Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отделни класове при Трофи състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Отделни класове при Трофи състезания

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Добре а афтермаркета? Има голямо количество от фирми(особено в САЩ), които предлагат всякакви тунинг части за различни марки автомобили. С какво Детройт- локера на Гюни на машината например е "по-позволен" от един АРБ блокаж или от една БТР-ска касета? То ако е така всички да купуваме американци, че за тях има "от пиле мляко" и "законно" при това....
    Жоро не можем да забраним тунинговането ПОДЧЕРТАВАМ ,ЧЕ МОНТИРАШ В ЗАВОДСКИТЕ МОСТОВЕ каквито тунинговани дифове искаш ! В двигателя си сложи каквито бутала искаш ! В ск.кутия смени лагерите с каквито искаш ! Не превръщайте темата в полемика и празнословие ! Монтирай си двигател от марката ,колкото кубиков желаеш и можеш !
    http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

    Коментар


    • #32
      От: Отделни класове при Трофи състезания

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Не са се сетили за този казус. Иначе стой та гледай какъв хленч ще настане, ако трябва в клас "серийни" да карат срещу един Jeep, тунингован "с пари", все с части "за марката" ...
      ГРЕШИШ чети внимателно преди да се изкажеш ! Освен това попаднах на едни твои изказвания от далечната 2006г ,с които в момента страшно си противоречиш !
      http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

      Коментар


      • #33
        От: Отделни класове при Трофи състезания

        Опростено моето изказване, или как аз лично намирам всичко което отива в клас прототип съгласно българските идеи за офроуд :
        - радиатора монтиран отзад.
        - купе различно от това за шасито ( пример шаси на Г-е с купе на самурай ).
        - двигател , различен от фабричният за модела.
        - мостове, различни от фабричните за модела ( "карантията" вътре може да е каквато си иска човек )
        + критериите за размер на гуми могат лесно и еднозначно да се използват за "категоризация" ...

        Просто и лесно - някой да ме обори ако може ... но разбира се това си е лично мнение ....
        Последно редактирано от getdown; 21-03-14, 09:46.

        Коментар


        • #34
          От: Отделни класове при Трофи състезания

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Добре а афтермаркета? Има голямо количество от фирми(особено в САЩ), които предлагат всякакви тунинг части за различни марки автомобили. С какво Детройт- локера на Гюни на машината например е "по-позволен" от един АРБ блокаж или от една БТР-ска касета? То ако е така всички да купуваме американци, че за тях има "от пиле мляко" и "законно" при това....
          Хахаха! сега остава и да изведете отделен клас "Американци"!
          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

          Коментар


          • #35
            От: Отделни класове при Трофи състезания

            Чета всички теми и не разбирам каква е тая лудост за агрегати на от същата марка??? Както кажа Жоро кой ще се наеме на направи прегледите невъзможно е. Може ли някой да ми обясни щом има "фабричен" какво ми пречи/харесва да се състезава в Хоби класът ??? Ако смята че може да се пуска и в Прото не разборам какво толкова ви плашат скраповете щом казвате същевременно че карате за кеф. Изказвания от типа не ми е приятно да карам в един клас със някоя кола която не прилича на оригиналните от модела са леко казано смешни и неприемливи. Правиш си кола и си преценяш къде да караш
            Газ 69 2.4i
            Густо майна, пътят свърши !!!
            GSM: О895 7О6О59

            Коментар


            • #36
              От: Отделни класове при Трофи състезания

              Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
              ГРЕШИШ чети внимателно преди да се изкажеш ! Освен това попаднах на едни твои изказвания от далечната 2006г ,с които в момента страшно си противоречиш !
              Бива ли да не подвикваш? А пък мои изказвания от далечната 2006, когато съм нямал хабер от понятие от много неща (за състезания да не говорим), не виждам какво общо имат с темата. Човек като не е наясно с нещата може да наговори куп глупости.

              И изобщо, не ми е ясно какъв ви е проблемът, та сте се разхленчили?!? Дали ще те бие хомологиран Рейс Туарег или "самоделката" на Роби Гордън - все ще си бит.

              От една страна - мрънкоч да нямало федерации и сложни правила, от друга - хленч да имало повече класове (налагащи съответно администриране) баш като в някои дисциплини във федерацията.

              Ами вземете погледнете правилника на рали-рейда - имаш два класа: Т1 с много малко ограничения на модификациите и Т2 - за коли максимално близки до серийните:

              2.2.2. Т2 – Серийни автомобили с повишена проходимост. Всички изменения в конструкцията на автомобила, които не са изрично разрешени в правилника, са забранени.
              2.2.2.1. Оборудване за безопасност:
              2.2.2.1.1. Задължителна е клетка за безопасност по изискванията на приложение J чл. 283 на FIA;
              2.2.2.1.2. Задължителни са поне четириточкови спортни колани;
              2.2.2.1.3. Препоръчително е използването на спортни седалки;
              2.2.2.1.4. Задължителни са прахови пожарогасители с общ обем минимум 2 кг. с валидна заверка, като се препоръчва монтирането на противопожарна система в автомобила;
              2.2.2.1.5. Задължителни са каски за пилота и навигатора по норма ЕСЕ, а се препоръчват хомологирани такива;
              2.2.2.1.6. Автомобилът трябва да бъде оборудван с главен изключвател на ел. верига. Той трябва да работи без искрообразуване и да е достъпен за всеки член на екипажа, когато е седнал нормално, с поставени колани;
              2.2.2.1.7. Задължителни са надеждни ремъци за теглене 2 бр., като автомобилът трябва да бъде оборудван с надеждни куки за теглене отпред и отзад;
              2.2.2.1.8. Задължителни са сигнален триъгълник и автомобилна аптечка (DIN13164);
              2.2.2.1.9. Задължителен е GPS с възможност за записване на GARMIN съвместим трак;
              2.2.2.1.10. Препоръчва се използването на рали компютър – tгipmasteг;
              2.2.2.1.11. Разрешава се монтирането на електрическа лебедка. Ако лебедката е с метално въже се изисква да има тежест на въжето за гасител при скъсване;
              2.2.2.1.12. Задължително е дублирането на стоп светлините с 1 или 2 допълнителни светлини, поставени на минимум 1,25 м от земята в центъра или в двата края на задната част на автомобила (за автомобили тип „пикап“ – в задната част на кабината).
              2.2.2.2. Двигател
              2.2.2.2.1. Забранява се подмяната на двигателя с такъв, който не се монтира серийно на този модел автомобил;
              2.2.2.2.2. Не се допуска увеличаване на мощността на двигателя чрез допълнително монтиране на оборудване за принудително пълнен или интеркулер, както и чрез други доработки;
              2.2.2.2.3. Чип-тунингът (софтуерен или хардуерен) е разрешен, при условие, че се запази оригиналната електроинсталация, заедно с буксата към компютъра;
              2.2.2.2.4. Разрешават се промени по изпускателната система след първото гърне, като диаметърът на тръбите не трябва да бъде по-голям от диаметъра на стандартно монтираната тръба преди гърнето;
              2.2.2.2.5. Разрешава се монтирането на шнорхел за защита на двигателя от воден удар;
              2.2.2.2.6. Разрешава се монтирането на друг или допълнителен резервоар, спазвайки мерките за сигурност.
              2.2.2.3. Трансмисия.
              2.2.2.3.1. Забранява се промяната на скоростна кутия с различна от серийно монтираните на модела;
              2.2.2.3.2. Монтирането на блокажи на диференциалите е разрешено.
              2.2.2.4. Спирачна система.
              2.2.2.4.1. Не се разрешава извършването на промени по стандартната спирачна система. Не се допуска монтирането на хидравлична ръчна спирачка;
              2.2.2.4.2. Разрешава се изключването на системата за ABS по време на състезание;
              2.2.2.4.3. Разрешават се подмяната на вида на спирачната течност, както и подмяната на спирачните маркучи с усилени.
              2.2.2.5. Електроинсталация.
              2.2.2.5.1. Не се допуска промяната на мястото на акумулатора;
              2.2.2.5.2. Допуска се монтирането на допълнителни светлини, като същите трябва да бъдат четен брой и да се задействат отделно от стандартните светлини на автомобила.
              2.2.2.6. Окачване.
              2.2.2.6.1. Допуска се подмяната на оригиналните пружини/ресьори/торсиони с усилени, осигуряващи лифт на окачването;
              2.2.2.6.2. Разрешена е подмяната на стандартните амортисьори с усилени, при условие, че монтажът се извърши на фабрично определените стандартните места;
              2.2.2.6.3. Разрешено е монтирането на по 1 допълнителен амортисьор (за общо 2 бр. на колело), като допълнителните амортисьори трябва да са монтирани успоредно на оригиналните;
              2.2.2.6.4. Разрешено е използването на ограничителни колани;
              2.2.2.6.5. Разрешено е усилването на оригиналните носачи, както и на преден и заден мост.
              2.2.2.7. Купе и рама.
              2.2.2.7.1. Забранени са всякакви изменения, които включват рязане на рамата;
              2.2.2.7.2. Разрешено е усилването на рамата и купето;
              2.2.2.7.3. Не се допускат промени в целостта на купето. Автомобилът трябва да запазва оригиналния си силует;
              2.2.2.7.4. Не се допуска подмяна на оригинални детайли от купето с такива от леки композитни материали;
              2.2.2.7.5. Не се допуска подмяна на оригиналните челни и предни странични стъкла;
              2.2.2.7.6. Разрешава се премахването на задните седалки, както и шумопоглъщащи и декоративни елементи от вътрешността на купето;
              2.2.2.7.7. Разрешава се подмяната на волана, както и монтиране на допълнителни уреди за контролиране работата на двигателя.
              2.2.2.8. Колела и гуми.
              2.2.2.8.1. Разрешена е смяната на серийните гуми и джанти, както и промяна на размера им;
              2.2.2.8.2. Разрешава се монтирането на дистанционни фланци с дебелина не повече от 30 мм;
              2.2.2.8.3. Разрешава се промяна на мястото за монтаж на резервното колело, както и монтирането на 2 резервни колела в багажното отделение, при условие, че същите бъдат надеждно закрепени.
              Топлата вода изглежда да е открита преди някое време. Какъв ви е проблемът да я използвате?!? Сега, ако искате да има класове "4nikix4" и "банджо" с гарантирано призово място, това вече е отделен въпрос ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-03-14, 10:45.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                От: Отделни класове при Трофи състезания

                Колега Чавдар (V93) в случая тук се мъчат едни хора да намерят някакъв начин да изгладят различията във вижданията си НО .......те са създали някакви машини и затова имат мнение по въпроса ! Помолих те да ни изпратиш снимки да видим твоята за да разберем защо вземаш участие в темата но такива няма ,поне до сега !
                http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                Коментар


                • #38
                  От: Отделни класове при Трофи състезания

                  Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                  Колега Чавдар (V93) в случая тук се мъчат едни хора да намерят някакъв начин да изгладят различията във вижданията си НО .......те са създали някакви машини и затова имат мнение по въпроса ! Помолих те да ни изпратиш снимки да видим твоята за да разберем защо вземаш участие в темата но такива няма ,поне до сега !

                  Вземам отношение по темата най-вече защото ми станаха досадни едни мрънканици от хора, които не са наясно какво искат. Иначе нямам абсолютно никакви претенции и личен интерес, поради което не се опитвам да давам акъл на организаторите какво да правят. За сметка на това имам практически опит, както от участие в шампионата, така и в писането на правилник. Моите възгледи за класовете са намерили практическо отражение в цитираните по-горе текстове от правилника за Националния шампионат, в оформянето на които имам участие.

                  И, уважаеми другарю, съсредоточете се по темата и оставете моя стар дръгел на мира! Ей ти го отгоре цитирано конкретно предложение за клас, дето има максимални ограничения за изменения по конструкцията на автомобилите. Устройва ли те и ако не - защо?
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-03-14, 11:04.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Отделни класове при Трофи състезания

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Вземам отношение по темата най-вече защото ми станаха досадни едни мрънканици от хора, които не са наясно какво искат. Иначе нямам абсолютно никакви претенции и личен интерес, поради което не се опитвам да давам акъл на организаторите какво да правят. За сметка на това имам практически опит, както от участие в шампионата, така и в писането на правилник. Моите възгледи за класовете са намерили практическо отражение в цитираните по-горе текстове от правилника за Националния шампионат, в оформянето на които имам участие.

                    И, уважаеми другарю, съсредоточете се по темата и оставете моя стар дръгел на мира! Ей ти го отгоре цитирано конкретно предложение за клас, дето има максимални ограничения за изменения по конструкцията на автомобилите. Устройва ли те и ако не - защо?
                    Добре .......ще ти го обясня така ...........Всички ,които споделят твоето мнение ни пращат да караме ХОБИ ,а ние не желаем ! Искаме да си караме в хард трасето, но не заедно с неидентифицирани машини !
                    Последно редактирано от 4nikix4; 21-03-14, 11:49. Причина: ред
                    http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                    Коментар


                    • #40
                      От: Отделни класове при Трофи състезания

                      Първоначално публикуван от 4nikix4 Преглед на мнение
                      Добре .......ще ти го обясня така ...........Всички ,които споделят твоето мнение ни пращат да караме ХОБИ ,а ние не желаем ! Искаме да си караме в хард трасето, но не заедно с неидентифицирани машини !
                      Един от най-големите проблеми в трофито са тапите. В този смисъл аз съм против почти стандартни машини да са в "хард" трасето! Ще съсипят състезанието. За тях(ако ги има) трябва друго трасе.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Отделни класове при Трофи състезания

                        Интересен факт така погледнато леко отсрани е,че всички активни състезатели и активни организатори са на едно общо мнение и други не чак толкова наброй хора на друго.Това защо ли е така?На мен ми се струва,че някой има някава си оффроуд стандартна техника и иска някой да му направи клас за него.Състезанията се правят за всички и правилата са комплексни за да може всички да карат.Който не може да си намери вярното по формат състезание и в него вярния клас или е за световния WRC шампионат или за него състезанието е в неделя.
                        През почивните дни обикновено във всички крайща има бира скара оффруд и там обикновено всеки сам разбира къде е в гората и за къде са му гумите.Когато мине този период има срещи на еди кой си град и приятели кара и там да види на друг терен как е и чак тогава се стига до състезания и класове.
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #42
                          От: Отделни класове при Трофи състезания

                          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                          Един от най-големите проблеми в трофито са тапите. В този смисъл аз съм против почти стандартни машини да са в "хард" трасето! Ще съсипят състезанието. За тях(ако ги има) трябва друго трасе.
                          Не е задължително ,могат да бягат в едно трасе в отделни класове в различно време или в отделни дни !
                          http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                          Коментар


                          • #43
                            От: Отделни класове при Трофи състезания

                            Мен също ми се кара, но трасетата на Хобито са ми лесни, за Експерта, пък искате клетки. Не спора за необходимостта им.
                            Ако има среден клас бих участвал редовно.
                            "Среден" базиран на трудността на трасето, не да се разпитваме за промените.
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Отделни класове при Трофи състезания

                              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                              Интересен факт така погледнато леко отсрани е,че всички активни състезатели и активни организатори са на едно общо мнение и други не чак толкова наброй хора на друго.Това защо ли е така?На мен ми се струва,че някой има някава си оффроуд стандартна техника и иска някой да му направи клас за него.Състезанията се правят за всички и правилата са комплексни за да може всички да карат.Който не може да си намери вярното по формат състезание и в него вярния клас или е за световния WRC шампионат или за него състезанието е в неделя.
                              През почивните дни обикновено във всички крайща има бира скара оффруд и там обикновено всеки сам разбира къде е в гората и за къде са му гумите.Когато мине този период има срещи на еди кой си град и приятели кара и там да види на друг терен как е и чак тогава се стига до състезания и класове.
                              Тук не става въпрос за отделни градове и клубове ,а за вземане на решение как да бъде и подражавайки на цивилизованите хора да се реши по начин удобен за всички дали чрез гласуване в друга тема или друг способ какво да е правилото ! Когато болшинството надделее другите ще се съобразят и ще го приемат ! Тогава или ще продължим в отделни класове или по досегашния начин ,който обаче отблъсква от участие много колеги !
                              http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                              Коментар


                              • #45
                                От: Отделни класове при Трофи състезания

                                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                                Мен също ми се кара, но трасетата на Хобито са ми лесни, за Експерта, пък искате клетки. Не спора за необходимостта им.
                                Ако има среден клас бих участвал редовно.
                                "Среден" базиран на трудността на трасето, не да се разпитваме за промените.
                                За клетките съм твърдо ЗА ! Тук в Русе пострадаха двама наши приятели ,които се обърнаха с джипове без клетки ...............последствията не са приятни !
                                http://www.youtube.com/watch?v=3u4BJRE-pEA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X