Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Урал М-66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Урал М-66

    Интересна казуистика Защо да не казваме че цилиндрите се пълнят и т.н през отвори в цилиндъра, след като концепцията на газоразпределението на този вид четиритактов двг е такава. Какво ще кажеш за това интересно газоразпределение и означението на детайлите, правилно или неправилно е?? Тук дори и глава няма.

    Gnome Rhone AX2 800 1938
    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
    Husqvarna Te 510 1989
    Argvmentvm ad novitatem

    Коментар


    • #77
      От: Урал М-66

      Това преди много години се търкаляше в бараката , та съм го виждал. Ама е интересно на схемата къде сочи буквата "А".
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #78
        От: Урал М-66

        Да не си го върнал на вторични, че ми трябва!! То се вижда къде сочи "А". Поне аз го виждам с въоръжено зрение.
        Gnome Rhone AX2 800 1938
        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
        Husqvarna Te 510 1989
        Argvmentvm ad novitatem

        Коментар


        • #79
          От: Урал М-66

          Понеже ме мързи вече да пиша за главоцилиндрите, ето един линк за L - head engine, или Flathead https://www.google.bg/search?q=L-hea...=l-head+engine
          Gnome Rhone AX2 800 1938
          Yamaha XT600Z 1VJ 1986
          Husqvarna Te 510 1989
          Argvmentvm ad novitatem

          Коментар


          • #80
            От: Урал М-66

            Имаше един самосвал с подобни части ,та точно това ми беше много интересно ,защо има тапа вместо свещ , някой ги прочисти докато съм бил в казармата. Буквата сочи частта в която се движи буталото , тя е цилиндрична. Но няма смисъл от излишни спорове , всеки да го разбира както си иска.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #81
              От: Урал М-66

              Аз знам, че двигателите имат газоразпределителен механизъм, а това дали някои части от него са монтирани в главата или цилиндъра, зависи от вида механизъм. Понеже от много време се правят двигатели само с легла, клапани и т.н. в главата, хората забравиха за "стоящи" и "висящи" и сега възникват такива спорове.

              Коментар


              • #82
                От: Урал М-66

                Няма спорове. Има само произволно боравене с понятията, "натъманяване" един вид В учебниците за двигатели с вътрешно горене за средните училища е описано и газоразпределението със стоящи клапани, предимства и недостатъци и т.н... наименования на детайлите и прочие. Да пишем в темата подобни щуротии е абсурдно. Всъщност няма никакво значение, все пак темата е за Урал, а той ползва друго газоразпределение
                Gnome Rhone AX2 800 1938
                Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                Husqvarna Te 510 1989
                Argvmentvm ad novitatem

                Коментар


                • #83
                  От: Урал М-66

                  Да и да го видим това лято на някое мероприятие тоз Урал. Тъкмо да го "полеем"

                  Коментар


                  • #84
                    От: Урал М-66

                    И аз силно се надявам до лятото да е в движение.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Урал М-66

                      Вчера отворих предницата,по-точно само единия телескоп.И тук ще трябва да се ремонтира.Буталото и водача,както и цилиндъра са извън норми.Тях мисля да си ги правя.Водещите втулки също са поизносени.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160203_194200.jpg
Прегледи:1
Размер:357.6 КБ
ID:5701562
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160203_194205.jpg
Прегледи:1
Размер:364.2 КБ
ID:5701563
                      Ето един метод за премахване на повърхностна ръжда без да се наранява повърхноста(за който не го знае).С домакинска телчица,трябва си търкане де
                      Преди
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160203_193311.jpg
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5701564
                      След
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160203_193425.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5701565

                      Коментар


                      • #86
                        От: Урал М-66

                        Понеже буталата и водачите на предните амортисьори са износени,първоначално реших да си направя нови от стомана 35 както е дадено в книжката,но след това се позамислих няма ли да е по добър варянт да направя само бутало от тефлон,което да е по дълго и по плътно от оригиналното и да изключа водача въобще?Тефлона позволява да се изработи детайла с по-малък допуск и по този начин ще се подобри работата на амотрисьора,понеже тефлона ще работи в масло няма да се износи бързо.Това са моите размисли ,приемам предложения и съвети какво да направя.Ето и една снимка на оригиналната концепция.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160223_192117.jpg
Прегледи:1
Размер:62.1 КБ
ID:5703787

                        След дълго ходене по мъките и по митници ,както и след два месеца най-накрая получих новите скорости,пиньон и корона,валчето за километража както и два ремонтни комплекта за карбураторите.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160223_174049.jpg
Прегледи:1
Размер:247.8 КБ
ID:5703788
                        Новите лагери са сложени и започва сглабянето леко-полеко.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160223_195601.jpg
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5703789
                        Един въпрос, новите пиньон и корона трябва ли да се напасват?

                        Коментар


                        • #87
                          От: Урал М-66

                          Първоначално публикуван от alehandro Преглед на мнение
                          Един въпрос, новите пиньон и корона трябва ли да се напасват?
                          Да,инак очаквай вой и натрошени зъби.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Урал М-66



                            http://www.motolib.info/node/186


                            Gnome Rhone AX2 800 1938
                            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                            Husqvarna Te 510 1989
                            Argvmentvm ad novitatem

                            Коментар


                            • #89
                              От: Урал М-66

                              Имам и двете издания.Но не съм ги чел от начало до край.В общи линии като тръгна да правя конкретен агрегат тогава чета за него.Понеже още не съм почнал карданната предавка затова и не съм чел още.Питах тук първо защото ми е по-лесно,второ защото има доста по-вещи от мен които вече са чели книгата и трето за да има диалог ,а не да си пиша сам.Ще ми се темата да не е от типа "преди - след".
                              Последно редактирано от alehandro; 25-02-16, 12:42.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Урал М-66

                                Кутията вече е сглобена.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kutia.jpg
Прегледи:1
Размер:90.9 КБ
ID:5703965

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X