Първоначално публикуван от Георги Василев
Преглед на мнение
Първо - в трасето има заложени определен брой екстреми, които носят точно определен брой точки! Удвояването се явява бонус, който прави сметките много по-трудни, заради непредсказуемото класиране до самия край.
Второ - не виждам логика да се наказва някой, който ползва оборудване и техники на които се основава офроуда и са неговата същина.
Трето - дава се шанс на тези които нямат дълги въжета и/или бързи лебедки да прогресират в класирането на фона на тези, които могат да го направят на "буксир" от старта до финала.
Четвърто - чувствително се намалява броя на тактическите нарушения.
Пето - състезанието става по-атрактивно за публиката.
Шесто - броя на опънатите лебдеки и на поставените пътеки няма значение, защото те костват време, което в нашия случай няма директно касателство към класирането, а към отпадането за деня, което съчетано с непрекъснатото трасе - без възможност за заобикаляне на екстремите в него, поставя всички при равни условия (няма го варианта - спечелил без да кара) и създава условия за максимално точно и вярно класиране, отразяващо подготовката, уменията и представянето на всеки екипаж - печели този, който мине най-чисто цялото трасе или най-голяма част от него в рамките на контролното време.
Седмо - омаловажават се предимствата на отделните машини в различните екстреми (един гази добре в кал, втори катери добре, трети държи повече на страничен наклон и т.н.) като цяло в състезанието, и всичко опира до правилното разпределение на наличния ресурс (и като ниво, и състояние на техниката, и като умения) от началото до края на състезанието.
Остави коментар: