Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложение за правилник за Трофи шампионат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Меха, не пресилвай.
    В правилника на колкото места има изисквания за колани, каски, и т.н-все си пише, че може да са с изтекла хомологация.

    Ако таксата е 50 лева-не е страшна, и 100 да е-пак се преглъща, но по-важния въпрос е защо е нужна хомологация?
    Накрая ще стане както беше преди няколко години в автокроса(бъгитата)-имаше два шампионата-единия "държавен", под шапката на БФАС, а другия "отворен"-правиха си го състезателите които не бяха доволни от администрирането на официалния.
    Та да няма трофи шампионат към БФАС, и един шампионат на любителите на шкембе чорба сервирана на трудно достъпно място...
    Таз година е така ....мислиш ли че тия от БФАС ще мирясат с тия 50 лв.Замисли се кой има изгода от тая федерация ....не се чуди нас състезателите ще ни доят ....щото ще плащаш за всичко което е лицензирано -времеизмерване....... съдии ....а пък на делегати на състезанието ще плащаш пътни разходи хотел храна и комадировачни и кой знае още колко неща...и за какво.Ние не сме профисионалисти не вземаме пари че се състезаваме .
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

    Коментар


    • #32
      От: Предложение за правилник за Трофи шампионат
      1. Всеки участник е задължен, както по време на

      етапите така и извън тях да оказва помощ. Съдействието п
      ри технически проблеми не езадължение, но е показател за феърплей.
      1. При оказване на първа медицинска помощ, на

      екипажа оказалсъдействие, се премахва времето на престоя. Установяването на времето за престой, се измерва по показаниятана GPS-а. Задължение на екипажа е да
      уведоми за това Директора на състезанието.

      Какво се случва с времеизмерването при оказване на първа помощ при обърнат в трасето автомобил на който екипажа е вътре в обърнатия автомобил?Ще се приспада ли времето за престоя?

      Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

      Коментар


      • #33
        От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

        За оказване на спешна медицинска помощ времето се приспада ,засича се през трака.За неоказване на такава от преминаващ екипаж наказанието е ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ.А за помощ на друг екипаж бил той и по таван но със здрав екипаж се нарича ферплей ,или помагаш или не ,не си длъжен.При инцидент със зрители също се длъжен са спреш и помогнеш,времето се приспада а ако не го направиш пак е ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ,пример КАРГИНОВ на Дакар.
        Последно редактирано от valerisuper; 10-02-19, 12:30.

        Коментар


        • #34
          От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

          Първоначално публикуван от valerisuper Преглед на мнение
          За оказване на спешна медицинска помощ времето се приспада ,засича се през трака.За неоказване на такава от преминаващ екипаж наказанието е ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ.А за помощ на друг екипаж бил той и по таван но със здрав екипаж се нарича ферплей ,или помагаш или не ,не си длъжен.
          Валерка,няма как да знаеш дали екипажа е пострадал без да спреш и да им помогнеш да излязат.И за да не пречи на гоненето на "канчето",това поведение на участниците следва да се стимулира .Мое мнение.
          Придържам се към публикуваните мнения на Чаро и Мехата,карането в такива формати за повечето от нас е хоби.
          Поздрави,
          Боян Попов
          Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

          Коментар


          • #35
            От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

            Спираш проверяваш и решаваш ,не е трудно а 1или 2 мин няма да ти съсипят състезанието.Хоби е събота и неделя с приятели и барбекю,Когато си на официялно състезание имаш правила и задължения и трябва да ги спазваш стриктно.ТОГАВА НЕ Е ХОБИ а сериозно състезание.Държанието ,поведението,и деиствията ти са важни за всички нас,пилоти ,навигатори ,организатори и съдии.
            Последно редактирано от valerisuper; 10-02-19, 12:56.

            Коментар


            • #36
              От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

              Кое в написаното по - горе провокира към неспазване на правилата или да омаловажава сериозността на състезанията?Това .че за някои участието в състезания е хоби а за други е нещо различно, е въпрос на личен избор.Правилата са за всички и трябва да се спазват.
              Стимулирането на спортсменско поведение за мене е приоритет,независимо кой за какво участва в състезанието.И "то" стимулирането става по два начина обикновено - с "морков" или "тояжка" .Хората които пишат Правилника да преценят кое е по- мотивиращо за състезателите.
              Боян
              Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

              Коментар


              • #37
                От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                Първоначално публикуван от valerisuper Преглед на мнение
                Спираш проверяваш и решаваш ,не е трудно а 1или 2 мин няма да ти съсипят състезанието.Хоби е събота и неделя с приятели и барбекю,Когато си на официялно състезание имаш правила и задължения и трябва да ги спазваш стриктно.ТОГАВА НЕ Е ХОБИ а сериозно състезание.Държанието ,поведението,и деиствията ти са важни за всички нас,пилоти ,навигатори ,организатори и съдии.
                Ся трябва и медицина да учим .....Валеркаааааааа на пътната книга има ОК и + Тааааа въпроса е решен от бедстващия екипаж.....
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #38
                  От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                  Меха, това в пътната книга се отнася когато екипажа е тръгнал нанякъде, и оставя пътната книга отворена на съответния знак, за сведение на по-късно пристигналите.

                  И аз съм на мнението на Пламен относно стимулирането на феърплея. Но макар и важно-според мен не е мястото на това нещо е правилника. Това трябва да е задължение на организатора-да намери начин да мотивира състезателите да си помагат по трасето.
                  Като пример-за помощ за изправяне на джип-допълнителна паница шкембе чорба.
                  Обаче това да е по желание на състезателите, а не задължение. Защото в много случаи адреналинът така е ухапал пилота, та и дума не може да става за губене даже и на секунди, макар те да не са решаващи за класирането.

                  Виж, за неоказване на първа помощ при пострадали хора(независимо състезатели, публика, или местния овчар)-си трябва да има наказания.
                  Все пак състезанието си е състезание, но овешкия живот е без цена. Па макар и не за живота на пострадалите, а само за даване на бутилка вода за да си успокоят пулса....
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                    Ще се опитам да внеса малко яснота по темата. По новия Закон за спорта всички състезания(не само автомобилните) в България могат да бъдат организирани само от лицензирани клубове, членове на лицензирани федерации. За всеки един спорт, може да има само една лицензирана федерация. За всички автомобилни спортове лицензираната федерация е БФАС. По закон, всички автомобилни състезания могат да се организират само от лицензирани клубове, членове на БФАС. Стигаме до трофито. То, като автомобилен спорт, никога не е фигурирало като дисциплина във БФАС. На този етап, нито Федерацията, иска и може да го администрира, нито Трофито е узряло за Федерацията. Така, че твърденията, че БФАС иска да "лапа" едни пари, по никакъв начин не са верни.
                    В тази връзка, вчера в Стара Загора се състоя работна среща по този въпрос, на която присъстваха представители на БФАС в лицето на Александър Ковачев, Иван Маринов, Комисия Офроуд и Организатори заявили желание да организират офроуд състезания. Бяха обсъдени въпроси свързани с трофи състезанията и Правилника публикуван по горе в темата, като по Правилника бяха изчистени и прецизирани някой неща. До няколко дни ще бъде публикуван с корекциите.
                    На този етап трофито не може да влезе и да бъде част от БФАС. По въпроса за узаконяването и легитимирането на трофи състезанията, Александър Ковачев се ангажира да внесе на следващото заседание на УС на БФАС предложение за вписването му като дисциплина. Въз основа на това, ще може да бъде издавана Виза(разрешение) за провеждане на съответните състезания, като таксата за нея ще бъде максимално ниска. Няма да се изискват лицензи за състезателите. Състезанията ще се водят Отворени и вписани в календара на БФАС. Тъй, като трофито няма да бъде като официална или приложна дисциплина, не може да се организаира Национален Шампионат и Национално Първенство. Но, пък ние като Организатори, можем да си направим, каквато искаме верига( както например беше веригата България Трофи Челиндж) и да си определим трофей, за, който да се борят най- добрите. Единственото условие е състезанието да се организира от лицензиран клуб член на БФАС, като това, не задължава сега всички да се втурнат, да лицензират клубовете си. Просто може да се ползва лицензиран вече такъв, като няма значение в какъв автомобилен спорт.
                    Другото, с което се ангажираха представителите на БФАС е да се опитат да направят така, че да ползваме спортните застраховки, които ползват лицензираните състезатели, които са в размер на 50лв на година.
                    Беше разяснено, че всеки е свободен да прави състезания, но на негова лична и на клуба му отговорност. Глобите ги пише в закона. Беше разяснено, че БФАС по никакъв начин не се интересува от това, кой, какви състезания прави извън нейната опека.
                    Това ще го правят съответните власти, след като излезел Правилника за прилагане на Закона за спорта.
                    Всеки, който се нагърби да прави трофи състезание и има желание, може да се присъедини към групата Организатори, включили се досега.
                    Имаше и още дискутирани неща, но това беше есенцията. Като се сетя за още нещо ще го добавя.
                    Последно редактирано от atanas_93; 10-02-19, 18:59.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #40
                      От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Меха, това в пътната книга се отнася когато екипажа е тръгнал нанякъде, и оставя пътната книга отворена на съответния знак, за сведение на по-късно пристигналите.

                      И аз съм на мнението на Пламен относно стимулирането на феърплея. Но макар и важно-според мен не е мястото на това нещо е правилника. Това трябва да е задължение на организатора-да намери начин да мотивира състезателите да си помагат по трасето.
                      Като пример-за помощ за изправяне на джип-допълнителна паница шкембе чорба.
                      Обаче това да е по желание на състезателите, а не задължение. Защото в много случаи адреналинът така е ухапал пилота, та и дума не може да става за губене даже и на секунди, макар те да не са решаващи за класирането.

                      Виж, за неоказване на първа помощ при пострадали хора(независимо състезатели, публика, или местния овчар)-си трябва да има наказания.
                      Все пак състезанието си е състезание, но овешкия живот е без цена. Па макар и не за живота на пострадалите, а само за даване на бутилка вода за да си успокоят пулса....
                      Напълно те подкрепям....
                      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                        Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                        Таз година е така ....мислиш ли че тия от БФАС ще мирясат с тия 50 лв.Замисли се кой има изгода от тая федерация ....не се чуди нас състезателите ще ни доят ....щото ще плащаш за всичко което е лицензирано -времеизмерване....... съдии ....а пък на делегати на състезанието ще плащаш пътни разходи хотел храна и комадировачни и кой знае още колко неща...и за какво. .....
                        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                        ...... То, като автомобилен спорт, никога не е фигурирало като дисциплина във БФАС. На този етап, нито Федерацията, иска и може да го администрира, нито Трофито е узряло за Федерацията. Така, че твърденията, че БФАС иска да "лапа" едни пари, по никакъв начин не са верни. ....
                        В тая връзка се сетих за вица за Бай Тошо преди 9 септември...той бил партизанин и се криел от фашистите, само че те не са го търсили...
                        Та и тук така стана, "БФАС иска да лапне Трофито" и " едни големи пари ще лапа", само дето БФАС не иска и не знае за съществуването на Трофито...
                        Иначе много се изписа и това е хубаво...има гражданска позиция !

                        Коментар


                        • #42
                          От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                          Пак добре че федерацията се съгласи да премахне определението на народното събрание за трофито - гонкаджии.
                          Предварително се извинявам ако пак съм обидил някой.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                            Може би е така ...Можеше още в началото да се обясни ама никой не пожела .
                            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Пак добре че федерацията се съгласи да премахне определението на народното събрание за трофито - гонкаджии.
                              Предварително се извинявам ако пак съм обидил някой.
                              Как и кой ти дава право да наричаш една сплотена общност гонкаджиии .....
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Предложение за правилник за Трофи шампионат

                                Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                                Правилата са си правила обясни те ми защо аз къто любител защо трябва да плащам едни пари дето потъват някъде ....и със какво ще ми помогнат тия дет ми взимат 50лева ае обясни ми го на прост български език .
                                +1

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X