Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да направим ендурошампионата според нормите на WEC?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Е парите вярно могат да ни спънат,но поне може да направим състезанията малко по-атрактивни.
    Прмерно с преминаване два пъти по по-късо трасе
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #17
      Това отдавна го предложих, също ще наблегнем на повече препятствия за публиката. При тях беше маняшко направено.

      Отностно охраната по трасето:
      Тъй като постоянна охрана ще е трудно да се осигури, мисля да въведеме в регламента забрана за каране в района на състезанието на всички, които искат да участват в класирането примерно 2 седмици преди състезанието, със наказание ДИСКЛАЛИФИКАЦИЯ ОТ ЦЕЛИЯТ ШАМПИОНАТ. Тъка мисля че ще секнеме всякакви желания за тарикатлъци, какво ще кажете?

      Коментар


      • #18
        Във всяка страна правят различни състезания, но тези, които влизат шампионатите им са от този тип. Мисля, че извънаредни състезания от типа "рали" пак може да се направят, но те да са си отделно. Дори смятам, че на всеки ще му е интересно и с удоволствие ще участвува в тях. Тази организация и тези пари - скромните 30000 евро за кръг от световното е нищо и то в ЕС. Тук при нас може да се направи на същата база и със същите средства, както при досегашните кръгове, но да се измени само схемата Ходенето по гората не популяризира нашият спорт пред публиката, а виждате на тестовете колко много хора имаше, особено в Неделя И на мен ще ми е по-приятно да не се въртя по едно и също трасе два дни, но съвремените тенденции го изискват.
        Тогава наистина няма да има смисъл да се пази трасето. Всеки минава по него шест пъти за едно състезание и знаене или незнаене след първия път си губят значението. А колкото до това, че гърците знаеха трасето и бяха тренирали на него си пролича от резултатите: доста състезатели имат от 10-то място нататък при условие, че досега нямат нито една точка от световното Правих справка в класиранията на домакините през останалите кръгове. Все е така, когато са домакини, състезателите са по-напред в класирането, но никога преди асовете от шестицата.
        Нека всеки да кара колкото иска през годината по трасетата за да напредне. То и това е идеята, да се тренира! За да няма приказки от типа на: "Ние сме най-честни, а другите..." Всеки може да каже такива думи, но винаги ще има сърдити.
        Прав е Митков, че вече световният шампионат не е ориентиране. И аз бях против, но сега виждам предимствата на новата схема на WEC и напълно съм съгласен с тях
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          добре,значи все пак трябва да се пази трасето!
          а как ще го хванем, за да му наложим наказание
          или и да го видим как ще разберем кой е
          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
          MG Racing Team

          Коментар


          • #20
            Пожелавам ти успех!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от sabin
              Отностно охраната по трасето:
              Тъй като постоянна охрана ще е трудно да се осигури, мисля да въведеме в регламента забрана за каране в района на състезанието на всички, които искат да участват в класирането примерно 2 седмици преди състезанието, със наказание ДИСКЛАЛИФИКАЦИЯ ОТ ЦЕЛИЯТ ШАМПИОНАТ. Тъка мисля че ще секнеме всякакви желания за тарикатлъци, какво ще кажете?
              Ако остане старата схема, съм съгласен да има такива санкции, но нека да помислим как да я осъвременим с по-нова за да не се превръщаме в пазванти Но дори и така да е, при сегашната схема, в която ориентацията е по-важна, ще има спречквания, тъй като понятия от типа на "съвети", "консултации" няма как да се избегнат.
              Да се разберем, аз не съм споменавал нищо против никой и не съм оспорвал досега съдийско решение
              Трасето няма никакво значение в новата схема на шампионата. В Гърция за точно време има наказани общо 6 състезатели от всички класове и то не с дисквалификация, а към сумарното време от тестовете са прибавили толкова минути, колкото са изпреварили или закъснели до другият тест състезателите. Точното време се казва в последният момент на пресконференцията Ако искаш карай и знай трасето, то си е твоя работа.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от MM
                добре,значи все пак трябва да се пази трасето!
                а как ще го хванем, за да му наложим наказание
                или и да го видим как ще разберем кой е
                Гледай сега, това е важно за да кажем първите 10 двоики, които се борят да стават шампиони, и те не биха рискували. Някой си от някъде ... кой го е грижа за него...

                Коментар


                • #23
                  Жоро, това значи да отпаднат двойките, абе да отпадне всичко което сме постигнали ... и защо? Явно си забравил, че ориентирането намалява средната скорост и съответно злополуките??? Нали това беше идеята в началото??? Аз не съм съгласен да робувам на грешна схема за нашите условия, просто защото е "световно". Няма проблем - приложете я и вижте как ще е за 1 година. Аз няма да участвам в организацията обаче!

                  Коментар


                  • #24
                    Събине, даваме предложения и изказваме мнения само тук, а не поставяме условия! Като се съберем, ще го решим. Нека се обсъждат варианти
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #25
                      За намаляване на средната скорост на трасетата по които ще се кара предлагам да бъдат подбирани така, че да няма бързи участъци.
                      Участието по двойки от гледна точка на безопасност е добра идея, но мисля че всички се убедиха, че е трудно за всяко състезание да си правиш организация с още един човек, който накрая може и да не дойде. Пример - Митков преди състезанието в Габрово водеше две седмици преговори с един приятел да карат заедно и накрая човека не можа да дойде. Тъпо ама така се получава.

                      Трасето вместо да се пази в тайна до последно, смятам че би бил добър вариант да се прави предварително минаване по него, като това да става за определено време. Нещо като квалификация. В същинското състезание да участват само включилите се във това време.

                      Схемата на организация на WEC не е измислена за 1 ден. Каквото и да си говорм - това е най-доброто измислено за сега от изток на Атлантическия океан. Това че на нас не ни харесва или не ни отърва да правим нашите състезания така не я прави по-лоша .
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                        Събине, даваме предложения и изказваме мнения само тук, а не поставяме условия! Като се съберем, ще го решим. Нека се обсъждат варианти
                        Точно така,нали затова ходихме и в Серес за да видим и напаснем наш модел приложим за нашите условия, не е задължително да вземем
                        всичко!
                        "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                        MG Racing Team

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Dimitar
                          За намаляване на средната скорост на трасетата по които ще се кара предлагам да бъдат подбирани така, че да няма бързи участъци. ...
                          Митко, няма смисъл да правим трасето по-бавно или по-бързо. Минава се по него за "точно време", което е един осреднен вариант. Така са го измислили хората за да не се бърза и да няма неконтрулируеми от обсега за наблюдения тежки падания Иначе местата, на които се дава яко газ са тестовете, но те се наблюдават изцяло като на мотокроса. Дори мисля, че тестовете трябва да се минат контролно от всички състезатели предварително и съм сигурен, че така се прави и при тях, защото ние престигнахме на Ендуро теста преди първите,а имаше вече канали от каране. Това значи, че състезателите са го минавали опознавателно преди това!!!
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #28
                            МММда..
                            Колкото и да го обсъждаме въпроса - едно е ясно Трябва да синхронизираме правилата с тези на европейския съюз и НАТО Айде, може и без тези на НАТО

                            Смисъла на всеки спорт е освен състезание да бъде и зрелище за публика Много точно го каза Жоро - "Ходенето по гората не популяризира нашият спорт пред публиката.."
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              А публиката е нужна на спонсорите...
                              [url=www.offroadbg.net][img]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic12_1.gif[/img][/url]

                              Коментар


                              • #30
                                ...А който повече го кефи да ходи по гората и да си блъска главата къде се намира (т.е. да се ориентира)- ми да си ходи по гората,никой не го кара да участва в ендурото!

                                Лично за мен непознаването на местността и ориентирането са част от удоволствието,ама мнението си ми е лично-все пак съм бивш състезател по спортно ориентиране ит ози спорт яко си ме кефи,просто смених "кракомобила" с мотор!Затова състезанията тип "трофи" ми харесват повече!
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X