати са подобие на ендуро и всички го знаят добре, но няма условия за по-добро там на този етап и нещата вървят дори към по-зле. България и Румъния трябва да използват все още отворента им възможност за подобен род състезания !
                      От това, което научих от чужденците е, че те са зажаднели да покарат в такъв именно вид състезания като нашето, като Ред Бул Романяк и като Париж-Дакар дори, защото там е истинското приключение и предизвикателство

                      Разбира се, гостите дадоха някои препоръки за следващата година, които ще обсъдим в Комисия Ендуро и ще въведем, ако намерим, че те са перспективни и точни.

                      Аз бях върл превържрник на маркерите при създаването на ендуро шампионата след като присъствах на световния кръг в Серес, но сега, след многото несполуки на този вид навигация, на които бях свидетел през двете години шампионат съм твърдо убеден, че новаторството, което проявихме, като въведохме новите технологии в навигацията е правилния път за нашия формат състезания !
                      Това, разбира се е само мое мнение, а решенията за сезон 2008 ще се вземат, както обикновено на общо събрание на делегати от всички клубове накрая на годината
                      Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 24-08-07, 23:59.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X