Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Triumph GT6 mk1 1967

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Triumph GT6 mk1 1967

    Честито , завидях ти и аз - колегиално , прекрасна кола е била, надявам се пак да стане, да се я стегнеш и караш със здраве...
    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
    SXS-Restorations 0886513079
    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

    Коментар


    • #17
      До: Triumph GT6 mk1 1967

      Събота отметнахме доста работа по колата. Изчистих карбураторите, направих центровка на запалването, мотора заработи още по чудно.
      След това се започна с разглобяването на цялата кола. Инсталация, стъкла лайсни и т.н.
      Имам малко нащракани снимки, надявам се да са интересни:



      Мотора с изавадени карбове за почистване и профилактика:



      Вътре все още има какво да се маха:







      Вече на подемника, развиваме едни от болтовете които държат купето за шасито:






      И хоп, вече нямаме тенекии :




      Купето високо горе, шасито ниско долу :












      Вече и вътре няма нищо :







      След като огледахме всичко останах много доволен. Шасито е в много добро състояние. Почти нямам тежка работа по него...мисълта ми е, че не е изгнило...всичко е повърхностно.
      Сега се заемам със шасито и всичко останало по него. Като свърша с него започвам купето. Но ще мине време...хубавите работи стават бавно .

      Имам и един клип, ще се опитам да го кача в някой сайт. Да се види как мърка мотора преди да разглобим колата .

      Коментар


      • #18
        До: Triumph GT6 mk1 1967

        Браво! Страхотна кола и страхотна работа! В София май имаше едно такова бяло преди 20-тина години в един двор, но после му загубих следите.
        А аз имам един ТР6 70-та година на който му предстои цялото това чудо тепърва. Купих го преди десетина години разглобено с жестоко изгнила рама. Тогава все още беше много трудно с намирането на каквито и да е части, но най-накрая миналата година успях да си намеря рама от ибей, и от преди месец вече я имам в гаража. Но за туй ще пиша отделна тема да не ти разводнявам нещата.
        Още един път - честито и ти пожелавам много приятни моменти с тази хубавица!
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          До: Triumph GT6 mk1 1967

          Колега евала за колата и ти пожелавам успех с въстановяването на този хубав и доста труден автомобил. Хубави са англииските коли, но в старанието си да са различни във всичко, англичаните са направили всичко по колите им да няма аналог с други автомобили. Дори мисля, че и резбата на всяко болтче е различна от нашите стандарти което ще каже, че което от куде е свалено, там трябва и да се завие , а карбураторите са Щтромберг или маслени карбуратори които според мен са доста сложни и на някакви километри се долива масло задължително в тях защото се прецакват ако останат "на сухо". И въпреки всичко гледам, че си разбирате от работата и се надявам да я видя по парадите
          :eek:

          Коментар


          • #20
            До: Triumph GT6 mk1 1967

            Пожелавам спорна и безпроблемна работа по-възстановяването.Успех.
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • #21
              До: Triumph GT6 mk1 1967

              Наистина повечето болтове са със ситна резба. Най-интересното е, че когато го разглабяхме в Събота, не се наложи да ползвам ъглошлайфа нито веднъж...всичко се разви мазно, все едно е завивано вчера!
              Карбураторите наистина са със масло. Сипва се отгоре над шибъра има си специално отделение вътре в карба. Стои си там, дори има ниво. И в самия карбуратор има дозатори които си определят колко да пускат. Това е за мазане на шибъра, и ако му долуваш винаги да има на практика би трябвало да няма проблеми с шибъра . Наистина карбураторите са малко по-различни от типичен Вебер да кажем. Нямат въздушни жигльори! Горивния жигльор е подвижен на една втулка с пружина и отдолу на втулката има резба. Не местиш иглата за богата/бедна смес а от долу на чашката има изведен винт за права отверка (минава през чашката и уплътнява с о пръстен) и вдигаш или сваляш самия жигльор към иглата. Като се разглоби и поразгледа не е чак толкова сложно . В карбураторите си имаше масло и шибърите им са в перфектно състояние.
              Инъче днес свалих двигателя с кутията от рамата. Ауспуси, радиатори и още малко дреболии. Остана само рамата с окачването и рейката. Още ден-два и гола рама готова за работа . Снимки от днес нямам, ще гледам утре да не забравя апарата и ще нащракам няколко снимки.

              Коментар


              • #22
                До: Triumph GT6 mk1 1967

                Снимай, снимай колега да гледаме и ние какво и правите на тая хубавица . За мен англииските коли са сложни ама щом им разбирате напредвайте малко по малко и я върнете на пътя
                :eek:

                Коментар


                • #23
                  До: Triumph GT6 mk1 1967

                  Готов си за една пясъкоструйка и след това епоксиден грунд.Ако ти се занимава изчисти рамта на пясък и я подцинковай горещо.След тези две операции дълги години ще забравиш за ръждата.
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #24
                    До: Triumph GT6 mk1 1967

                    Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                    Готов си за една пясъкоструйка и след това епоксиден грунд.Ако ти се занимава изчисти рамта на пясък и я подцинковай горещо.След тези две операции дълги години ще забравиш за ръждата.
                    Е тая работа с цинка - знаеш ли къде може да я свърши човек?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Triumph GT6 mk1 1967

                      Не знам къде има толкова големи вани за подцинковане тук.
                      Едно време баща ми като беше в радиозавода във Варна каза, че там имало, но доста по-малки като размери вани.
                      Имам хора, които могат да ми я направят прахово. Бяхме карали рамка на атв при тях...стана много здраво...вече 2 години блъскане по камънаците, покритието си стои и няма ръжди!
                      Едно дебело прахово със всичко както си трябва смятам, че също е добър вариант. Вие какво мислите по този въпрос?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Triumph GT6 mk1 1967

                        Не знам дали съм прав, но си спомням, че в друга тема някой спомена за голяма вана за поцинковане, за цели шасита, която била в Радомир.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #27
                          До: Triumph GT6 mk1 1967

                          Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                          Не знам дали съм прав, но си спомням, че в друга тема някой спомена за голяма вана за поцинковане, за цели шасита, която била в Радомир.
                          Топло поцинковане в София

                          Поцинковане на ШАСИ ...
                          Land Rover Discovery:
                          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Triumph GT6 mk1 1967

                            Първоначално публикуван от Венко Преглед на мнение
                            Е тая работа с цинка - знаеш ли къде може да я свърши човек?
                            Обаждаш се на колегата Благо от Русе, наскоро поджинкова рамата на Тойотата си.В разговора ми с него спомена че ваната събира цяла патформа за влачене на автомобили, също така и големи колесари за лодки и скутери.Според мен ваната ще е предостатъчна за твоя проект.Телефона на колегата е: 088 454 444
                            Много е отзивчив и ще ти даде мнение от "първа ръка"
                            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                            Skype: pach_bs

                            Коментар


                            • #29
                              До: Triumph GT6 mk1 1967

                              За това добре, има варианти.
                              А какво мислите за другият вариант, пясъкоструй и след това качествено прахово боядисване?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Triumph GT6 mk1 1967

                                Първоначално публикуван от naskoradew Преглед на мнение
                                За това добре, има варианти.
                                А какво мислите за другият вариант, пясъкоструй и след това качествено прахово боядисване?
                                Твърдо не, след пясъкоструйката епоксиден грунд.
                                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                                Skype: pach_bs

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X