Време е за поредна порция снимки, тоя път закъснението е и заради софтуерни проблеми на сървара на, който качвам...
Та оглеждайки полужинието, което никак не е розово (въпреки цвета на грунда):
Започваме с нещо лесно, докато свикнат акъла и ръцете с дириджето...
Режем:
Заваряваме:
Когато заварката е челна, и в последствие си шлайфа, много е важен провара...
Премахваме предварително залепеният, там, където е явно, че ще се реже още по време на пьсъкоструя - хартиен скоч:
Да, но се оказва, че е рано за възтановяване на колоната и зарязваме по напред:
Укрепваме:
И зарезваме:
И продължаваме да режем и укрепваме с разпорки, където е нужно:
Ми то не остана много-много...
Не знам за вас, но аз се обърках вече, то много снимки и като мине време - иди ги оправяй...
Това следващото е много интересно детайлче, не стига, чи има изхакана форма, която ни ми се мисли дали да променям, как и защо и решавам да се прави 1 към 1, ами и е от 2,5мм. ламарина и ни стига, че няма на къде да се греши с милиметър, ами и тая четвърт сфера от 2,5 ламарина си е извращиние...
Докато се намери малко парче ламарина 2,5 се заиграваме с неща от вътрешната част на колоната:
Правим детайла, така, че да няма точкови заварки и припокриване - водещи до корозия и напасване готовият панел, за подкалника:
Някой е произвел детайла по грешен начин, но панелът позволява и режещите инструменти премахват дублажът и излишното...
Заваряваме и поцинковаме вътрешната част на колонката, вижда се, че сме спестили на колата около 2 метра дублажи и този панел вече няма да има склонност към корозия...
и останалата част от панела, на който се монтира макферсона...
Докато засъхнат химиите отиваме на гости на багажника при панела на резервната гума:
С това стана леко забавно, въпреки, че не си личи много формата му от стнимката...
Колонката е от 1,5мм - ще и сложа ей тва парче, на което предварително съм сложил цинк и грунд, където ще има точдови заварки:
обаче, преди него трябва да се оправи горната част на колоната и за да се изчисти както трябва се налага да изрежа здраво парче от рамката на стъклото:
Наплескваме здраво с цинк:
и лепваме ей тва парче:
за да се получи тва:
и пак цинк, грунд...
Нещо такова стана:
...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Наистина заслужаваш уважение с труда който полагаш и съм сигурен, че после много ще те радва... няма как просто с толкова труд и любов да работиш по нещо и после да не си доволен от резултата и горд със себе си!
Vorsprung durch technik - Напредък, чрез техника
MAN, Mercedes-Benz & AUDI uber alles
Да сигурен съм, че накрая ще бъда доволен от резултатът, опитът го показва - съжалявам само, когато съм претупвал проект, но си го позволявам само на личните, но го правих преди години, защото разбрах, че не се ли направи сега, както трябва - утре пак ще се прави, а, тагава вече е по-трудно... Тази кола има 2 неуспешни опита за реставрация, моята задача е след мен да няма поредна...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Направо съм без думи... Но силно впечатлен от видяното!
Респект за старанието, майсторлъка, търпението... Това BMW е късметлия, че е попаднало на такъв изкусен реставратор. Малцина биха се захванали, а от малцината - малцина биха постигнали резултат. А добър резултат...
Уникално...
Благодаря за предложението, но колата си има оригинален двигател, който е при собственика и, и доколкото знам е обслужен, тоест, каквото е имало за смяна в него и покрай него е подменено и чака купето да се върне при него. При този проект нашата работа е само възстановяването на ламарините, приятната работа остана за собственика...
VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
SXS-Restorations 0886513079
Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек
Коментар