Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

    Един чисто технически въпрос: Гледам на места си стоят дупките от изгнилаото, я вече я пръскаш с цинк и грунд. Кога ще се кърпи? Някаква особена технология ли е? Какво ще се прави след кърпенето? Пак ли цинк и грунд?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #77
      От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Един чисто технически въпрос: Гледам на места си стоят дупките от изгнилаото, я вече я пръскаш с цинк и грунд. Кога ще се кърпи? Някаква особена технология ли е? Какво ще се прави след кърпенето? Пак ли цинк и грунд?
      Съвсем нормално,колетата гледа да запази,вече песъкоструеното купе от ново нашествие на ръжда-ако първо го "кърпи",докато трае процеса,всичко останало ще покафенее.Предполагам,че като се сменят и изкърпят детайлите,ще има отново цинк и грунд.
      Мен ми е интересно само цинка не е ли достатъчен,за първоначална защита.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #78
        От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

        цингата,или т.нар. студено поцинковане(имайки предвид че е 30-40-50 лв(зависи от къде я взимаш) литъра е устойчиво към ръждата,,но като покритие не е здраво,.48 часа и дават че трябва да съхне цингата..и иска върху нея епоксиден грунд.2 ръце..цингата с чоплене пада...апък епокс.грунд ако е нанесен добре......иди го чопли...
        Последно редактирано от esteo; 17-11-10, 07:40. Причина: :)

        Коментар


        • #79
          От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

          Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
          Съвсем нормално,колетата гледа да запази,вече песъкоструеното купе от ново нашествие на ръжда-ако първо го "кърпи",докато трае процеса,всичко останало ще покафенее.Предполагам,че като се сменят и изкърпят детайлите,ще има отново цинк и грунд.
          Мен ми е интересно само цинка не е ли достатъчен,за първоначална защита.
          Мда, сега като ми го каза - логично. Ама някой трябва да се сети.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #80
            От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

            Само цинка е достатъчен, но в предвид, че е нееластичен и неустойчив да драскане, няма нужда да се шлайфа (освен, ако не е замърсен), преди следващо подритие, а грунда, така или иначе иска шкуркане и е устойчив на драскане, логиката ми бе да го нанеса и него.
            Всъщност рано беше за пясъкострууй, можеше да се свърши още доста работа, но в предвид метеорологичните условия, голямото забавяне от самата подготовка за бластирането, пооголените ламарини от стъргането на меките покрития и пластовете бои, налагаха да се приключи с всичко това и ламарината да се "затвори". По натам, както е писал колегата taran, всички детайли които се обработват ще бъдат цинковани и грундирани веднага след като бъдат възтановени, а тези, които остават затворени и на местата, където няма да можем да избегнем припокриването - предварително подготвени, отлежали с по 3-4 дни...
            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
            SXS-Restorations 0886513079
            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

            Коментар


            • #81
              От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

              Браво,това е нещо много хубаво и аз го приведствам и ще го следя с интерес!

              Коментар


              • #82
                От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                Какво става бе пичове защо нема развитие по темата,тя е много интересна и както се вижда има сериозна посещаемост.Нали продължавате да реставрирате тази яка Баварка,давайте снимки и инфо!!!
                Благодаря ви!!!

                Коментар


                • #83
                  От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                  Няма развитие тук, но по колата се работи , обаче и не само по нея и свободно време за сортиране и качване на снимки не остава, скоро ще кача, обещавам интересни неща, извинявам се за забавянето...
                  VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                  SXS-Restorations 0886513079
                  Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                  Коментар


                  • #84
                    От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                    Чакаме с нетърпение
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #85
                      От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                      Аха Супер,айде давай да видят хората какво става с тоя красавец!!!

                      Коментар


                      • #86
                        От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                        Страхотна реставрация! Успех и респект! Чакаме снимки!
                        https://www.facebook.com/JDMClassicsBG

                        Коментар


                        • #87
                          От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                          Честита Нова Година,
                          какво става с тоя проект има ли снимчици и инфо много е интересен и много хора чакат да го видят,хайде давайте де !!!

                          Коментар


                          • #88
                            От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                            Такаммм, след, като знаеме, че студеното поцинковане, макар и при някой системи по-трайно от горещото, знаем и, че стеденият цинк е крехък и трябва да го запечатаме здраво. Спираме се на епоксидният грунд на Глазурит. Знаейки, че формата и детайлите по купето отнемат доста време за боядисване се свързваме с техническият отдел на фирмата и се консултираме колко часа има живот сместа, като става ясно, че той е 7 часа (без да съм сигурен, че помня точно) решаваме да забъркаме направо 4 литра и да я "мятаме", оцветил съм грунда с червено, за да се откроява по-добре спрямо цинка. Целта е минимум 2 ръце на правите детайли, а на трудните и да не щем ще идат 3-4... Епокси-грунда се нанася на мин 15 градуса, иначе има опастност да не засъхне добре, със стандартния си втвърдител ми "вървеше" най-добре на 21 градуса, по-надолу беше бавен, за изчакване между ръцете, по-нагоре - дърпаше прекалено бързо и не лягаше достатъчно добре...
                            И така, представям грундираното купе:

































                            В крайна сметка купето "взе" 6 литра и получи мин. 3 ръце, грундирането на това купе се оказа по-трудно от поцинковането, можеби, щото тежеста на цинка му помагаше да навлиза по-лесно в дълбоките панели и кухините. Времето прекарано в бояджийното бе 12 часа, ще идат и още 1-2 с малката четчица, но колата го заслужава и като знаем, че с това приключва трудната и тегава работа по почистването и "запечатване" на ламарината и започва интересната по възтановяването на панелите - времето минава неусетно, само дето следващите 2 дни не ставах за нищо...
                            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                            SXS-Restorations 0886513079
                            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                            Коментар


                            • #89
                              От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                              Ако имаш нужда от части виж цените и в ДАРУ КАР!
                              Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники

                              Коментар


                              • #90
                                От: BMW E9 3.0 CSA , 1972 реставрация

                                Че то станало като кукла Барби.Чудесна работа момчета.
                                0887284106-Митко
                                http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                                http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X