Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро шампионат по двойки или самостоятелно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ще ме извините че се намесвам, тъй като не съм особено навътре в делата, ама имам няколко питания и идеи.
    1. Относно класирането по класове - в "Дакар" са го измислили преди над 20 години - има класиране по класове и генерално такова, просто за най-добрия.
    2. Защо при кроса няма класиране - според мен там може да се направи отделна ранг листа и да има шампион по траял (каквото си е карането в затворено трасе)
    3. Нищо не пречи стартирането да става по двойки, а класирането да е индивидуално. Даже не е ли по-уместна идеята повече от двама души да се съберат в отбор да речем до 6 - 8 души, като в състезанията участниците от такъв отбор да стартират последователно. И накрая на шампионата освен за най-добър индивидуалист да има отборно класиране - примерно "Луда работа", "Стоманени зверове" и т.н
    Какво мислите?

    Коментар


    • #32
      що да няма вземат се например точките от най добре представилите се 2-ма от всеки кръг за всеки отбор сумират се и накрая има и отбор шампион

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от mitkov
        спокойно жоре те като видят че там няма конкуренция сумалък ти хора ще влезнат да карат точно в този клас
        Не мисля,че е така.Всеки кара с каквото има.Малко са тези които ще сменят веднага мотора заради групата в която попада на състезанията.
        Въпроса с класовета за мен стои така: Ако се прецени,че има достатъчно участници за различните класове и ако организаторите (съответно и на целия шампионат) имат възможност за купи или поне някакви награди (до скоро и в планинския рали шампионат бяха с флагчета) класирането да е отделно.И точките в шампионата също.В сегашните условия-при сегашния брой на участници,струва ми се,че най правилната схема е 3класа като в кроса-MX1,MX2,MX3 с награди-купи и ГЕНЕРАЛНО (всички класове общо) както за състезанията така и за шампионата.Ако има по-големи награди като в Бухово те са за генералното.А за годишното класиране и "Бг ендуро шампион"ът или от генерално или за трите класа.Т.е.може в отделните състезания първите да бъдат уважени с някаква награда,но за шампионата да се взимат точки само от генералното А може да има и 3ма шампиони.Втория вариянт е много по-удачен и правилен!!Има достатъчно участници.

        ПП.Нека не чакаме края на годината и някакво събиране.За 1 час няма да измислим и решим нищо.Да обсъждаме и праценяваме всичко предварително,а за въпросната зимна сбирка да остане само фактическото ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЕ и евентуално гласуване на спорните въпроси.
        К. Кулев

        Коментар


        • #34
          или както в мотокроса вземат се например от всеки клас от най добре представилия се от отбора точките и се сумират за отборното
          абе варианти хиляди

          Коментар


          • #35
            Не е лошо да имаме и едно по-дълго състезание по роудбук, но си представям какъв хаос ще настане по трасето Във всички посоки ще се движат мотори и горите ще се напълнят с блуждаещи. Нека всички се оборудват с роудбук холдери и ще го направим догодина в два манша и за два дена. Вярвайте и то си има собствен чар
            Митков, що се отнася до дървото в Бухово и на мен ми дойде тази идея в главата, но наклона трябв да се подведе по-рано, а това става ясно при тази скорост, с която караш чак, когато вече е късно и си твърде близо
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              калине сега обмислям да направя едно предложение за правилник като го напиша ще го пусна да си кажете мнението
              ще гледам да е съобразено с всички
              а и да е що годе свързано и с световните стандарти

              Коментар


              • #37
                Давай, Митков, пък ние само ще правим корекции
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #38
                  жоре така е но вместо да се потиш мъчейки се да вдигаш мотора един бърз завой до няколко метра по назад пак завой и газ пак напред на където си решил
                  освен това даже и отдолу с по лек мотор ме съмнява че ще може да се заобиколи
                  сега си монтирам скенер ще ви пусна снимки да видите през кви дървета минават в щатите
                  а някои от тях ги минават просто като вдигнот мотора преди дървото на задна скачат от него в движение и оставят мотора сам да си прескочи дървото
                  но има и такива дето на ход си ги минават
                  както и да е наистина че ако е индивидуално може да се помисли и за премахване на чак такива препятствия
                  но да не ви казвам на ерзберг кви препятствия имаше и пак е индивидуално
                  е там обаче има доста публика която помага все пак
                  ама на кой помага на кой не...

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от mitkov
                    жоре така е но вместо да се потиш мъчейки се да вдигаш мотора един бърз завой до няколко метра по назад пак завой и газ пак напред на където си решил
                    освен това даже и отдолу с по лек мотор ме съмнява че ще може да се заобиколи
                    сега си монтирам скенер ще ви пусна снимки да видите през кви дървета минават в щатите
                    а някои от тях ги минават просто като вдигнот мотора преди дървото на задна скачат от него в движение и оставят мотора сам да си прескочи дървото
                    но има и такива дето на ход си ги минават
                    както и да е наистина че ако е индивидуално може да се помисли и за премахване на чак такива препятствия
                    но да не ви казвам на ерзберг кви препятствия имаше и пак е индивидуално
                    е там обаче има доста публика която помага все пак
                    ама на кой помага на кой не...
                    Хич не ми пука за тая година , имам си Данчо! Съекипникът ми сам пренася моторите с хватка от джудото. Онзи ден за 10 секунди пренесе сам и двата WR-a, само каза да не му се пречкам с помощ. Няма смисъл да олекотяваме трасетата, нали това е смисълът на ендурото, кой ще прояви и изобретателност, макар че ако не беше двойково състезанието в Бухово, Бучака сигурно щеше да е на последно място заради дръвчето
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #40
                      жоре не се заблуждавай
                      Бучака като пристигнахме си беше минал дръвчето без проблеми а и съм сигурен че ако се постарае пак ще го мине и то без да слиза от мотора
                      то и митака е щял да го мине ако не си беше контузил рамото малко преди това

                      Коментар


                      • #41
                        А бе щом на дървото ги настигнахме, значи не е било много лесно
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #42
                          Митков, като пишеш правилника гледай да е нещо по-простичко. Нещо като 2+2=4 или най-много като Питагоровата теорема. Иначе няма да мога да си смятам точките сам и ще трябва да чакам някой да ги публикува тука.
                          Простите решения са най-ефикасни
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #43
                            До Стефан

                            Стефане, не виждам какво смешно има в това за медицинските екипи. Явно гледаш на нещата доста различно и мислиш, че всичко винаги ще минава супер без проблеми. Дай Боже да е така. Но нека да ти дам два примера единият от преди две години другият от преди 10 и повече.

                            1. Случилото се с Пит Байрер насред пистата в Севлиево. Красноречиво говори, за намесата на медицинските екипи на Пирогов, хеликоптер и прочие. Вярно, че Ендурото е съвсем друго и се отличава по големината на трасето.
                            2. Не помня точно коя година, защото съм бил още келеш, но помня баща ми, как ми го разказа тогава. Отново на пистата в Севлиево по мотокрос. Старта е даден колоната повежда Боян Станчев (настоящ тренер на Петър Петров), след близо половин обиколка той пада и всеки го подминава като спрял. Само Роман Николов (Бог да го прости) спира и по интуиция маха каската и вижда, че Боян Станчев си е глътнал езика с триста зора му го вади САМ и му спасява живота, колкото и мащабно да звучи! Ако не ми вярваш питай самият него!

                            Така, че според мен ако се въвежда индивидуално състезание е много добре да се помисли, за наличието на повече медицински и прочие екипи пръснати по целия маршрут!

                            Ае със здраве...

                            Коментар


                            • #44
                              Прав си Смърф
                              Състезанието от кръг на кръг ще става по-бързо и по-настървено и пази боже такива случаи хич не са изключени !!!
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #45
                                Че то и аз тъкмо това разправях Ако не дай боже, нито евакуация, нито адекватна помощ. Не че има откъде да намериш толкова, ама и да събереш всичките хирурзи, травматолози, реаниматори, и даже известните гинеколози, те кво да правят с някой пребит отдавна в храстите? Ако е току-що - иди-дойди, ами ако вече такова ...
                                А в Пирогов много им пука че някви дигат гюрултия насам - натам, то там всички дигат. А виж ако повечето се пребиват право в операционната си е далавера, затова и предложих трасе. Ама като не ви харесва аз кво, аз нищо ...
                                ))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X