От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Получи се едно (според мен) балансирано трасе с нормални и по-тежки екстреми на ниво EXTREME + сравнено с траялите в България до сега.Решаващ фактор ще бъдат перфектният навигатор и добра машина с пилот,който може да я Кара (някъде му викали ЕКИП).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Свий
X
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Освобождавам едно място-отпадам от участие.
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Една страхотна новина, призьорите в състезанието ще получат и по една туба масло от Shell, които откликнаха и ще бъдат наши официални патньори.
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от kpm_86 Преглед на мнениеКрасимир Митрушев - ....................... - Сузуки Витара - Казанлък
Красимир Митрушев - Валентин Петров - Прототип - Казанлък
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнениеЗдравейте,все още не знам дали ще мога да дойда да покарам след Лазарово,но имам две питанки,относно правилника:
1.-Движение, извън екстремните зони, с не прибрано на барабана на лебедката въже.
---Ако ми е отказала лебедката и не мога да прибера въжето?
2.При използване на лебедка, ако въжето пресича лентата, ограждаща трасето: не се зачитат точките за премината екстремна зона
---При наличие на асистираща машина,то тя би трябвало така да е позиционирана,че въжето на лебедката да не пресича лентите.Същото важи и за опорна точка.А как се се процедира при при обърнат джип,когато екипажа прецени,че може да го изправи с помоща на лебедката,а това може да стане само като се пресече лентата?
По втория ти въпрос - Хънтъра ти го е обяснил, но да повторя - асистиращите машини "асистират" само при изваждане на машината от трасето - т.е. при отпадането и от състезанието за деня. Ако асистираща машина се използва за опорна точка и въжето на лебедката пресича лентата маркираща трасето, се начисляват наказателни точки съгласно публикувания по-горе правилник. Няма да има асистиращи машини в самото трасе така, че осигуряване за тях, без въжето да пресече лентата маркираща границата на трасето е невъзможно. При обръщане на джипа в трасето - екипажа има правото да използва всички налични в/по машината си помощни средства. Ако това става в рамките на трасето - без да се пресичат лентите маркиращи границите на трасето не следват никакви санкции. Ако имаме пресичане на лентите - следва начисляване на наказателни точки според по-горе публикувания правилник. Помощта от публиката, независимо обявена или не, е абсолютно забранена и автоматично води до отпадане от състезанието за деня!
Сега обяснявам защо правилата са такива - идеята е да няма шмекеруване и тънки сметки, заобикаляне на екстреми и каране за време (на който му се кара за време да се ориентира към рали-рейда...). Стартираш, влизаш в трасето и караш до финала или докъдето стигнеш - както е с всеки един тръгнал за някъде! Състезанието е от точка А (старта) до точка Б (финала) по маркирано трасе, по което нямаш право да се връщаш или да излизаш от него. Помощните средства са разрешени през цялото време и трасето е замислено и направено така, че без тях преминаването му ще е много сложна (да не кажа - невъзможна) задача. Идеята е екипажите да са напълно автономни и да разчитат единствено на себе си и наличната техника и оборудване - така както е, когато си в планината. Съгласете се, че е смешно най-добре подготвените и най-проходими машини, управлявани от най-добрите екипажи, да получават "втори", "трети" и т.н. шанс за да останат в състезанието (най-общо казано), а аз с моя паркетник като се наиграя в гората някъде, да ходя да търся трактор - т.е. малко е абсурдно любителя и аматьора да нямат право на грешки, а състезателя да има! Същото се отнася и за помощта от публиката - в гората няма как дърветата да скокнат и да ми изправят джипа, ако е полегнал или се е обърнал някъде - или се оправяш сам, или търсиш трактор (между другото ми хрумна един много интересен формат за провеждане на траяла следващата година - ще си ударите гъзо в тавана от кеф)! Същото е и в състезанието... Идеята е да се кара и да победи най-подготвения и най-добрия!
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
По първото ти питане-не сме го обсъждали този казус. Като го ще пиша.
По второто- няма асистиращи машини. Има такива само за автомобил прекратил участието в състезанието и не можещ да напусне трасето на собствен ход. Опорна точка извън лентите няма да има. За въже пресичащо лентата си следва наказание според правилника независимо от причината.
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Здравейте,все още не знам дали ще мога да дойда да покарам след Лазарово,но имам две питанки,относно правилника:
1.-Движение, извън екстремните зони, с не прибрано на барабана на лебедката въже.
---Ако ми е отказала лебедката и не мога да прибера въжето?
2.При използване на лебедка, ако въжето пресича лентата, ограждаща трасето: не се зачитат точките за премината екстремна зона
---При наличие на асистираща машина,то тя би трябвало така да е позиционирана,че въжето на лебедката да не пресича лентите.Същото важи и за опорна точка.А как се се процедира при при обърнат джип,когато екипажа прецени,че може да го изправи с помоща на лебедката,а това може да стане само като се пресече лентата?
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Абе то се вижда, че е бойна машина, но това не променя факта, че е дълга база.
Стара истина е, че за траял късите са по-подходящи.
Съжалявам, че няма да мога да изпробвам суходолските дупки и блата с франко.
Нищо, догодина...
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеТо щом дълга база ги минава препятствията...
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Ти пък стъкла Той даже вратите затваря със свински опашки щото е махнал бравите да не тежат
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеТо щом дълга база ги минава препятствията...
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнениеДокато.........
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ PRESTIGIO - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Съжалявам , но нашият екипаж Живко Бакалов / Георги Василев отпада за състезанието
Остави коментар:
-
От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
Първоначално публикуван от bai IVAN Преглед на мнениеИскам и аз формално да се впиша като участник ИВАН ЕФРЕМОВ навигатор на Иван Попов.Последно редактирано от derhunter; 30-04-13, 11:10.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: