Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари по правилника на РШЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Коментари по правилника на РШЕ

    извинявам се че пиша тук в официалната тема но не разбрах много добре тази година освен лиценз ще има и такса за участие във всяко състезание въпреки че имаш лиценз за цялата година например.
    01.9.2.1 Такса участие се заплаща на организатора и е в размер на 30 лв. за всеки кръг от РШЕ
    01.9.2.2 Целогодишният лиценз е стойност 100 лв, а еднократният – 15 лв. Лицензите се заплащат в деня преди съответния кръг на мястото на състезанието.
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

  • #2
    Много добре си разбрал. И миналата година беше така
    К. Кулев

    Коментар


    • #3
      и миналата година бе така ама лиценза не бе 100лв и таксите не бяха по 30лв на състезание
      верно за някое по голямо и с международно участие сериозно състезание 30лв може даже да е и малко като такса но не биваше за всички състезания да е така
      особенно където има и възможност и спонсори както например на бухово миналата година до колкото помня бе и без такса
      още повече че имаме и хоби клас тая година

      бива да са по достъпни тези състезания особенно за хоби класа
      -сега знам какво ще кажете-че е гласувано и що се меся ама
      вземете се в ръце и го решете тоя проблем за да не се превръщаме в поредния частен клуб
      където са сериозни и скъпи за организиране състезания -ок
      ама където има възможност- да са по нормални нещата-особенно за хоби класа
      нали уж и за това е една от причините да е по гпс да е по евтино за организиране
      ..ето виждате хората веднага отреагират
      помислете по въпроса и не дейте да ме псувате ами нека да помислим по трезво

      Коментар


      • #4
        Мотков, хубаво е да се издигат популистки лозунги, но с трици маймуни ... нали знаеш ?!
        Как ще скърпи бюджета на едно състезание организаторът с по-малко от 30 лв. на човек ? Никак. Само тези, които не са правили кръгове не знаят колко много разходи отиват за един кръг. Направи една проста сметка: хонорар съдии, плакати, грамоти, разрешителни, дневни, пътни, нощувка на съдийски апарат и на журналисти, снимачен екип, купи (тази година ще са още повече), охрана. медицински екип, ленти, препятствия, ток, бензин за подготовката на всичко това. Сигурно и нещо съм пропуснал ?!
        Ха сега направи една сметка, ако дойдат 50 човека докъде ще стигнат тези 1500 лв. До никъде. Ами ако почне да се плаща на контроли, както е редно ? Защо те ще се набутват с бензин и време заради това, ти да си правиш кефа?
        Казваш: спонсори. Иди търси спонсори, та да видиш колко лесно се намират! Ако някой приятел даде някой лев е добре, ама кръгът трябва да е вързан без евентуални такива. Ако дойдат - добре дошло, ще има някой лев награден фонд, иначе ... знаеш гениалния лаф на Пенев за супата.
        Мислиш, че на някой му се иска да се вдигат таксите ли? Повярвай, няма такъв, но критериите се вдигат, вече сме официални и не можем да правим компромиси и да е всичко на ниво, а си оставаме на собствена сметка и самофинансиране!
        За лиценза, който отива във Комисия Ендуро:
        Миналата година знаете колко се набутахне! Не ми е удобно пак да разправям, че координирането си беше изцяло за моя сметка, както и Закриването. Само купите бяха 2780 лв. Ами транспаранти, грамоти? Ами блок масата пък, която осигури Еди? Лицензите покриват едва тържеството за края на годината.
        Тази година искаме да вземем, ако има пари, няколко GPS-a, за да ги ползват такива, които не могат да си купят, но за всичко това трябват пари.
        За да си правим кефа на някаква основа, която някой е подготвил за нас, който се е издухал поне един месец от тичане и неприятности и да се свидим за 30 лв
        Една смяна на евтина задна гума (китайска) е два пъти и повече като стойност, а то за всяко състезание е наложително!
        Не искам да пиша повече и да занимаваме целия форум с глупости.
        Никой нищо не прави за себе си, а искаме да стане един хубав шампионат, но както казах в началото с трици маймуни ...
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Аз мисля,че цената не е скочила даже едвам е покрила и инфлацията през последната година.

          Май не стана много ясно -- Ще може ли да има и учасници без желание за участие в общото годишно класиране,които може да не заплащат лиценз?

          Коментар


          • #6
            Да не те нападнем сега ли....Охооо, чакай да видиш!
            Ей, Митков, ти дето си тука модератор, дето толкова се надявахме на теб миналата година да вземеш някакво участие в служебния форум и в дебатите, ти ходи да караш щото имало слънце вместо да дойдеш на ГОДИШНОТО събрание!!! И сега точно ти ли ще правиш проблем за цени на лиценз и такси за участие??? Хората отреагирали! Човека изобщо явно не участвал в състезание и не знаеше, че има и лиценз и такса. Какво ми говориш глупости, да сме се вземели в ръце. Ти какво искаш да кажеш, а?! Че нещо злоупотребяваме ли? Какво значи това. Да не сме измислили тези суми, щото да съберем пари за екскурзия до Ерзберг примерно?! Ти какво си мислиш, че винаги трябва някой да се набутва, да се жертва и да дава пари за всичко , защото на теб ти се струват много 100лв! По 8.33 лв на месец!!! Какво си викаш- еми като има Жоро да дава, тъй ли? Защо? Щото е милионер или що. Не можеш да дадеш 100лв за годишен лиценз, така ли? Можеш да си купиш нова седалка за 220лв, гъзарска капачка или всякакви други излишни гъзарийки за мотора на неясно каква стойност общо, но много пъти по 100лв, а мислиш че те обират като ти вземат 100лв за цяла календарна година, които са за развитие и за организация на шампионат, състезания и официални церермонии, за това да се чувстваш част от нещо и реализиран в нещо, а не цял живот да си останеш аптекаря Митко! Не можеш да дадеш 30лв за едно състезание за 1во. да стане то изобщо 2ро. да стане като хората и да не е някаква сеслка спартакиада, а кръг от националния шампионат. Даваш 100 за път даваш 40-60лв за хотел, купуваш гума, наливаш бензин, пръскаш спрей, сменяш накладки, верига, зъбаци...Даваш 200, 300 или повече лева за да участваш в едно състезание, а не искаш да даваш 30лв за да стане цялата работа! Е мамка му, много пари са общо, много са наистина. И НА МЕН СА МИ СТРАШНО МНОГО! Ама ако искаш да караш ендуро намираш начин и ги даваш! Ако не щеш...стой си в аптеката и пиши глупости в Интернет!
            К. Кулев

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Краси team-atvracing
              Май не стана много ясно -- Ще може ли да има и учасници без желание за участие в общото годишно класиране,които може да не заплащат лиценз?
              Краси, не може да има участници без лиценз. Лиценза е един вид паспорт на всеки състезател. Щом го има, значи е здрав физически, има застаховка и може да участва в състезания. Миналата година минахме между капките някак, не може повече така.
              Има еднократен лиценз 15лв, който се издава на място за тези които не мислят да участват във всички състезания.
              К. Кулев

              Коментар


              • #8
                а бе калине
                кви са тия приказки като от селската кръчма
                и то без да ми следиш мисълта какво казвам
                а то е че като за клас хоби да има намаление в таксата
                иначе за другия клас виж кво съм писал че ако тр и повече да е от 30 лв
                какво все се нервиш и пениш не ми е ясно
                ок аз съм си аптекаря митко и нямам и намерение да се срамувам от това
                иди ти да завършиш висше фармацевтично образование и ще ти стане ясно защо
                айде да не приказваме глупости
                не събранието -не само за това че има слънце ами и нарочно не дойдох аз си зная защо и въобще това си е мое право
                спри да реагираш бурно и вземи и да мислиш малко знаем кой е Калин Кулев и без да ни се караш
                а аз естественно че не съм идеалният човек и мога да говоря и глупости не знам що се учудвате на това..нещо много на сериозно взехме да се взимаме
                а Жоро и всички които питам от събранието все казват че не са били съгласни с тия суми ..добре кой е бил съгласен тогаз
                не съм бил там ама едни хора дето не ща да казвам кои що на мен ми се карат за тез 100лева като че аз съм ги измислил
                за клас хоби тр да е по достъпно това ми бе мисълта
                иначе ако искате и 500лв направете лиценза и 200 лв таксата
                таксата за световното е 70 евро между другото

                Коментар


                • #9
                  Нали се коментираше първите 10 да участват в отделен жребий и да тръгват преди другите? Пускате ги тях първи, пък на втората обиколка изпреварванията са по-лесни. Аз, след като съборих Калин на Тополовград, после на Енина щях да се пребия, докато постоянно се оглеждах кога ще ме настигне. За мен не е голям проблем ако не ме пуснат няколко минути, но на Калин, примерно, ще му се разкаже играта. Ендуро тестовете обикновено са в началото на обиколката и тапите там са голям проблем.
                  Ride to arrive.

                  Коментар


                  • #10
                    Митков, това решение се взе на базата на гласуване на общо събрание, където имаше 21 човека делагати
                    Щом се е приело, значи е било гласувано с мнозинство и приказки от типа на кой е бил против са безсмислени.
                    Калин е прав, защото ако искаше да повлияеш с нещо и да си чуе и твоят глас, трябваше да дойдеш, а не да караш тогава в Ню Мексико !!! Дойдоха хора от Варна и всички от София, а ти беше на 60 км и предпочете да караш.
                    Тази година в правилника ще се зачитат 7 от 10 кръга, така че големите разходи за сезона дори падат по този начин, тъй като всички знаят, че те идват от транспорт до мястото на състезанието и обратно, нощувки, дневни, бензин за състезанието и т.н.
                    Който иска да си кара само 7 кръга. Не е задължително да се участва на всички 10.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      добре съгласен съм с вас ..виноват

                      е тука обаче има нещо на което не мога да не реагирам
                      за това да се чувстваш част от нещо и реализиран в нещо, а не цял живот да си останеш аптекаря Митко!
                      калине-и като аптекаря митко съвсем не се чуствам не реализиран или като част от нищото напротив тази професия не съм я избрал случайно и нямам никакъв повод да се срамувам от нея
                      това е едно от най трудните за завършване образования като първо и 2р те прави част от нещо наистина сериозно и важно каквото е здравеопазването -колкото и окаляна да изглежда тази дума в очите на българина заврял съм се тука и не мисли че само за печалба в града в който работя осигурявам на хората наоколо животоспасяващи и животоподдържащи лекарства..например инсулина на диабетно болните само аз го подавам и т.н. въпреки че мога с тази професия да ида и където си искам да работя както и повечето ми колеги направиха .

                      професията ми и това което правя са много по важни и значими от който и да било шампионат или купи и каквото там се сетиш
                      така че коментари от този род никак не ме притесняват


                      ПП
                      ..лошото е че сега хората ще си помислят че нещо с тебе се караме или заяждаме а всъщтност сме приятели или поне аз тъй си мисля

                      Коментар


                      • #12
                        Тука работата много загрубя,
                        Митков никога не е правил кръг и затова не знае колко са разходите.
                        Но мога да му кажа, че са много повече от тези които е споменал Жоро.
                        Така че Митков не мрънкай .... и помисли как най-добре ще бъде или дай някоя идея за тяхното намаляване...О забравих, ти на общото събрание дойде и с голямо закъснение ---- може би по важно за тебе беше да караш през хубавото време в НЮ-МЕКСИКО отколкото да разрешим тези сега неясни за теб проблеми

                        Коментар


                        • #13
                          нямам интерес да се меся, но искам да питам, не е ли все пак прави Митков за хоби клас. ако се таксува наравно с пофи-то е нереално, пък и нали трябва като нещо ново, да се насърчава... извинете ме пак, че се намесвам в темата, но така разбрах нещата...

                          Коментар


                          • #14
                            Насов, от тази година за категория "Хоби" ще се правят изцяло нови трасета, които отнемат също толкова много труд, колкото и за експерта.
                            Всички права са еднакви, а от там и задълженията трябва да са
                            Всеки си избира къде да кара според възможностите.
                            А и това, че няма си чупят толкова машините хобито си е голям плюс
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #15
                              Разбира се, че сме приятели Митков, без значение колко остро си "говорим" тук. За това изречение извинявай. Наистина прозвуча обидно. Не ми беше това целта. Но греша ли че си вече двукратен шампион и от как си започнал да се състезаваш нмого повече хора те познават и имаш някакво самочувствие (в добрия смисъл) и си някак по-реализиран. Национален шампион си в края на краищата! Инъче си момчето дето вдига шум и бръмчи с една моторетка около Харманли. Е за да стане всичко реалност трябва взаимни усилия, а тия мижави 100лв са толкова малка част, че направо е срамно, пък и точно ти да ревете,че било много! Ей те това е българския манталитет!
                              За хоби класа навярно щеше да е добре таксите да са по-малко, но това не е възможно. Разходите за състезанията не стават по-малко като правим този клас- напротив! Нека никой не си мисли ,че тези такси се събират защото хората са склонни да ги дават. Осъзнайте се. Не са сложени просто защото могат да се взимат, а за да се направят състезанията, за да ги има! Просто няма от къде пари инъче. Видяхте, че хората които успяха да си намерят бюджет и сериозен спонсор за да направят състезанието си (Геле и "Железни коне" Бухово) веднага махнаха таксата за участие. Бъдете сигурни, че за нас като организация не е по-добре да събираме тези пари от и без това скъсания джоб на българския моторист и ендуро състезател. Имаме ли възможност и просперираме ли толкова, че всичко да е както трябва и пари да останат, веднага ще махнем всякакви такси и плащания. И за Комисия ендуро е по-добре те да се вложат в състезателите, да се вдигне нивото и вместо такса всеки да си купи гуми, бензин и да взима участие в повече състезания, но реалността е такава, че през миналата година (а по всичко личи че и тази година ще е така) единствения приход на организацията която има много, много разходи беше само и единствено членския внос и таксите. А почти всички организатори едва направиха бюджета с парите събрани от такса участие.
                              К. Кулев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X