Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Ма що да изобщо да обикаляте из горите. Нека да ви направят едно траялно трасе, пък вие си му викайте трофи.
    Колега, имам в предвид, че и сега навигацията ни затруднява, няма смисъл да стават още по-сложни нещата.
    Както, казах ТРОФИ, а не траял или рали да са трасетата.

    Коментар


    • #17
      От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

      По мое мнение един състезателен ден от едно тежко трофи трябва да е с дължина 30 - 50 км (даже 50 е много) и средното време за преминаване да е 5 - 6 часа, като средната скорост на движение да не е повече от 10 км/ч. Дори не е нужно да има специални етапи, по-скоро всичките километри да са като специален етап. По тази причина аз предпочитам засичане на време - старт / финал. Видяхте, че в Сърбия трасето е общо взето такова и навигацията не е трудна, проблемът е да стигнеш до CP, но там лично на мен не ми харесва голямата тежест на специалните етапи, по скоро може да има много повече CP, много от тях виртуални и в ГПС-а да се гледа само тези CP.

      А и още нещо се сетих, самите трасета е добре да са премерени, без невъзможни препятствия или сигурни обръщания. Има примери от минали състезания, с по няколко кълбета на няколко екипажа.
      Последно редактирано от Стоян Францов; 05-12-13, 08:15.

      Коментар


      • #18
        От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
        По мое мнение един състезателен ден от едно тежко трофи трябва да е с дължина 30 - 50 км (даже 50 е много) и средното време за преминаване да е 5 - 6 часа, като средната скорост на движение да не е повече от 10 км/ч. Дори не е нужно да има специални етапи, по-скоро всичките километри да са като специален етап. По тази причина аз предпочитам засичане на време - старт / финал. Видяхте, че в Сърбия трасето е общо взето такова и навигацията не е трудна, проблемът е да стигнеш до CP, но там лично на мен не ми харесва голямата тежест на специалните етапи, по скоро може да има много повече CP, много от тях виртуални и в ГПС-а да се гледа само тези CP.
        Напротив нужно е за деня да има отделни специални етапи за класиране. Представи си че състезанието е от два дни, по твоето мнение има само два етапа за класиране. Ако си се издънил първия ден то по-добре си стягай багажа и се прибирай понеже няма къде да наваксаш. По моето мнение: ако в един ден имаш 5(пет) етапа за класиране то за двата дни имаш общо 10(десет), и на два и три да си се издънил имаш стимул да продължиш да се бориш. В етапа за класиране няма как да имаш тапа защото се пуска по един състезател. В твоя вариант какво правим с тапите?
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #19
          От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          Напротив нужно е за деня да има отделни специални етапи за класиране. Представи си че състезанието е от два дни, по твоето мнение има само два етапа за класиране. Ако си се издънил първия ден то по-добре си стягай багажа и се прибирай понеже няма къде да наваксаш. По моето мнение: ако в един ден имаш 5(пет) етапа за класиране то за двата дни имаш общо 10(десет), и на два и три да си се издънил имаш стимул да продължиш да се бориш. В етапа за класиране няма как да имаш тапа защото се пуска по един състезател. В твоя вариант какво правим с тапите?
          В моя вариант няма точно определен черен път, минаваш откъдето можеш важно е да си намериш точките. В Чехия правят подобно трофи, за 2 състезателни дни се кара 50 км., общото време на каране е над 10 часа и се събират 50 печата. Друг е въпросът, че там печатите сам си ги биеш, което при нас ми се струва напълно неприложими, защото печатите ще изчезнат моментално.

          Коментар


          • #20
            От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Напротив нужно е за деня да има отделни специални етапи за класиране. Представи си че състезанието е от два дни, по твоето мнение има само два етапа за класиране. Ако си се издънил първия ден то по-добре си стягай багажа и се прибирай понеже няма къде да наваксаш. По моето мнение: ако в един ден имаш 5(пет) етапа за класиране то за двата дни имаш общо 10(десет), и на два и три да си се издънил имаш стимул да продължиш да се бориш. В етапа за класиране няма как да имаш тапа защото се пуска по един състезател. В твоя вариант какво правим с тапите?
            Така е но когато двата дни трасето е почти еднакво по дължина и сложност. Почти винаги вторият ден се прави затворен кръг за сеир на публиката и представяне на спонсорите така, че няма пълно щастие. Всеки сам избира да участва ли в дадено състезание като предварително се е запознал с правилника и програмата му.
            ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
            ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
            0896 846 246

            Коментар


            • #21
              От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

              Това с натъманяването на точките не виждам как ще стане след като е засечено времето в SS-те и в свързващите етапи-дори всеки участник може да си засича сам времето и после да сверява. Но прави сте, винаги се явява някой, който не му изнася така и има претенций че са го ощетили, нищо че не е показал каквито и да било резултати. Рали елементите нямат място в Трофито, за това и смятам че в сегашния си вид времеизмерването не е ефективно и удачно за такова състезание.
              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

              Коментар


              • #22
                От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                Това с натъманяването на точките не виждам как ще стане след като е засечено времето в SS-те и в свързващите етапи-дори всеки участник може да си засича сам времето и после да сверява. Но прави сте, винаги се явява някой, който не му изнася така и има претенций че са го ощетили, нищо че не е показал каквито и да било резултати. Рали елементите нямат място в Трофито, за това и смятам че в сегашния си вид времеизмерването не е ефективно и удачно за такова състезание.
                Влади много си прав за рали елементите но ние в Русе нямаме терени като при вас. Това означава ли, че не трябва да правим трофи или да не участваме във веригата защото не можем да направим тежко състезание.
                ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                0896 846 246

                Коментар


                • #23
                  От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                  Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                  Така е но когато двата дни трасето е почти еднакво по дължина и сложност. Почти винаги вторият ден се прави затворен кръг за сеир на публиката и представяне на спонсорите така, че няма пълно щастие. Всеки сам избира да участва ли в дадено състезание като предварително се е запознал с правилника и програмата му.
                  Чичо Митко, за сеира на публиката има едно нещо на което му се вика ПРОЛОГ и се прави в началото на състезанието докато всички автомобили са още в движение. Като бях на ТАТ 2009 организатора така го направи и всички са доволни.
                  разбираш ли къде е разликата между чуждестранските и нашите състезания?
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #24
                    От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                    Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                    Това с натъманяването на точките не виждам как ще стане след като е засечено времето в SS-те и в свързващите етапи-дори всеки участник може да си засича сам времето и после да сверява. Но прави сте, винаги се явява някой, който не му изнася така и има претенций че са го ощетили, нищо че не е показал каквито и да било резултати. Рали елементите нямат място в Трофито, за това и смятам че в сегашния си вид времеизмерването не е ефективно и удачно за такова състезание.
                    Влади даже и да не с точно такива точки както беше в Сърбия , това е правилния вариант на оценяване за трофи формат . И аз съм на мнение че рали елементите нямат място в трофи състезание , камо ли да решават класирането ... Основния елемент за оценяване трябва да е времето за преминаване на SS-а , а времето от свързващите етапи да са с по малка тежест , така няма да се изпада в абсурдни ситуации - стоков джип с лебедка да е по напред в класирането от подготвена машина за трофи / макар че в БГ такива няма / само защото има по висока максимална скорост . Трасето трябва да е късо , не повече от 30 км единия ден и 15 км вторият ден със затворен кръг накрая за шоу на публиката , екстреми пропорционално разпределени между двата дни , но със равна тежест при оценяването за двата дни - така ще се избегне обезсмислянето на последния ден както се получава при повечето от сегашните състезания и ще има възможност за наваксване на евентуалното изоставане от предния ден . На мен ми хареса начина на оценяване в Сърбия - не видях някой да се чувства ощетен от оценяването ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #25
                      От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                      Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                      Влади много си прав за рали елементите но ние в Русе нямаме терени като при вас. Това означава ли, че не трябва да правим трофи или да не участваме във веригата защото не можем да направим тежко състезание.
                      Не съм казал такова нещо. И кой е казал че при вас не може да се направи хубаво състезание?!
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                        Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                        Не съм казал такова нещо. И кой е казал че при вас не може да се направи хубаво състезание?!
                        Даже много хубаво - вместо да въртим 80 км рали край нивите , трябваше да ни пуснат две три блата като това дето го отмениха и ето ти готово трофи ...
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #27
                          От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                          Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                          В ендуро шампионата последно беше така:
                          -специални етапи, в които се засича време. Има определено и максимално такова за преминаването на един участник. Всяко превишение на максималното време се наказва;
                          -свързващи етапи също с максимално време за преминаване като отново има наказания за закъснение;

                          Т.е.- тръгваш от старта към спец. участъка, на входа на който трябва да пристигнеш преди определен час. По-ранно или по-късно навлизане в зоната също се наказва. (Тук топката е в организатора, който трябва да подбере съобразени с техниката времена - т.е. да не се налага да се кара само на пълна гас в свързващия етап, но и да няма влачене). На входа на спец.зоната е единия съдия, който пуска участниците в нея и им стартира времето, което се вписва и в карнета на участника. На изхода-същата работа, като му се дава времето в което трябва да е на входа на следващата зона.
                          Малко май стана сложно за разбиране, ама всъщност е елемантарно. В добавка - карането ставаше само по маркери, без пътна книга. Изискваше се ГПС да записва трака, за да не се правят шорткъти и да се мами по този начин.

                          Това за мен е най-удачната форма (да не кажа че няма друга) за състезание, в което има времеизмерване. Избягват се всякакъв вид тапи и подобни.

                          П.П.: Забравих - по свързващите етапи също може да се разполагат чек пойнтове, едно за да се предупреждава примерно за някое опасно място (шосе, дере и пр.) а и да се ограничи още веднъж възможността за шмекерии.
                          В добавка: етапите са навързани във кръг и се въртят няколко обиколки - така е по-лесно и за организатора, и за публиката, защото екстремите не са на далечно разстояние един от друг, а и ако се разположиш някъде ще видиш преминаването на машините по няколко пъти.
                          Toчно това ми харесва! +10
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                            От два дни следя темата ноправо ми разбихте представата за ориентиране в непознота обстановка имам чуството че на вскякво едно сьстезание организаторите сами си определят правилата кьм организаторите допитайте се кьм някой бивш ориеторовач който е правил карти

                            Коментар


                            • #29
                              От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                              Първоначално публикуван от deko les 1 Преглед на мнение
                              От два дни следя темата ноправо ми разбихте представата за ориентиране в непознота обстановка имам чуството че на вскякво едно сьстезание организаторите сами си определят правилата кьм организаторите допитайте се кьм някой бивш ориеторовач който е правил карти
                              Нещо, да не си объркал темата!!!
                              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                              Коментар


                              • #30
                                От: Времеизмерване и начини на оценявания в Трофи състезания- дискусия

                                [Не сьм я обьркал но както и да е правете трофи и коментирайте]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X