Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

    Поздравления колега, адмирации за майсторлъка,ресурса и енергията които влагаш! Ние правим една Е21-а но техническото и състояние е що годе прилично От къде поръчваш части!? Изпитваме голям проблем с намирането на нови "оригинални" такива! Колата ти е приятна, имаш ли снимки от скоро!?

    Коментар


    • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

      PROOF!

      Коментар


      • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

        пичага не знам ти от къде си дошъл или от коя лудница си излязъл нонещо подобно до сега небях виждал с толкова мерак и любов някой да работи щом откриваш и преправяш заводски грешки това е просто нереално и съм сигурен че ще стане нещо подобро и от заводското макар и правено в България с подобро и от немското качество

        Коментар


        • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

          ЕВАЛА, какво стана с проекта?

          Коментар


          • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

            Първоначално публикуван от iskrenskiii Преглед на мнение
            пичага не знам ти от къде си дошъл или от коя лудница си излязъл ...
            Хех, да ама още съм си в лудницата - тя се нарича базата за реставрация на ретро автомобили и подобни на "SXS restorations"...
            Сериозно - благодаря за отзива, наистина с мерак и любов се работи и резултатите, винаги надминават очакванията, разбира се, важно е и поръчителят да желае най-доброто за проекта, защото понякога се налага и да се "по-смъкне" нивото на качеството (не, че много се връзвам, ами просто се набутвам)...
            По-подготвил съм матириал за допълнение на темата, само да "прескочим" страницата, че стана много "тежка" и го пускам.
            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
            SXS-Restorations 0886513079
            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

            Коментар


            • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

              Айде един пост за в полза на "прескачаето"

              Коментар


              • Re: От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                Айде един пост за в полза на "прескачаето"
                Още един, че ми е много интересно.
                Много се кефя на талашите на който си режеш ламаринките (едва ли е само един де...) как в началото има една две драскотини а после е целия нашарен от шлайфа...

                Коментар


                • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                  А как е цялото заглавие на тоя течен цинк, че ме заинтригува?
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                    Да, талашите е интересна дума, шлайфам за почистване и за по-добра адхезия със предстоящото покритие.
                    Студеното поцинковане го правя с цинк Зинга, май най-добрият на нашият пазар...
                    Трябва да има и малко критика, ей..., ама не като на оня колега преди страници, когото разобличих в некомпетентност и подаване на грешна информация на колегите в един друг форум в който има голяма репутация и го по-заболя, та, просто правеше мръсно...
                    "Прескочихме", ЕЙйй...
                    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                    SXS-Restorations 0886513079
                    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                    Коментар


                    • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                      Bugman, искам да те поздравя за старателната и професионална работа! С нетърпение очаквам довършването на проекта

                      Коментар


                      • От: Re: От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                        Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                        Още един, че ми е много интересно.
                        Много се кефя на талашите на който си режеш ламаринките (едва ли е само един де...) как в началото има една две драскотини а после е целия нашарен от шлайфа...
                        Да, да - разбрах те, благодарение на едно, лично съобщение де , да преведа - талашите или талашитите са подложките върху, които режа, тоест рядко режа върху тях, предимно ползвам ръбчето им и режа извън тях, но наистина, когато ги сменям се шашкам, що нещо е нарязано и заварено, ама щом, такава ми е работата...
                        VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                        SXS-Restorations 0886513079
                        Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                        Коментар


                        • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                          Айде един пост за в полза на "прескачаето"
                          Благодаря!
                          Първоначално публикуван от vesko_mb Преглед на мнение
                          Bugman, искам да те поздравя за старателната и професионална работа! С нетърпение очаквам довършването на проекта
                          Благодаря!
                          VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                          SXS-Restorations 0886513079
                          Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                          Коментар


                          • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                            Да, да - с извинение за забавянето ще опитам, правилно да си продължа темата, трудно ми е, мина доста-време, детайлите - десетки, а снимките са стотици... но ще опитам, дори и да сгреша последователността се надявам да не се сърдите и пак да Ви е интересно.
                            И така - мисля, че сме малко по-назад, откъдето си мислех , тоест вече не жаля, толкова за подготвеният пост, на който се бъгна кирилизацията...
                            Следвашият детайл е външната част на колонката, която предваретелно си бях по-подготвил:



                            Изрязвам парчетата през едно за да намаля, максимално деформациите от заваряването...



                            Еми, да - имат си двойна елипса и трябва да се формова, нищо, че е 1,5мм.

                            [/URL]

                            Останалите - по същата система:





                            Малко скучно изглежда, заварките - грозни, но тук заварките и проварът са мнаго отговорни, все пак, това е колонката и като, една от най-натоварените части на купето, трябва да се внимава, доста.
                            Проварът се получи добре, въпреки дебелината на материалът и изчакванията, просто, трябва да се предвиди правилната фуга, ампераж, скорост на телоподаване, посока, задържане и става:



                            Междувременно можеше да се работи и по задната част на купето и там върху интересен детайл твореше колегата:





                            И неговият провар е добре, а твърди, че с моето телоподаващо не можел да заварява...




                            Лошото е, че, бързайки не е изчистил ламарината предварително и после минавам след него и чистя по трудният начин, но, няма как - за последващото поцинковане и грундиране преди да затворим детайлът, ни трябва гол метал...





                            Следва, другият пост, по-интересно - проблеми...
                            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                            SXS-Restorations 0886513079
                            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                            Коментар


                            • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                              Очакваме!

                              Коментар


                              • От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                                Здравейте. Искам да ви поздравя за страхотната работа и огромния труд хвърлен по автомобила. Това е един прекрасен автомобил който наистина заслужава да живее още много дълго. Дано да видим проекта в завършен вид

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X