Обява

Свий
Няма добавени обяви.

RFC BALKANS 2015

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: RFC BALKANS 2015

    Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнение
    Ако , може да се запишем и ние
    ГАЗ 69, 2.5 бензин, механична лебедка
    Също така имаме , някой въпроси относно правилника и по-точно изискванията към ав-ла, но , като ги избистриме ще питаме.
    Радвам се че ще карате на състезанието защото видях че сте корав екип. Още повече че машината ви е култова за такъв формат.

    Коментар


    • #62
      От: RFC BALKANS 2015

      Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
      Значи мога да участвам във вашето състезание със хидравлична лебетка в клас механична.

      Разбира се че може. Утре ще добавя в регламента за хидравлични лебедки класа към които се причисляват.

      Коментар


      • #63
        От: RFC BALKANS 2015

        Сезонът на глобалните серии на Rainforest Challenge за 2015 вече еоткрит. Началото започва на стария континент – от 27 до 29 март Италия ще посрещне състезатели от Австрия, Белгия, Словения и Франция в Gradisca d’Isonzo.

        Снимка: Paolo Baraldi.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10854946_1058145177533123_1430911819016580496_o.jpg
Прегледи:1
Размер:233.6 КБ
ID:5645130

        Коментар


        • #64
          От: RFC BALKANS 2015

          Такава кола отговаря ли на изискванията? На външен вид ще изглежда точно като Самурай. Рамата обаче е силно скъсена и останалите части са от тръби? За по запознатите същата кола дали ще може да кара на Хърватска трофи в по-лекия клас? Питам защото това е концепцията за моята Бела Жига и да знам дали да следвам тази схема или да видя как да правя всичко с цялата рама на Самурая. Тази за мразитеите на руските мостове ще бъде с руски редукторни мостове , но подсилени. Моята ще е с Волвото ми.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11051175_10203981529637813_94236026_n.jpg
Прегледи:1
Размер:83.7 КБ
ID:5646472

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11039576_10203981529157801_1137269655_n.jpg
Прегледи:1
Размер:84.8 КБ
ID:5646473

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11047163_10203972449890825_88091644_n.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:5646474

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11042154_10203981544318180_529920205_n.jpg
Прегледи:1
Размер:91.0 КБ
ID:5646475

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11004776_10203944540873117_1760073276_n.jpg
Прегледи:1
Размер:112.2 КБ
ID:5646476
          Последно редактирано от Стоян Францов; 05-03-15, 21:40.

          Коментар


          • #65
            От: RFC BALKANS 2015

            [QUOTE=Стоян Францов;2715890]Такава кола отговаря ли на изискванията? На външен вид ще изглежда точно като Самурай. Рамата обаче е силно скъсена и останалите части са от тръби? За по запознатите същата кола дали ще може да кара на Хърватска трофи в по-лекия клас? Питам защото това е концепцията за моята Бела Жига и да знам дали да следвам тази схема или да видя как да правя всичко с цялата рама на Самурая. Тази за мразитеите на руските мостове ще бъде с руски редукторни мостове , но подсилени. Моята ще е с Волвото ми.

            [QUOTE]


            Да приема се че отговаря на изискванията. Предимствата на изцяло тръбната рама са че може силуета на цялото возило да бъде брутално намален. При наличието на оригинална кабина това няма как да се случи. На нашия Джип също са променяни предната и задна част на рамата. По правилник не виждам също някъде да е споменато колко да е дълга рамата.


            5.1 (а) Шаси, предназначено за автомобил 4х4, е задължително

            5.1 (b) Шасито може да бъде скъсявано, подсилвано и модифицирано, за да поеме нестандартни двигатели и окачване

            5.1 (c) Всички автомобили трябва да имат firewall (преградна стена), която отделя кабината от отделението за двигателя

            5.1 (d) Автомобилите трябва да имат преден капак, който покрива двигателя и въртящите елементи

            5.1 (e) Всички автомобили трябва да имат странични врати. Изрязаните врати трябва да бъдат минимум 150 мм по-високи от най-високата точна на мястото за седалището.



            • Предна решетка и фарове
            • Двигателно отделение и капак
            • Кабина за пилота и навигатора с A-Pillar, B-Pillar, Bulkhead, врати, под и предно стъкло
            • Когато се седне в кабината, никакви части от двигателя, камбаната на скоростната кутия, скоростната кутия, трансмисията и компоненти на задвижващите валове не трябва да бъдат видими.





            Ако машината отговаря на горните изисквания значи всичко е наред.


            По горните снимки мога да ти дам два съвета. Ако лебедката е на челната част на този тип конструкция трябва да се усили.

            Виж къде се намира номера на рамата и прецени на какви международни състезания ще ходиш. В много държави включително и у нас без номер на рамата първия Же-Пеец има право да ти задържи возилото.
            Например при нас на връщане от Малайзия на пристанището в Гърция докато не им показахме номера на рамата нямаше начин да си приберем автомобила в Европа. Никаде другаде не го искаха включително и при износ.

            Същото важи и при застраховки на товар гражданска отговорност и тн.

            За това в RFC има изискване автомобила да има рама и да е регистриран. Все пак части от маршрута пресичат и републиканска пътна мрежа.

            Може да се случи всичко и каквато и да е ситуацията при гледането на закона под лупа виновен е винаги нередовния водач. Аз лично не бих посмял да карам автомобилен прототип без регистрция и ГО освен на затворено трасе.

            Коментар


            • #66
              От: RFC BALKANS 2015

              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
              Радвам се че ще карате на състезанието защото видях че сте корав екип. Още повече че машината ви е култова за такъв формат.
              Ние, хубаво се записахме, ама не попитахме най-важното - ще може ли да се кара на ГАЗ ?
              В правилника нищо не пише по този въпрос, щом не е забранено ?

              Коментар


              • #67
                От: RFC BALKANS 2015

                Добре е организаторите, които забраняват да се кара на газ да питат някой пожарникар - кое е най-безопасното гориво.
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар


                • #68
                  От: RFC BALKANS 2015

                  Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнение
                  Ние, хубаво се записахме, ама не попитахме най-важното - ще може ли да се кара на ГАЗ ?
                  В правилника нищо не пише по този въпрос, щом не е забранено ?
                  Съгласете се, че ако опишем в правилника всичко забранено, ще надхвърлим по обем Большая Советская Энциклопедия.

                  По отношение на допустимото гориво точка 2 от Регламента ясно разграничава двигателите на дизелови и бензинови.

                  Газ, метан и електрически мотори не са описани като допустими, вероятно заради невъзможността съответните автомобили да зареждат по време на състезанието Rainforest Challenge. Оригиналният формат протича в продължение на 10 денонощия в дъждовната гора, където, сами разбирате, трудно може да се осигури зареждането.

                  Като част от RFC Global Series ние сме длъжни да спазване утвърдените правила. Освен това Зоната на здрача дори в този съкратен формат няма как да бъде премината на газ, метан или с електрически двигател.

                  Коментар


                  • #69
                    От: RFC BALKANS 2015

                    Първоначално публикуван от Teodora Veleva Преглед на мнение
                    Зоната на здрача дори в този съкратен формат няма как да бъде премината на газ, метан или с електрически двигател.
                    Интересно? Каква е пречката?

                    Не оспорвам буквата или духа на правилника, още повече че е малко вероятно да участвам някога в такова нещо освен в категория "семки".

                    Коментар


                    • #70
                      От: RFC BALKANS 2015

                      Трудно се съхраняват и транспортират в големи количества ел. енергия и газове поне на този етап на развитие на техниката.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #71
                        От: RFC BALKANS 2015

                        Първоначално публикуван от Teodora Veleva Преглед на мнение
                        Съгласете се, че ако опишем в правилника всичко забранено, ще надхвърлим по обем Большая Советская Энциклопедия.

                        По отношение на допустимото гориво точка 2 от Регламента ясно разграничава двигателите на дизелови и бензинови.

                        Газ, метан и електрически мотори не са описани като допустими, вероятно заради невъзможността съответните автомобили да зареждат по време на състезанието Rainforest Challenge. Оригиналният формат протича в продължение на 10 денонощия в дъждовната гора, където, сами разбирате, трудно може да се осигури зареждането.

                        Като част от RFC Global Series ние сме длъжни да спазване утвърдените правила. Освен това Зоната на здрача дори в този съкратен формат няма как да бъде премината на газ, метан или с електрически двигател.
                        С две думи, може или не може ?
                        Относно дългите преходи ще се оправяме сами, нали сме на два вида горива .

                        Коментар


                        • #72
                          От: RFC BALKANS 2015

                          Заявка за участие в клас "СЪСТЕЗАТЕЛЕН" - Competitor Entry Form BG Editable.pdf

                          Може да изтеглите документа и директно да го попълните pdf формата. Всяко от полетата се попълва на кирилица. Изборът между пилот и навигатор, размерите на тениските и вида на горивото се правят от drop-down меню (стелката в дясно ви показва възможностите за избор).

                          След като попълните всички данни, запазвате формата (Save as…) и я изпращате на e-mail office@rfcbalkans.com

                          Ако нямате Adobe Acrobat или друга програма, която отваря pdf документи, може да изтеглите и разпечатате заявката. Попълнените данни изпращате на e-mail office@rfcbalkans.com

                          Ако имате затруднения или въпроси, свързани с попълването на заявката, може да ми пишете или да ми се обадите на телефон 0888 527969.


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Competitor Entry Form BG.jpg
Прегледи:2
Размер:84.7 КБ
ID:5648790
                          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 16-03-15, 19:04.

                          Коментар


                          • #73
                            От: RFC BALKANS 2015

                            Вече имам и официална заявка.

                            Коментар


                            • #74
                              От: RFC BALKANS 2015

                              Утре и ние Братя Диневи ще направим официална заявка за участие .
                              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                              тел. 0889 017703
                              0897 516030

                              Коментар


                              • #75
                                От: RFC BALKANS 2015

                                С любов от Гърция. Един боец, готов за подвизи, белязан от знака на RFC Balkans.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11053613_1450198618604589_437510522620548404_n.jpg
Прегледи:1
Размер:46.8 КБ
ID:5649486

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11081033_1450198711937913_8955324174003367061_n.jpg
Прегледи:1
Размер:69.8 КБ
ID:5649488

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11081120_1450198701937914_1127302697800015351_n.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5649487

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X