Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Републикански Траял Шампионат - организация

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Български Траял Шампионат - организация

    -идеята е страхотна-и при моторите и при джипове траяла е една от най безопасните и за зрители и за състезатели дисциплина-освен това -изпъква майсторството при преодоляване на препятствия а не кой колко е луд или до каква степен му е мил живота и е склонен да рискува..и да държи газта -"па квото ще да става"

    ..сега като си говорехме с едни австрийци които карат триал -стигнахме до извода че това е най джентълментският от всички моторни спортове

    ..само за оценяването да става от публиката ..не знам как ще стане..и дали пак някой няма да намери цаката..като група кафе например на евровизия
    -за това ми се струва по добра идея -да се види как стоят нещата в страни където вече има такъв шампионат от години и техният опит директно и без побългаряване да се пренесе тука..топлата вода отдавна е измислена..

    Коментар


    • #62
      До: Български Траял Шампионат - организация

      За оценяване от страна на публиката не може да се говори.Може да се пусне като анкета за избиране на ,,любимец на публиката'' или нещо от този род.Хората са го измислили и няма защо да откриваме ,,топлата вода" - контролно време+ нак. точки.Относно класовете е малко по-сложно. специално подготвени машини за триал нямаме и ще се наблегне по-скоро на пипнати серийни автомобили. Монстерите ще се появят с времето - навсеки пробвал ще му се прииска нещо по-така.Утре мисля с Pursie да се срещнем с KAishin край морето , но идеята за сбирка в Габрово е добра.Дайте да се стиковаме кои кога ще има възможност и да се съберем.
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #63
        До: Български Траял Шампионат - организация

        Браво! Най-накрая да се заговори за траял шампионат. Подкрепям с две ръце начинанието. Това според мен е най-атрактивната за зрителите и най-техничната за състезателите дисциплина от офроуда.
        Би могло да се направи като "верига" състезания из цяла българия с разнообразни терени и всяко състезание да е върху различна настилка: кал и вода; в гора м/у дървета; камъни и скали; пясък, или изкуствени съоръжения. Нещо като WRC шампионата, за всяко състезание машините да за подготвени за точно определен тип терен.

        Коментар


        • #64
          До: Български Траял Шампионат - организация

          и аз одобрявам с три ръце. Не трябва ли да има класове за коли с блокажи на мостовете и за такива без, това го давам като идея.
          Bertone freeclimber 1.8 115hp

          Коментар


          • #65
            До: Български Траял Шампионат - организация

            Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
            и аз одобрявам с три ръце. Не трябва ли да има класове за коли с блокажи на мостовете и за такива без, това го давам като идея.
            Това за блокажите го има при щатските скални катерачи,там също има и отделни категории в зависимост от колко опорен е и клетката за безопастност
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #66
              До: Български Траял Шампионат - организация

              Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
              и аз одобрявам с три ръце. Не трябва ли да има класове за коли с блокажи на мостовете и за такива без, това го давам като идея.
              джип без блокаж според мен минимум заден си е необходим но това според всеки джоб...
              най добре е класовете да се гледат в зависимост от гумите..
              поздрави

              Коментар


              • #67
                До: Български Траял Шампионат - организация

                гони ме нещо безсънието тази вечер, та ще ви пиша личното си мнение по въпроса :
                нямам опит в организиране и участие в състезания, но хора с опит не липсват, а долното си е само мое мнение по повод темата до сега. Говоря за състезание , което с удоволствие бих гледал и дори участвал някой ден.

                1. наградата на публиката не е проблем - отделно една кутия на финала и всеки си пуска листче с номера който му харесва - това е чиста морална подкрепа - със сигурност в различните кръгове ще има награди за изгнилия джоган, екипажа на който го изнесе на ръце до финала, но успя все пак , или за местния екипаж, който се опъва на батковците , какво лошо. а и повече ангажира публиката емоционално - sales trick

                2. класиране по точки (наказателни), но примерно:
                бутане на колец 1
                използване на парчета от пеизажа 1
                лебедка, джек или скари 1
                лопата 1
                ......
                пропускане на препятствие 5

                така всеки решава откъде и как да мине и остава терен за импровизация, а пък госпожиците , които минават по тревата отстрани губят надежда за победа, но участват в класирането и може пък и да се класират поне в десетката, ако на другите препятствия са добри.(има вероятност колата просто да не е подготвена добре за нещо специфично - камъни там или дълбок ров).

                3. правила за спонсорите : къде какво как и колко- ако някой иска да даде пари що не, но не и на всяка цена. трябва да е ясно кой ги определя правилата. иначе щанд за наливна бира и кебапчета до всеки завой (нищо лично против кебапчетата)

                4. ролбари - по преценка на организатора на конкретния кръг (той пък да си преценява какво трасе прави и кой ще участва)

                6. класове според см3 (може би и наличие/или не на ролкейдж) - гумите са консуматив а честно не виждам кола без блок какво ще прави кацнала на някой камък или в калта

                7. време, но само при еднакви точки , а може и без него 5 1-ви места в един кръг може да се получат, но за годината в 3-4 кръга ?

                8. такса за участие, но нека не е с много 0000, все пак бих се радвал да мога и аз да си го позволя пък и повече от 1 път.

                9. при организаторите задължително комисия по безопастност (ако ще да е с 1 член, но пък охо какъв член) тя да решава за ролбарите - откъде без откъде със както и къде да стои публиката и тн. с единствено задължение - безопастността на участници и публика трасето да се прави от друг!

                10. не съм гледал правилниците навън, но със сигурност има много важни неща за които не се сещам, така че трябва да се погледне за съвет там, все пак те може даже да са измислили топлата вода, ама тяхната е често горчива, щото идеята да правим формула 1 не ми се нрави иначе може и техния правилник да е много як (за тях си)

                най важното - след като се изработи правилник, трябва да се спазва от всички без мрънкане бил добър бил лош- модераторите във форума мисля че знаят как и защо. колкото и да е добър човек нарушителят.....

                а и все пак да си остане открито за непрофесионалисти във всички категории ще е добре (но не задължително - може да има и кат. профи)

                според мен така и съзтезатели и организатори на всеки етап ще имат най- голяма свобода - кеф ти 1 трасе за всички кеф ти 3 -за любители , профи и тн. а рез. от местата като се сумира вътре във всяка категория - класиране за сезона

                сетих се и нещо друго. ако участник дърпа друг може би за дърпания +1 , за дърпащия -1 тчк.

                остава умните да поумуват.....
                - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
                - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

                Коментар


                • #68
                  До: Български Траял Шампионат - организация

                  Един мой познат пообиколил света ми разказа за едно състезание по риболов.В него наградите(Награден фонд) били в парична стойност която се съставяла от таксите за участие на състезателите,средствата от спонсорите отивали за организиране на мероприятието.Моето мнение е да се направи нещо подобно и при нашето начинание за да има стимул участниците да се състезават и да си подготвят машините коита също изискват средства.Писна ми да гледам как всяка година таксите за участие се вдигат и накрая победителите да получават една кафеварка или в най-добрия случай телевизор от спонсорите а пък таксите за участие да влизат в джоба на организатора.

                  За безопасноста на публиката и състезателите трябва да се акцентира. Бях съдия в едно от добрите състезания със силно изразен ТРАЯЛ етап в едно дере,трябва да се измисли схема как публиката да не навлиза в трасето било то да гледа или да помага на екипажите.

                  За блокажите съм със раздвоено мнение,може автомобилите да се разделят на класове:1/без блокажи,2/с блокаж на заден мост,3/с блокаж на двата моста. Може също да се определят групи с лебедки и без лебедки. Винаги съм харесвал състезания от типа Winch callenge.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #69
                    До: Български Траял Шампионат - организация

                    запознахме се с колегите от Варна и набързо нахвърляхме някой моменти. Стигнахме до решението да се проведе една среща на всички които ще имат отношение към траяла не само към организацията.колегата банджо имал публикуван правилник някъде разбрах че е много в час с траяла нека да го публикува и тук. За таксите за участие не искаме да се събират много пари за да могат да участват повече хора. Около екстремите по трасетата ще има обходни маршрути през които ще минават не- подготвените машини, като ще им се начисляват наказателни точки по тозни начин дори най-малките могат да се пуснат, но най-важно е да се съберем всички и да коментираме

                    Коментар


                    • #70
                      До: Български Траял Шампионат - организация

                      Има и още нещо, за което никой не е повдигнал въпроса.Как да се подбере такова трасе, което да не се изхаби, или усложни след преминаването на първите 5-6 машини. Повечето тук са "карачи" и знаят при преминаване на кал какво се получава. Първият преминава леко разкалян, вторият прави едни яки коловози, а третият му се е**** майката, а за следващите......
                      На камъните пък е точно обратното първият се троши като замаян а последният кара като по "магистрала".
                      Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                      http://www.cardomain.com/ride/2562837

                      Коментар


                      • #71
                        До: Български Траял Шампионат - организация

                        На кой какъв му е късмета.-Всеки ще тегли номер и така стартира, а ако е повече от един етап, по класирането от предния.
                        Аз мисля, че най-доброто място за среща е след някое от състезанията от сегашният шампионат.(примерно-Камчия 10-12.08.2007)

                        Коментар


                        • #72
                          До: Български Траял Шампионат - организация

                          Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнение
                          На кой какъв му е късмета.-Всеки ще тегли номер и така стартира, а ако е повече от един етап, по класирането от предния.
                          Аз мисля, че най-доброто място за среща е след някое от състезанията от сегашният шампионат.(примерно-Камчия 10-12.08.2007)
                          Идеята за жребия днес я споделих с Churov и ни се стори приемлива но за класиране от предишния етап трябва да се измисли много добре понеже точно там ще дойдат дразгите
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #73
                            До: Български Траял Шампионат - организация

                            колеги времето напредва да се съберем всички и да обсъдим нещата, чакам предложения ако няма такива можем да го направим на яз.Батак първото състезание може би ще бъде края на август началото на септември там

                            Коментар


                            • #74
                              До: Български Траял Шампионат - организация

                              виждайки, че това чудесно начинание е вече набрало инерцията да се осъществи, също така отчитайки че най-активните организатори са от варна предлагам първият кръг да е точно във варна точно в столицата на офроуда(па макар и лятна).
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #75
                                До: Български Траял Шампионат - организация

                                Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
                                колеги времето напредва да се съберем всички и да обсъдим нещата, чакам предложения ако няма такива можем да го направим на яз.Батак първото състезание може би ще бъде края на август началото на септември там
                                МОЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ СЪЩО Е В СИЛА И ЧАКАМ ОБАЖДАНЕ ОТ ТЕБ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X