Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект MZ ES 250 Doppelport

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

    Ето малко снимки от днес

    Имаше малка авария, но я поправихме.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00642.jpg
Прегледи:1
Размер:87.1 КБ
ID:5495423

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00644.jpg
Прегледи:1
Размер:116.5 КБ
ID:5495424

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00645.jpg
Прегледи:1
Размер:166.3 КБ
ID:5495425

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00646.jpg
Прегледи:1
Размер:194.1 КБ
ID:5495426

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00651.jpg
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:5495427

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00652.jpg
Прегледи:1
Размер:86.6 КБ
ID:5495428



    И после не можем да му се нарадваме


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00656.jpg
Прегледи:1
Размер:136.3 КБ
ID:5495429

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00662.jpg
Прегледи:1
Размер:94.6 КБ
ID:5495430

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00664.jpg
Прегледи:1
Размер:106.6 КБ
ID:5495431



    ... а и не само ние


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00713.jpg
Прегледи:1
Размер:147.8 КБ
ID:5495433

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00705.jpg
Прегледи:1
Размер:84.2 КБ
ID:5495432

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00758.jpg
Прегледи:1
Размер:223.4 КБ
ID:5495434
    Последно редактирано от sabin; 23-06-13, 21:42.

    Коментар


    • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

      Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
      Ми не съм
      Работех си по мотора и Иван дойде да си играем. Балкана ми дръпна пет метра преднина първия път. На втория остана с двайсе отзад.
      Имаше видео, но сигурно го е изтрил
      Като не успях да направя клипа, сега можеш да казваш, че МЗ-то е скъсало Балкана, но сефтосаният асфалт помни истината

      Коментар


      • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

        Иване, карай си Балкана и не се занимавай с глупости

        Вторият път стартира по-лошо и беше по-бавен и какво от това?

        И двата мотора вървят с еднакво ниска максимална скорост (около 70-72км/ч), което аз мисля че не е добре.

        Средната (нормална, крейсерска) скорост за моя мотор трябва да е около 80км/ч, а максималната около 100км.ч.

        Вярвам, че при правилни настройки ще го постигна
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

          Големи хора сте .... не се занимавайте с глупости ...

          Макар че детето в мен се събужда само при мисълта на 2та мотора как тръгват с гръм и трясък от светофара ....
          Моя се надявам до другата седмица да е готов... нищо , че е по млад с 30тина години ... с удоволствие бих бръмчал с вас
          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

          Коментар


          • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

            За този Мотор има ли литературни данни какъв трябва да е съставът на изгорелите газове в някакви режими?

            Коментар


            • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              За този Мотор има ли литературни данни какъв трябва да е съставът на изгорелите газове в някакви режими?
              Имам Ламбда сонда с лампички ама маслото от двутактовия ще я скапе за нула време а не е евтина

              Добрият стар метод на цвета на свещта си върши работа, но си иска време, опити и разновидност жигльори.

              Коментар


              • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                Имам Ламбда сонда с лампички ама маслото от двутактовия ще я скапе за нула време а не е евтина

                Добрият стар метод на цвета на свещта си върши работа, но си иска време, опити и разновидност жигльори.
                Gunson's Colortune. Май тия бяха. Прозрачна свещ. Гледаш директно цвета на пламъка и сравняваш по таблица.

                Ето я в действие. След втората минута:

                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  Имам Ламбда сонда с лампички ама маслото от двутактовия ще я скапе за нула време
                  Мислиш ли? Аз в бензиновите си коли доста масло съм изгорил (и двутактово, и това от картера) и сондите не са възразявали Не че някой ги е питал де, но изкарват съвсем смислен сигнал след литри масло. Само че на двутактов двигател теснолентова ламбда-сонда не върши никаква работа заради продухването на част от горивната смес към ауспуха. Кислород винаги ще има и нищо няма да се разбере. Трябва или широколентова ламбда, или по-просто - измерител на CO. То в литературата ако има данни, те ще са именно за съдържание на CO в изгорелите газове.

                  Прозрачната свещ е много хитра, но и много груба. С цвета на свещта е по-точно.

                  А колко масло е предвидено да се примесва в бензина на този Мотор? 1:25, 1:33 или 1:50 ?

                  Коментар


                  • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                    Момчета, не давам да му слагате сонди на моторчето Дори да не изгорят ...
                    Към момента му е нужен просто един нов имам предвид от завода Berliner Vergaser Fabrik карбуратор BVF 27 KN 1-1 или слайдовия вариант BVF N 271 - 0
                    Това е всичко
                    Инак моторчето си върви съвсем прилично. Карбуратора е силно износен и ми липсва жигльор 110, но го поръчах.
                    По този повод в книгата пише:
                    "Маркировката 77 на дозиращия жигльор показва, че неговия калибриран отвор има размер 2.77 мм. Още в маркировката прави впечатление старанието за измерване на детайли в стотни от мм показва колко е важен точния размер до пропуска между пръстена и дозиращия жигльор и конуса на дозиращата игла. Износване от 0.02 мм прави дозиращата игла от 2.77 на 2.79 мм – това означава силно обогатяване на сместа! Свалянето на иглата по надолу дава само временно подобрение.
                    Граница на износване около 30,000 клм. Тогава следва да бъдат подменени дозиращата игла с държателната пластинка, както и дозиращия жигльор и разпръсквача с повече отвори.
                    Също така бързо износваща се част е шибъра. Границата на износването му е около 20,000 клм. Понякога обаче и при по-къс пробег се получава един тракащ шум, който се произвежда от шибъра и се дължи на неблагоприятно съчетание на границите на толерансите (максимален толеранс на тялото на карбюратора, минимален толеранс на шибъра). Много често този шум заблуждава, като диагнозата се уточнява на „хлабаво бутало” или пък „голяма хлабина на буталните пръстени в жлебовете на самото бутало”, което води до безпричинни ремонти и пилеене на средства."



                    "2.3. Отношение на смесване
                    Отношението на бензина към маслото при двутактовата горивна смес, следва да бъде при всички случаи, т.е. и при разработването 33:1.
                    10 литра бензин се смесват с 0.3 литра масло „Хицет”.

                    В чужбина:
                    1 английски галон (4.54литра) бензин се смесва с 0.28 английски пинта двутактово масло.
                    1 щатски галон (3.78 литра) бензин се смесва с 0.23 щатски пинта двутактово масло.

                    В случай, че се употребява нелегирано моторно масло се използва съотношение 25:1 или на 10 литра бензин се прибавят 0.4 литра масло."

                    Цитата е от "Ръководство за ремонт на мотоциклетите <МЗ> ", FEB Farbuchferlag Leipzig 15.9.1969.

                    За съжаление диаграми за съдържанието на CO не съм срещал. Освен тези по-долу бих могъл да намеря и тези за мощност, специфичен разход и въртящ момент на ES 250.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:page013.jpg
Прегледи:1
Размер:402.8 КБ
ID:5496677

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:page014.jpg
Прегледи:1
Размер:636.8 КБ
ID:5496678
                    Последно редактирано от Димо; 24-06-13, 19:05.
                    ______2
                    Е = MZ

                    Коментар


                    • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                      Яснооооо

                      Истината вероятно е около 3% CO във всички режими.

                      Сега остава и оня несериозник Майстора да подкара газ-анализатора дето обеща да ми го продаде.

                      Коментар


                      • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                        Вижте това дали ще помогне на някой http://www.infomate.de/miraculis/aw/...s30r/rep4.html

                        Но първо трябва да се възстанови карбуратора и тогава да се правят реглажите. Имаше някъде в нета как се възстановяват с нови пиринчени шибри...въпреки че Димо е скептик в това отношение. Даже и продават такива.
                        Gnome Rhone AX2 800 1938
                        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                        Husqvarna Te 510 1989
                        Argvmentvm ad novitatem

                        Коментар


                        • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Мислиш ли? Аз в бензиновите си коли доста масло съм изгорил (и двутактово, и това от картера) и сондите не са възразявали Не че някой ги е питал де, но изкарват съвсем смислен сигнал след литри масло. Само че на двутактов двигател теснолентова ламбда-сонда не върши никаква работа заради продухването на част от горивната смес към ауспуха. Кислород винаги ще има и нищо няма да се разбере. Трябва или широколентова ламбда, или по-просто - измерител на CO. То в литературата ако има данни, те ще са именно за съдържание на CO в изгорелите газове.

                          Прозрачната свещ е много хитра, но и много груба. С цвета на свещта е по-точно.

                          А колко масло е предвидено да се примесва в бензина на този Мотор? 1:25, 1:33 или 1:50 ?
                          Ами не съм слагал досега ламбди на 2-тактови ама съм чувал че не е добре за тях.

                          Моята е уж широка ама не съм 100% сигурен специално за тази. Купувал съм я преди 10 години и не помня.

                          Коментар


                          • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                            Широка, широка, колко да е широка? От колко до колко Ламбда показва?

                            Коментар


                            • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                              Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                              Вижте това дали ще помогне на някой http://www.infomate.de/miraculis/aw/...s30r/rep4.html

                              Но първо трябва да се възстанови карбуратора и тогава да се правят реглажите. Имаше някъде в нета как се възстановяват с нови пиринчени шибри...въпреки че Димо е скептик в това отношение. Даже и продават такива.
                              Горния линк е много ценен. Преглеждал съм го преди но не знаех, че има скици и чертежи за някои нетрадиционни приспособления

                              Напълно съм съгласен, че трябва първо да се възстанови карбуратора и после другите работи ... И почвам да кандисвам за принчения шибър
                              Това имаш предвид нали?

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mz-gasschieber-regeneriert-messing.jpg
Прегледи:1
Размер:66.1 КБ
ID:5496698

                              От тук : http://www.simantik.de/mz-bfv-vergas...nerieren.shtml
                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар


                              • От: Проект MZ ES 250 Doppelport

                                Димо , когато дойдат другите MZ на ред .... дали няма да ти хареса нещо подобно ?

                                http://www.willhaben.at/iad/kaufen-u...?adId=60577379
                                Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                                Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                                Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X