Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отделни класове при Трофи състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отделни класове при Трофи състезания

    Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
    Сбирщайн от една марка прави колата точно толкова "прототип", колкото и сбирщайн от няколко марки. Всичко, което не е заводска комплектация за модела, може да се дефинира като "прототип". Почти всичко, направено за състезания, е сбирщайн.

    Вижте T1 и T2 при ралиджиите - в T1 почти всичко е разрешено, в T2 - почти всичко е забранено. Клас "отворен" е като T1, но без някои "усложнения". Схемата работи успешно. Нещо като "ЕКПЕРТ" и "ХОБИ", но без да звучи обидно за тези от клас "ХОБИ".
    Не съм съгласен ! Сбирщайн от Нисан си остава Нисан !
    http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

    Коментар


    • От: Отделни класове при Трофи състезания

      Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
      Това е траялна машина ,където не се развиват скорости и не ме касаят,освен това там си бягат ,особенно във високия клас, само такива прототипи ! Тук темата е за трофи формата ,не случайно траяла не го коментирам !
      Ама тя ще става и за трофи.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: Отделни класове при Трофи състезания

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Ама тя ще става и за трофи.
        Именно и точно по тази причина направих това изказване ,което ще ти цитирам !
        "В тежко трофи шаси с мостове и гуми от Виетнамка и с купенце от Самурай отгоре и двигател 5.7 Хеми и скорости от БТР дали звучи добре да бягате заедно ??? Според теб това реална надпревара ли е ? Ако колегите с траялните машини дойдат да карат с нас в едно не много скоростно трофи дали няма да ни нацепят шушоните ? "
        Това е от дата21.03 в 15.34
        http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

        Коментар


        • От: Отделни класове при Трофи състезания

          Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
          Именно и точно по тази причина направих това изказване ,което ще ти цитирам !
          "В тежко трофи шаси с мостове и гуми от Виетнамка и с купенце от Самурай отгоре и двигател 5.7 Хеми и скорости от БТР дали звучи добре да бягате заедно ??? Според теб това реална надпревара ли е ? Ако колегите с траялните машини дойдат да карат с нас в едно не много скоростно трофи дали няма да ни нацепят шушоните ? "
          Това е от дата21.03 в 15.34
          В пост 122 твърдиш следното: "Не съм съгласен ! Сбирщайн от Нисан си остава Нисан !"
          Значи за Нисан може, а за ГАЗ не може а!?!
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • От: Отделни класове при Трофи състезания

            Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
            С риск да бъда навикан, какви да правилата и класовете на сръбското трофи?
            Защо да бъдеш навикан!? Правят два основни класа Софт и Хард клас и допълнителен клас Турист, като там основно се движи публиката от екстрем на екстрем. GPS- контрол няма- всичко така е сметнато, че ако съкратиш трасе или не минеш от където трябва ще изпуснеш някой печат в карнета. Толкова забрани като в нашия правилник няма- никой не те пази като малко дете! А самия правилник може да го видиш на сайта на състезанието.
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • От: Отделни класове при Трофи състезания

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              В пост 122 твърдиш следното: "Не съм съгласен ! Сбирщайн от Нисан си остава Нисан !"
              Значи за Нисан може, а за ГАЗ не може а!?!
              Тук започваш да влизаш резко ! Цитирал съм Нисан за да не изброявам всички марки !
              http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

              Коментар


              • От: Отделни класове при Трофи състезания

                Защо не карате тая година със скраповете пък ако покажете че има коли за нов клас догодина може и да се направи ?
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • От: Отделни класове при Трофи състезания

                  Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
                  Защо не карате тая година със скраповете пък ако покажете че има коли за нов клас догодина може и да се направи ?
                  Естественно ,че каквото и решение да вземат състезатели и организатори ще е за следващата година ! За тази няма време за промени !
                  http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                  Коментар


                  • От: Отделни класове при Трофи състезания

                    А по логиката, че всичко що е сложено по джип, което не е от него или от модела- става Прототип, то тогава класовете трябва да са "Стандарт" и "Прототип". Бъркате модифициран автомобил с прототип. Просто е - джипа ти е стандартен с една лебедчица и рошави гуми, караш в клас Софт. Другия вариянт- джипа ти е модифициран- лебедки 1-2-3бр.(електрически, хидравлични, карданни), здрави мостове, по-як двигател с охлюв, без охлюв,клетка, изместен радиатор отзад,и т.н и т.н. и караш в по-горния клас- това е. Никой не те кара да караш със стандартен джип в Хард класа.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • От: Отделни класове при Трофи състезания

                      Я вземете се разделете на класове според общия брой години на пилота и навигатора, че най-лесно ще докажете цифрата.
                      Примерно до 70 и +70 години, не случайно не слагам и годините на колата, че пак нема да има доказване А и според подобно разделение, ако един екипаж остава непроменен, ще расте в класовете с изминалите рожденни дни и ще се "развива"
                      "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                      „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                      Коментар


                      • От: Отделни класове при Трофи състезания

                        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                        Ама тя ще става и за трофи.
                        Освен това все по-често в трофи състезанията, преходите с ориентиране взеха да остават на заден план и да се набляга на кратки хард трасета ,така че спокойно след не много време ще си участвате с траялните машини на трофи без проблем !
                        http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                        Коментар


                        • От: Отделни класове при Трофи състезания

                          Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                          А по логиката, че всичко що е сложено по джип, което не е от него или от модела- става Прототип, то тогава класовете трябва да са "Стандарт" и "Прототип". Бъркате модифициран автомобил с прототип. Просто е - джипа ти е стандартен с една лебедчица и рошави гуми, караш в клас Софт. Другия вариянт- джипа ти е модифициран- лебедки 1-2-3бр.(електрически, хидравлични, карданни), здрави мостове, по-як двигател с охлюв, без охлюв,клетка, изместен радиатор отзад,и т.н и т.н. и караш в по-горния клас- това е. Никой не те кара да караш със стандартен джип в Хард класа.
                          Ако всички заинтересовани кажат ДА на твоето предложение .........така ще бъде !
                          http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                          Коментар


                          • От: Отделни класове при Трофи състезания

                            Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                            Ако всички заинтересовани кажат ДА на твоето предложение .........така ще бъде !
                            Мен лично това не ме бърка!
                            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                            Коментар


                            • От: Отделни класове при Трофи състезания

                              Два класа са достатъчни.Ако в тежкия клас се появяват все по-добре подготвени машини,с времето не толкова подготвените сами ще отпаднат от него и класа ще се самооформи.Достатъчно е да се поствят и стриктно проверяват и спазват правила за безопасност съответстващи на рисковете във всеки клас и толкова.Естествения отбор сам ще определи класовете в зависимост от броя на участниците.Т.е. естествен отбор.С поставянето на правила няма да развиете автомобилите.Вижте нещата в траяла как се развиват.
                              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                              Коментар


                              • От: Отделни класове при Трофи състезания

                                Понеже няколко пъти се спомена и моето име, а и съм заинтересуван от темата реших да си кажа мнението.

                                Трябва да има два класа-тежък и лек. Конкретните имена не са интересни.
                                За тежкия клас трябва да има изисквания за безопасност(истинска клетка, а не асмалък, както на едно от изданията на Нови Искър), адекватно оборудване-сериозни лебедки, здрави колани, и други неща според усмотрението на конкретния организатор съобразени с особеностите на трасето.
                                В малкия клас да няма ограничения, кой с каквото иска с такова да кара, па макар и със супер наточен прототип, тогава и да победи-такава победа е по-скоро срам...

                                И това е, колкото повече навлизаме в дълбоки спорове и се увъртим в правила ще става още по-страшно.

                                Още нещо-никъде в моторните спортове не се кара с фабрични машини. От фабриката излизат "Street legal" модели, които в почти всички случаи са неподходящи за спортни цели. Затова се прави и тунинг, машините се подготвят за това което се очаква като трасе.
                                В нашето хоби(да, то си е чисто хоби) е дадена възможност на любителите-ентусиасти да изпитат тръпката от това да се състезават. И това с фабрични машини. Това го няма никъде в моторните спортове. Все едно да ме пуснат с астрата да участвам на рали "България", ама без да имам клетка, без противопожарна система, и другите неща изискуеми за състезателна кола.
                                Който иска да се състезава, и да изпитва удоволствие от това(е, понякога и разочарование де)-да си спретне сериозна машина, и да се нарежда на старта. С ежедневната джипка не става.
                                И да бъде благодарен, че му се дава и тази възможност-в неделя да се състезава с джипа, а в понеделник жената да кара децата на градина с "бегачката".

                                Това разбира се е лично мнение, не ангажирам никого с него, както и не си налагам мнението.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X