Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари по правилника на РШЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Уффф пак се хванахте за тези такси. Българската простотия няма край! Ако е да съберете по 100лв за пиене и ядене в неделя някъде из гората, или да ги дадете на някоя проститутка проблем няма нали? Тука проблема е че си мислите че ги давате на нас, но в всъщност сте прекалено *цензурирано* за да се сетите че ги давате за вас участниците и за по качествени ендурото състезания.

    Жоро да не е длъжен да се набутва с няколко хилядарки на година за да може да си правите кефа а? Организаторите на състезания си знаят колко са назад(пари и време) от всичко това, особено тези които не са намерили достатъчно спонсори. Всеки мрънка "ами намерете спонсори", ами намери ти де. От къде на къде аз ще ходя да се моля по фирми като последен просяк че ти да си правиш кефа и да имаш повече пари за пиене и курви? Я си *цензурирано* и не спамвайте форума! Баси хората!

    Коментар


    • #17
      а бе саби
      и ти четеш четеш между редовете!!
      а и
      имаш повече пари за пиене и курви?
      това пък вече беше прекалено!!!
      Ако ме познаваше по-добре, щеше да знаеш, че ни по курви ходя, нито пък пия.
      Освен това разходите за лиценза ми ги поема моя клуб. Така че слабо ме вълнува размера на таксата.
      Ставаше въпрос да е малко по-ниска таксата за хоби класа.
      Освен това форума не е "държавен вестник"
      Всеки може да си пише свободно мнението по всеки въпрос.
      Ако не е така, по-добре заключете всички теми и си пишете само вие по темите.
      Но недейте да ми се сърдите, че си казвам мнението.
      А това за "курвите" и за "пиенето" го приемам като лична обида.

      Коментар


      • #18
        Защо не насочите енергията (и мислите) в позитивна посока? Например как Комисия ендуро би могла да си докарва приходи извън разните вноски от състезатели? Винаги е по-добре да се мисли как да се увеличават приходите, а не как да се намаляват разходите...Повечето от вас са успешни бизнесмени, все ще родят добра идея...
        Митков, не се връзвай на никого, аз като страничен наблюдател (читател) съм с убеждението, че болшинството хора те уважават - както заради спортните ти постижения, така и защото си свестен като човек (вероятно и като фармацевт)!
        Никому угода, на никого напук.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от дима тонева
          Защо не насочите енергията (и мислите) в позитивна посока? Например как Комисия ендуро би могла да си докарва приходи извън разните вноски от състезатели? Винаги е по-добре да се мисли как да се увеличават приходите, а не как да се намаляват разходите...Повечето от вас са успешни бизнесмени, все ще родят добра идея...
          Е как реши че не мислим и в тази посока? Както Жоро каза не може да се разчита на това. На базата на обещания бюджет не се прави.


          Митков не се стягай толкова, "говорех" принципно. Извинявай щом съм те засегнал за курвите и пиенето.

          Но пък искам да ти кажа че ако ни беше уважил и беше дошъл на 60км от където живееш на годишното събрание на БЕФ щяха да са ти ясни нещата и нямаше да ни губиш времето тук и да се правиш на света вода ненапита. Затова ти се ядосваме. И го приемаме като лична обида, като ще се правим на чувствителни. Когато трябваше да се разискват тези неща ти си кара мотора, сега сме длъжни да ти обясняваме всичко наново! Вместо дето вика Дима да търсим пари за секцията.


          Класът хоби е за хора които не искат екстреми. Той не е замислен с идеята да е по евтино, по една или друга причина, но ще е по евтино в крайна сметка защото няма да си трошиш мотора.

          Коментар


          • #20
            модератора най добре да раздели темата.

            Коментар


            • #21
              аз само попитах дали ще са 2 такси а тя стана една... миналата година бях само на състезанието в бухово и нямаше такса и бях останал с впечатлението че по принцип няма а сега разбирам че момчетата от клуба организатор благородно са я премахнали.
              колкото до размера на таксата нямам на въпреки да е и по голяма като се замислиш някой си е отделил от своето и на семейството си лично свободно време трошил си е нервите с бюрократи да уреди всичко и накрая и да се набута за да може някои "цървул" /не визирам никой че май сте доста докачливи просто имам предвид бай-ганювщината/ да си прави кефа мисля че не е редно.
              който не може да отдели 50лв. като разход за едно СЪСТЕЗАНИЕ НЯМА МЯСТО НА НЕГО той най малкото не си е подготвил машината като хората от "спестовност" и това мероприятие е опасно за него и околните,като му е скъпо на някой да кара по къра какво търси на състезанието.
              все пак навсякъде по света се занае че една спортна изява е свързана с много разходи било за организаторите било за участниците защо при нас трябва да е по различно.

              "...Ние , можещите водени от незнаещите , вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо..."
              К.Иречек, 13.12.1881

              не съм много убеден че цитатът е точно на място но горе долу работата е такава от около 125 години
              Николай Гогов 0898676912

              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

              Коментар


              • #22
                Значи за да е ясно на всички ще се опитам да обобщя няколко неща:

                1. Лицензите са задължителни, но могат да бъдат годишни(100 лв.) или еднократни(15 лв) за всяко състезание. За издаването на лиценза се изисква валидна застраховка към съответната дата и медицинско свидетелство за годност за управление на мотоциклет (издадено мисля преди не повече от 6 месеца,не съм сигурен).Издаването на този лиценз е своево рода паспорт на състезателя.Ще се опитаме да осигурим застрахователен брокер за всяко състезание, с медицинските всеки се оправя сам.

                2. Таксата за участие НЕ ОТИВА в сметката на КОМИСИЯ ЕНДУРО, а при ОРГАНИЗАТОРА на съответната проява и цели финансовото му подпомагане.Ако някой спонсор я поеме-това е в компетенцията на самия организатор

                3.Организирането на клас ХОБИ не се прави с цел финансови облекчения, а по-скоро да даде възможност да участват хора които не искат да рискуват прекалено както и да трошат машините си.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #23
                  КЪМ МИТКОВ (с молба да вземе предвид)

                  Митков, без да влагам нищо лично, искам да ти кажа че на всички ни писна да разводняваш сериозни теми с измислените си умозаключения.
                  Защо все се опитваш да откриеш "топлата вода" , като хората отдавна я познават.Ти доказа своята пълна незаинтересованост когато се разискваха важни за БГ ЕНДУРО неща,като въобще не дойде на годишното събрание.....,всъщност дойде чак за "кльопачката".Освен това не си взимал никакво отношение по сума ти неща в служебния форум.Мисля че в този случай просто нямаш право на никакви коментари и забележки защото отдавна си пропуснал възможността да го направиш, а и поне да се се беше осведомил като хората какво сме решили, а не сега да подскачаш на всяка реплика против теб.Отговорности на всички от комисия ендуро и на организаторите са х3 от тази година,осъзнаваш ли го въобще.......
                  Всъщност мисля че просто трябва да организираш поне 1 състезание и тогава да говориш, защото явно не си запознат отвътре с нещата.

                  А дотогава тренирай,бъди шампион в твоя клас (а защо не и в оверала, пожелавам ти го) и престани да объркваш хората,защото не всички те познават и някой може да те вземе насериозно!
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #24
                    с медицинските всеки се оправя сам.
                    За тези,които искат да участват само в няколко състезания може ли да си направят ксерокс копие на медицинското и в продължение на 6 месеца да го ползват?

                    Коментар


                    • #25
                      На първото състезание в което участват и си издават еднократен лиценз те трябва да представят медицинско. Същото медицинско може да им важи за цялата година, за което си искат състезание, просто трябва да го представят всеки път когато подават документи за участие.
                      К. Кулев

                      Коментар


                      • #26
                        Събин и Гълъбин съм решил така или иначе да ги уважавам за което си имам мои си причини
                        така че колкото и да се мъчат трудно ще ме разубедят
                        все пак обаче ..не се престаравайте..
                        цалата работа тръгна от там че се получи малко странна ситуация уж въвеждате ГПС карането тази година за да спаднат разходите по състезание а таксите се оказа че остават същите че и нагоре това леко ме зачуди за това повдигнах въпроса. /самото закупуване на гпс не е ли също реално оскъпяване на разходите за състезанията / .
                        а и понеже останах с впечатление че тази такса е твърда и задължителна а ето сега стана ясно че има ли спонсор или възможност и желание от клуб да се промени както миналата година на бухово-то може да се направи..както разбрахме от вашите отговори..
                        докато преди помислих че не се дава такава възможност
                        както и да е
                        на събранието не дойдох щото и да бях дошъл все тая а и без това вече не съм в Управителния Съвет а и да бях дошъл пак нямаше да съм защото така или иначе има други хора които заслужават повече от мене да са там и те пак трябваше да влязат

                        състезание не съм направил щото съм сам в град от 10 000 души
                        със супер еснафско мислене
                        все пак обаче питайте Жоро и ще разберете че съм участвал по най различни начини /..най вече идейно -за което получих и миналогодишната награда за "идейно подстрекателство" от списание офф роуд / в организирането на почти всички състезания до сега дори някои от тях може би нямаше и да се случат или поне щяха да са по зле -особенно от тези 2005 та без някой от тези идеи

                        ..сега гледам гълъбин ми пожелал хубави неща да овералла наистина е най важното класиране 2005 та бях 9 ти тази година 4 ти ..като се има предвид че карах мотор за 2000 лева двутактов 125 мисля че горе долу бива до година дано е късмет и за по напред
                        тенкю гълъбине наистина ще ви послушам и ще си карам моторчето а вие решавайте каквото решавате и това е ..а на сериозно едва ли чак толкова някой ме взима пък и пак ви напомням това е -ФОООРУМ
                        не е държавен вестник не е указ на президента всеки може да изказва мнението си ..или поне аз тъй си мисля
                        ..айде със здраве

                        Коментар


                        • #27
                          ..а на сериозно едва ли чак толкова някой ме взима.........
                          Поне си признаваш
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #28
                            Ако това ви успокоява,и ние вдигнахме таксите двойно тази година:от 100 на 200лв за екипаж.
                            Целта е да се осигури минимума,който трябва на всеки организатор,да направи състезание.
                            Има такива хора,като мен,който никога няма да потърсят спонсори.Не ставам за това.
                            А има и такива,като Калин и Кирил,които намират много спонсори и правят богато състезание с много предметни награди и т.н.
                            Важното е,че има шампионат.Той не е съвършенния,но всички го правят от любов към спорта,с ентусиазъм,с оптимизъм и с цената на собственото си време и нерви.
                            Важно е също,че участват много хора в тези състезания.
                            С малки крачки, но напред!

                            Искам да ви пожелая много успехи на всички през 2007г.

                            Коментар


                            • #29
                              Уфф, аз ако ставах, щях да си намеря спонсори на мен, а не всяка година едно и също по интервютата- "Надяваме се тази година да имаме по-сериозен спонсор и да караме някакви различни от републиканските състезания". Четири години по време на годишните награждавания все си пожелаваме някой да повярва в нас и да караме европейски шампионат, обаче няма кой! Колкото до оффроуда...може би когато не е лично за мен по ми се събира в устата да изпрося нещо. Пък и хванал съм се на хорото, хората разчитат на мен и правя всичко възможно.
                              Обаче трябва да споделя, че със 100 (а вече 200) лв и 30-40 участници доста по-лесно се прави бюджет (40участници по 200лв=8000лв)
                              Нашите хора, че дори шампиони и най-активни участници във форума, модератори дори и даже членове на УС на БЕФ плачат за 30 лв такса
                              Митков няма какво да се цупиш. Решихме да те изключим защото много време нямаше никакво отношение, дори във служебния форум не участваше, при все, че всеки ден пишеш във форума т.е. не е като да си нямал време и най-вече когато най-демонстративно на годишното събрание заяви, че времето е топло и не можеш да си изгубиш деня с такива работи и ще караш. Е такова отношение просто нямаше как друго яче да се приеме, освен като СУПЕР БЕЗОТГОВОРНО!
                              Ама не продъжавай да пишеш глупости! Няма никакво"УЖ". Всичко е от ясно по-ясно! Ако не си разбрал, значи нещо от основи ти е убягнало. Бих се наел се да ти го обясня ако е така, но в друга тема. Напиши една сериозна тема в която да поясним защо таксите са такива, защо това и защо онова, ама без "УЖ", без глупави намеци и инфантилно поведение! Така хем ще получиш отговори на въпросите които не са ти ясни, хем ще можеш да защитиш тезата си и даже това ще е полезно за другите които не им е ясно или се съмняват или пък просто се интересуват
                              К. Кулев

                              Коментар


                              • #30
                                Митков няма какво да се цупиш
                                въобще не се цупя
                                нали и аз това казвам че там трябва да са хора дето организират състезания -а аз не съм организирал така или иначе ..кое не е ясно даже въобще защо ме избрахте да съм там не ми е ясно но както и да е

                                Напиши една сериозна тема в която да поясним защо таксите са такива, защо това и защо онова, ама без "УЖ",
                                еми нали има тема -и ви попитах
                                ..ама вие вместо да кажете -е за това е така -тръгнахте да ми обяснявате колко съм прост смотан и невъзпитан а аз тва и без тва си го знам ..майка ми редовно ми го повтаря

                                що се отнася до гпс ите ..не ми отваряйте пък за тях устата
                                щото това че тенденциите били да стават по гпс състезанията в световен мащаб-го разправяйте на..правят се по гпс само в румъния -ромениакса и още няколко ама те са по 1000километра и нагоре тоест -няма как да се маркират
                                а нашите са по 100 и някой километър следя всички видове ендуро състезания в световен мащаб и то от години не ми обяснявайте на мене какви са тенденциите
                                иначе съгласен съм като за нашите условия че е един добър компромис въвеждането на гпс и те но точно тук идва "УЖ" то и не случайно е употребено-защото компромиса да е по гпс се прави та уж да е и по евтина организацията
                                иначе и WEC и европейското по ендуро че и националните шампионати на всички европейски страни са си по старата утвърдена схема на FIM с участъци за придвижване и с тестове с времеизмерване
                                и това да участва някой от нас на такива прояви никак няма да е лесно щото ние въобще не сме свикнали на тая схема и ше сме като в небрано лозе-това в момента което се прави е компромисно положение за да е по лесни и евтини състезанията

                                щом мърморите че таксата ми се виждала скъпа тогава ви предлагам да направите таксите по 100 лева за състезание -но състезанието да е както трябва и според изискванията на FIM

                                за тази година сте гласували правилника но за догодина помислете и над това

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X