Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Марто (Мартин Христов)
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    С мнението на Мартин по-горе съм абсолютно съгласен. Това каране по двойки ще е изключително атрактивно, ако се осъществи.
    Не забравяйте, че на един фестивал трябва да има и леко, траялно трасе тип "Хоби" или "Ентусиаст", където да могат повече хора със стандартни джипки да се пуснат и за десетина минути да преминат трасето без да си потрошат "детевозите". И всички ще са доволни. Всеки ще намери на фестивала това, което му харесва.....
    Ми затуй си добре дошъл да помагаш за догодина, пък както се разбрахме на феста - аз с удоволствие ще помогна с каквото мога на веригата...

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    С мнението на Мартин по-горе съм абсолютно съгласен. Това каране по двойки ще е изключително атрактивно, ако се осъществи.
    Не забравяйте, че на един фестивал трябва да има и леко, траялно трасе тип "Хоби" или "Ентусиаст", където да могат повече хора със стандартни джипки да се пуснат и за десетина минути да преминат трасето без да си потрошат "детевозите". И всички ще са доволни. Всеки ще намери на фестивала това, което му харесва.....

    Остави коментар:


  • dedoKoko
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Едно офтопик вмъкване само.
    Като за първи път, всичко беше общо взето добре.
    Организацията, избраното място, забавленията, скарите и т.н.
    Забележките ми са три:
    Първо- сериозно трябва да се помисли за рекламата и оповестяването на фестивала (имаше какво да се желае в тази насока).
    Второ- малко разхвърляни по терена бяха различните състезания. Може би стартовите линии, трябва да са по-близо една до друга- горе на поляната.
    Трето и последно- за догодина подгответе указателни табели към мястото- на околовръстното и вътре в Суходол,зазвой по завой. Познат ми се оплака че 20 минути се въртял, докато накрая видял и се залепил зад наш джип, за да дойде.

    Марто, казах ти го там, и ще повторя- браво за идеята и осъществяването и.

    Остави коментар:


  • Марто (Мартин Христов)
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Въобще идеята за състезанието по траял в Суходол, която се роди доста преди идеята за фестивала, бе да се направи едно състезание с по-различни и прости правила и с по-различен формат, в което да се наблегне на купона за състезатели и публика! Веригата е факт, както и правилата по които се провежда! Нито един от нас е имал, нито има, нито ще има намерение, състезанието в Суходол да се конкурира със състезанията от веригата! Тя си се развива успешно, следователно това което се прави там е правилно и работи, и още повече - приема се от участниците. Мисля, че в тази посока коментара е излишен. До тук единствения проблем при нас, който виждам аз е балансирането на трасето и точното определяне на времето за преминаването му - неща които са отчетени и ще бъдат прецизирани много фино следващия път. Другото което бихме искали да отличава суходолското състезание е формата или по-точно форматите, защото имаме намерение те да са различни всеки път. Може би е и тук мястото да анонсирам идеята за следващата година (която можеше да е формата още на първото състезание, ако не ми беше хрумнала толкова късно), а именно състезанието да е по-двойки - отборно! Влизат два джипа от един отбор в трасето и се засича времето на последния излязъл от него. Идеята е да се поощри екипната работа - джиповете ще се осигуряват един друг (както и екипажите им), като по този начин броя на лебедките, пътеките, джековете и ръцете ще са х2. Повредата на лебедката на единия джип няма да го изкара от играта (както се случва обикновено), защото ще може да ползва лебедката на другия джип в отбора. Ще е възможно двама навигатори (а защо не и един пилот) да асистират на една машина, което означава двойно по-добро осигуряване в страничните наклони (вместо в една точка, в две), още един комплект пътеки, които ще могат да се ползват и минимум още един чифт ръце които да ги поставят и т.н. Правилното подбиране на съотборник пък ще даде възможност за компенсирането на недостатъци на машините и липсата на някои персонални умения! Такъв формат ще изтика на преден план и изграждането на правилна отборна стратегия, защото тя ще е решаваща в случая и т.н. и т.н. - въобще ще стане шоу, каквато е и основната ни цел! Пак повтарям - нямаме за цел да се конкурираме нито с Лазарово, нито със Сливен, нито със Зверино, нито с когото и да е, нито искаме да си ги мерим, кой разбира повече от тоя спорт! Лично аз нямам и не мога да имам никакви претенции в тази посока! Твърдя, че имам нестандартни идеи и искам да ги използвам в посока - да се предложи разнообразие на състезатели и публика, и да се популяризира спорта извън кръга на твърдите фенове - толкоз! Веригата "Екстрийм 4х4" си е верига - със своя правилник и формат, с амбициите да се превърне в шампионат, а ние правим фестивал и нещата респективно трябва да са фестивални! За догодина замисляме да има и трофи, защото е срамота Люлин планина да ние до задниците и да не се възползваме от нея, като и за това състезание имам нестандартна идея за формата! И тук намеренията ни са същите - да стане шоу, а не да си ги мерим с трофи веригата! Нещо повече - за мен е абсолютно логично в организацията на отделните компоненти на фестивала да участват и най-добрите "дизайнери" на трасета и екстреми от отделните състезания и вериги в страната и смятам да работим в тази посока, защото аз съм абсолютно против всякакво противопоставяне и безсмислена конкуренция! Фестивала е съвсем отделна ниша, имаща по-скоро презентационен характер. Глупаво е това да не се използва от останалите организатори и от екипажите, най-малкото заради присъствието на фестивала, на фирми и хора, които са склонни да рекламират в този спорт и да го спонсорират, а няма по-добър начин да привлечеш вниманието върху себе си, освен с работата и представянето си! Разберете - фестивала може само да бъде от полза на всички занимаващи се с офроуд в България и това е замисъла му. Надявам се това да се проумее колкото се може по-бързо и от колкото се може повече хора!

    П.П. Към изложението според мен, е задължително всеки един организатор на състезание в България, да подходи сериозно и да се подготви - разпъвайки една шатра в която да презентира това което прави, чрез видео и печатни материали, мърчандайзинг и прочее - привличайки публика и спонсори за ивента си! Ние не само, че нямаме против това, а и ще се радваме ако се случи! Така се случват нещата по белия свят, а не с делене на "наши" и "ваши"! На мен във втори БГ парламент не ми се участва, а и не се занимаваме с футбол, че да се делим на агитки. В крайна сметка сме една шепа хора...

    Поздрави
    Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 04-06-13, 07:37.

    Остави коментар:


  • atanas_93
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    В началото на тази година на Русенското състезание разделихме траяла от трофито и ралито. Правилника, който сътворих, начина на организация на трасето беше абсолютно същия като при вас на феста. Все едно състезанията са братя, или са от една верига. Със старт, финал и 6 екстрема(зони) за преминаване. И кой до където стигне. Бай Матьо се постара трасето да е с висока степен на трудност. За двата дена от 15 машини само Илиан от Разград успя да премине трасето в редовното време и то втория ден, защото първия се обърна. И знаете ли какви бяха коментарите на състезателите и поуките за мен след това- " А бе, друго си е да видиш финала. Като състезател оставаш леко неудоволетворен като те извадят от трасето поради изтичане на контролното време, а имаш още 4 зони за преминаване, но вече никой не ти дава шанс да се пробваш нататък, защото, такива са правилата". А и аз, като вас, само исках колкото се може по- прости правила и да няма тънки сметки. Да не говорим за публиката, която се беше заложила на последните три екстрема, видя само един джип за цял ден. Повярвайте ми на Жоро Василев и Стоян системата работи в пъти по добре. Казвам ви го от личен опит. Тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=161468 може да видите коментарите на състезателите от първо лице, единствено число.
    Последно редактирано от atanas_93; 03-06-13, 23:14.

    Остави коментар:


  • Жоро Суходолски
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Да се прибереш от разходка на ход, със здрава машина е също толкова важно, колкото и да запазиш машината си здрава до края на едно състезание. Това най-много си личи по дългите и тежки състезания, като Дакар, Рейнфорест и т.н , но важи за всички видове офроуд. Та в този ред на мисли, когато на разходка счупиш полуоска, започне да ти грее двигателя, откаже ти хидравликата и т.н. не продължаваш да се завираш по най-дълбоките дерета ами започваш да си избираш най-лекия възможен път за преминаване( това се отнася и за състезанията). Това въобще не е лека задача и невинаги е възможно. Тоест способността правилно да си прецениш възможностите и да стигнеш до вкъщи(финала) трябва да се развива, а не да се обявява за "сметкаджийство". Това е моето мнение за заобикалянето на препятствия и екстремни зони .....

    Относно, разходките в гората и карането на състезания има съществена разлика.В гората караш за удоволствие и не те интересуват наказанията, използуваш помощни средства такива с каквито разполагаш и помощ от приятели.На състезателното трасе влизаш подготвен с позволени и определени за ползване помощни средство /ако не разполагаш с лични такива, взимаш на заем от колега/, като целта на мероприятието е да преминеш през дадения екстрем и да покажеш екипна работа с навигатора, не разчиташ на помощ от приятели.Като участник в състезания от такъв тип винаги съм карал без да заобикалям или пропускам препятствия.Все пак организаторите полагат усилия и влагат средства, за да ги направят и смятам, че е проява на неуважение към тях заобикалянето на препятствия.Никога не съм си смятал точките и винаги съм карал до край.Това беше и логиката, която е водещ фактор при определянето на правилата. Влизаш и караш. Прав си, че от математиката не може да се бяга, но сметките при нас бяха прости.

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Тя думата им е дадена отдавна. Нека кажат. Аз казвам моето виждане.

    Остави коментар:


  • Марто (Мартин Христов)
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Напротив, оставен си без избор. Ако следващата зона е много трудна и виждаш, че ще се счупиш, а следващите са по-леки(за твоята машина, за повредата, която имаш и т.н.) реално нямаш възможност да я заобиколиш и да се пробваш в някоя по-възможна за преминаване. Трябва да прекратиш участието си! Това ли е изборът?
    Жоро, не мислиш ли, че трябва да дадем думата на участвалите в състезанието..?!! Нека те да кажат виждат ли разлика и в какво се състои тя...

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Напротив, оставен си без избор. Ако следващата зона е много трудна и виждаш, че ще се счупиш, а следващите са по-леки(за твоята машина, за повредата, която имаш и т.н.) реално нямаш възможност да я заобиколиш и да се пробваш в някоя по-възможна за преминаване. Трябва да прекратиш участието си! Това ли е изборът?

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Да но не си оставен без избор. Преценяваш трудноста на зоната и ако решиш че е непреодолима за теб или че ще счупиш нещо не влизаш. Прекратяваш за деня и продължаваш следващият ден. Принципа на "Нека най-добрият победи". А е възможно да потрошиш машината и от грешна преценка на дадена зона...все в този ред на мисли.

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Да се прибереш от разходка на ход, със здрава машина е също толкова важно, колкото и да запазиш машината си здрава до края на едно състезание. Това най-много си личи по дългите и тежки състезания, като Дакар, Рейнфорест и т.н , но важи за всички видове офроуд. Та в този ред на мисли, когато на разходка счупиш полуоска, започне да ти грее двигателя, откаже ти хидравликата и т.н. не продължаваш да се завираш по най-дълбоките дерета ами започваш да си избираш най-лекия възможен път за преминаване( това се отнася и за състезанията). Това въобще не е лека задача и невинаги е възможно. Тоест способността правилно да си прецениш възможностите и да стигнеш до вкъщи(финала) трябва да се развива, а не да се обявява за "сметкаджийство". Това е моето мнение за заобикалянето на препятствия и екстремни зони .....

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Жоро, от зоната можете да излезете с еднакъв брой точки но няма да сте с еднакво време, все пак разпъването на лебедка, слагане и вдигане на пътеки и т.н. отнема време. А и защо вкарваш по-доброто каране с биенето на машината в прагове и трапове и непременното и счупване в един кюп? Я кажи сега за заобикалянето на зоните.

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Марто, ще ти отговоря само по втора и шеста точка, защото другите не мога да ги разбера.
    Очевидно думичката "наказва" предизвиква у теб отрицателни емоции, затова може да използваш "отнема точки". Целта на отнемането на точки е да разграничи по-доброто каране от по-лошото и това да се отрази в крайното класиране. При вашата система, ако аз карам лошо и мина една зона с 10 пътеки и 2 лебедки, а ти караш майсторски и минеш същата зона само с една пътека с риск да си счупиш машината, ровиш и биеш в траповете и накрая какво?! Двамата излизаме от тази зона с еднакъв брой точки! Това справедливо ли е?
    По принцип не искам да те убеждавам в нищо, но ако искаш мога да ти кажа и мнението си за заобикалянето на зоните.

    Остави коментар:


  • Марто (Мартин Христов)
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Аз имам само един въпрос!
    Догодина ще се повтори ли феста?Очаквам прост отговор!Да или Не.Друго не ми трябва.
    Ще има!

    Остави коментар:


  • ДиДжейДавел
    отговори
    От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Аз имам само един въпрос!
    Догодина ще се повтори ли феста?Очаквам прост отговор!Да или Не.Друго не ми трябва.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X