От: Vespa PK50S
След почти 2 години застой на улицата миналата сряда двигателя падна без бой от моторетката
Свалих веднага главата и извадих цилинтъра , положението е следното:
Задрало бутало , счупени и 2та сегменти.
Биелния лагер (не съм сигурен дали се казва така) на сол , т.е. беше се почти заварил с буталния болт
4 надлъжни драскотини в цилинтъра
Като цяло както бях казал преди , ще трябва да се отваря моторчето ... защото тече от всякъде
Надявам се тази седмица да успея да го отворя и да почвам да правя лист с части и най-вече да реша какъв КИТ да му слагам.
След почти 2 години застой на улицата миналата сряда двигателя падна без бой от моторетката
Свалих веднага главата и извадих цилинтъра , положението е следното:
Задрало бутало , счупени и 2та сегменти.
Биелния лагер (не съм сигурен дали се казва така) на сол , т.е. беше се почти заварил с буталния болт
4 надлъжни драскотини в цилинтъра
Като цяло както бях казал преди , ще трябва да се отваря моторчето ... защото тече от всякъде
Надявам се тази седмица да успея да го отворя и да почвам да правя лист с части и най-вече да реша какъв КИТ да му слагам.
Коментар