Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Състезание в Сaкар за Eндуро и ATV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Има си чар и по-оскъдната маркировка Точно вече мислиш, че си се изгубил и хоп, тя цъфне на някое дърво. Така се подържа напрежението, скоростта се ограничава и трябва и да се разсъждава.
    Щом в Стара Загора само два отбора бяха пропуснали контроли, значи не е била толкова лоша.
    Шегувам се разбира се. Ние си знаем грешките и за новият сезон ще го направим перфектно! Та нали това беше първо състезание?!
    В Стара Загора за догодина ще подготвим нови изненади и за това ще ни помогнат нашите приятели от Австрия. И в перфектното маркиране си имало тарикатлъци и вързачки, но трябва някой да ти ги каже, т.е. състезателите да мислят и да не карат като коне с капаци.
    Така че изненадите тепърва предстоят
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #32
      5 ноември кръг-направо супер,там сме !
      Само някой снеговалеж да не ни изненада,ама тва е южна България и май няма начин толко рано да вали.
      "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
      MG Racing Team

      Коментар


      • #33
        Abe markirowkata trqbwa da e takawa,4e ''da ti wadi o4ite''-4erwena i na 4esto Na poslednoto systezanie padnah 1-2 puti dokato se kyorih za markirowkata.Sega6niq format na sustezaniqta,spored men,go predpolaga.Abe 6te se powtorq ama...Buhowo!Tam be6e istinata!Boq sus sprey po dyrwetata ne wur6i rabota...
        К. Кулев

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от MM
          5 ноември кръг-направо супер,там сме !
          Само някой снеговалеж да не ни изненада
          Hm. Snega 6te e w 6umen...Dekemwri
          К. Кулев

          Коментар


          • #35
            да бе верно шумен беше през декември
            ама и да има сняг няма значение по важно да меко времето,че ако свие някой сух студ бррррр...и орехчетата
            "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
            MG Racing Team

            Коментар


            • #36
              Калине, бас държа че ако се огради трасето с ленти, на тебе най ще ти хареса.... тогава обаче няма да е ендурото което искаме да организираме, а по-скоро мотокрос! Ориентирането е час от Fun-а
              А да не говориме, че това с маркерите е най, ама НАЙ лесното възможно ориентиране, като за начало!

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от mitkov
                еее браво бе бучак
                кажи им го и ти
                на мен се не ми вярват

                пп
                ти разбра ли що ти се е счупила ямахата 200 дето я продаде в загората виж във другата тема
                митков не се е чупила още ямахата на бучака дето я продаде е Ст.Загора а се счупи мой мотор които му отказа помпата докато го карах.Не закарвай темата на другаде ако обичаш

                Коментар


                • #38
                  живи и здрави всички сме в Тополовград.Да му мислят Ямахите

                  Коментар


                  • #39
                    Здравейте на всички.Тва се вика навити хора.Почваме да готвим трасе и ще го маекираме както трябва но в последните дни преди състезанието При нас има хубави места трудни и ще ги вкараме в него.
                    Смятайте датата за сигорна на 5 ноември. Всички са поканени а ние сигорно ще дойдем в сопот и ще се видим.Поздрави на всички.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от shopa-atv
                      Здравейте на всички.Тва се вика навити хора.Почваме да готвим трасе и ще го маекираме както трябва но в последните дни преди състезанието При нас има хубави места трудни и ще ги вкараме в него.
                      Смятайте датата за сигорна на 5 ноември. Всички са поканени а ние сигорно ще дойдем в сопот и ще се видим.Поздрави на всички.
                      Няколко съвета отностно маркирането:
                      Тъй като маркирането е много работа пригответе си поне 3 пълни дни за 2-ма. Първо се маркират най затънтените пътеки, там където никой не кара. Най накрая се маркират около населените места и около старт/финала. Около населените места, където може да се наблюдава сваляне на маркери е добре маркеровката да е доблирана и с боя. Трябва да има маркери на не повече от 500м, дори и да е пътека/път без разклони. На всеки разклон по поне 2 маркера. Един на самият разклон, и един малко навътре за да ти даде посока на каране като си на кръстовището. Вечерта преди състезанието е добре да се мине цялото трасе, вече маркирано и да се провери и да се пооправят забележки. Добра идея е примерно да води някой който не познава трасето и да казва къде не може да се ориентира, за да сложите още маркери. Естествено после този човек не трябва да участва в класирането. Успех!

                      Коментар


                      • #41
                        Момчета,и аз ще подавам '' газ'' на Тополовград.Хайде на купон

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от sabin
                          Калине, бас държа че ако се огради трасето с ленти, на тебе най ще ти хареса.... тогава обаче няма да е ендурото което искаме да организираме, а по-скоро мотокрос! Ориентирането е час от Fun-а
                          А да не говориме, че това с маркерите е най, ама НАЙ лесното възможно ориентиране, като за начало!
                          Събине,да ще ми хареса много.Ама това няма абсолютно нищо общо с мотокроса.Не знам кои сте вие и какво искате да организирате,но най доброто маркиране за сегашния формат на състезанията е трасето да е оградено с ленти.Мисля,че и световната практика е такава.За съжаление нямаме сили да го постигнем обаче.Състезанията които провеждаме тази година нямат никакъв елемент на ориентиране.И не аз избрах това да е така!Ако си спомняш в началото на годината аз бях ТВЪРДО зад това състезанията да са ориентиране по пътна книга.Тогава обаче се реши,че е много сложно да се направят или много скъпо да се купят и поехме по пътя на маркировката.Аз харесвам и двата варианта.След като обаче е решено да е единия и именно маркировката,нека тя да е каквато подобава.Като ще е гарга да е рошава!На теб как ще ти хареса?Хем маркировка,хем ориентиране??!Да слагаме маркери през 5км и да се лутаме да ги търсим???
                          К. Кулев

                          Коментар


                          • #43
                            Сега в Серес и Събин и всички видяхме, че маркировката е със знаци - червени точки на бял фон и само на по-важните отклонения - стрелки.
                            Върху камъните червената точка беше поставена със спрей, така че не сме никак далеч от истината Карахме по трасето там и дори имаше места, където и състезателите от световният елит се бяха обърквали за кратко, но в страничните отклонения бяха поставени зачертани червени точки и объркването беше за кратко.
                            С ленти бяха оградени само специалните етапи - екстрийм, ендуро и крос
                            Говорихме и с организаторът на световните кръгове. Придвижването между етапите е за ТОЧНО ВРЕМЕ. Т.е. не е за най-кратко време, но точното време не е никак много, така че трябва асовете да карат в едно прилично темпо, а по-неподготвените да се пънат яко!
                            Кокера и Жасмин караха цялото трасе вчера, а аз в Събта само един етап+ендуро теста и мога да ви кажа, че имаше едни 30км, където камъните бяха до кръста, като понякога за да се мине, трябва да се покатериш по камъка!
                            А бе има места, където този спорт няма нищо общо с кроса и трябва да владееш ендуро техниката до съвършенство за да преодоляваш препятствията бързо и да се включиш във времето. Повечето гърци бяха слабо подготвени и видяха голям зор, но от друга страна направиха голяма веселба на публиката с атрактивни падания.
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              Жоро, а забеляза ли че имаха много яки ограничения в моторите. Примерно нямаше нито един кросов мотор Задните гуми на всички бяха DOT одобрени Шарката беше кросова, но грайфера беше с 3-4 мм по малък. Предните бяха еднакви. Другото дето много ме изкефи беше че имаха много малко време след финала от 1-вият ден да си сменят външните гуми (май лично състезателите?) без право да ползват други джанти! Иначе бяха изроди, ние сме като в детската градина!

                              Коментар


                              • #45
                                Да, всички мотори бяха в клас "ендуро" и задължително с фар
                                После като говорихме с организатора, той каза, че всеки състезател е също задължен сам да подменя гумите си !!!
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X