Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро шампионат по двойки или самостоятелно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Стефан
    .........
    Ми ако си глътне езика като падне? Или е без съзнание? Или ...
    ..... ако кара бързо или прави недопустимо големи скокове или му хлопа каската ......

    Само едно състезание с роуд бук да се направи ще стане ясно колко малко хора могат да карат така После организаторите ще трябва да търсят помощта на спасителни служби и армията за да издирят всички пилци из баира Пък и тва нещо за 70 - 80 км. не си струва да се прави май (роуд бука де).
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      с роудбук просто няма да стане
      не се заблуждавайте ,сондирал съм мнения от почти всички участници в шампионата
      както е тазе година е добре
      само че ще е индивидуално
      и с класове
      щом навсякъде го правят така значи не е толкоз страшно
      почнал съм да правя проект за правилник за догодина
      като стане ще ви го покажа
      между другото по роуд бук са само т.нар ралита на много дъги разстояния има бая испания бая италия ,разни из мароко и дубай
      а и в сардиния май от време на време
      берлин бреслау също май е така но за него има по запознати за това няма да говоря

      иначе на типичен ендуро шампионат НЯМА НИКЪДЕ ПО СВЕТА ТАКОВА НЕЩО
      В ЩАТИТЕ има хиляди състезания ендуро из пустини и къде ли не и пак са си индивидуални и без роуд буци
      вчера например четох за едно в пустинята невада 200мили и пак е с маркировка и то с три цвята и е индивидуално
      цветовете са оранжев жълт и....е забравих го в момента пак ще погледна
      оранжевия доколкото го разбрах го ползват преди по опасни препятствия или места но чакп толкова на нас не ни трябва
      онова все пак е в пустинята но като ви казвам пустиня не се сещайте за пясъци и каране с пълна газ терена е много сложен със скали урви и разни скални и пясъчни образувания -много атрактивно

      Коментар


      • #18
        А колко им е бюджета на тия състезания? Радиостанции, спасители, въртолети ... Дай сега да фалираме Братята, щото нам си кой нам си къде ...
        Знаеш ли например, че без специално разрешително, което също струва куп пари, нямаш право да си купиш даже фалшфойер? Такава ракета една педя, сигнал за бедствие.

        Коментар


        • #19
          стефане в тва състезание специално и един хеликоптер не се използва даже нито пък кой знае колко пари

          Коментар


          • #20
            По-принцип обаче бюджета на едно индивидуално състезание ще е по голям.Не можем да минем с 3-4 контроли.Ще трябва да орежем екстримите или да осигурим обходен маршрут(с наказателно време естествено).Нас с бай Васил като ни изперка градушката над Бухово и той като заби мотора в едно дере,ако не бяхме двама там си беше останал.Искам и мнението на Вендо дали все пак не е по-добре като има кой да ти сложи едно рамо.Лично аз от карането по двойки съм само потърпевш ,но се чуствам значително по-сигурен.
            И силно се съмнявам че шампионски настроените ще помагат на закъсали, като онези образи дето им пренесохме моторите през дървото в Бухово, а те палнаха,отпрашиха та дори и не почерпиха вечерта,да не ги споменавам(не всички са като тебе Митков)
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • #21
              Няма нужда от въртолет. Жоро Хаджиев и компания могат да измъкнат и най-изгубения ендурист от най-дълбокото дере срещу скромна почерпка
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                да определено специално състезанието в бухово е добре да бъде по двойки
                на много места се практикува и друго
                участват и двойки и индивидуални участници
                с отделно класиране
                но това може да се направи само на по екстремни състезания като това в бухово
                на другите си е добре да е индивидуално

                Коментар


                • #23
                  А бе трябва нещо да се направи по въпроса, когато състезанието стане сингъл, че и в Стара Загора на един участък от 200 метра бяха закъсали доста хора и хубаво, че тръгнахме с Данчо последни Може би накрая домакините ще трябва да се задължат да правят такава "събирателна" акция
                  ... а от догодина нашето мислим да го поусложним още, тъй като тази година не бяхме сигурни в майсторлъка на участниците
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #24
                    Аз говорех за помощ от гледна точка на сигурността.А за това като падаш да ти вдигат мотора-е и такива помощници винаги ще има.Не всеки е тръгнал за 1во място.А щом и ти не си,карай си с някого-2ка 3ка няма лошо.Никой няма да ви накаже,че карате заедно.А маршрута естествено ще е съобразен с това,че е индвидуално.В Бухово единствено дървото беше непреодолимо от сам човек (макар,че Митков го минава и сам )

                    ПП Митков,сподели как се минава туй дърво.Аз бързах и реших да пренесем моторите и не съм му мислил особено.Ама местните твардяха,че след 2рия мотор подхода за нагоре (да го заобиколиш от горната страна) се скапва и никой повече не може да мине.
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #25
                      е нали това говорим
                      след всечки участници ще минават няколко души от организаторите да събират
                      даже ако искате за по сигурно по средата между участниците да тръгне пак човек от организаторите след който да има малко по голяма пауза
                      тоест на две групи така да се каже да се тръгва

                      Коментар


                      • #26
                        На 5 км. средно трябва да има контроли и радиовръзка между тях и старт-финала,така става най-лесно.
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #27
                          хее тва дърво може да се мине даже и на ход от някой като кокера например /сега да почерпи за рекламата /
                          иначе се менава много лесно но офф роуда е и мислене и изобретателност
                          то нали беше на едно леко надолнище още от няколко метра преди него се качваш на ляво по склона с инерция под ъгъл като пренасяш цялата тежест на десния крак и караш все едно отиваш на няколко метра над дървото така като наближиш дървото даже и на "шейна да се свлечеш странично пак ще го заобиколиш
                          сега пък вече мене трябва да почерпите

                          Коментар


                          • #28
                            Ей точно за тоя начин говореха и кремиковските.Като минат 2-3 мотора и там така се изравя,че изобщо не можеш да се покатериш.Вярвай ми,ние стартирахме предпоследни.Опитах се да се кача така и не стана.Не се опитах 2ри път защото решихме,че по бързо ще ги пренесем.
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                              А бе трябва нещо да се направи по въпроса, когато състезанието стане сингъл, че и в Стара Загора на един участък от 200 метра бяха закъсали доста хора и хубаво, че тръгнахме с Данчо последни Може би накрая домакините ще трябва да се задължат да правят такава "събирателна" акция
                              Задължително след последния стартирал по трасето ще минават организаторите.То така става и тая година май.

                              По роуд бук се кара предимно в рали рейдовете.Ние нямаме условия за такива състезания май.Но е възможно провеждането и на подобни мероприятия извън или в шампионата-това зависи от участниците-броя и желанието им.За мен е много интересно състезанието по ориентиране-последните 2 години в Шумен беше такова.Тук вече нямат преимущество най бързите и техничните(бивши и настоящи кросисти),а най добре спревящите се с навигацията.Инъче сегашната схема с маркирано трасе е доста добра.
                              К. Кулев

                              Коментар


                              • #30
                                то и при маркировката карането в стил мотокрос не върши много работа
                                увличаш се и докато се усетиш си изтървал маркировката
                                номера е както казва многоуважаваният /сериозн казвам/ от мен
                                Жоро Хаджиев да подбереш оптималното съотношение скорост маркировка терен
                                за съжаление и на мен все още не ми се оттдава много много тва съотношение
                                но почвам да го поусещам така лекичко

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X