Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Vespa PK50S
Свий
X
-
От: Vespa PK50S
Ауу...Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнениеОткрийте разликите
[ATTACH=CONFIG]436729[/ATTACH]VARADERO SD2
Коментар
-
От: Vespa PK50S
Дясната е с разногледи...Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнениеОткрийте разликите
[ATTACH=CONFIG]436729[/ATTACH]Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Vespa PK50S
И така, вече 2ра година моята жълта Веспа (вече според австрииските закони е РЕТРО, т.е. 30 годишна) стои пред блока без да може да бъде запалена.
Няма компресия установих за тия 2 години.
Сега въпроса е дали да свалям двигателчето и да го тутуркам до България да го съживяват или да си седна на мързеливия задник и да го разглобя за 5 минути (купих си всички видове ДВД-та и инструменти за пълното цепене.... струваха ми повече отколко стар двигател , ама е важно мерака) и за още 30 да го събера.
Понеже изобщо не ми се занимава да го правя въпроса е как стои въпроса с частите в България за тоя застрашен вид ?
Би ми вършил страшна работа да си бръмча до университета с него или до близката бакалия ... щото африката докато загрее, стигам по-бързо с метрото или трамвая.Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Vespa PK50S
Няма нужда да го цепиш.
Като риташ манивелката, има ли съпротивление или е леко. Също може да пробваш да го побутнеш на 1-2 скорост. Ако няма, чети надолу.
Измиваш или издухваш добре около цилиндъра и глвата, предварително си махнал ламарините за въздуха.
Махаш карбуратора и изпускателната тръба от цилиндъра.
Развиваш 4-те гайки на главата и вадиш смело главата.
С палец разклати буталото, да видиш има ли голяма хлабина. Трябва да мърда съвсем леко.
После издърпваш и цилиндъра.
Гледаш дали цилиндъра има ръб в горната част и го оглеждаш за дълбоки надлъжни драскотини.
Ако има, купуваш комплект цилиндър, бутало и сегменти и сменяш всичко.
Ако не, продължаваш надолу.
Натъпкваш парцал в картера около биелата.
С тънки клещи сваляш зегерките на буталния болт от буталото.
Ако не можеш да избуташ болта на ръка, не напъвай, а си направи елементарно приспособление от две вложки за гидория или тръбички, две шайби и гайки и парче шпилка или по-дълъг болт.
Издърпай биелата в най-горно положение(ГМТ) и провери за луфт в долния и лагер. Не трябва да има аксиален(да не мърда нагоре-надолу без да се върти вала).
Като извадиш буталото, с помоща на три тънки ламаринки вадиш сегментите.
Слагаш ги един по един с помоща на буталото от горната страна на цилиндъра гио добутваш до 10-15 мм. С луфтомерни пластини мериш ключа на сегмента. Ако е над 0.8, а буталото и цилиндъра са добре, сменяш само сегментите.
Като сглобяваш, ако буталният болт излезе трудно, нагрей леко буталото.
Обърни внимание, че в каналите на буталото има щифтове за сегментите, намести ги и така вкарай цилиндъра, не забравяй и гарнитурката под него.
После главата, кривката и карбуратора, ламарините.
Ако всичко това не помогне или при първият тест има яко компресия, трябва да смениш семерингите на коляновият вал. За това - при нужда.
По-лаишки от това няма как да го обясня. Не е трудно, стига ръцете ти да не са навряни дълбоко отзад.
Коментар
-
От: Vespa PK50S
Със дребни забележки,всичко е както го е описъл Ivan_J,биелата на коляновият вал се проверява за радиален луфт,аксиално(наляво надясно по оста)си има заложен при самата сглобка.Почисти челото на буталото,при двутактовите двг,има стрелка която трябва да сочи изспусквателният отвор.При неправилно монтиране,чупи сегменти,по простата причина,че ключовете на сегментите съвпадат със продухвателните отвори,закачат и се кършат,успех.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Vespa PK50S
[QUOTE=Faca;2135803]И така, вече 2ра година моята жълта Веспа (вече според австрииските закони е РЕТРО, т.е. 30 годишна) стои пред блока без да може да бъде запалена.
Няма компресия установих за тия 2 години.
Сега въпроса е дали да свалям двигателчето и да го тутуркам до България да го съживяват или да си седна на мързеливия задник и да го разглобя за 5 минути (купих си всички видове ДВД-та и инструменти за пълното цепене.... струваха ми повече отколко стар двигател , ама е важно мерака) и за още 30 да го събера.
Понеже изобщо не ми се занимава да го правя въпроса е как стои въпроса с частите в България за тоя застрашен вид ?
Би ми вършил страшна работа да си бръмча до университета с него или до близката бакалия ... щото африката докато загрее, стигам по-бързо с метрото или трамвая.[/QUOTEю
Колега добре каквото и да му е състоянието мисли преди да тръгнеш в някаква посока защото гледам как ги носят в насипно състояние и питат какво може да се направи,иначе части има и тук.
Добър сервиз при Кембо-ЛозенецПАВКО
0888802068
Коментар
-
От: Vespa PK50S
Части при мен има колкото човек иска. Просто ми се искаше да го занеса двигателчето на някой (държат го 2 болта към рамата) и да си го получа обслужено.
Замисляйки се обаче , 100% този някой няма да положи грижите които бих положил аз.
Иначе за цепенето , трябва да се цепи 100% , щото съединителя е за смяна и частта която спомага за включването на "избраната" скорост е заминала, т.е. само аз можех да ги целя и то при повече късмет карах на 3та , иначе дирекно от 2ра на 4та
Намирам разни тунинг цилиндри за които ще ви питам като му дойде времето , първо да се стигне до цепенето
т.е. след много мислене реших сам да го правя
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Vespa PK50S
Нещо от сорта на това:
http://file:///host/ROCK/AC%20DC%20-...%20Hell%20Best
Като цяло виждам , че има различни КИТ-ове.
102, 103 ccm сега остава да видя кой точно за какво е и с какви съединители трябва да се кара.
Отделно трябва да се видят спирачките , дали не може да се подобри нещо. Макар , че има PK 125S т.е. на същата рама 125 кубиков мотор.
От другата седмица съм във ваканция от университета и ще имам време да мисля за такива работи
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар