Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реставрация Балкан 50

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Реставрация Балкан 50

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    счупи се вече новия карбуратор...фланеца с процеп и стяга...та ми трябва 'нов' от Балканче.
    Колега,звънни тук,на една от снимките има два карбуратора : http://prodavalnik.com/prodavam-karb...i-dr-i23293185
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

    Коментар


    • От: Реставрация Балкан 50

      Привет колеги!За мое голямо щастие,стария собственик излезе много свестен човек и ми намери и оригиналните документи,за мотопедчето.Обаче,не съм много навътре в нещата със регистрацията във КАТ.Човека ми даде талона(свидетелството за регистрация),само него,нямам нито стария черен номер,нито нищо друго,иначе номерата на рама и двигател съвпадат,цвета по талон е син.Та въпросите са ми няколко:
      1.Може ли само с талона да се регистрира мотопеда?
      2.Ако може,какви такси трябва да заплатя(стари данъци и прочее)
      3.Може ли да се смени цвета на мотопеда в талона,със издаването на новия талон,във него да пише сегашния цвят.
      4.И как да се прехвърлят всички данъци и документи на мое име?Със договор за покупко-продажба?
      Благодаря Ви предварително!Поздрави,Момчил!
      Последно редактирано от Driftacha; 06-09-13, 23:25.
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • От: Реставрация Балкан 50

        Всичко е възможно в КАТ. Обаче е въпрос на това да познаваш правилните хора или да имаш железни нерви. Това с номера на едно ремарке преди време го решихме като обявихме номера за откраднат. Издадоха ми служебна бележка и след 2 седмици мисля отидох и ми дадоха нов номер. Таксите ще са около 70 лева . Смяната на цвета на мотопеда също не е проблем но трябва да попиташ в КАТ какъв е реда и какви документи са нужни. Документите се прехвърлят в КАТ . С договора за покупко-продажба, застраховка гражданска отговорност, документите на мотора отиваш в кат за пререгистрация и ти вземат старите документи и номера ( в твоя случай предполагам документа , че номера е откраднат(липсващ) ) и ти напеатват нов талон на твое име и нов номер. За данъците не можеш да минеш нотариус ако не са платени всички данъци за изминалите години. При мотоциклети до 250к.с. мисля , че нотариуса не беше задължителен така данъците си остават на стария собственик, а на теб почват да ти тече данък от датата на придобиване в договора за покупко-продажба. По закон имаш 2 седмици да минеш КАТ и 2 месеца да го регистрираш в данъчното като срока започва да тече от датата на покупко-продажба.

        Коментар


        • От: Реставрация Балкан 50

          До 350 см3 не е нужен нотариус, пишете си договор с продавача и с него в КАТ - изпробвано. Относно номера - колегата е описал ситуацията. Общо взето при наличен талон и собственик няма проблем.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • От: Реставрация Балкан 50

            Здравей дрифтач, балканчето е станало страхотно, но не си ли помислил да смениш предницата, тази на моторът ти е от по-старите модели, на този модел калника е с една цяла тръба, а този с шините е от моделите с ръчни скорости, иначе като цяло изглежда много добре.

            Коментар


            • От: Реставрация Балкан 50

              Привет колега!Намерил съм оригинална предница,даже и горните колове,във които влиза кабинката на фара е с супер запазен хром.Трябва да си взема само други преден калник и заден,понеже,на задния от двете страни се е сцепила ламарината!Също така имам и кормило със запазен хром.Ако някой случайно има от едно време изостанало оригинално огледало,което се закача от лявата страна на кормилото,да ми сигнализира!Иначе,като го регистрирам,мисля отново да го боядисам(същия цвят),понеже тази боя на места,за една година се поодра!Общо взето искам,да е в идеален вид за града!Също така,ще разпечатам и оригиналните лепенки "Балкан мк50-3",за десния капак.
              П.П Да попитам по запознатите в областта,колко горе долу може да ми вземат за никелиране на ауспуха и кривката?
              Поздрави,Момчил!
              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

              Коментар


              • От: Реставрация Балкан 50

                Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
                П.П Да попитам по запознатите в областта,колко горе долу може да ми вземат за никелиране на ауспуха и кривката?
                Поздрави,Момчил!
                10лв/дм2

                Коментар


                • От: Реставрация Балкан 50

                  Възможно е някъде да ти направят кривката и тапата на заглушителя ако си ги почистил до блясък и от вътре, но за ауспуха не вярвам някой да вземе да го прави и то заради остатъчния нагар и неизгорели мазнини от масло. Доста колеги от един друг форум си правиха ауспусите сами от неръждавейка, или боядисваха оригиналните с термо спрей......, но щом колегата Ivan_J ти го казва, остава те те насочи и към галваничното където ще ти направят ауспуха като нов, успех !

                  Коментар


                  • От: Реставрация Балкан 50

                    Чувах някъде,че ауспусите били поцинковани оригинално!?Не ми се вярва да е така,защото,така като гледам моя 90% съм сигурен че е никелиран,но това ме светна,дали не мога да го поцинковам и моя,дали ще получи някакъв блясък от поцинковането?
                    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                    Коментар


                    • От: Реставрация Балкан 50

                      Всички детайли по моторите са с Хром-Никелово покритие. Това е обсъждано многократно, има си и нарочна тема за целта.
                      Ако ауспухът се разглобява, може да бъде почистен идеално и да се съгласят да го хромират. Но ти няма да се съгласиш да платиш услугата

                      Коментар


                      • От: Реставрация Балкан 50

                        Да..... наистина е 10лв/дм2 минимум. Като само една капла 18" е 10 дециметра. Скъпо удоволствие е хрома.

                        Коментар


                        • От: Реставрация Балкан 50

                          Ванка, имало е части поцинковани оригинално Да не ги изброявам, че са много

                          Коментар


                          • От: Реставрация Балкан 50

                            Първоначално публикуван от xyligan_s_balkan Преглед на мнение
                            Ванка, имало е части поцинковани оригинално Да не ги изброявам, че са много
                            Поцинковани ауспуси? Не мисля. Ще изкарат до първото загряване.
                            Имам предвид, че детайлите са с хром-никелово покритие, няма никелирани. Никелирането се използва за щепсели

                            Коментар


                            • От: Реставрация Балкан 50

                              Казах части, не ауспуси

                              Коментар


                              • От: Реставрация Балкан 50

                                Първоначално публикуван от xyligan_s_balkan Преглед на мнение
                                Казах части, не ауспуси
                                Като предното окачване...1/2 поцинкована тръба с две ушета...Гениално.Е,и осите и обтегачите на веригата,педала и щангата на задната спирачка...И още...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X