Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    Даже много хубаво - вместо да въртим 80 км рали край нивите , трябваше да ни пуснат две три блата като това дето го отмениха и ето ти готово трофи ...
    Или готов траял.
    ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
    ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
    0896 846 246

    Коментар


    • #32
      От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Даже много хубаво - вместо да въртим 80 км рали край нивите , трябваше да ни пуснат две три блата като това дето го отмениха и ето ти готово трофи ...
      Не мога да разбера какво удоволствие изпитваш да влезеш в едно блато и да си мерите лебедките.Според мен екстремите трябва да показват техника и съобразителност на екипажа.

      Коментар


      • #33
        От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

        Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
        Не мога да разбера какво удоволствие изпитваш да влезеш в едно блато и да си мерите лебедките.Според мен екстремите трябва да показват техника и съобразителност на екипажа.
        Техника и съобразителност
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #34
          От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

          Според мен един екстрем трябва да бъде така направен, че поне един джип да го мине на ход, но по-голямата част да използват лебедка.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #35
            От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

            Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
            Това с натъманяването на точките не виждам как ще стане след като е засечено времето в SS-те и в свързващите етапи-дори всеки участник може да си засича сам времето и после да сверява.
            Точно! Като екипажа влиза в зоната нищо не му коства да си пуска свой хронометър и при разлика с този на съдията да се отбелязва това на момента в протоколите. Отделно ако има и някакви други претенции - така обработката на евентуалните контестации ще е в пъти по-лесна според мен.
            Затова и карнетите са повече от задължителни, защото така информацията я има на две места - съдиския протокол и екипажния карнет. По този начин вариантите за мушенгии се ограничават доста. И ще ме извинявате, ама щом един мотоциклетист дето дори джобове няма на панталоните успява да си го опази, да не може това да стане в джип е несериозно според мен.
            А наказанията не е нужно да се налагат под формата на точки - просто, ако примерно си направил закъснение в SSа, за всяка просрочена секунда ти се добавя към времето допълнително такова ( да речем за всяка 1 сек. закъснение = + 5 сек. към отчетеното време при преминаването). Пак ще има сметки и математики, но те присъстват във всеки един спорт, няма как иначе.
            За затвореното трасе : при ендурото единия ден се караше навигацията (етапите "в гората" - т.е. SSите) а на другия - затворено трасе, на което също се засича време от старта до финала. Ако се получат еднакви резултати за генералното класиране, се гледа кой е имал по-добър показател в навигацията (т.е. навигацията е с по-голяма тежест в оценяването от затвореното). За мен този начин за провеждане на състезания не е удачен. Много по-добър е варианта за каране на обиколки "по кръг", като самото затворено се преминава на всяка обиколка - така е много по-атрактивно за публиката, пък ако щете и за видеозаснемане. "King of the hammers" примерно е точно по тази схема ( а и не само то).

            П.П.: А ако екстремите трябва да се преминат няколко пъти, този първият губи евентуалното си предимство. Отделно че всеки почва да си прави и сметката - как да го премине следващата обиколка, дали изобщо да влиза в него и прочие. Не е нормално да се оценяват еднакво всички, след като условията за преминаване не са еднакви за всички - получава се, че някои са по-равни от другите (кога поради късмет, кога поради натаманявания).
            Последно редактирано от BulAf; 05-12-13, 22:06.

            Коментар


            • #36
              От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

              Момчета както Пламен написа това което се опитвате да напишете и измислите ние вече сме го карали.
              Вариантите са два:
              1.Да се кара за време от старта до финала за време и да може да се спира времето преди дадени участъци заради тапи.
              2.Да се кара за време, но с различна тежест специални участъци и преходите между тях. Това дали ще се гледа като време или ще се обръщат като точки няма значение. (Банджо дето не харесва точките, а дава за пример ТАТ, аз като станах 2-ри на ТАТ2007 или 2008 не помня вече времето на преходите и на специалните участъци се обръщаше в точки по схемата секунда за точка в специалните участъци и 6 или 10 точки за минута от преходите.)
              По принцип и двата варианта могат да се обединят в един и само решението на организатора да направи структурата на състезанието. Ще опитам да поясня малко:
              -Първия вариант се съдържа във втория, като имате цялото трасе специален участък с възможности за спиране на времето, защото защо да го наричате специален участък като това по нищо не се различава от останалото трасе (тия лебедки дето се дърпаха в Сърбия на онази кал са много по важни от някой от техните екстреми и на мен това оценяване не ми хареса)
              Просто ако даден организатор прецени, че иска този вариант пуска 50км Спец. Етап и получавате единия вид състезание. Ако друг организатор направи да се редуват СЕ със Преходи се получава втория вариант.
              За преходите те могат да бъдат за точно време , за максимално време и съответно да се налагат наказания, обикновенно в автомобилния спорт за преходите е прието наказание по 10сек за 1 мин. закъснение (все едно 6 точки за всяка минута), но забележете 1мин. за всяка мин. предварение ао е за точно време. (това си има своята логика и ако някой се интересува ще му обясня защо).
              Тогава отиваме до това, че всяко състезание се дели етапи за преход и за изпитания, като само организатора може в рамките на този прост правилник да направи коренно различни състезания, а това дали ще обръщате всичко в точки или във време за мен е едно и също въпрос на сметки.
              Само едно нещо не ми харесва да правите, дните да ги точкувате като на Шумен, за мен е по коректно да се сумира време или точки свързани с времето, но да унищожаваш 4-5 часа каране с 10мин. каране на другия ден не ми харесва.
              Мога още много да ви пиша по темата, мога и готови неща да ви дам по правилниците, но най-важното е да се договорите за формата на състезанието, както вече ви обясних той е две лица на едно и също и не правилника, а структурата на състезанието го обуславя.

              Коментар


              • #37
                От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                Нещата вървят към втори траялен шампионат с 3-4 участника .
                ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                тел. 0889 017703
                0897 516030

                Коментар


                • #38
                  От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                  Ще дам един пример от Шумен,че ми е най пресен.В последния екстрем от събота първо пристига шуменския Самурай.Избраха си най трудния начин за преминаване,при положение,че никой не им пречи.Румънците пристигнаха около 15 мин.след тях и ги изпревариха.
                  На предния екстрем на който бях пак почти същото.Идват румънците,слизат от джипа,минават пеша и после го минават само с една лебедка.Пробват един път не става,на втория докъдето са стигнали и лебедка.А нашите блъскат няколко пъти,губят време и пак лебедка,но с 3-4-5 мин.изоставане.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                    Не мога да разбра защо искате да уеднаквите всички трофи състезания. Това ми прилича на социализъм. Защо не оставим всеки организатор сам да решава как да се оценява на неговото си състезание. Иначе състезанието губи своята идетичност. Според мен по-важно е аршина да се прилага еднакво към всички състезатели.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #40
                      От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                      Не мога да разбра защо искате да уеднаквите всички трофи състезания. Това ми прилича на социализъм. Защо не оставим всеки организатор сам да решава как да се оценява на неговото си състезание. Иначе състезанието губи своята идетичност. Според мен по-важно е аршина да се прилага еднакво към всички състезатели.
                      +10
                      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                      тел. 0889 017703
                      0897 516030

                      Коментар


                      • #41
                        От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                        Не мога да разбра защо искате да уеднаквите всички трофи състезания. Това ми прилича на социализъм. Защо не оставим всеки организатор сам да решава как да се оценява на неговото си състезание. Иначе състезанието губи своята идетичност. Според мен по-важно е аршина да се прилага еднакво към всички състезатели.
                        Нямам думи
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #42
                          От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          Нямам думи
                          Доживяхме и това.
                          ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                          ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                          0896 846 246

                          Коментар


                          • #43
                            От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Чичо Митко, за сеира на публиката има едно нещо на което му се вика ПРОЛОГ и се прави в началото на състезанието докато всички автомобили са още в движение. Като бях на ТАТ 2009 организатора така го направи и всички са доволни.
                            разбираш ли къде е разликата между чуждестранските и нашите състезания?
                            Да,ама ако пролога е в деня на старта на първият ден/обикновено в събота/ и се повредят ,примерно 10 от 20 джипа,какво правим?
                            За мен пролога не е удачен вариант в нашите условия,защото:предполага по-ранно пристигане на екипажите или старт на състезанието още в петък.
                            Класирането трябва да е за време,като се четат тракове и наказанията за отклонение са адекватни.Не трябва да се наказва еднакво за скъсяване на трасето с 2км и скъсяване с 10км.,т.е.за отклонение от трака.
                            Чавдар Владимиров
                            0887/912075
                            Ленд Ровър Диско 1
                            Самуад в проект

                            Коментар


                            • #44
                              От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                              Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                              Да,ама ............,,
                              За мен пролога не е удачен вариант в нашите условия,защото:.............
                              Какво АМА , търсим под вола теле. Шоуто за публиката задължително ли трябва да доведе до повреди по автомобилите. Ако е така жалко на теб като организатор. Пролога е етап за медиите и за публиката и какво общо има кога ще започне състезанието (петък или събота), SS1- пролог и от там на татък са другите по плана. Разбира се няма да е приложимо като се кара както в момента -един ден един етап, едно изпитание за класиране, това е грешно построено състезание. Дори когато участвах в организирането на Трофи Албена 2011 ,направихме същата грешка но основния глас не бе моя а се ръководихме по вече лошо изградения модел. Така ми бе наложено да го направя и вътрешно не бях доволен колкото и да бяха "доволни" участниците тогава.
                              Пак да питам , какво значение има кога ще пристигнат участниците и кога ще започне състезанието? Който иска да участва си взима отпуска/болничен и участва , планирано мероприятие е и оправданията "на работа съм" не вървят. Много се дразня когато на определения адменистративен и технически преглед и после на брифинга 50% от участващите липсват, "колата ще дойде утре", "на работа съм до 17,00 и тогава тръгвам" и др. Такива изобщо не трябва да бъдат допускани. Как може Ренти и Доли да пропатуват 12 часа от Албания и да са на време в Шумен а нашите "лигльовци" ще ми идват в последния момент.
                              Да акцентирам и на друго, кога за последно на брифинга е разглеждан правилника и правилата на играта. Ами да ви кажа на мен ми се е случвало един път 1999г ама състезанието не бе дисциплина офроуд. На брифингите обикновенно се казват няколко уводни думи, кой кога и къде ще стартира , на ви този правилник да си го четете и айде в кръчмата да пием. Аве еййййй, ние сме Българи , като си купим телевизор " Изхвърляме първо инструкцийте и гаранционната карта", "ние сме ги писали" а после оле мале.
                              Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                              Доживяхме и това.
                              Да Чичо Митко,нямам ,каква простотия изобщо е това , всяко село с различни правила.
                              Последно редактирано от banjo; 06-12-13, 07:42.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #45
                                От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                                Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                                Не мога да разбра защо искате да уеднаквите всички трофи състезания. Това ми прилича на социализъм. Защо не оставим всеки организатор сам да решава как да се оценява на неговото си състезание. ...
                                Какво ще кажеш всеки футболен мач в първенството да се играе със собствени правила? В Разград, примерно, няма да важи правилото за засада, на "Армията" ще може да се играе с ръце, на "Герена" ще се свири дузпа за домакините без значение къде е извършено нарушение срещу тях. Какъв е този социализъм в цял свят да се играе с еднакви правила?!?
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X