Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро шампионат по двойки или самостоятелно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ендуро шампионат по двойки или самостоятелно?

    Първоначално публикуван от ®yMeH
    ...............Не съм много сигурен как трябва да отговоря на Dimitar - малко ми е тънка разликата между "крос" и "offroad" в случая.
    Но - така или иначе - не мисля да го карам по асфалт.
    ....................
    И как си решавате проблема с превозването на мотора до там до където ще карате?
    Абе разликата между крос и офроуд е малка, но достатъчна. Например на затворените трасета тип "крос" Бучака няма кой да го мине, но на "ендурото" нещо все не може да се добере до първото място

    За проблема с превозването на мотора най-лесното решение е да си вземеш един пикап като на Близнаците Друг вариант който е по-разпространен и който практикува Митков е да си возиш мотора на колесар. За да сложиш такава стойка дето директно е закачена за колата Ще ти трябва по-тежичка кола.
    2010 CRF 250 R

  • #2
    Re:

    Първоначално публикуван от Dimitar
    Например на затворените трасета тип "крос" Бучака няма кой да го мине, но на "ендурото" нещо все не може да се добере до първото място
    A zamislql li si se za pri4inata?Ne e za6toto iska druga tehnika na karane,drugi ka4estwa...Pri4inata e w towa 4e se skara po dwojki! Ina4e 6tqhme da mu widim na Bu4aka samo pu6eka!

    PS.Sorry za kirilicata(lipsata i).W taq zala ne6to nqmat...
    К. Кулев

    Коментар


    • #3
      Re:

      Първоначално публикуван от Калин Кулев
      A zamislql li si se za pri4inata?Ne e za6toto iska druga tehnika na karane,drugi ka4estwa...Pri4inata e w towa 4e se skara po dwojki! Ina4e 6tqhme da mu widim na Bu4aka samo pu6eka!
      Не съм много съгласен с теб Калине, тъй като Митко Драганов, съотборникът на Бучака е чудесен кросист и ако всички караме крос съм сигурен, че и на него ще му дишаме праха, но по-отблизо, което не е кой знае какво предимство
      За Бучака конкретно не говоря, той е с класа над всички
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Е хайде да направим едно индивидуално ЕНДУРО състезание и да видим Ще е много интересно.
        Аз все по добре разбирам и осъзнавам идеята на състезанието по двойки.Има огромен смисъл в нея.Това е състезание за екипаж и в него много важно е разбирателството и взаимопомощта в ЕКИПАЖА.(За това и класирането трябва да е не индивидуално а по отбори.) Ама и все повече се ядосвам,че нашите състезания са по това правило,защото това е против много от участниците.А и цялата идея изчезва когато си със случаен партньор всеки път-за какъв екипаж говорим като не познаваш другия?
        К. Кулев

        Коментар


        • #5
          Относно разсъждението ти над двойката като отбор си абсолютно прав!
          Това е като двойките в тениса. Сработването е голямо предимство!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Истина е че е много важно сработването на двойката.
            Калин иска да направим състезание с индивидуално участие Много ще ми е интересно кой ще ти помогне да си измъкнеш мотора от някое кофти положение, при условие, че публиката и съдиите са на десетина километра разстояние от тебе и то по пресечен терен Всеки който е карал на тазгодишния ендурошампионат поне веднъж е изпадал в някво такова положение. Бучака наистина е много бърз, но е достатъчно да заклещи мотора в някой храст и без Митко Драганов ще си остане там с изтощен акумлатор
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              вижте кво
              по цял свят ендурото е индивидуално
              а ние не сме най умните....следователно

              НО наистина че на състезания от рода на това в Бухово няма да е лошо и да е по двойки

              но не и целия шампионат

              навсякъде състезанията са индивидуални и разделени по класове

              само на много екстремни състезания с приключенски характер както шарк екстрийм е по двойки
              състезанието в Бухово в общи линии е такова
              като за тази година по двойки може би бе по добре за да тръгнат нещата и за подсигуряване срещу нежелани инцеденти но постепенно трябва да почнем да си оправяме работите в съответствие с световните стандарти
              има най различни идеи,трябва да видим по добре как са го измислили и в страните с по развито ендуро и да се приложат нещата
              топлата вода отдавна е измислена
              сега като идем на световното в гърция трябва хубаво да се оглеждаме ослушваме

              Коментар


              • #8
                Съгласен съм с Митков
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Основния довод за карането по двойки беше сигурността.И много хора казват,че сами не биха карали.Аз предлагам (от догодина евентуално) да има опция за общ старт на двама души,но класирането да си е индивидуално.Т.е. стартирайки индивидуално през 3 мин. ако някой иска да кара с партньор трябва да го чака да стартира (3мин) Тук влиза в сила въпросната опция.Който иска и си има партньор да си стартира с него(не праз 3 мин),но на финала времената им са индивидуално. Нищо чудно тогава на 1во и 2ро място да се окажат двама,които са карали заедно,защото са си помагали.Аз обаче сериозно се съмнявам.Колкото до Бухово,ако състезанието беше индивидуално онова дърво нямаше да бъде там.А за сигурността на соло пилотите само ще кажа,че сме големи хора и всеки сам може да си прецени възможностите и риска.Не мисля,че той е особено по-голям ако караш сам.През 3 минути (условно казано) по трасето минават участници които СЪС СИГУРНОСТ ще ти помогнот ако си в беда.Ако трасето е добре маркирано(което ще бъде задължително) няма къде да се изгубиш.А и все пак сме в малка България.Хората в Сахара карат сами!
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #10
                    съгласен съм
                    само че такива смесени работи няма кво да се правят
                    или да са двойки
                    или индивидуално
                    но тогава вече трябва да има и класове ще има предостатъчно участници за всеки клас според мен
                    ендуро 1,2 и3 както си е на световното
                    като ще е гарга да е рошава
                    да си го направим всичкото както трябва
                    що се отнася до онова падналото дърво дето бяха закъсали бочака и митака преспокойно и сам човек можеше да си мине от там
                    ма трябва малко да се мисли....
                    на ендуро състезанията в щатите има мнооого по големи паднали дървета
                    и хората си ги минават по един или друг начин
                    може двама приятели да се запишат да стартират един след друг и като искат да си помагат ако закъса единия
                    имаше идея и на всеки да се закачи някаква гпс джаджа
                    и това не е невъзможно
                    а и всеки като си носи гсм къв му е проблема
                    както каза калин през три минути все някой ще мине
                    а след всечке ще минава някой от организаторите да досъбира квото е останало

                    Коментар


                    • #11
                      Или го правим индивидуално, или не без условности
                      Не сме в шести клас да вършим глупости и наистина ще трябва малко по малко да се приближаваме към Световното ендуро.
                      Хубаво е и деленето на класове, макар че в някой клас ще стане така,че ще участвуват понякогя по 2-3 участника, например над 450 куб.см. се броят на пръсти 2-3 мотора
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        спокойно жоре те като видят че там няма конкуренция сумалък ти хора ще влезнат да карат точно в този клас
                        или ако са до трима примерно може да ги обединим с тези до 450 примерно
                        те като параметри са доста близки
                        то и атв са трима души ама си карат и тва е

                        Коментар


                        • #13
                          Сигурно ще стане така
                          Но нека всички да се подготвят за сингъл в ендурото за следващата година
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Според мен индивидуалното от догодина е препоръчително и задължително. Така всеки, както казахте ще може да докаже себе си и да не зависи от никого. Освен това мисля че с маркиране на трасето не е лошо, но с роудбук всичко ще е тип топ.

                            Тези два фактора ще направят състезанието доста по интересно и оспорвано за самите участници.

                            Но мисля че е рано за обсъждане, нека минат всички кръгове, тогава да се седне на една маса и да се реши всичко за новия сезон. Участниците да знаят от рано с карти или с маркировки, все пак всичко опира и до финансова част. Един роудбук струва 125 лв. не са малко пари! Незнам Жоро, Сабин, Митков като основни деятели (и много други) от тях аз лично чакам с тежка дума да кажат, догодина това това и това предлагаме и да се гласува!

                            Това е

                            А и последно ако за индивидуално участие мисля че трябва да се предвидят и повече медицински екипи по трасето, както казахте не все се наема да се опълчи на гората, а даже да го направи и недай си Боже му се случи некое падане, да има кой да му помогне! Мисля че на това трябва да се наблегне!

                            Коментар


                            • #15
                              )) Повече екипи? Да говоря с директора на Пирогов, ще им разкопаем двора, ще закараме греди и камъни, има стълби, коридори ... Мога да наредя и КТ, сам после няма да ги намеря, там си е лабиринт
                              Ми ако си глътне езика като падне? Или е без съзнание? Или ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X