Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари по правилника на РШЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от mitkov
    и миналата година бе така ама лиценза не бе 100лв и таксите не бяха по 30лв на състезание.................
    ..........вземете се в ръце и го решете тоя проблем за да не се превръщаме в поредния частен клуб.............
    ..........уж и за това е една от причините да е по гпс да е по евтино за организиране..........
    ..ето виждате хората веднага отреагират
    ........не дейте да ме псувате ..........
    Да ти напомня какво написа просто. Не си попитал защо това и защо онова. Загубили сме доста слънчеви дни да мислим, събирахме се не веднъж (което за всеки са си пътни разходи колкото годишния лиценз и таксите за половината сезон поне) обмислихме всички варианти вземе решение за това, а ти ни викаш "нали уж така...пък така". Искаш да кажеш че лъжем или какво?!? Викаш "вземете се в ръце"?! Ти се вземи в ръце, защото пак ти обяснявам, че точно ти като член на УС трябваше да си запознат с нещата и точно ти не трябва да правиш намеци че има нещо нечисто защото някой би си направил извода, че щом ти който до скоро беше в управителното тяло, сега имаш някакви съмнения, значи нещо не е наред. А правилния извод всъщност е, че явно грешно си попаднал там защото очевидно си безотговорна личност и развитието на ендурото те интересува колкото да пишеш във забавни теми във форума. Митков, аз вярвам, че не е така! Вярвам че се вълуваш за ендуро спорта и искаш да си полезен до колкото ти е възможно, обаче сега се заплете в оправдания за някакви недомислени твои постове. Айде не се дръж като дете. Не случайно си получил наградата от списанието и не случайно Жоро се е допитвал за много неща до теб. Гледай да си полезен ,а не да създаваш дразги и да създаваш кофти настроения!

    Сега, за твоето предложение. Амиа ги направим по 100-200 лв и да са по схемата на WEC. Така ще има 20-30 участници, ще се съберат 6000лв за състезание, ще са 5 състезания в годината (които няма да съвпадат с други) и ще са организирани на високо ниво 1 към едно със световния шампионат. Ще дойдат чужденци да карат. Верно. Има и такава схема. Обаче не отговаря на нашата цел. Ние не искаме състезателите да са 30 човека. Искаме да са над 300! И докато не се създаде възможност да има 300 и в същото време 30 да са на профи ниво, целта ни е състезанията да са на по-аматьорско ниво. Не зная кой е казал, че GPS-a е световна тенденция, не съм аз това. Аз се съгласих с GPSите, защото две години подред състезанието ми почти се проваля заради разрушена маркировка. А парите които ще се спестят от маркировката тази година, ще се вложат в това да се повиши като цяло качеството на мероприятията ни, както и в още 100 дупки които имаме за запушване (и до никъде няма да стигнат).
    Ако имаш някакви въпроси ПИТАЙ!!! Без намеци и тъпи подхвърляния.
    К. Кулев

    Коментар


    • #32
      а така- е това е отговор какъвто трябва да бъде
      а не ..да не цитирам

      и точно защото
      Ние не искаме състезателите да са 30 човека. Искаме да са над 300!
      за това и аз писах каквото писах
      е може би не по най добрият начин но..това ми бе всъщтност мисълта

      Коментар


      • #33
        Митков не трябва да се сърдиш за това ,всичко ти си го направи сам
        Когато имахме годишно събрание миналата година,ние с Радо можахме да бием 390 км с буса да присъстваме на него а ти на некакви 40 км не пожела да дойдеш навреме а си запълни деня с каране.А и накрая и с сметката искаше да натовариш Жоро.
        Е извинявай но по този начин нещата май не се връзват .Незнам как все още нервите на Жоре оставят железни но ако бяха на някой друг нямаше да се стърпи.


        Моите най -големи съболезнования за това дето ти го казват най-откровенно.Както искаш сърди ми се ,но не забравяй че и аз доста неща съм ти помогнал.

        Коментар


        • #34
          Нямаше повече да пиша в тази тема, защото казах, каквото имам да казвам, но се налага.
          По въпроса с въвеждането на GPS-ите.
          Митков, ами нали тази година правим още едно трасе - за категория "Хоби" ?!
          Вдигнахме дължината на трасето на най-малко 120 км. Това прави 240 км минимум. Слагаме и отклонения за АТV-тата, което значи, че ще са при всички случаи над 250 км!
          Ами четиридневката тази година?
          Кой ще маркира 1000 км и при това, маркировката трябва да се запази читава за състезанието ?!
          За такава дистанция ще трябват минимум 4000 маркера
          А смятай нататък парите!
          Австрийците ни изпратиха проекто-регламент за този кръг, тъй като имат много опит в такива състезания. В него категорично се посочва GPS като средство за навигация !!!
          Сигурен съм, че скоро и WEC ще минат на такава навигация. Това е само въпрос на време.

          Методът на UEM е изключително скъп. И 200 лв. такса няма да ни оправят за кръг
          Това са 3 теста, кито се мерят отделно, като се мери и задължителното точно време за минаване между тестовете. Беше в Серес, знаеш как е.
          Много сме назад още финансово, че да правим такова състезание в България, знаеш го много добре
          Защо да човъркаме неща, които нямат реализация, че и бъдеще
          Вярно е, че съм се допитвал до теб, което означава, че уважавам твоето конструктивно мнение, но за съжаление този път то не е такова!

          Коментар


          • #35
            Ами четиридневката тази година?
            Жоре ..пак извъртате нещата и ме изкарвате че съм казал нещо което не съм казал .

            въобще не е ставало въпрос за четеридневката и тн..

            ВИЕ ВЪОБЩЕ НЕ ЧЕТЕТЕ КАКВО СЪМ ПИСАЛ
            или може би просто поглеждате и веднага бързате да отговорите и наплюете
            ..ето за това не ми се и идва и на събранията -никой не слуша всички говорят ..аз не мога да говоря така с хората без да се изслушваме и уважаваме затова и предпочитам писменият вид ..но явно не ви се и чете

            гено сопот пък -дрънка пълни глупости -казвам го въпреки че по принцип ми е симпатичен
            освен това гено -е УЧАСТВАЛ в организирането а не е организирал сам състезания
            да не говорим пък че като участник въобще не е участвал

            ..въобще правете каквото искате ..казах ви го и преди
            както ви и казах че форума не е държавен вестник и всеки има право да пише мнението си

            повечето хора с които съм се видял и говорил от участниците в шампионата са съгласни с мен и все ми викат-трай си кво се разправяш
            не се занимавай с глупости
            и тъй и ще направя защото вие нито четете какво съм писал нито искате да го разберете само гледате да ми се накарате и да ме оплюете и да ми покажете колко големи сте всъщтност и колко смотан и нищожен съм аз ..
            така че не виждам никакъв смисъл да отделям от времето си да ви отговарям и да си пишем глупости

            Коментар


            • #36
              мда!
              в една друга тема бях видял мнение да се увеличи яко цената на винетките и разните други такси за да намалеели задръстванията в софия....

              таксите за ендурошампионата миналата 2006 година бяха 15-20лв. на състезание и годишния лиценз 70лв. участвали са общо 123 човека с лицензи на средно по 3-4 състезания. за разлика от 2005г. състезанията бяха поединично, а не по двойки. трасетата бяха трудни за по-голямата част от участниците. всички тези неща бяха направени за да се доближи постепенно нашия шампионат до този на Wec. смятах, че за тази година щом хората които ръководят този спорт са почти същите, ще се запази и посоката за развитие. ама нещо съм се объркал.

              комисия ендуро към бфм е решила да се провеждат ендуро състезанията по Gps с цел да не се замърсява природата със маркери, да е по-лесно на организаторите пък и да няма шашми. вдига таксите за участие на 30лв. с цел по-доброто организиране на състезанията. вдига цената на лиценза на 100лв. въвежда клас “хоби” с цел масовост, като участниците ще минават по по-лек маршрут, но таксите за тях са същите.

              мда. взехме да се взимаме много на сериозно и ще диктуваме световните тенденции в този спорт май. 120км. по Gps. голям майтап.

              като гледам за тази година идеята е шампионата да се поизчисти от участници които нямат познания за работа с Gps и такива които не могат да си позволят по-големи от миналата година разходи за кеф с мотор. значи откъм масовост резултата ще е отрицателен.

              вместо да се доближаваме към топлата вода на Wec е станало така, че отиваме да пием студена вода.

              мое мнение де.
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                мда. взехме да се взимаме много на сериозно и ще диктуваме световните тенденции в този спорт май. 120км. по Gps. голям майтап.

                като гледам за тази година идеята е шампионата да се поизчисти от участници които нямат познания за работа с Gps и такива които не могат да си позволят по-големи от миналата година разходи за кеф с мотор.
                Митак, така скептично са се отнесли и при откриването на колелото ! (дори си го спомням!)

                Коментар


                • #38
                  [guote]120км. по Gps. голям майтап.[quote]*

                  Ами 120 км трасе по ГПС се прави значително по-лесно,отколкото с маркери.Митак,съветвам те да опиташ да маркираш едно трасе от 60 км например около Харманли където да караме гостуващите и виж какво време ще ти отнеме.Освен това най-яките състезания по ендуро всъщност са частни,навигацията е по ГПС или роудбук и не са към WEC,които имат май само 4 състезания за сезон.Не виждам смисъл да се стремим към това.Основната причина за ГПС-а обаче е тарикатщината на някои състезатели или неразбирането от страна на горски,местни и т.н. свързано с унищожаването на маркери.Питай Митков защо му е такова времето на Шумен.Щом не можем да опазим маркировката , навигираме по друг начин.Аз лично най-харесвам роудбука,само че роудбук холдер+трипмастер ще ти струва между 400 и 750 долара и ще го ползваш единствено за състезанията.Кой варианта е по-достъпен???
                  И престанете да говорите за скъпите състезания , защото разходите за транспорт,бензини,спане,обслужване на мотора и т.н. многократно превишават таксите и лиценза.Смятам че за този който иска да се пробва на 1-2 състезания (в неговия район примерно) таксата+лиценз не е проблем - 45 лв за състезание (срещу 20-25 за миналата година).Още по-малък проблем е за тези които са приготвили 5-7 хил за сезона за да карат всички кръгове.РАЗБЕРЕТЕ: Момчетата които не могат да си позволят да карат,некарат не заради 20-30 лв.разходи по такси,а заради 200-300 лв пътни най-вече.
                  Смятам че темата се изчерпа в тази посока и предлагам да прекратим дебата.Нека ако някой има въпроси да ги задава конкретно за да получи точен отговор!
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                    мда. взехме да се взимаме много на сериозно и ще диктуваме световните тенденции в този спорт май. 120км. по Gps. голям майтап.
                    Димитре сарказма ви вече започва да дразни.Мда.
                    Ако някой не се взима на сериозно това е негов личен проблем.
                    А да не би вие да имате проблем и да не виждате по-далеч от носа си?
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #40
                      Аз предлагам на колата да се слага една ламарина под ъгъл 50-60 градуса от тавана надолу. Който слезе по нея, не му се зачита. Но Митака и Росен се разминаха на късмет в Шумен, само стискане на палци ги отърва този път, все някога някой ще се натроши.
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Plamen WR Преглед на мнение
                        Аз предлагам на колата да се слага една ламарина под ъгъл 50-60 градуса от тавана надолу. Който слезе по нея, не му се зачита....
                        Абсолютно си прав,така е на повечето такива препятствия по клипове които съм гледал.Има и изключения разбира се!Ако оставим колата като трдиционно препятствие трябва да има и изискване за покритие върху покрива осигуряващо нормално сцепление,както и самия порив да не бъде много издут в средата (както на СЗ тази година,където само 2-3 успяха да минат без падане)
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #42
                          Прави сте, но публиката иска да изглежда страшно за да се кефи !
                          Ако сложим ламарина, ще спадне интереса към колата с 65.54 % според изследванията на ГАЛЪП - Куртово Конаре.
                          Иначе за покрива съм съгласен.

                          Коментар


                          • #43
                            разговора започна да става по нормален за това ще се включа
                            ..състезанията на WEC не са 4 както гълабин е писал а много повече

                            иначе това което е казал че за хора дето се пробват на няколко състезания таксите не са проблем е вярно
                            за хора обаче които искат да участват на всичките. шампионата от година на година става все по трудно достъпен
                            по принцип отначало идеята бе да са по достъпни и масови състезанията ..но наистина като се замисля може би сте прави ..и трябва да се правят по като хората..това обаче пък води до тяхната по малка достъпност..и става една..до сега се постигаше що годе компромис между двете неща но и от как вече БЕФ е във БФМ няма и как да не са сериозни нещата..така че всъщтност май сте прави..30 лв НЕ Е много
                            ..някак биваше поне хоби класа да е по масово достъпен ..но както и да е няма да споря
                            в момента обаче като се замисля шампионата наистина стана доста по труден финансово за участие и де факто мотокроса който до сега бе по скъпия и труден за участие спорт в момента излиза че е по достъпен..
                            много по малко харчове има там а и на повечето състезания организаторите изплащат и така наречените "стартови пари" А отделно и награди за по предните дори и на традиционните мотокросове това е факт така че колкото я мисля може би и аз а и доста други хора няма да можем да участваме в целият шампионат по ендуро тази година и като си говорихме май ще се понасочим повече и към участия по мотокросове че да се чеше крастата все пак.
                            По принцип ендурото ми е много по приятният от двата спорта но реалностите са такива както и да го смятаме едно участие в ендуро излиза поне 2 пъти по скъпо да не говорим за тормоза който отнася мотора от едно ендуро 200 километра особенно ако го поизтървеш тука там из камъните и водите
                            събин между другото преди време споменаваше за това да са по малко кръговете ..но пък по качествени и така да спаднат разходите..но пък не може да се отказва на хора като искат да организират някъде щото като ги откажеш веднъж ..после иди ги моли..

                            въобще трудна работа ..хем агнето да е цяло хем вълка сит
                            ..някак биваше още някоя година да се позадържи топката да е по компромисно и достъпно но както казва калин -няма УЖ - и това са вече реалности
                            така че извинявам се за мрънкането си до сега ..може би просто ми е трябвало време да посвикна с реалностите..
                            от друга страна и вие сами ще си берете плодовете от тези неща така че времето най добре ще покаже дали и кое е било правилно

                            а за колата.. лично аз не мисля че е толкова труден елемент..може би обаче е наистина малко рисков но то пък нали хоби класата няма да я минава..просто може би трябва да се прави по като хората и да се пробва преди състезанието от някой дето що годе разбира
                            и да няма стърчащи железа по нея..не знам и от страни някакви бали ако се сложат евентуално дали няма да е добре
                            Последно редактирано от mitkov; 18-01-07, 12:18.

                            Коментар


                            • #44
                              Виж! Истината РЕАЛНО е, че разликата между миналата година и сега (що се отнася до достъпността) е 50лв за цялата година (няма да ви правя пак разбивка колко е на месец) и по 10 лв на състезание. Какво си купуваш за 10лв, другарю?????????????????
                              5 литра бензин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              БОЖЕ, СЛУШАМ И НЕ ВЯРВАМ НА ОЧИТЕ СИ буквално!!!!!!
                              Абе я се осъзнайте бре хора!!! 5 литра ги гориш на едно леко каране. Митков, като си бръмкаш през седмицата между другото (вечер както разправяше в една тема) гориш доста повече!!!
                              Ако успееш да си реален и обективен ще разбереш че единствено мрънкането и приказките, че нещата станали по-недостъпни и тем подобни ГЛУПОСТИ са проблема!!! За това се дразня и за това ти говоря така! Това са тъпи, клюкарски, злободневни, интригантски, измекярски ПРОСТОТИИ!!!!
                              Колкото до ГПСа, да! Това си е проблем, който е на дневен ред и за мен. Трябваше обаче да го въведем, колкото и да осъзнаваме, че това е оскъпяване и бариера. Обаче няма как!! Навярно в първите състезания ще има и маркировка, може би по-рядка, но не трябва да се получава ситуация в която досегашни участници и други с желание просто не идват защото нямат ГПС и мислят, че няма как да участват. В правилника е заложено да карат по двама души с един ГПС е в хоби дори 4ма, но особено в началото ще се опитаме да направим и маркировка и едва ли ще забраним на мякого участие защото няма ГПС.Плюс това ще се опитаме да измислим нещо, да купим няколко които да се предоставят на участници които нямат. Перспективата обаче си е всеки да се оборудва. На практика ГПС си има и цивилно приложение и навярно много скоро всеки ще се сдобие така или инъче, както стана с ГСМите. А цена им вече е колкото на мобилен телефон.
                              К. Кулев

                              Коментар


                              • #45
                                добре де ..казах ти вече че сте прави и съжалявам за мрънкането ..харакири ли искаш да си направя?
                                5 литра не знам..но на седмица горя по 10 тина литра не повече като излизам да карам да не мислиш че въртя по 100 километра
                                по 20 тина 30 най много но по редовно гледам да го правя
                                ..редактирай си малко мнението че се излагаме
                                2005 та бяха най достъпни състезанията ако говорим по принцип
                                айде поредактирай го а аз ще резна и е тва последното си след малко

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X