Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари по правилника на РШЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от Краси team-atvracing Преглед на мнение
    как се вади език и как се спира силно кръвотечение.
    това е важно виждал съм го не еднократно
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

    Коментар


    • #77
      По въпроса с аптечката се сетих и още нещо - можете да се договорите и да се включи в лиценза.

      Има доста предимства - всички аптечки ще съдържат гарантирано това което ще е необходимо, можете да добавите листовки с най - важните процедури, всички платили лиценз ще имат аптечки, нямам представа за какъв брой аптечки става въпрос но, най - вероятно ще получите по - добра цена за бройка...

      Темата е доста важна, а тук като гледам никой няма да и обърне внимание - сложете я залепена в Мотори(Enduro) - или поне една препратка към нея... дано да и обърнат някакво внимание!

      Коментар


      • #78
        Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
        Калине, интересно ако някой кол ти раздере раката какво ще направиш... ще налагаш листа от най-близкото дърво и да се надяваш индианците да са били наистина такива медици каквито са по филмите ли ?
        Даниелчо, всеки има право да си носи каквото си иска. Ти ако искаш можеш да си носиш и резервни гащи! За задължителни смятам животоспасяващите неща. Другите са по желание. С лепенките не се спира кръвотечение, не се вади език. Това е разискване на правилника, а не забавна тема, не ми пиши за индианци в нея, защото вече започваш да ме дразниш!
        Ако някой кол ти раздере ръката и не можеш да продължиш, се обаждаш по ГСМа който задължително носиш и доктора идва да ти обработи раната и да те прибере ако е нужно.
        Каишките са също нещо което не може да бъде задлжително и да се опише в правилника. Инъче е добра идея, но за по-трудни, триалски състезания каквито вече не правим.
        К. Кулев

        Коментар


        • #79
          Един генерален инструктаж за вадене на език и първа помощ при тежки счупвания би трябвало да е напълно достатъчен. Това е работа за 20 минути и не е проблем да се вмести в петък вечер между наздравиците, заедно с обясненията на организатора за следващия ден.

          Трябва да се помисли и за минимално отстояние на публиката от препятствията, на всеки може да се случи да отскочи моторът от дървото и да помете някого.
          Ride to arrive.

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
            Даниелчо, всеки има право да си носи каквото си иска. Ти ако искаш можеш да си носиш и резервни гащи! За задължителни смятам животоспасяващите неща. Другите са по желание. С лепенките не се спира кръвотечение, не се вади език. Това е разискване на правилника, а не забавна тема, не ми пиши за индианци в нея, защото вече започваш да ме дразниш!
            Ако някой кол ти раздере ръката и не можеш да продължиш, се обаждаш по ГСМа който задължително носиш и доктора идва да ти обработи раната и да те прибере ако е нужно.
            Каишките са също нещо което не може да бъде задлжително и да се опише в правилника. Инъче е добра идея, но за по-трудни, триалски състезания каквито вече не правим.
            Хах, съжалявам че те дразня... но и аз се поизнервям чат пат от някои твои отговори...
            Това не е пистата на която отстрани чакат линейки дебнейки тебе да паднеш от пистарката, а 100 и кусур километрово трасе !!!
            Не съм казал, че са животоспасяващи, но са полезни и заемат супер малко място, но явно на здравеняци като теб им тежат 20 грама в повече и за предпочитане е да си скусаш парцал от потната тениска (примерно) за да наложиш нещо на раната и да я овържеш после вместо марля със памук между нея и закрепване на марлята към тялото с парче лейкопластова лепенка
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #81
              По принцип може освен изброените от вас неща да добавите и някои други възможности:
              - да падне гръм и да прасне участник по новата карбонова каска
              - да падне участник в 20 см. локва и да се удави 'щот мотора го е затиснал
              -американците да бомбардират трасето по грешка
              - други подобни случки

              Майтапа настрана! Спорта си е рисков и всеки прекрасно го разбира.Един курс по оказване на първа помощ е достатъчен за да не те направи пасивен свидетел на неприятна случка.Това за марли бинтове и т.н го забравете.Всеки сам избира какво да носи. Лично аз си нося лепенки,текстилен колан и ластична превръзка за китка.
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • #82
                лепенки,текстилен колан и ластична превръзка за китка.
                чудесна идея

                Коментар


                • #83
                  Тъй като прехвърлих правилника от горе от горе поради липсата на време имам един въпрос:
                  Може ли да си сменя машината по средата на шампионата? Какато някои от Вас знаят ще си сменям АТВ-то, но новото ще дойде в края на март /може би/, т.е. първото състезание ще трябва да го карам с старото си.

                  Коментар


                  • #84
                    може естествено.........:-).......
                    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                    Коментар


                    • #85
                      Може, няма проблем.
                      ATV са в общ клас засега и няма да загубиш нищо.

                      Коментар


                      • #86
                        Re: Коментари по правилника на РШЕ

                        Трябва ли да си сваля всички карти и тракове от GPS-а предварително, сигурно трябва да е качен само тракът за деня, да няма нищо друго?
                        Ride to arrive.

                        Коментар


                        • #87
                          Re: Коментари по правилника на РШЕ

                          Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                          Всичко това се слага в един детски ннисисер (моливник) или както там се казва. отзад се зашиват две ленти плат под които да минава една лента като коланче със закопчалки на двата края и това се закрепва до торбичката с инструменти и става абсолютно устойчиво на вода Всичко излиза до 4 лв МАКСИМУМ
                          Нека ви улесня малко ... няма нужда от губене на време (особено, ако не можеш да шиеш) да пригаждаш несесер (моливник) или както там се казва.
                          Сега се продават подобни неща, но с малки дръжчици - за децата. Нещо като мини ранички и мини чантички. Да не говорим, че с фабрични шевове няма да има пропускане на вода през дупките, където си шил ръчно или пък случайно да скъсаш несесера (моливникa) и да се налага върху нов да се опитваш да пришиваш дръжки. Мисля, че ги има във всеки магазин "за левче" или по сергиите на пазарите. От там си ги вземете и забравете за "направи си сам" Даже ги има в различни размери и цветове. Та ще има за всеки вкус ;-)
                          А цената им е около левче.

                          Коментар


                          • #88
                            Re: Коментари по правилника на РШЕ

                            В една друга тема която беше заключена заради неспазване на добрия тон от пишещите, Гълъбън каза нещо от рода "стига сте писали глупости и стига сте мрънкали - дайте някакви предложения".
                            Та моето предложение е точките от втория ден на състезанията по ендуро да са както от първия ден. В смисъл за първо място 25 и т.н. вместо досегашните 10 за първия. Така смятам, че ще се наблегне на елемента ендуро тест, вместо на елемента навигация. Всъщност втория ден всичко става пред очите на публиката и шмекериите са почти изключени. Всички виждат кой кара добре и кой се мотае

                            Максиме, бива ли така бе? Друг път няма да ти бутам мотора по баира По-полека с такива изказвания, че хората си мислят, че сме банда озверели мотористи с желание да се избият помежду си. Аз имам за приятели всички хора от шампионата и ако казвам нещо което е различно от мнението на повечето от тях, не е за да ги дразня а да се позамисляме. Еднаквото мислене никога не е носило хубави неща.

                            Моля спазвайте добрия тон
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #89
                              Re: Коментари по правилника на РШЕ

                              За другата година може да го разгледаме!
                              Но трябва в такъв случай да се смени формата на състезанието през 2-ри ден и да се кара пак поне 120 км.Нали е състезание за издръжливост, а не мотокрос в гората.
                              Всъщност за 1-ви ден първия взима 25т. за 3:30 мин каране, а през 2-рия
                              10 т. за 30 мин каране,кое според теб е по-трудно , като вземеш предвид и улесненото трасе за 2-ри ден.Това което предлагаш в значителна степен улеснява "кросистите" и аз бих предложил в такъв случай да имат право на участие само ендуро мотори.
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар


                              • #90
                                Re: Коментари по правилника на РШЕ

                                Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
                                ....Това което предлагаш в значителна степен улеснява "кросистите" и аз бих предложил в такъв случай да имат право на участие само ендуро мотори.

                                Че то останаха ли кросисти на тези състезания
                                Ако трасетата за втория ден са като това което беше направил в Троян - никой кросист не може да има предимство.

                                Идеята е че по-голямата част от 120-те км от първия ден са придвижване по ГПС за време.
                                2010 CRF 250 R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X