Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Урал М-66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Урал М-66

    За хонинга продават най-различни глави, слагаш на бормашинката, малко нафта и готово. Щях да сложа произволен линк, но да не каже някой, че е реклама - просто пишеш "хонинг" в гугъл и излизат най-различни цени, големини и форми.
    Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

    Коментар


    • #47
      От: Урал М-66

      Хонинг с бормашина??? Браво бе, значи тия дето купуват хонинг машини са абдали някакви!? Ми то тогава да намота на едно дървено трупче шкурка и пак с дрелката да ги опраска цилиндрите докато лъснат като тава на месечина!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #48
        От: Урал М-66

        Става с бормашина. Таман може да си спестиш някоя мърлявщина, сътворена от "абдалите"
        Gnome Rhone AX2 800 1938
        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
        Husqvarna Te 510 1989
        Argvmentvm ad novitatem

        Коментар


        • #49
          От: Урал М-66

          Става с бормашина ама не е хонинг а някаква байганьовщина с непредвидими последици!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #50
            От: Урал М-66

            Не е бай-ганьовщина. Става. Важен е инструмента, а те са разни!

            Коментар


            • #51
              От: Урал М-66

              Най-разпространен е този:

              Това е уникален боклук,пробван лично от мен.Може да си произведеш овал и конус,или нещо средно между двете.Не става...
              Този е вариянта:
              Последно редактирано от petroffbg; 28-01-16, 19:37.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #52
                От: Урал М-66

                Чак овал или конус... Не говорим за разстъргване на цилиндър, а просто за лек хонинг. Да, със сигурност няма да е като от професионалната машина. И все пак се постига приличен резултат, напълно достатъчен и със сигурност много по-добър, отколкото ако се остави работил цилиндър в завареното състояние.
                Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                Коментар


                • #53
                  От: Урал М-66

                  Успех с начинанието!
                  С умиление си спомням за моя Днепър ..........
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Урал М-66

                    Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
                    Чак овал или конус... Не говорим за разстъргване на цилиндър, а просто за лек хонинг.
                    Точно,не разстъргваме, а трябва да направим рисове по цилиндъра.Понеже е работил и има някакво износване(най-често овал),с тая джаджа само успяваме да направим овала по-изразителен.Истинската хониг глава работи под налягане и произвежда идеялни кръгове,овали от порядъка на 0,02-0,03мм ги събаря на три-четири хода.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Урал М-66

                      Такааа...и какво ще го посъветвате човека??? Да свали цилиндри и бутала, да отиде в някой областен град, да премерят цилиндри и бутала, дано адекватно, да поръча нови бутала, и евентуално ако не погледне в съветския мануал каква трябва да е хлабината, да се довери на опита на майстора?? Май не четете всичко по темата. При положение че мотоциклета е вървял без някакви особени драми, не е необходимо да изминава в момента този целия път. Ако задържи мотоциклета достатъчно дълго, ще му се наложи. В случая съвета с хонинговане на цилиндрите касаеше само едно от свойствата на хонинга, това да възстанови кръстосаната мрежа по цилиндрите. Нито да гони размер, нито да изправя овалности, макар че последното не би трябвало да е функция на хонинга.
                      И още нещо, свързано с байганьовщините Ако не ви мързи погледнете какво е написано на 105 страница на този японски автомобилен мануал . Също и на страница 16 какъв инструмент са дали - http://www.slideshare.net/rukmus/300-38359801?related=1

                      Gnome Rhone AX2 800 1938
                      Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                      Husqvarna Te 510 1989
                      Argvmentvm ad novitatem

                      Коментар


                      • #56
                        От: Урал М-66

                        Уралите ги помня още от времето когато се ползваха за състезания , разбира се след доста сериозен тунинг на двигателя.Израснах покрай тези мотори .Та тогава нямаше такива приспособления , и колкото и невероятно да звучи на някой ,хонинговането го правеха точно с цилиндрично трупче увито с шкурка. Често това се правеше и на самата писта. Основното свойство на хонинга е да подобри смазването като задържа масло по цилиндъра.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #57
                          От: Урал М-66

                          Мисля че за хонинга има цяла отделна тема.Цилиндрите са сложени затворени са с главите и край хонинг няма да има,въпреки че щеше да е по добре да се направи,нооо другия път.Цилиндрите съм ги мерил с вътромер(вътремер) или както му е там правилното име и са в границите според мануала.Буталата и сигментите са нови.Ако може някой да даде съвет как да махна тия петна синя боя която се вижда по едната глава ,но без търкане и нараняване на алуминия да казва.С киснене в корселин не става.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Урал М-66

                            С ацетон пробва ли? Има и специални препарати за премахване на боя , но мисля , че като поработи известно време ,боята ще изгори.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #59
                              От: Урал М-66

                              Ацетон нямах под ръка.От специалните препарати потъмнява алуминия.Няма да изгори ,това е работила глава и не е изгоряло.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Урал М-66

                                Другия вариант е да ги боядисаш с термоустойчив спрей с подходящ цвят.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X