Колеги, пускам на обсъждане такава тема, защото явно трябва да се съобразим с изискванията на Световната федерация по ендуро и тъй като денят "Х" за кръг от световното в България явно е по-близо отколкото си мислим ще трябва да се пренастроим. Аз съм на мнение, че системата на WEC е много добра и ще премахне много въпроси и дразги и в нашият шампионат, а и ще оправдае името ЕНДУРО.
И така, ето как го правят те:
Трасето е дълго около 60 км, като включва много трудни преходи през яко пресечена местност. Аз карах между ендуро теста и крос теста, но Кокера и Жасмин караха от крос теста до финала и казаха, че трасето в сравнение с нашите е било много трудно и бавно, но без невъзможни за преминаване места. Ето схема на трасето за да ви стане ясно:
Значи, тръгва се от старта след който за атракция на публиката се минава екстрийм теста, като той се засича за най-добро време и веднага след това състезателят продължава по трасето към ендуро теста, като трябва да пристигне там за точно определено време, което не е никак много, но все пак е много по-релаксиращо за добрите. За сравнение: Разстоянието от крос теста до финала трябва да се вземе за точно време около 80 минути, а Кокера и Жасмин, карайки на предела са го взели за 150 минути, като не са издържали на натоварването и са спирали да почиват няколко пъти!
И така, минава се ендуро теста, който отново се кара за най-добро време и се отправяш към крос теста. След него следва пак преход за точно време до старт/финала, кратка почивка за отстраняване на повреди и отново се тръгва през екстрийма по същото трасе и тази процедура се повтаря три пъти за първият ден или общо 3 обиколки на трасето, което заедно с тестовете прави 200км.
Вторият ден състезателите имат разходка из района ...
Шегувам се разбира се! Вторият ден се кара абсолютно същото трасе и по същият начин. Ето задълженията на състезателят дадени в таблица, на които той трябва да се подчинява. Закъснее ли или изпревари задължителното време с повече от допустимото се дисквалифицира.
Много се чудихме как да направим шампионата по-атрактивен за зрителите, а ето хората вече са го измислили. Който иска да гледа, спокойно прави справка с програмата и е сигурен, че ако отиде примерно в 11.00 на тест ендуро, ще гледа именно това и то точно до секунда Ако след ендурото тръгне към кроса, ще свари пак състезанието, тъй като всичко е преценено до секунда.
Това е в общи линии схемата за провеждане на един кръг от световния шампионат. Ако има въпроси, ще отговаряме тези, които бяхме там.
Айде Митков, сега кажи как лесно ще мерим времето, че това за нас е най-големият проблем!
... и си казвайте мненията
И така, ето как го правят те:
Трасето е дълго около 60 км, като включва много трудни преходи през яко пресечена местност. Аз карах между ендуро теста и крос теста, но Кокера и Жасмин караха от крос теста до финала и казаха, че трасето в сравнение с нашите е било много трудно и бавно, но без невъзможни за преминаване места. Ето схема на трасето за да ви стане ясно:
Значи, тръгва се от старта след който за атракция на публиката се минава екстрийм теста, като той се засича за най-добро време и веднага след това състезателят продължава по трасето към ендуро теста, като трябва да пристигне там за точно определено време, което не е никак много, но все пак е много по-релаксиращо за добрите. За сравнение: Разстоянието от крос теста до финала трябва да се вземе за точно време около 80 минути, а Кокера и Жасмин, карайки на предела са го взели за 150 минути, като не са издържали на натоварването и са спирали да почиват няколко пъти!
И така, минава се ендуро теста, който отново се кара за най-добро време и се отправяш към крос теста. След него следва пак преход за точно време до старт/финала, кратка почивка за отстраняване на повреди и отново се тръгва през екстрийма по същото трасе и тази процедура се повтаря три пъти за първият ден или общо 3 обиколки на трасето, което заедно с тестовете прави 200км.
Вторият ден състезателите имат разходка из района ...
Шегувам се разбира се! Вторият ден се кара абсолютно същото трасе и по същият начин. Ето задълженията на състезателят дадени в таблица, на които той трябва да се подчинява. Закъснее ли или изпревари задължителното време с повече от допустимото се дисквалифицира.
Много се чудихме как да направим шампионата по-атрактивен за зрителите, а ето хората вече са го измислили. Който иска да гледа, спокойно прави справка с програмата и е сигурен, че ако отиде примерно в 11.00 на тест ендуро, ще гледа именно това и то точно до секунда Ако след ендурото тръгне към кроса, ще свари пак състезанието, тъй като всичко е преценено до секунда.
Това е в общи линии схемата за провеждане на един кръг от световния шампионат. Ако има въпроси, ще отговаряме тези, които бяхме там.
Айде Митков, сега кажи как лесно ще мерим времето, че това за нас е най-големият проблем!
... и си казвайте мненията
Коментар