Ще ме извините че се намесвам, тъй като не съм особено навътре в делата, ама имам няколко питания и идеи.
1. Относно класирането по класове - в "Дакар" са го измислили преди над 20 години - има класиране по класове и генерално такова, просто за най-добрия.
2. Защо при кроса няма класиране - според мен там може да се направи отделна ранг листа и да има шампион по траял (каквото си е карането в затворено трасе)
3. Нищо не пречи стартирането да става по двойки, а класирането да е индивидуално. Даже не е ли по-уместна идеята повече от двама души да се съберат в отбор да речем до 6 - 8 души, като в състезанията участниците от такъв отбор да стартират последователно. И накрая на шампионата освен за най-добър индивидуалист да има отборно класиране - примерно "Луда работа", "Стоманени зверове" и т.н
Какво мислите?
1. Относно класирането по класове - в "Дакар" са го измислили преди над 20 години - има класиране по класове и генерално такова, просто за най-добрия.
2. Защо при кроса няма класиране - според мен там може да се направи отделна ранг листа и да има шампион по траял (каквото си е карането в затворено трасе)
3. Нищо не пречи стартирането да става по двойки, а класирането да е индивидуално. Даже не е ли по-уместна идеята повече от двама души да се съберат в отбор да речем до 6 - 8 души, като в състезанията участниците от такъв отбор да стартират последователно. И накрая на шампионата освен за най-добър индивидуалист да има отборно класиране - примерно "Луда работа", "Стоманени зверове" и т.н
Какво мислите?
Ако не дай боже, нито евакуация, нито адекватна помощ. Не че има откъде да намериш толкова, ама и да събереш всичките хирурзи, травматолози, реаниматори, и даже известните гинеколози, те кво да правят с някой пребит отдавна в храстите? Ако е току-що - иди-дойди, ами ако вече такова ...
Коментар