От: Triumph GT6 mk1 1967
Благодаря за ценната информация колега! Ще ми е от полза. По мотора има някакви еко рециркулации. От пред и страни мяза на МК2 (отпред с превоъгълните мигачи). Дори вътре (има разлики в самото табло + някоя друга благинка). Но самата задница с брони и стопове са МК1...много странен екземпляр...и е много преходна година 67 към 68...може да се окаже някой заводски мелез
.
Колега Past, честито за витесето, изглежда много добре. Дано те радва и чакаме да видим подробни снимки.
Последни новости:
-Отворихме мотора за смяна на ангренажна верига обтегачи и гарнитури.
-Оголихме блока за да може да се освежи с нова боя, това се случи и със всичката останала периферия около него (стойки, капака за веригата и т.н.)
-Главата е обслужена и готова.
-Всичко вътре по коляномотовилков механизъм е в перфектно здраве! Думите на предния собственик, че е направен ребилд може да се окажат истина...само че забелязах някои изцепки при предното асемблиране на мотора(които естествено се отстраняват). Всичко се прави по книгата и както трябва да си е
. Остава да купя една гарнитура глава и да сложа всичко обратно. Инъче шасито си е готово отдавна заедно с окачване, задвижване...чака си кротко на сушинка да дойде ред да слагаме купето и мотора.
Лошото е, че скоро претърпях 2-ра операция на крака и в момента не мога да се занимавам активно с колите си. Надявам се до 2-3 месеца да се започне ИНТЕНЗИВНА работа по Триумфа
А и на всичкото отгоре успоредно с това си правя още една кола проект...не е ретро но ще стане все някога
. Става дума за Нисан 200 сх модификация с13...прави се отново пълно възстановяване с доста тунинг по мотор и ходова част, като идеята е да стане бърза и приятна ежедневка...с леки наченки на дрифт от време на време
.
Благодаря за ценната информация колега! Ще ми е от полза. По мотора има някакви еко рециркулации. От пред и страни мяза на МК2 (отпред с превоъгълните мигачи). Дори вътре (има разлики в самото табло + някоя друга благинка). Но самата задница с брони и стопове са МК1...много странен екземпляр...и е много преходна година 67 към 68...може да се окаже някой заводски мелез
. Колега Past, честито за витесето, изглежда много добре. Дано те радва и чакаме да видим подробни снимки.
Последни новости:
-Отворихме мотора за смяна на ангренажна верига обтегачи и гарнитури.
-Оголихме блока за да може да се освежи с нова боя, това се случи и със всичката останала периферия около него (стойки, капака за веригата и т.н.)
-Главата е обслужена и готова.
-Всичко вътре по коляномотовилков механизъм е в перфектно здраве! Думите на предния собственик, че е направен ребилд може да се окажат истина...само че забелязах някои изцепки при предното асемблиране на мотора(които естествено се отстраняват). Всичко се прави по книгата и както трябва да си е
. Остава да купя една гарнитура глава и да сложа всичко обратно. Инъче шасито си е готово отдавна заедно с окачване, задвижване...чака си кротко на сушинка да дойде ред да слагаме купето и мотора.Лошото е, че скоро претърпях 2-ра операция на крака и в момента не мога да се занимавам активно с колите си. Надявам се до 2-3 месеца да се започне ИНТЕНЗИВНА работа по Триумфа

А и на всичкото отгоре успоредно с това си правя още една кола проект...не е ретро но ще стане все някога
.
































Коментар